Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Mitäs te sanotte siitä voiko tähän kisaan ja lopputulokseen tehdä mitään päätelmiä Facebook-sivujen tykkääjä määristä?

Todennäköisesti ei ehkä suoraan, mutta tämä ollenee vähän samaa asiaa peilaava kuin nää Spotify luvut jne. että ehkä se korreloi jonkin verran sen kyseisen artistin tykkääjäkunnan kokoa.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Kun täällä puhutaan Mikael-faneista, niin tarkoitetaanko ns. oikeaa fanitusta vai tähän UMK-kisaan liittyvää 'fanitusta' :mitvit: Minä en ainakaan ole seurannut Mikaelin uraa tms. - eli en ole siinä mielessä mikään fani. Satun vai tänä vuonna pitämään :rakkaus: tästä esityksestä. Tosin Mikaelin ääni on niin hieno, että voisin joskus jotain Mikaelin tähdittämää musikaalia mennä katsomaankin.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

viisufantti kirjoitti:Kun täällä puhutaan Mikael-faneista, niin tarkoitetaanko ns. oikeaa fanitusta vai tähän UMK-kisaan liittyvää 'fanitusta' :mitvit: Minä en ainakaan ole seurannut Mikaelin uraa tms. - eli en ole siinä mielessä mikään fani. Satun vai tänä vuonna pitämään :rakkaus: tästä esityksestä. Tosin Mikaelin ääni on niin hieno, että voisin joskus jotain Mikaelin tähdittämää musikaalia mennä katsomaankin.
Tässä tapauksessahan sinä äänestättä ihan oikeaa kisaaja tässä kisassa. Juuri näin pitää toimiakin, että kenen keikalle voisit mieluiten mennä tai kenen levyn mieluiten ostaisit niin ääni hänelle. :tapu:

Juuri tästä syystä minäkin Saaraa olen äänestänyt joka kisassa missä on ollut mukana

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:Mitäs te sanotte siitä voiko tähän kisaan ja lopputulokseen tehdä mitään päätelmiä Facebook-sivujen tykkääjä määristä?

Todennäköisesti ei ehkä suoraan, mutta tämä ollenee vähän samaa asiaa peilaava kuin nää Spotify luvut jne. että ehkä se korreloi jonkin verran sen kyseisen artistin tykkääjäkunnan kokoa.
Ei voi päätellä mitään. Itse en edes viisufanina tykkää kenestäkään FB:ssä. Tuskinpa niin tekee tavallinen kansakaan, joka tämän kuitenkin äänillään ratkaisee.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti: Juuri tästä syystä minäkin Saaraa olen äänestänyt joka kisassa missä on ollut mukana
Ja tässä sitten saatiinkin vastaus siihen, miksei sulta saa mitään kritiikkiä Saaraa kohtaan. Äänestät siis Saaraa joka kisassa riippumatta siitä, mitä hän saa itse kisassa aikaan. Kunhan on Saara.

Käsittääkseni Mikaelia ei täällä hehkuteta samoista syistä, vaan siksi, että suurin osa täällä pitää kappaletta ja esitystä ylivoimaisesti parhaana. En minä ainakaan hehkuta Mikaelia siksi, että hän on Mikael Saari. Tuskinpa niin tekevät monet muutkaan, kun suurin osa ei ole koskaan kuullutkaan.

Mutta tätä vähän pelkäsinkin, että Saara ratsastaa pelkällä nimellään. Nyt täytyy vain toivoa, että tuo tänne pesiytynyt yltiöpäinen hehkutus on vain kupla, ja somessa esiintyvät "Saaran esitys oli nolo, Mikaelin upea" -kommentit ovat oikeasti totuus.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Wadde kirjoitti:
Hupzi kirjoitti: Juuri tästä syystä minäkin Saaraa olen äänestänyt joka kisassa missä on ollut mukana
Ja tässä sitten saatiinkin vastaus siihen, miksei sulta saa mitään kritiikkiä Saaraa kohtaan. Äänestät siis Saaraa joka kisassa riippumatta siitä, mitä hän saa itse kisassa aikaan. Kunhan on Saara.

Käsittääkseni Mikaelia ei täällä hehkuteta samoista syistä, vaan siksi, että suurin osa täällä pitää kappaletta ja esitystä ylivoimaisesti parhaana. En minä ainakaan hehkuta Mikaelia siksi, että hän on Mikael Saari. Tuskinpa niin tekevät monet muutkaan, kun suurin osa ei ole koskaan kuullutkaan.

