Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

kat-ke-ro
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 16 Helmi 2016, 13:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kat-ke-ro »

iiiduli kirjoitti:Mahtavaa lukea, että täältä löytyy muitakin yhtä hurahtaneita. :tapu: Varmaan ikinä ennen en ole odottanut finaalia näin innoissani ja samalla näin kauhuissani. Tuskin pystyn lauantaina tekemään yhtään mitään järkevää.

Ja ehdottomasti liityn tuohon Facebook-kampanjaan mukaan! :peukku:
2

Jahka se hetki koittaa naputan tanskalaisen FB-kaverin ja omat ääneni Mikaelille. Suljen sen jälkeen niin telkkarin ja netin, kaivaudun peittoihin ja pää tyynyn alle enkä minä kurki sieltä ulos ennen sunnuntaiaamua. :uujee:

Avatar
matsutake
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 25 Huhti 2013, 13:08

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja matsutake »

Ennakkoääni Mikaelille annettu! :)

Hieno promovideo ja upea facebook-kampanja! Harmi, etten ole facebookissa tai twitterissä, osallistuisin mielelläni Mikaelin puolesta kampanjointiin. No, keskityn sitten lähipiiriini ja lahjon kaikki tekemään yle-tunnukset ja äänestämään Mikael voittoon.
I'm busy doing nothing at all

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1424
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

matsutake kirjoitti:Ennakkoääni Mikaelille annettu! :)

Hieno promovideo ja upea facebook-kampanja! Harmi, etten ole facebookissa tai twitterissä, osallistuisin mielelläni Mikaelin puolesta kampanjointiin. No, keskityn sitten lähipiiriini ja lahjon kaikki tekemään yle-tunnukset ja äänestämään Mikael voittoon.
Hyvää kampanjointia tuokin on, kaikki äänet yhtä tärkeitä :)
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Voidaankohan tästä saada oikeasti aikaiseksi sellainen kampanja, millä koko UMK voitetaan? :uujee: :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1424
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Serduchka kirjoitti:Voidaankohan tästä saada oikeasti aikaiseksi sellainen kampanja, millä koko UMK voitetaan? :uujee: :shock:
Siihen toki pyritään. Jotain pitäs vielä keksiä, naamakirjassa on varmasti tuhansia Saarifaneja joista rapiat 200 on liittyny tohon ryhmään (en vähättele tosi hieno alotuspäivä). Jotenkin pitäs vaan saada "kaikki" Mikaelin taakse. Hmmm...
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

kat-ke-ro
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 16 Helmi 2016, 13:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kat-ke-ro »

Viisufani kirjoitti:Ymmärrän sen tietenkin, jos ja kun äänestää esimerkiksi Mikael Saarta sen vuoksi, että tykkää hänen laulustaan yms.

Kuitenkaan sillä, että kuinka paljon artistilla on faneja kotimaassaan, ei sinänsä tule menestystä Euroviisuissa. Tämähän kyllä koskee tasapuolisesti kaikkia finalisteja. En tarkoita sitä, että fanit kotimaassa olisivat väärässä suosikkinsa laulutaidosta ja siitä, onko laulu hyvä. Lisäksi se, että mikäli on ollut Euroviisukarsinnoissa tai Uuden musiikin kilpailussa aikaisemmin mukana, ei sekään tuo sen enempää Euroviisuissa menestystä.

Kuten aluksi todettua, voihan suosikkiaan äänestää toki, en sitä tarkoittanut. Ajattelin vain, esimerkiksi aiempi karsintoihin osallistuminen tuo menestystä Euroviisuissa. Tarpeeksi hyvä laulu (ja sen hyvin laulaminen) kuitenkin todennäköisemmin tuovat. :miettii:
Mistä olet tullut siihen käsitykseen ettei Mikaelilla ole Euroopassa fanittajia?
Semifinaali 2 äänestin puolalaisen ja tanskalaisen Mikael-fanin puolesta itseni lisäksi Mikaelia. Ja äänestämme myös lauantaina. Mikael-faneja on myös Ranska ja UK ja Espanja.

