Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

toivo kirjoitti:
Stargazer kirjoitti:^ Suomi menestyisi itse Viisujen lisäksi myös kerrankin siinä Wiwibloggsin komein/kaunein viisuedustaja -äänestyksessä. Win-win :violette:
Suomella ei ole kyllä koskaan ollut jotain tosi komeaa tai kaunista edustajaa. Tai ehkä CatCat oli isoine tukkineen ja alusvaatteineen kauniita 90-luvulla. No, makuasioita nämäkin tietysti. Mikael ehdottomasti komein edustaja, mikä Suomella ikinä ollut, jos siis lähtee.
naiskauneutta nyt on ainakin ollut esim. Marika Krook

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4079
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

ta1ja kirjoitti: Harvinaista intensiivistä herkkyyttä, kasvot joilla käy jokainen ajatus, toive, epätoivo. Se ei ole teatteria, se on olemista. Kuka hän on? Sitäpaitsi näyttää ihan hollantilaisten mestareiden maalaukselta ja Mondiglianin Christinan suomalaisserkulta ... Botticellin Venukselta :heh:
Upea tanssija on Sofia Raittinen.
https://www.facebook.com/mikaelsaarioff ... =3&theater
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Aikalailla on noi Mikaelin ja Saaran live-vedon katsoja luvut ns. jämähtäneet paikoilleen siis se katsojamäärä ero on jämähtänyt paikoilleen eli Saaralla on noin puolet enemmän ja näiden puheiden perusteellahan Mikaelin pitäis tulla suurinpiirtein heittämällä kaikkialla ohi näissä luvuissakin, mutta jostain syystä ei niin käykkään.

En epäile yhtään sitä teidän puheitanne, että siellä Somen parissa Mikaelin jutun ympärillä on kovahko pöhinä. Pitää varmasti kaikki paikkansa, mutta jostain minusta näiden kaiken maailman lukujen pysyminen ns. Saara merkkisinä kertoo.

Kumpikaan ei varmasti ole se todellinen tosi tilanne missä mennään ei se Some pöhinä eikä nämä luvut, vaan todennäköisesti mennään siellä jossain välimaastossa. Tosin mulla on pieni veikkaus mistä tämä näiden lukujen Saara suuntaisuus voi johtua. Ja aika selvä selitys on myöskin sille miksi taas Some pöhinä on Mikaelin suuntainen

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 535
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

Hupzi kirjoitti:Aikalailla on noi Mikaelin ja Saaran live-vedon katsoja luvut ns. jämähtäneet paikoilleen siis se katsojamäärä ero on jämähtänyt paikoilleen eli Saaralla on noin puolet enemmän ja näiden puheiden perusteellahan Mikaelin pitäis tulla suurinpiirtein heittämällä kaikkialla ohi näissä luvuissakin, mutta jostain syystä ei niin käykkään.

En epäile yhtään sitä teidän puheitanne, että siellä Somen parissa Mikaelin jutun ympärillä on kovahko pöhinä. Pitää varmasti kaikki paikkansa, mutta jostain minusta näiden kaiken maailman lukujen pysyminen ns. Saara merkkisinä kertoo.

Kumpikaan ei varmasti ole se todellinen tosi tilanne missä mennään ei se Some pöhinä eikä nämä luvut, vaan todennäköisesti mennään siellä jossain välimaastossa. Tosin mulla on pieni veikkaus mistä tämä näiden lukujen Saara suuntaisuus voi johtua. Ja aika selvä selitys on myöskin sille miksi taas Some pöhinä on Mikaelin suuntainen
Spotify- ja YouTube-lukuihin ei kannata kiinnittää olankohautusta kummempaa huomiota paitsi ehkä jos luvut ovat oikeasti suuria - nythän niin ei ole (edes Pää-äijien tapauksessa, vaikka junnaavatkin Spotifyn top 100:ssa tällä hetkellä sijalla 55). Näin pienissä luvuissa satunnaisilla tekijöillä on niin paljon vaikutusta, että kuuntelumääristä ei pysty päättelemään mitään suuntaan tai toiseen. Spotifyssa kaikki tämän vuoden biisit ovat saaneet tasaisesti vähintään 15 000 - 30 000 kuuntelua. Saara Aallon, Sandhjan, Cristal Snow'n ja Einin rahtusen suuremmat luvut selittyvät pääsyllä suosituille soittolistoille (esim. Uuden musiikin perjantai, Kuuma lista jne.) Shamppanjataivas tuntuu pärjäävän hyvin jo omillaan, ja siinä tuntuukin olevan pikkuhitin ainekset.

Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Kannattaa kuitenkin huomata, että Saaran livet on ollut Youtubessa sen viikon pidempään.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Tähän kaikkeen ns. soppaan kun finaalissa lisätään vielä raadin mielipide ja painoarvo niin homma voi mennä Saaran ja Mikaelin välillä hyvinkin kimurantiksi.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

Saaralla on kyllä UMK-livevedosta kaksi videota youtubessa. Toista on katsottu 11 000 kertaa ja toista 4000 kertaa. Yhteensä siis 15 000 katselukertaa. Mikaelilta löysin vain yhden jota katsottu 5500 kertaa. Yksi huomio kiinnityi myös Cristalin videoon, missä on enemmän alapeukkuja kun yläpeukkuja :heh:

Mutta ei näillä youtube katselukerroilla ole varmaan suurempaa merkitystä... tai mistä minä tiedän.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ Merkitys lienee aika pieni, yhden videon katselukerrat saattavat hypätä rajusti ylös vain siksi että videoon on linkattu jossain ja katselukertoja tulee jo siitä kun linkkiä tsekataan vaikka 10 sekuntia. Ei näistä voi oikein päätellä mitään.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Paremmin niitä voisi vertailla, jos kaikki esitykset ladattaisiin sinne samaan aikaan. Toki itse videoiden lataaja varmaan näkisi, mikä on katselukertojen määrä per päivä. Se olusi vertailukelpoisempi luku. Mutt nuohon tosiaan vaikuttavat paljon sekin, onko video vaikka linjattu jonnekin.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

toivo kirjoitti:Saaralla on kyllä UMK-livevedosta kaksi videota youtubessa. Toista on katsottu 11 000 kertaa ja toista 4000 kertaa. Yhteensä siis 15 000 katselukertaa. Mikaelilta löysin vain yhden jota katsottu 5500 kertaa. Yksi huomio kiinnityi myös Cristalin videoon, missä on enemmän alapeukkuja kun yläpeukkuja :heh:

Mutta ei näillä youtube katselukerroilla ole varmaan suurempaa merkitystä... tai mistä minä tiedän.
Ai sä löysit sen toisenkin ku mä olin jossain vaiheessa huomaavinani myös Saaralta sen toisen videon, mutta sit en taas sitä yhtäkkiä enää löytänytkään.

Niin en minä tiedä mitä johtopäätöksiä niistä voi vetää vai voiko mitään. Ehkä enemmän kuitenkin tästä musavideon katsojamäärästä, koska se on ollut siellä koko ajan sekä Spotifyn kuuntelumäärä voi olla kans jonkunlainen mittari jostain. Tietty livevedon katsojamäärät voi kertoa jotain myös, koska ehkä ne kertoo jopa kaikkein eniten siitä miten paljon suomalaiset niistä tykkää, koska voisin kuvitella, että ehkä näitä livevetoja katsoo Youtubesta suhteelliset enemmän suomalaiset kuin muun maalaiset. Tää on toki vain olettamusta mutta näin veikkaisin.

Mielestäni nää kaiken maailman luvut ehkä kaikkein eniten kertoo siitä ns. ydin faniryhmä koosta. Tämä olisi minun ajatus mistä nää tälläiset katsoja -ja kuuntelijaluvut vois antaa ihan jokseenkin ainakin hyvää suuntaa.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

Semmoisen huomion vielä tein näistä youtube videoista, että suomalainen käyttäjä Linux620 on ladannut youtubeen kaikki umk-livevedot. Einin video on katsotuin 7000 katselukerralla, Mikael Saaren video toiseksi katsotuin 5500 katselukerralla ja Sitten on pää-äijät 4700 ja sitten Saara Aalto 4000.