Mutta tätä vähän pelkäsinkin, että Saara ratsastaa pelkällä nimellään. Nyt täytyy vain toivoa, että tuo tänne pesiytynyt yltiöpäinen hehkutus on vain kupla, ja somessa esiintyvät "Saaran esitys oli nolo, Mikaelin upea" -kommentit ovat oikeasti totuus.
Taas sinä tahallasi ymmärrät ja väännät asian väärin niin että pääset asiasta heittämään kritiikkiä. En äänestä Saara siksi, että on Saara vaan siksi mitä saa aina joka kisassa aikaan. Se että tämä esitys on sinusta nolo tai joidenkin muiden mielestä nolo. Ei ole minun mielipiteeni.

Saara on kaiken tukensa ja äänensä omalla työllään minulta ansainnut ja niin on Mikael sinultakin joten puhutaan ihan samasta asiasta tässäkin kohtaa ja ihan samasta asiasta miksi sinä äänestät Mikaelia ja minä Saaraa

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Wadde kirjoitti:
Mutta tätä vähän pelkäsinkin, että Saara ratsastaa pelkällä nimellään.
Ei mielestäni ratsasta. Kyllä hän on ihan omilla ansioillaan kisassa mukana.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Miksi tästäkin ketjusta on pitänyt tehdä Saara-ketju? :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Margot »

Noihin vedonlyöntikertoimiin: Nehän ovat aina arvailua, vaikka toki niiden eteen varmaan tehdään jonkin verran pohjatyötä. Muistakaa kuitenkin, että PKN oli viime vuonna vedonlyönnin top10:ssä, mutta ei päässyt edes finaaliin, ei lähellekään.
What color is your life?

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Saara ei ratsasta enää pelkästään nimellään - nyt jo Mikaelin ketjullakin! :ashanti: :heh:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Mun mielestä on hyvin huvittavaa, että tässä ketjussa on oikeasti viestejä, joissa ei puhuta mistään muusta kuin Saara Aallosta. :heh:

Mutta mitäpä sitä ketjuja aiheissaan pitämään. :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Mattan »

riksa[ kirjoitti:Mun mielestä on hyvin huvittavaa, että tässä ketjussa on oikeasti viestejä, joissa ei puhuta mistään muusta kuin Saara Aallosta. :heh:
http://saarakuppila.fi :heh:

No, eiköhän viimeistään UMK-finaalin jälkeen keksitä kirjoittaa jotakin Mikael Saarenkin esityksestä, ainakin tanssijasta (joka näin ohimennen on paras tanssijalisä balladiin, jonka edes muistan).
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Ei kai tämä mitään uutta ole, että keskustelu rönsyilee milloin mihinkin suuntaan.

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 757
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Saara on kuin virus, joka leviää joka sopukkaan. Ensin se saastuttaa nettisivut ja kohta tiedostonne.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hupzi kirjoitti:Saara on kaiken tukensa ja äänensä omalla työllään minulta ansainnut ja niin on Mikael sinultakin joten puhutaan ihan samasta asiasta tässäkin kohtaa ja ihan samasta asiasta miksi sinä äänestät Mikaelia ja minä Saaraa
Kun tämä kisa alkoi, nollasin mielestäni kaiken sen, mitä ajattelen näistä artisteista etukäteen. Myös heidän entiset omalla työllään aikaansaamansa saavutukset ja niiden minuun tekemän vaikutuksen.

Nyt kisataan ihan vain näillä tällä kertaa tässä kisassa nähtävillä kappaleilla. Sekä Saara että Mikael ovat kerran aikaisemmin pyrkineet Suomen viisuedustajaksi. Niistä esityksistä Saaran on enemmän mieleeni. Tällä kertaa Mikael vetää pidemmän korren.

Sanoit, että pitää äänestää juuri sitä artistia, jonka levyn voisi ostaa tai keikalle mennä. Olen tasan eri mieltä. Voin pitää jostakin artistista, mutta silti olla jostakin tämän artistin yksittäisestä esityksestä sitä mieltä, että se on epäonnistunut. Ja jos se epäonnistuminen sattuu juuri UMK-kisaan, en todellakaan äänestä minkään aikaisempien meriittien ja saavutusten perusteella. (Ja oletan, että Waddekin tarkoitti "nimellä ratsastamisella" myös tätä aiempien saavutusten perusteella äänestämistä.) Sinulla ilmeisesti ei ole sitä kokemusta, että suosikkisi voisi tehdä mitään väärin, joten kai siksi et ymmärrä, mistä puhumme.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jonttu kirjoitti:Saara ei ratsasta enää pelkästään nimellään - nyt jo Mikaelin ketjullakin! :ashanti: :heh:
No kyllä sellaistakin on havaittavissa, että Saaran ketjussa innokas fanittaja saa aikaan jonkun toisen kannattajilta vähän kohtuuttomankin negatiivista kritiikkiä. Jos siis Saara ratsastaa Mikaelin ketjulla, niin kyllä Saaran ketjua käytetään Mikaelin erinomaisuuden osoittamiseen käänteisarvioiden kautta :heh:

- sinällään tämä taistelupari on mielestäni mitä sopivin. Molemmilla on biisi, joka keskinäisestä erilaisuudestaan huolimatta on nimenomaan euroviisumusiikkia, biisillisesti euroviisuisten ehdokkaiden taisto siis :peukku: . Taiston hauskuuden ja jännittävyyden kannalta harmi, että vain Mikaelin ylöspano ja esitys on eheä, eli semien perusteella näistä kahdesta Mikaelin olisin itsekin tässä vaiheessa lähettämässä - mikä ei tarkoita etteikö esimerkiksi kolmannesta semistä voisi löytyä vieläkin kovempia kilparatsuja, ei voi vielä tietää.
Viimeksi muokannut ta1ja, 16 Helmi 2016, 17:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ja siis minähän ole pitänyt tosi paljon Saaran aiemmista esityksistä: Talentissa oli suosikkejani, samoin edellisessä viisukarsinnassa. Eli en siis lähtenyt tähän vuoteen "onpas Saara Aalto ärsyttävä" -asenteella, päinvastoin. Mutta kuten Rousku sanoi, tässä kisassa ei saa eikä voi ajatella menneitä saavutuksia. Vaan kaikki kiteytyy siihen yhteen esitykseen. Ihan sama vaikka olisi Beatles vastaan Merja Vantaalta, jos Merja Vantaalta on parempi esityksineen ja kappaleineen, niin sitten Merja voittaa.

Mikaelin esityksestä: Olen kattonut sen nyt muutamaan kertaan, ja yhden kohdan muuttaisin: Sen yhden teatraalisen huokauksen/ähkäyksen siinä alkuvaiheessa. Se meni liikaa teatterin puolelle. Muuten toimi.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minä poistaisin pusun. Siis ihan järkkyä heterokampanjaa :draamaa: (No, minusta se on imelä.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5847
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Minä taas poistaisin sen kohdan, missä tanssija lausuu kappaleen sanoja ääneen. Mutta pusu saa jäädä. :ihana:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Margot kirjoitti:Noihin vedonlyöntikertoimiin: Nehän ovat aina arvailua, vaikka toki niiden eteen varmaan tehdään jonkin verran pohjatyötä. Muistakaa kuitenkin, että PKN oli viime vuonna vedonlyönnin top10:ssä, mutta ei päässyt edes finaaliin, ei lähellekään.
Olen ollut ymmärtävinäni vedonlyöntiketjusta sen, että kerroin laskee, kun kappaletta pelataan paljon. Vedonlyöntitilastot kertovat enimmäkseen siitä, kuinka moni uskoo kappaleen menestyvän eivätkä ole mikään kristallipallo todellisen menestyksen ennustamiseen. PKN:n kerroin oli uskoakseni niin matala, koska suuri osa suomalaisista uskoi sokeasti sen olevan uusi Lordi ja pelasi sitä siksi paljon.
Tietenkään ennakkosuosikkien kertoimet eivät ole hatusta vedettyjä, viime vuonnakin lopullinen top-3 taisi olla täsmälleen vedonlyöntitilastojen mukainen. Vedonlyöntiin enemmän perehtynyt Kodiac voi täsmentää, jos olen ihan hakoteillä :joojoo:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Rousku kirjoitti:Minä poistaisin pusun. Siis ihan järkkyä heterokampanjaa :draamaa: (No, minusta se on imelä.)
Sen kohdan minäkin poistaisin. Mutta minähän en tunnetusti euroviisuesityksissä pussaajista tykkääkään. :heh:

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Kun puhuitte Facebookista ja kuuntelulistoista, niin itseni on helppo kuvitella ettei niihin kannata liikoja luottaa. Suurin osa tuntemistani "tavisäänestäjistä" käy töissä, hoitaa perheensä ja asuntovelkansa. Harvemmalla on aikaa seurailla jotain umk kisoja vielä tässä vaiheessa, saatikka peukutella netissä. Useimmat katsoo kuitenkin finaalin sekä tietysti itse euroviisut. Ja tietääkseni myös äänestävät.