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Haluaisin kysyä teiltä, että entä jos Mikaelin live-esitys epäonnistuisikin täysin?
Laulu ei luonnistu, on epävireistä ja heikkoa. Mikael ei näytä varmalta tai rentoutuneelta. Tanssi menee jotenkin pieleen.
Äänestäisittekö Mikaelia silti? Olisiko hän silloinkin paras ehdokas?
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1424
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

capsLOCK kirjoitti:Haluaisin kysyä teiltä, että entä jos Mikaelin live-esitys epäonnistuisikin täysin?
Laulu ei luonnistu, on epävireistä ja heikkoa. Mikael ei näytä varmalta tai rentoutuneelta. Tanssi menee jotenkin pieleen.
Äänestäisittekö Mikaelia silti? Olisiko hän silloinkin paras ehdokas?
Erittäin hyvä kysymys! Piti hetki miettiä. Mutta olisi. Onnistuneet livet mun mielestä vaan Mikaelilla Stellalla Sandhjalla ja Barbeilla. Muut on finaalissa epäonnistumisesta huolimatta. Virheitä voi tehdä kuka vaan, se eka live oli kuitenkin tajunnan räjäyttävä. Eli olisin hänen takanaan Niinkuin Hupzi Saaran :D
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^^Ensinnäkin, täysin typerä kysymys. Aivan kuin kysyisi, että kannustaisitko edelleen lempiurheilijaasi olympialaisissa, jos hän epäonnistuisi yhdessä suorituksessa. :heihaloo: Toiseksi, äänestäisin Mikaelia silti, koska olen kerran jo nähnyt onnistuneen esityksen. Jos Mikael olisi todistanut monesti olevansa umpisurkea laulutaidoltaan ja lavapresenssiltään, en äänestäisi, vaikka kappale olisikin mielestäni paras. Mutta onneksi tällaista ei tarvitse edes spekuloida. :tapu:
I'm not as think as you drunk I am

Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

ritsu89 kirjoitti:
Kiisa kirjoitti: Mitä ihmettä nyt taas, voisiko UMK valita asiantuntijaksi jonkun, joka olisi asiantuntija muillakin meriiteillä kuin "Kun musta tuntuu"?
Eikö se ole toisaalta ihan hyvä, että "asiantuntijana" on tuollainen henkilö jolla ei ole kauheesti tietoa musiikista. Jos sielä ois joku oikeasti asiaan perehtynyt henkilö, niin sillä saattais olla liikaa vaikutusvaltaa yleisöön. Ei varmaan kukaan hirveen tosissaan ota noita Silvennoisen höpöttelelyjä.
Pointtini oli se, että euroviisuasiantuntijan soisi ymmärtävän, että kappaleessa ei tarvitse olle sitä käytetyintä rakennetta, jotta se voisi menestyä viisuissa.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

capsLOCK kirjoitti:Haluaisin kysyä teiltä, että entä jos Mikaelin live-esitys epäonnistuisikin täysin?
Laulu ei luonnistu, on epävireistä ja heikkoa. Mikael ei näytä varmalta tai rentoutuneelta. Tanssi menee jotenkin pieleen.
Äänestäisittekö Mikaelia silti? Olisiko hän silloinkin paras ehdokas?
No minähän en erityisemmin tykännyt tuosta livestä, siis lähinnä sen tanssijan ja koreografian takia; toki laulu ja esiintymisvarmuus ym. oli kohdallaan. Mutta olen jo jonkun verran kyennyt hyväksymään sen (vaikka toivon toki yhä että sitä muokattaisiin, joko finaaliin tai jos tämä Tukholmaan lähtee), ja kilpailun paras kappalehan tämä on joka tapauksessa... Enkä usko Mikaelin pieleen laulavan ;)
Viimeksi muokannut rosetta, 22 Helmi 2016, 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

capsLOCK kirjoitti:Äänestäisittekö Mikaelia silti? Olisiko hän silloinkin paras ehdokas?
En välttämättä. Varsinkaan jos se olisi häiritsevän paljon epävireinen. :/
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kyllä ehdottomasti lähtisi Mikaelille ääni, vaikka hän onnistuisi ryssimään esityksensä täysin. Ihan vain siitä syystä, että semifinaalin perusteella tiedän kuinka hieno esitys on onnistuessaan ja kuinka hyvin Mikael parhaimmillaan laulaa. :joojoo:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

riksa[ kirjoitti:^^Ensinnäkin, täysin typerä kysymys. Aivan kuin kysyisi, että kannustaisitko edelleen lempiurheilijaasi olympialaisissa, jos hän epäonnistuisi yhdessä suorituksessa. :heihaloo:
Ymmärrän pointin, ja itsekin alkaisin sitten miettimään että no, menihän se semiesitys hyvin.
Mutta ei tämä minun mielestäni ole aivan suoraan verrattavissa tuohon lempiurheilijaan. Tätä urheilijaa kun ei tarvitse äänestää mihinkään edustustehtäviin tai sellaiseen kilpailuun, missä itselläkin on päätäntävaltaa. Urheilijat urheilee ja vain heidän suorituksillaan ja mahdollisilla tuomareilla on merkitystä. Viisuissa kaikki on paljon avoimempaa.
Kyllä minäkin Mikaelia epäonnistuneen suorituksen jälkeen kannustaisin, niin kuin tuota lempiurheilijaakin. Mutta äänestäminen on eri asia.
Aina mun pitää käydä suihkussa

geegee
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 281
Liittynyt: 20 Touko 2008, 11:50