Ranskalainen käyttäjä TVESCFAN on ladannut sivuilleen ainoastaan Saaran UMK-liven, joka on kerännyt sen 10 000. Että olisko sen takia kerännyt enemmän katselukertoja kun lataajana ollut ranskalainen euroviisufani? Ja näin ollen saannut enemmän huomiota.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Ranskalaisella ei ole paljon tilaajia, joten se ei selitä tuota katsojamäärää. Mutta ehkä hän on linkannu videon jollekin viisufoorumille tms. Hän itse vaan tietää mitkä on katselun lähteet.
Viimeksi muokannut Jonttu, 20 Helmi 2016, 06:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ei ole kyllä aina peukutuksillakaan välttämättä ratkaisevaa infoa. Niitä saatetaan jakaa kaikenlaisista syistä, vaikkapa Cristalin tapauksessa, koska on homo. Toki Cristal sai kritiikkiä heti miltei kaikkialla laulustaan. Paljon on sitäkin, että fanit vastapeukuttavat kilpailijoita - ilmiö joka näkyy täälläkin sekä Mikaelin että Saaran ketjuissa pahimmaksi uhkaajaksi koetun dissailuna. Tuubivideot lähtevät leviämään sattumanvaraisesti ja jos ne kiertävät kovasti faniryhmissä tulee yläpuekkuja, jos jossain ylilauta-tyyppisillä saattaa tulla alapeukkuja suhteettomat määrät. Niin ja katsontakertoihinkin tuollainen vaikuttaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Alapeukut kertovat tosiaan kaikkein vähiten, niihin saattaa vaan ihmiset purkaa omaa huonoa fiilistään tai mitä vaan. Youtube saisi poistaa koko toiminnon ja pitää vain yläpeukut kuten fb:ssakin on.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Tuo on totta että myöskin Saara fanit ja Mikael fanit saattaapi tehdä tätä ns. vastapeukkutelua. Itse en sitä tee, mutta tätä varmasti tapahtuu.

Spotify voi olla jopa hitusen realistisemman kuvan antava juttu näin mä vähän veikkaisin siis etenkin siitä minkä verran juuri itse biisistä tykätään, koska siellä ei videota nähdä ja livevetoja nää. Tietysti onnistunut liveveto voi korreloitua sitten Spotify kuunteluunkin, mutta silti. Toisaalta Spotifyn kuuntelumäärä voi olla vieläkin realistisimpi mittari sitä minkä kokoinen fanikunta on

Nettiviisuilija
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 30 Touko 2015, 11:39

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Nettiviisuilija »

toivo kirjoitti:Semmoisen huomion vielä tein näistä youtube videoista, että suomalainen käyttäjä Linux620 on ladannut youtubeen kaikki umk-livevedot. Einin video on katsotuin 7000 katselukerralla, Mikael Saaren video toiseksi katsotuin 5500 katselukerralla ja Sitten on pää-äijät 4700 ja sitten Saara Aalto 4000.

Ranskalainen käyttäjä TVESCFAN on ladannut sivuilleen ainoastaan Saaran UMK-liven, joka on kerännyt sen 10 000. Että olisko sen takia kerännyt enemmän katselukertoja kun lataajana ollut ranskalainen euroviisufani? Ja näin ollen saannut enemmän huomiota.
Kyse on varmaan enemmänkin siitä että minun videotani ei voi löytää hakusanoilla "Eurovision 2016 Finland" tai "UMK16" (mitä en sinänsä ymmärrä kun oon laittanut ne tägeihin), joten tätä mun videota on turha laittaa liveversioiten vertailuun.

Ja muistaakseni viime vuonna PKN ja Satin Circus taisivat saada noin saman määrän näyttökertoja ennen finaalia (n. 10 000) mutta PKN voitti heidät yleisöäänissä suuremmalla marginaalilla, että livevetojen näyttökerrat ei ole mikään hyvä kristallipallo kertomaan tuloksia.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Kertoo vain jo siitäkin, että kuin paljon mielenkiintoisempien artistien ja nimien kanssa nyt ollaan tekemissä, kun Saara on jo nyt yli tuon 10000 ja Mikael tulee varmaan ihan samoin heittämällä yli tuon 10000 ja riittäneekö kummallekaan edes 20000 todennäköisesti ei kun tässä on vielä kaksi viikkoa finaaliin ja myöskin se keikatus käynee, että alun Rafaela Truda rynnistys musavideon kanssa on alkanut ns. hyytyä niin kovasti, että Saara tulee ja on ennen finaalina todennäköisesti musavideonsa kanssa katsotuin, koska Saaran musavideo saa sen n. 2500-4000 päivässä lisää ja se meenee aika tiukalle kerkiääkö Saara jopa saavuutaaa 200000 tuhanne rajan musavideonsa kanssa ennen finaalia.

