Viisulähetysten seuraamistavat

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41961
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Sopisikohan täällä tiedustella, millaisella porukalla mieluiten katsotte viisuja? Siis sitä kunkin vuoden viisulähetystä telkkarista (tai vaikka radiosta). Kysymys siis niille, jotka eivät lähde paikan päälle viisuilemaan.

Mietin olenko ihan omituinen, kun mieluummin katson chattiseuran kanssa. Liveseura tuntuisi suorastaan häiritsevältä. Tosin eksäni kanssa pystyin, ja hänhän minut viisuharrastuksen pariin houkuttikin. Oli tarpeeksi rauhallinen ja keskittyi itse asiaan :joojoo:

Jaoin viisusuihkulähteestä omaksi aiheeksi /bm
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Itse olen usein järjestänyt kaveriporukalle valvojaisia, viime vuonna katselin mummoni kanssa. Tänä vuonna tarkoitus olisi katsoa kaverin kanssa kahdestaan. Kahdestaan katsominen toimi paremmin kuin isompi porukka. :joojoo:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Elvis kirjoitti:Kahdestaan katsominen toimi paremmin kuin isompi porukka. :joojoo:
Kyllä. Se tuli todettua, kun järjestin monia karsintakatsojaisia tänä vuonna, niin pienemmät, max. kolmen porukat toimivat paremmin kuin suuremmat neljän tai yli -porukat.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Mä haluaisin kyllä järkätä jonkinlaisen kisakatsomon tai mennä johonkin baariin jännämään yhdessä muiden viisufanien kanssa iltaa. Viimeksi makasin yksin kuumeisena sängyn pohjalla ja samalla katsoin viisuja... Silloin tosin en ollut vielä kokenut sellaista hurahtamista viisuihin, joten nyt olisi tämän tuoreen harrastuksenkin löytämisen kunniaksi mahtavaa tehdä jotain spessua finaalipäivänä. Tosin olihan jo se UMK-finaaliviikkokin mulle aivan uskomattoman hieno ja erityinen kokemus. Toivotaan, että tänä vuonna pysytään terveinä viisufinaaliviikolla, eikä käy kuten viime vuonna (pakko muutenkin pysyä, koska mulla on esityksiä sinä viikonloppuna!)
Cry him out

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja romualdo »

^ spessu ?


eiköhän tuo mene kuten (lähes) aina ennenkin yksinomassa hikisessä seurassa jolloin sitä pystyy täydellisimmin keskittymään ihte tapahtumaan... Sinä vuonna kun itävalta "voitti" kumppanini oli kanssani seuraamassa, mutta hän taisi nukahtaa siinä illan aikana pariinkin (?) kertaan..mutta, urhea tytteli! Iihtelläni tekee joskus aika tiukkaa pisteiden jaon aikaan väsymyksen kanssa, se äänten viskominen kun tuntuu vaan kestävän ja kestävän, jännityksestä huolimatta... Käsittämätöntä ettei kisoja enää uusita seuraavana päivänä.


Noh kiusa se on isokin kiusa, nuorempi siskonikin (s. -54) luuli että ne vielä uusitaan seuraavana päivänä... Ei, mitä turhia, palvelemaan nyt vielä iltaunisiakin.... ! ja varsinkin niitä joilla ei ole tallentamisen mahollisuuksia/halua edes opetella sitä...
Viimeksi muokannut romualdo, 14 Touko 2016, 13:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Mitä???? Eikö euroviisuja näytetä enää uusintana? Entäs Yle Areenassa?

Joudun muutenkin tiirimään euroviisut tänä vuonna tabletiltani, ollaan sellaisessa paikassa ettei ole muuta vaihtoehtoa. :vollotus:

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19791
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

^Kyllä kai ne nyt Yle Areenassa ovat jälkeenpäin nähtävillä. :joojoo:

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

romualdo kirjoitti:^ spessu ?
Aa spessu tarkoittaa siis erityistä. Oon jotenkin alkanut käyttämään tota sanaa sen jälkeen, kun kuulin sen eräässä laulussa yhdessä näytelmässä.
Cry him out

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Pitkään tuli katsottua yhdessä perheen kanssa ja samalla sitten kommentoin tänne. Nykyään tykkään eniten katsella ihan omassa seurassani. Silloin saa aivan rauhassa keskittyä esityksiin eikä kukaan puhu päälle. Samalla toki täällä livekommentointi on se tärkeä juttu, jotta pääsee jakamaan omia näkemyksiään ja lukemaan muiden ajatuksia.

Voisin varmasti katsoa kaveriseurassakin jos tietäisin, että heille viisut ovat yhtä iso juttu ja kisaan keskitytään kunnolla. Joskus kauan sitte sain kutsun tulla isolla porukalla katsomaan viisuja, mutta jätin väliin, koska tiesin, että se sisältää mm. suomen kielisten tekstitysten mukana laulamista. Juu ei kiitos.

Eli oma seura paras seura. :peukku:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41961
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Katsoin ykkössemin kuten suunnittelinkin, yksin kotona, samanaikaisesti kuppilaan kirjoitellen ja neljän taviskaverin kanssa chattaillen. Tavissakki on sama porukka, jonka kanssa olen jo vuosia viisut seurannut tähän tapaan, kukin kotonamme. Yhä enemmän alan kyseenalaistaa heidän seuransa mielekkyyttä. On masentavaa kuulla kommentteja tyyliin "ei näistä oikein mikään innosta". Ja ennakko-odotukset on luonut joku SVT:n tråkigt-esikatseluohjelma :draamaa:.