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja geegee »

Jos finaaliesitys menisi täysin penkin alle, äänestäisin ehkä vähän vähemmän kuin täydellisellä suorituksella. Toisaalta semiesitys oli mulle lähes täydellinen, joten vaikka finaalissa kaikki ei menisikään täysin putkeen, uskaltaisin kyllä luottaa ja äänestää, koska tästä on jo yksi onnistunut veto nähty. Jos semikin olisi ollut epävarma ja finaali menisi mäkeen, äänestäisin silti ehkä kerran, koska mielestäni tämä on kuitenkin vuoden paras kappale.

Saattaa silti olla että jos finaali ei ihan onnistu, en huutele kaikilla toreilla niin paljon suuresta vääryydestä jos (ja kun :'( ) tätä ei valita. Tai no...

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Olen yllättynyt siitä, kuinka monet äänestäisivät Mikael Saarta - tai ketä tahansa muuta - joka tyrii finaalivetonsa täysin.

Vaikka nykyisillä voimasuhteilla Mikael Saari on ylivoimainen, voi kaikki muuttua finaalissa. UMK:n voiton ansaitsemiseen tarvitaan kaksi (2) ehjää esitystä, siksi en myöskään äänestä ennakkoon. Semissä epäonnistuneet tarvitsevat todella suuren parannuksen, jotta edes harkitsisin äänestämistä (heitä on finaalissa viisi), joten Mikaelin epäonnistuessa ääneni siirtyisi automaattisesti jollekulle sekä semissä että finaalissa onnistuneelle. Pienet virheet voin antaa anteeksi, mikäli semiveto oli hyvä, mutta suuret virheet ovat liikaa. Semissään epäonnistuneet eivät saa edes senkään vertaa anteeksi, vaan heiltä vaadin jo käytännössä täydellisyyttä.

Ei Euroviisuissakaan anneta toista mahdollisuutta, mikäli semi- tai finaaliveto ei mene putkeen, miksi siis antaisin esiintyjälle erivapauden UMK:ssa? Vain ja ainoastaan lavalla tapahtuvilla kolmeminuuttisilla on merkitystä, ja niitä on tässä kilpailussa vielä yksi jäljellä.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

OSKY98
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 05 Touko 2013, 20:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja OSKY98 »

Tykkäsin myös itse Mikaelin semifinaalin vedosta ja se taisikin olla parhain karsintaesitys tänä vuonna. En kuitenkaan äänestäisi tätä euroviisuihin, koska kappale on melko vaikeasti avautuva, ja tarvitsee monta kuuntelukertaa. Selailin tuolta alusta vähän, ja huomasin ettei sielläkään kappale avaunut monille heti. Täytyy muistaa, että viisuissa kappaleen on iskettävä ekalla kuuntelulla katsojiin.

En kuitenkaan pahastu jos tämä valitaan, loistava kappale, mutta ei se ekalla eikä ihan tokalla tai kolmannellakaan vielä loistavalta kuulostanut. Ylpeänä tätä voisi kannattaa, mutten odottaisi mitään järisyttävän suuria sijoituksiakaan. (Toivottavasti olisin väärässä)

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

rosetta kirjoitti: No minähän en erityisemmin tykännyt tuosta livestä, siis lähinnä sen tanssijan ja koreografian takia; toki laulu ja esiintymisvarmuus ym. oli kohdallaan. Mutta olen jo jonkun verran kyennyt hyväksymään sen (vaikka toivon toki yhä että sitä muokattaisiin, joko finaaliin tai jos tämä Tukholmaan lähtee), ja kilpailun paras kappalehan tämä on joka tapauksessa... Enkä usko Mikaelin pieleen laulavan ;)
Hyvä, että olet päässyt yli siitä. Itse jätin 2013 äänestämättä Mikael Saarta, koska olin niin vihainen siitä puvusta ja niistä soittajista. Vieläkin kaduttaa. Toivottovasti jos äänestän nytten tarpeeksi saan syntini anteeksi.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Minä taas rakastin tuota 2013 esitystä, kaikkea siinä <3 ;) Ja muistaakseni äänestinkin aika monta kertaa.