Tietty nämä ei mitään kerro muuta kuin paitsi sen, että nyt ollaan huomattavasti kiinnostavimpien artisitien kanssa tekemisissä kuin viime vuonna.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Katselukerroista saa vain hyvin spekulatiivista tietoa, mutta kyllä ne tietysti vähän kertovat siitä, kuka on kiinnostanut/vakuuttanut/flopannut/ollut esillä mediassa eniten. Lähtisin ehkä itse mieluummin analysoimaan itse live-esityksiä pienehköjen hc-fanikuntien peukutusten sijaan. Ja faktahan on, että Mikael on ollut tähän asti ylivoimaisesti paras. :heh:
I'm not as think as you drunk I am

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Niin tämän kisan suoranaiseen tulokseen nämä luvut eivät paljon tietoja anna. Siitä mistä jo mainitiskin eli ns. ydin fanikunnan koosta nämä luvut antavat varmastikin jo huomattavasti paremmin osviittaa ja siitä millainen ero siinä kenties kisaajien välillä on.

Ja minä jopa uskonkin, että nämä luvut antaakin juuri osviitta esim. Saaran ja Mikaelin välillä juurikin tästä jutusta, koska ollenee se aika selvä fakta, että Saaralla on isompi ns. ydin faniporukka se minkä verran isompi niin antaako siitä kuinka tarkkaa osviittaa nämä luvut. Ei varmasti ehkä kovin tarkkaa, mutta jotain suuntaa antanee.

Tästä kertoisi myöskin se, että tästä fanikunnan koosta se antaa osviittaa, että näissä luvuissa Saara ns. taistelee Mikaelin kanssa hyvin, vaikka ilmeisesti Mikaelin live on ollut selkeästi tykätympi.

Periaattessahan tämä kisa ratkaisu koostuu kolmesta osasta siis jos puhutaan äänistä mitä jokainen saa eli ydin fanikunnan äänet, ns. tavis kuuntelijoiden äänet ja sitten finaalissa tulee mukaan raadin äänet. Näistä se kumpi kääntää kaksi kolmas osaa itselleen niin todennäköisesti lähtee Tukholmaan.

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

Ja täytyy kanssa ottaa huomioon että suurin osa youtube/spotify-käyttäjistä on alle 30-vuotiaita. Ja luulen että niitä videoita youtubessa katsoo vain ne innokkaimmat euroviisufanit. Osa suomalaisista saattaa katsoa vain finaalilähetyksen tv:stä jolloin näkevät esityksen vain kerran ja äänestävät sen perusteella.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1839
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Possu »

Siis vertaako täällä joku oikeasti Saaran ja Mikaelin esityksiä :uujee: Saara tulee taistelemaan keskikastin sijoituksesta, kun taas Mikael aivan voitosta asti. Tasoero on kappaleissa hirveä, samoin kuin live-esityksessä.

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

^ mutta Saaralla voi olla faneja jotka äänestävät vain koska se on Saara Aalto riippumatta siitä millainen esitys on.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

suomalainen kirjoitti:^ mutta Saaralla voi olla faneja jotka äänestävät vain koska se on Saara Aalto riippumatta siitä millainen esitys on.
Niin nimenomaan minusta on osittain osalta Mikaelin faneilta ns. vaarallista kuvitella, että tämä oli nyt tässä ja selvästi kun ekaa kertaa live jutut on nähty. Vaikka kuin olen Saara fani ja varmasti katson asiota hitusen Saara lasienkin läpi niin ei tämä peli ole Saaran ja Mikaelin kohdalla vielä selvä. Et minä sanoisin, että Mikael fanien ei kyllä vielä kannata huokaista helpotuksesta. Sanoisin, että sitä ei kannata tehdä kummankaan näiden artistien fanikunnan edustajista ennen kuin finaalissa on tulos julistettu

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 757
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

En ole huokaissut helpotuksesta. Sen verran kauan olen viisuja seurannut, että tiedän kuinka vaikeaksi tämä kansa osaa tehdä nämä asiat.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5847
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Jos viime vuonna jännitin Satin Circuksen puolesta, niin se ei ole kyllä mitään verrattuna siihen, kuinka paljon tänä vuonna jännittää Mikaelin puolesta. Samoin pettymys Mikaelin mahdollisesta häviöstä tulee varmasti olemaan moninkertaisesti suurempi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Joo pettymys olis varmasti jos Saara ei voita se on selvä, mutta tokkopa se mua kauan riipii etenkin jos se on Mikael joka sinne Saaran sijasta lähtee, koska on nämä kaksi minusta nyt ihan omassa kastissaan tässä kisassa.

