Montenegro 2016: Highway – The real thing

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Highway – The real thing

*****
12
13%
****
16
17%
***
18
19%
**
26
28%
*
22
23%
 
Ääniä yhteensä: 94

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Serduchka kirjoitti:
Wilson kirjoitti:Serduchka: Kuuntele uudestaan niin pian sinäkin pidät tästä kappaleesta. :joojoo:
Eiköhän siinä käy juuri niin. :rofl:
Saat minut aina nauramaan :heh:

Avatar
Kuolonkurki
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 983
Liittynyt: 23 Huhti 2015, 23:28
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Kuolonkurki »

Haa! Montenegro se aina osaa miellyttää minua. Täysin erilaista kuin osasin odottaa, mutta hyvä vain Erittäin mielenkiintoinen kappale ja tykkään todellakin. Vielä ei ihan mikään ykkössuosikkini, mutta uskon että tämä tulee vielä kasvamaan minulla kevään aikana. Vahvat neljä tähteä näin alkuun, tulevaisuudessa ehkä enemmän.
bye bye fool

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

aiheutti päänsäryn :D varmasti tehokkaalla esityksellä uppoaa viisuissa,mutta itse en voi sietää tälläistä musaa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Wilson kirjoitti:Saat minut aina nauramaan :heh:
Olen kuullut tuon joskus aiemmin muidenkin sanomana. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Ihan kiva kai että tällanenkin biisi on tänä vuonna :mitvit: Ei mun kuppini teetä.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
helidon
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 552
Liittynyt: 12 Helmi 2013, 08:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja helidon »

Montenegro se jaksaa yllättää positiivisesti ! Metal/darkstep goes eurovision :uujee: ! Pidän tästä. Jotenkin yksi harvoja viisuja, jotka ovat ajan hermolla. Varmaan näitten highway katkeaa semiin, mutta ei sen väliä. Neljä tähteä.

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Viisuissa tulee aina olla epämääräisyystekijä ja tänä vuonna se on tässä. Tästä ei saa minkäänlaista selkoa edes useamman kuuntelukerran jälkeen ja taidan tajuta vähemmän nyt kuin ensimmäisellä kuuntelulla. Pikkuinen Balkan-maa ei näköjään halua menestyä.

:montenegro: ½
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Olisivat vaan pysyneet niissä kauniissa Balkan balladeissa :draamaa:

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Montenegro on maa, jonka viisut ovat joko puntarini kärkijoukossa (kuten Adio ja Moj svijet) tai pohjalla (kuten Igranka ja Euro Neuro). Tänä vuonna siis taas sinne pohjalle. :niinpa:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Albin »

Leonardo kirjoitti:Montenegro on maa, jonka viisut ovat joko puntarini kärkijoukossa (kuten Adio ja Moj svijet) tai pohjalla (kuten Igranka ja Euro Neuro). Tänä vuonna siis taas sinne pohjalle. :niinpa:
Igranka ja Euro Neuro olivat minun suosikkeja ja nyt Highway on puntarini ykkönen.. :rofl: Näin ne maut viisuilijoilla vaihtelee :hali: Montenegrossa pitäisi joskus käydä .. kiinnostava maa :rakkaus:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42003
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Samixii! Montenegrossa osataan nämä :sekava:-biisit paremmin kuin sievistelyt. (Tosin joo, ei tämä ihan puntarini ykkönen ole, mutta voi kyllä saada semissä ääneni.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Minäkin tykkään kovasti Euro Neurosta ja Igrankasta :peukku: Minulle Montenegro on sellainen herranjumalamitäsieltänyttulee-maa hyvässä mielessä, euroviisujen väriläiskä. Tämänvuotinen on taas ihan toista laitaa kuin viimevuotinen sympaattinen kevätjuhlaleikki. Ensikuulemalta ei tehnyt mitään järisyttävää vaikutusta mutta sen verran kuitenkin, että tämän halusin kuulla uudestaan. Toisella kuuntelukerralla aloin jo pitää tästä aika paljon.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Euro Neuro ja Igranka. :ihana: Tätä en ole vielä uskaltanut pahemmin kuunnella. :heh: Viimeistään torstaisessa puntaripäivityksessä, sitten. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Tämähän on itse asiassa hyvä, toisella kuuntelukerralla :shock: Ainakin mielenkiintoinen... (Ja noin tuhat kertaa parempi kuin Armenian ahdistava sekametelisoppa.)
Koirankuonolainen kirjoitti:Minulle Montenegro on sellainen herranjumalamitäsieltänyttulee-maa hyvässä mielessä, euroviisujen väriläiskä. Tämänvuotinen on taas ihan toista laitaa kuin viimevuotinen sympaattinen kevätjuhlaleikki.
Adio ei kyllä minusta millään lailla muistuttanut kevätjuhlaleikkiä... :raaps:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