Avatar
sentimentalmen
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 17:38

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja sentimentalmen »

Mikael Saari on saanut kuulemma paljon vaikutteita tähän Sergei Rahmaninovin pianokonsertoista. Minä jo vähän mietin, että tässä on jotain tuttua...jotain kaikuja jostakin. Kun kuuntelee Rahmaninovin upeaa 2 pianokonserttoa löytää siitä vähän samoja sävyjä ja tunnelmia. Erityisesti pidän siitä. että Mikael käyttää ainoastaan akustisia soittimia tukemaan tätä hienoa biisiä. :viulu:

SanneKuu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 10 Tammi 2013, 14:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja SanneKuu »

Minä en usko, että on edes mahdollista, että Mikael ei finaalissa onnistuisi. Niin varmaa esiintyminen oli semissä ja se onkin yksi tämän esityksen ehdottomista vahvuuksista - katsojilla ei ole pienintäkään syytä tuntea myötähäpeää.

geegee
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 281
Liittynyt: 20 Touko 2008, 11:50

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja geegee »

Mattan kirjoitti:Olen yllättynyt siitä, kuinka monet äänestäisivät Mikael Saarta - tai ketä tahansa muuta - joka tyrii finaalivetonsa täysin.

Vaikka nykyisillä voimasuhteilla Mikael Saari on ylivoimainen, voi kaikki muuttua finaalissa. UMK:n voiton ansaitsemiseen tarvitaan kaksi (2) ehjää esitystä, siksi en myöskään äänestä ennakkoon. Semissä epäonnistuneet tarvitsevat todella suuren parannuksen, jotta edes harkitsisin äänestämistä (heitä on finaalissa viisi), joten Mikaelin epäonnistuessa ääneni siirtyisi automaattisesti jollekulle sekä semissä että finaalissa onnistuneelle. Pienet virheet voin antaa anteeksi, mikäli semiveto oli hyvä, mutta suuret virheet ovat liikaa. Semissään epäonnistuneet eivät saa edes senkään vertaa anteeksi, vaan heiltä vaadin jo käytännössä täydellisyyttä.

Ei Euroviisuissakaan anneta toista mahdollisuutta, mikäli semi- tai finaaliveto ei mene putkeen, miksi siis antaisin esiintyjälle erivapauden UMK:ssa? Vain ja ainoastaan lavalla tapahtuvilla kolmeminuuttisilla on merkitystä, ja niitä on tässä kilpailussa vielä yksi jäljellä.
Niin. Toisaalta jos vaaditaan äänestämiseen kaksi jokseenkin onnistunutta esitystä & kappaletta, ei jäljelle itselleni kuin A & K ja varauksella Stella ja Sandhja, siis olettaen että nämä onnistuvat finaalivedoissaan. (Stellan varaus koska oli mielestäni heikkotasoisessa ykkössemissä, oliko erottuminen Stellan hyvyyttä vai muiden huonoutta? Ja Sandhjan biisille en ole ihan täysin vieläkään lämmennyt.) Kaikilla muilla oli esityksessä tai kappaleessa (tai molemmissa) ongelmia. Jos Mikael olisi täysi katastrofi finaalissa, saattaisin kyllä laittaa Annicalle ja Kimmollekin jonkun äänen, koska olisivat sentään kakkossuosikkini tästä viisuihin.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja jv »

Kyllä minun kohdallani ihan täysi fiasko finaaliesityksessä vaikuttaisi äänestämiseen. Pienempiä virheitä antaisin anteeksi juuri samalla perusteella kuin muut ovat esittäneet: semiveto kertoo potentiaalin. Silloin äänestäisin ikäänkuin riskillä: hienon kappaleen onnistumisen mahdollisuus euroviisuissa olisi riskin arvoinen. UMK-finaalissa täysin sekoilun (mitä minun on vähän hankala kuvitella) arvelisin kertovan huonosta hermojen hallinnasta, joka ei euroviisuissa menettele.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Mietin kyllä, että perustaisin tälle kampanjalle oman Twitter-tilinkin, että tämä tavoittaisi enemmän muitakin kuin Facebookissa pyöriviä. Mutta pohdin, onko se sitten jo liikaa... Toisaalta nyt kun Saara Aaltokin näköjään perusti oman samankaltaisen tapahtumansa, niin voisi olla hyvä lisätä tätä kampanjaa laajemmallekin.

Ja hieno se promovideo, just ihana! Kiitos paljon siitä Nettiviisuilijalle! <3
Cry him out

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1424
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

[quote="Night_Owl"]Mietin kyllä, että perustaisin tälle kampanjalle oman Twitter-tilinkin, että tämä tavoittaisi enemmän muitakin kuin Facebookissa pyöriviä. Mutta pohdin, onko se sitten jo liikaa... Toisaalta nyt kun Saara Aaltokin näköjään perusti oman samankaltaisen tapahtumansa, niin voisi olla hyvä lisätä tätä kampanjaa laajemmallekin.