Siis ei kai mikään musiikki yleensä heti ensikuulemalta kolahda! Minulle tulee mieleen viime vuosilta ehkä neljä viisua, joihin tykästyin heti. Muihin on pitänyt totutella.

No, onhan se (ehkä) kiinnostavaa nähdä, miten tavikset viisuesityksiä kommentoivat. On vain aika rankkaa, kun tyypillisesti juuri omia suosikkejani ei ymmärretä... Ja rasittavaa se, että pitää koko ajan olla vaihtamassa ikkunaa, johon omat kommenttinsa sepustaa.
Rise, angel, shine, love!

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Olin rauhassa kotona eilen, äidin jo nukkuessa, katsoin ykkössemin telkasta ja kirjoitin samalla tänne Kuppilaan (ja sama jatkuu tänä iltana sekä lauantaina). Pääsin menemään nukkumaan vasta siinä vaiheessa, kun kaikki jatkoon päässeet maat olivat puoliskonsa arponeet.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Yksin olen katsonut siitä asti kun olen muuttanut omilleni. Ei mulla ole ketään viisuista kiinnostunutta kaveria, enkä mihinkään baariinkaan jaksaisi raahautua varsinkaan näin arki-iltana.
On kyllä tosi outoa katsoa viisuja tälleen, että kuulee lähes kaikki biisit vasta nyt ekaa kertaa :shock: Aina ennen olen katsonut kaikki mahdolliset karsinnat, tehnyt tarkkaan harkiten viisupuntarin ja muutenkin panostanut hommaan täysillä.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Kotona katson ja vaihtelevalla kokoonpanolla, yleensä saman lähetyksenkin aikana vaihtelevalla. Välillä yksikseni yskiskelen, välillä on seurana puoliso ja/tai nuorin pentu. Tänä vuonna perheen kiinnostus tuntuu olevan keskimääräistä suurempi; viime vuonna eivät halunneet nähdä muuta kuin PKN:n.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33146
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tulen katsomaan huomisen finaalin isossa porukassa. Aikaisemmin olen katsonut lähinnä yksin tai muutaman ihmisen kanssa, joten vähän jännittää, pystynkö seuraamaan haluamallani tarkkuudella.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Mitäs teillä nautitaan finaalin aikana? Itse olen tilannut sushia ja juomme shampanjaa :surrur:
Harmi kun en töiden takia päässyt menemään paikanpäälle tänä vuonna.

Siirretty ESC 2016: finaali 14.5. -ketjusta /bm
<3

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Katson usein viisuja yksin (pystyy keskittymään), mutta tänään on tiedossa kisakatsomo ja perusmättöä, sipsejä, suklaata jne. :mums:

Nyt yritän syödä päivällistä, mutta jännä meinaa haitata ruokahalua. :heh:
Like a monument to all the time we spent

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

En nyt satsaa ihan kunnon kisakatsomoon, pikkuisen syötävää mulla kotona on, mutta tyydyn vaatimattomasti telkkariin ja tietsikkaan, jolla kirjoittelen tänne Kuppilaan.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää katson aina viisut yksin, kun en tunne ketään viisufania. Kuulokkeet korvilla, kun asun kerrostalossa. Netti auki, ja käyn lukemassa kuppilassa välillä livekommentointia. Ja vieressä lista, mistä kaikesta olen lyönnyt vetoa. Tänä vuonna vedonlyönti-budjetti oli 300€. Voittoa on jo tullut. Viime vuonna jäin voitolle 400-500€. Viisufanina voi myös tienata! :tuuletus:

Tänä vuonna viisueväänä irtokarkkeja, sipsejä ja vichyä. Yleensä syön terveellisesti, mutta viisu-ilta on aina poikkeus :surrur:

Avatar
pikkukettu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 229
Liittynyt: 15 Touko 2009, 00:55

Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja pikkukettu »

Ilta alkaa samppanjalla ja illallisella ihan kohta. Viisujen kanssa sitten juustoja ja punkkua sekä ehkä poppareita. IIK, pian mennään!

Illalta toivoisin jälleen kerran jännittävää pisteiden laskua! Toivoisin, että muitakin pärjääjiä erottuisi kuin Venäjä ja Australia (jos ne nyt suurimmat suosikit ovat), ettei menisi taas ihan tylsäksi. Jännitystä loppuun asti ja yllätyksiä - sitä toivon tuloksilta! Hauskaa viisuiltaa kaikille! :tapu:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41961
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Viisulähetysten seuraamistavat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tekoripset kirjoitti:Mitäs teillä nautitaan finaalin aikana? Itse olen tilannut sushia ja juomme shampanjaa
Juuri tänä iltana rupesi tekemään mieli sushia! Arvelin kuitenkin, etten enää viitsi keskustaan ryysiä sitä hakemaan.

En yleensä juhlista viisuilua millään erityisellä ruoalla. Olutta on usein, mutta tänään ei sitäkään. Lähetyksen aikana ei tule syötyä. Jos on tylsä väliaikanumero ja nälättää, voin tehdä voileivän.
Rise, angel, shine, love!

Vastaa Viestiin