Katselin myös vähän nettikeskusteluja. Tuntuu olevan aika riitelevää ja heilahtelevaa porukkaa Saara Aallon/A&K/Cristal -kannatus. Annica&Kimmo taitaa olla tosiaan se, joka noista kolmesta vähiten häiritsee ketään. Löytyy myös paljon Mikael Saaren kannattajia. Mistä olette päätelleet, että kisa käydään Mikael Saaren ja Saara Aallon välillä?

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Albin »

iiiduli kirjoitti:Minä taas poistaisin sen kohdan, missä tanssija lausuu kappaleen sanoja ääneen. Mutta pusu saa jäädä. :ihana:
Perhana, ääneen sanomattomia sanoja ei saa poistaa. Tästähän se koko laulun kaari alkaa... ja jatkuu ... taideteokseksi jota tässä ihmetellään.. niin ja pusukin saa jäädä <3

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Apua, mä oon luullakseni katsonut esityksen muutamaan kertaan, mutta en ole huomannutkaan mitään pusua. :rofl: Eheytyskampanja ei selvästikään toimi. :eiei:

Täytyy kyllä sanoa, että jännitti livelaulun osalta tää. Tää on niin vaikea biisi laulaa ja vaatii hyvää äänenhallintaa. Mikael yllätti todella positiivisesti kuulostamalla oikein hyvältä livenä. Parannettavaakin löytyy, esimerkiksi alun herkät kohdat oli välillä vähän hataria, mutta varsinkin high notet pysyivät erinomaisesti vireessä. :uujee: Komeaa kuunneltavaa.
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Olisi kyllä niin ihana kevät tiedossa jos tämä valittaisiin! Kun ei tarvitsisi finaalipaikan puolesta pelätä, vaan saisi jännittää sitä, minkä kohtuullisen/hyvän sijan tämä ottaa. Floppiin en näe mahdollisuuksia, vaikka sinänsä kappale on riski. Mutta hyvä sellainen.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Puutarhuri kirjoitti:Mistä olette päätelleet, että kisa käydään Mikael Saaren ja Saara Aallon välillä?
Minä veikkaan, että A&K vie.

Saarasta ja Mikaelista puhutaan eniten, varmaan siksi että herättävät ristiriitaisia ajatuksia. Paljo puhe voi saada pitämään niitä suosikkeina, mutta kun on mukana raadit ja vielä raatien ja yleisöäänten yhdistäminen, päädyttäneen kompromissina johonkin ihankivaan, josta ei ole mitään sanottavaakaan :heh:.
Rise, angel, shine, love!

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Kun voittajiksi on täällä niin kovasti aseteltu Mikael ja eräs nimeltä mainitsematon artisti ja puhuttu ratsastamisestakin, niin entä jos voittoon :ashanti: joku ihan muu?

Edit: näemmä tästä jo puhuttiinkin edellä

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Rousku kirjoitti:
Puutarhuri kirjoitti:Mistä olette päätelleet, että kisa käydään Mikael Saaren ja Saara Aallon välillä?
Minä veikkaan, että A&K vie.

Saarasta ja Mikaelista puhutaan eniten, varmaan siksi että herättävät ristiriitaisia ajatuksia. Paljo puhe voi saada pitämään niitä suosikkeina, mutta kun on mukana raadit ja vielä raatien ja yleisöäänten yhdistäminen, päädyttäneen kompromissina johonkin ihankivaan, josta ei ole mitään sanottavaakaan :heh:.
Minäkin pidän A&K:a "vaarallisena", mutta nähdäkseni Mikael Saaren kannattajat eivät ole niin heiluvaista kuin Saara Aallon. Voisin kuvitella että yleisöäänien suosikeiksi jää Mikael Saari ja A&K.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Minusta tämä oli ensikuulemalta niin raskassoutuinen, etten mitenkään kuvitellut tämän olevan kärkikahinoissa mukana. Liveveto oli kuitenkin kokonaisuutena niin tyrmäävän mykistävä ja ylivoimainen muihin nähden, että todellakin saa Mikael ääneni finaalissa! En käy itkemään jos Annica & Kimmo tai Saara voittaa mutta pikkuisen petyn kuitenkin.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Sitä minäkin olen miettnyt, kuinka paljon artistien suosiossa on "kuplaa". Saara Aaltoa en pitäisi voittajasuosikkina laisinkaan, ellen lukisi kuppilaa. Mikael Saaren suosion "kupluus" taas huolettaa itseäni, et kuinka paljon alitajuisesti väritän sitä. Et ehkä voiton viekin joku täysin muu, tyyliin Sandhja?

Lukittu