rosetta kirjoitti:
Adio ei kyllä minusta millään lailla muistuttanut kevätjuhlaleikkiä... :raaps:
Ah, kyllä vain olen musiikkiopistojen ja joskus koulujenkin kevätjuhlissa nähnyt juuri tuollaista totisen keskittynyttä menoa, ja sanon tämän siis ihan positiivisessa mielessä. Adio oli minusta hyvin sympaattinen esitys. Etenkin se kädet-sivulla-ympäri-ympäri-hop! -kohta oli aivan huikea :tuuletus:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20458
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Koirankuonolainen kirjoitti:Minulle Montenegro on sellainen herranjumalamitäsieltänyttulee-maa hyvässä mielessä, euroviisujen väriläiskä.
Ei väriläiskää ainakaan tänä vuonna. Montenegrosta saatiin jotain synkkää ja mustaa. :synkka:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Hazard kirjoitti:
Koirankuonolainen kirjoitti:Minulle Montenegro on sellainen herranjumalamitäsieltänyttulee-maa hyvässä mielessä, euroviisujen väriläiskä.
Ei väriläiskää ainakaan tänä vuonna. Montenegrosta saatiin jotain synkkää ja mustaa. :synkka:
"Jos nuo tummat raidat ottaisimme pois, ei niin kirkkaita nuo vaaleatkaan ois." (Georg Malmsten: Riepumatto) :joojoo:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Mielenkiiintoinen biisi ja pidän todella kappaleen melodiasta ja musiikista, mutta laulaja on se joka pilaa tämän biisin. Eri esittäjällä tämä olisi voinut olla tosi hyvä.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

:stara: :stara:
Kova rokkibiisi, joku saattaisi (ehkä) epäillä että tämä söisi Kyproksen ääniä, mutta kyllä tämä sitä rutkasti heikompi on. Puntarin pohjalle kahteen tähteen Valko-Venäjän ja Georgian kanssa.

KainoAslak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 68
Liittynyt: 17 Helmi 2016, 12:00

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja KainoAslak »

Ensimmäisellä kuuntelulla en osannut päättää tuoko dubstep väliosa kaivatun katkoksen tasaiseen menoon vai pysäyttääkö jyrinäjunan kulun ikävästi, nyt se on ihan ok. Pidän erityisesti biisin alusta, ja kyllähän tämä jyrää tiensä loppuun asti oikein mallikkaasti. Laulusoundi on hyvässä harmoniassa taustan kanssan, itseasiassa melkoisen seksikäs ääni... itseasiassa paranee ja paranee jokaisella kuuntelulla...lisää volumea laitteisiin...

Ja tosiaankaan ei tarvita tanssijaa sitten sinne viisulavalle!

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Vähän pelkään tämän jäävän semifinaaliin. :lohduton: Tällainen rock-dubstep -sekameteli ei ole ehkä helpointa kuunneltavaa yleisölle. Ehdottomasti vuoden parhaimmistoa ja saatan kyllä äänestää! :peukku:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Paper Gangsta kirjoitti:Tällainen rock-dubstep -sekameteli ei ole ehkä helpointa kuunneltavaa yleisölle.
Päinvastoin. Yleisö saattaa hyvinkin tykätä. Tuomaristosta en olisi niinkään varma. :miettii:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Mä olen alkanut vähän pitämään tästä. :shock: Tulee nousemaan seuraavassa puntaripäivityksessä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20458
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Sinulta on nähty kieltämättä melko yllättäviä tykkäyksen kohteita kuluvalla viisukaudella, mutta itse en ainakaan näkisi tälläistä sinun puntarillasi kahta tähteä korkeammalla. Tietty se on varsin hauskaa, kun yllättää itsensä pitämällä jostain, mikä normaalisti jäisi häntäpäähän. :joojoo: Mutta kiva, jos jotkut tälle lämpenevät!
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Alun fiilikset, että: "Tästäkin piti tehdä Ghost Town". :heh: Todellinen "chill club remix", mutta ei semmonen, jota kunnolla tanssisi. Vähän pettymys, kuten remixit yleensäkin. :lohduton: Kyllä tota ehkä fiilistelisin, mutta oma-aloitteisesti en pitäisi soimaan residenssissäni.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minä jättäisin (videolla) naisen vähän vähemmälle huomiolle, mutta tämä The real thing on parasta tämän vuoden viisuissa. Hyvä Highway <3

Nisan24
Siemailija
Siemailija
Viestit: 165
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 14:34
Paikkakunta: Suomi

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Nisan24 »

Minä diggaan ja ihan kympillä!! :tuuletus:
pidän progressiivisesta/melodisesti metallista ja tämä on juuri sitä.. Erilaista, ei-euroviisumaista, huomiota herättävää, ja toivottavasti vetävät sata lasissa stagella.. :rakkaus:
Live that you might find the answers,
Love and life will give you chances.
From your flaws learn to forgive
You can't know before you live.

Avatar
_chanson_
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 96
Liittynyt: 12 Maalis 2015, 23:11
Paikkakunta: Tukholma

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja _chanson_ »

Onhan tämä ainakin erilainen, ei siis sitä harmaata massaa johon valitettavan moni kappale hukkuu. Onko se loppupeleissä hyvä vai huono, on tietysti oma asiansa. Minulle tämä nousee joukousta esiin positiivisesti ja on puntarillani nousussa. Nyt arvostan kolmen tähden edestä.

Olen kuitenkin epäileväinen, miten hyvin tämä saadaan lavalla toimimaan. Suuren yleisön yhden kuuntelun mielikuva (tuomaristoista puhumattakaan) saattaa hyvinkin olla "sekava möly", joten Igrankan ja Euro neuron kohtalo lienee tälläkin edessä...

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Montenegro 2016: Highway – The real thing

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Ensireaktioni: Todella epämiellyttävää älämölöä. En pidä.

**
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Lukittu