Ja toisaalta siihen vaikkuttaa sekin, että jos Saara ei nyt pääse niin Viisuedustspaikka on Saaralle niin iso unelma, että se kolmas yritys kerta tulee taatusti jossain vaiheessa ei tarvi sitä edes epäillä. Ja sit toisaalta myöskin, että minä tiedän, että Saaran uraa tämä ei pahemmin hetkauta, että jos nyt Mikaelille tappio tulee niin sit ns. nuolaan hetki haavoja ja Saara laittaa uudet projektien madot koukkuun ja ei muuta kun matka jatkuu. Ei tämä UMK-kisa ole mikään elämän ja kuoleman kysymys

Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1379
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Ehkä vähän väärä paikka, vedonlyönnille on oma topicinsa mutta silti

Saara Aalto 2,75
Barbit 4,50
A&K 5,00
Cristal Snow 6,00
Mikael Saari 7,00

Täähän ei oikein ole missään nimessä mutta on muistettava että kertoimien tarjoajat häviävät rahaa jos joku kerää peliä enemmän kuin mitä kerroin on. Eli heidän jos kenen on oltava kärryillä. Ton mukaan Saara on ihan selvä ennakkosuosikki, valitettavasti
2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Carboni kirjoitti:Ehkä vähän väärä paikka, vedonlyönnille on oma topicinsa mutta silti

Saara Aalto 2,75
Barbit 4,50
A&K 5,00
Cristal Snow 6,00
Mikael Saari 7,00

Täähän ei oikein ole missään nimessä mutta on muistettava että kertoimien tarjoajat häviävät rahaa jos joku kerää peliä enemmän kuin mitä kerroin on. Eli heidän jos kenen on oltava kärryillä. Ton mukaan Saara on ihan selvä ennakkosuosikki, valitettavasti
Ylläyksetkin on veikkauksessa aina läsnä ja mahdollisia, mutta joo olet sinä kyllä varmaan tuolla pointilla aika hyvin kärryillä asiassa, että tokko noi veikauskertoimien laatijat ihan mututuntumalla vain heittelee noita kertoimia tonne, että johonkin niiden laskelmat ja kertoimien asettelut tälläistenkin asioiden veikkaamisessa perustuu. Ja aika yllättävää tässä valossa, että Mikael ei ole edes se seuraava Saaran takana, että mihinkän tämä arvio tässä kerroin asettelussa perustuu. Se että Saara on ykkönen ei vältis ole yllätys, mutta se että Mikael ei ole edes seuraava niin on jonkin sortin yllätys.

Tossa kohtaahan melkein kannattais lyödä ropoja likoon Mikaelille, koska toi kerroinhan on aika houkkuteleva tarjous valitseviin asetelmiin nähden vai ollenkos me sitten täällä Viisukuppillassa näin pahasti ns. pihalle siitä todellisesta vallitsevasta tilanteesta ja voimasuhteista, että kummat tässä on pihalla me täällä Viisukuppilassa vai noin kertoimen asettelijat, koska noiden kertoimien perusteella jommatkummat on nyt vallitsevista voimasuhteista hitusen pois kartalta

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 757
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Niin,yllätykset ovat mahdollisia. Melkein jokavuosi olen kironnut jonkun esityksen alimpaan helvettiin, koska olen pelännyt, että se veisi voiton paremmalta esitykseltä, mutta sitten sieltä tuleekin joku mustahevonen, jota ei ole tajunnut edes pelätä. Tänä vuonna se voisi olla vaikkapa Lieminen :lohduton:

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Itse tiedän jo nyt katkeroituvani pitkäksi aikaa, jos Mikael ei voita. :/ Enkä ole todellakaan varma, että hänet valitaan, vaikka sitä niin toivonkin! Aion varmasti äänestää Mikaelia finaalissa monta kertaa. Saara olisi kyllä mielestäni myös ollut loistava valinta, jos hänen livensä ei olisi ollut niin kömpelö. No, vielä on aikaa parantaa finaaliin! :)
Cry him out

Lukittu