Anna mennä vaan, ei oo liikaa ku kyseessä kuitenkin melkonen timantti...
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Mattan »

geegee kirjoitti: Niin. Toisaalta jos vaaditaan äänestämiseen kaksi jokseenkin onnistunutta esitystä & kappaletta, ei jäljelle itselleni kuin A & K ja varauksella Stella ja Sandhja, siis olettaen että nämä onnistuvat finaalivedoissaan.
Onko tämä itse asiassa ongelma? UMK:sta lähtee Tukholmaan vain yksi kappale, joten kunhan vain yksi onnistuja löytyy, on peli sillä selvä.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

geegee
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 281
Liittynyt: 20 Touko 2008, 11:50

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja geegee »

Mattan kirjoitti:
geegee kirjoitti: Niin. Toisaalta jos vaaditaan äänestämiseen kaksi jokseenkin onnistunutta esitystä & kappaletta, ei jäljelle itselleni kuin A & K ja varauksella Stella ja Sandhja, siis olettaen että nämä onnistuvat finaalivedoissaan.
Onko tämä itse asiassa ongelma? UMK:sta lähtee Tukholmaan vain yksi kappale, joten kunhan vain yksi onnistuja löytyy, on peli sillä selvä.
Pointtini oli tosin lähinnä että jos ajatellaan että Mikael epäonnistuu, yhtä lailla mikä tahansa noista kolmesta muustakin voi epäonnistua, ja on mahdollista ettei koko finaalissa ole yhtään molemmissa esityksissä onnistunutta kappaletta, josta pitäisin. Ja kun näistä en mistään pidä lähellekään yhtä paljon, on siinä minulle ainakin riittävästi ongelmaa.

Lisäksi ennakkokaavailuissa (no kuka niistä oikeasti tietää) pahimmista kilpailijoista Saaraa tai Cristalia en ainakaan voisi kannattaa tuon kahden onnistumisen periaatteen mukaisesti, joten hyvin mahdollista olisi että viisuihin lähtisi joka tapauksessa joku joka epäonnistui vähintään toisessa livessään.

geegee
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 281
Liittynyt: 20 Touko 2008, 11:50

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja geegee »

Lisäksi uskon kyllä, että jotta Mikaelilla olisi mitään mahdollisuuksia voittaa UMK, olisi finaaliliven onnistuttava, kun kerran kappaletta pidetään vähän hankalana ja vetovoima lepää paljon Mikaelin esiintymisen varassa. Joten jos finaaliveto olisi täysi katastrofi, en usko että tämä voittaisi kuitenkaan, joten voisin antaa joka tapauksessa sympatiaääneni ja laittaa sitten vielä jotakin niille Annicalle ja Kimmolle.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Night_Owl kirjoitti:Mietin kyllä, että perustaisin tälle kampanjalle oman Twitter-tilinkin, että tämä tavoittaisi enemmän muitakin kuin Facebookissa pyöriviä. Mutta pohdin, onko se sitten jo liikaa... Toisaalta nyt kun Saara Aaltokin näköjään perusti oman samankaltaisen tapahtumansa, niin voisi olla hyvä lisätä tätä kampanjaa laajemmallekin.

Ja hieno se promovideo, just ihana! Kiitos paljon siitä Nettiviisuilijalle! <3
Ihan mahtava idea! käytetään Somen voimaa! :peukku:

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

Kunpa Mikael linkkaisi tapahtuman fb-sivulleen - tai toki jos haluaa tehdä oman tapahtuman vielä lisäksi Saaran tavoin... mutta joka tapauksessa olisi hyvä että näkyisi hänen seinällään.

En vaan saa tarpeekseni tästä biisistä, tiedän jo että tämä on näitä biisejä, jotka seuraa elämässä aina. Kun joku kolahtaa tällä lailla, se on menoa.

Hassua, kun kaikki (vai Silvennoinen lähinnä? :heh: ) hokee että.tämä ei aukea ensikuulemalta. Kyllä aukesi itselleni ainakin. Live siis. Puoli välissä biisiä olin myyty, lopussa kyynelissä. :nyyh:

Laitoin muuten twiitin Silvennoiselle korvamadoista ja muusta ja oli tykännyt twiitistä.
Harmi kun Mikael ei ole mitenkään hurjan aktiivinen somessa. Kun vertaa vaikka Cristaliin, ja Saaralla on selvästi aktiivinen some-strategia myös. :niinpa:

Lukittu