ESC 2016: viisulevyt

Euroviisut 2016 Tukholmassa
Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Milloin tämän vuoden Euroviisu-CD tulee myyntiin?

En löytänyt parempaa ketjua asialleni, joten kysyin täällä.

Jaettu järjestelyistä omaksi ketjuksi /bm
Paremman maailman puolesta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja hra47 »

CDON:ssa alustavaksi julkaisupäiväksi näytettäisiin antavan 22.4...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Charmi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 12
Liittynyt: 03 Kesä 2007, 21:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Charmi »

hra47 kirjoitti:CDON:ssa alustavaksi julkaisupäiväksi näytettäisiin antavan 22.4...
Juu, 22.4. on julkaisupäivä myös virallisessa kaupassa. Spotifyssä ja vastaavissa levy on jo kuunneltavissa: https://esc2016.lnk.to/Eurovision2016EW

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ennakkotilaukseen on virallinen albumi laitettu. :surrur:

Mahtaakohan taas tulla samana päivänä, kun muutenkin levy julkaistaisiin? No, mä en ehdi levystä oikein nauttia heti kättelyssä, kun lähden esikatseluviikonloppuilemaan Turkkuseen. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Antero »

Charmi kirjoitti:Spotifyssä ja vastaavissa levy on jo kuunneltavissa
Ja mm. musa24.fi ladattavissa 14.4. alkaen, tosin hinta on noussut kovin, nyt jo yli 17 €

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Julkaistaanhan Euroviisu-levy myös konkreettisena CD-levynä, kuten ennenkin? Tuleehan levy myös kauppoihin myyntiin? Ainakaan viime viikolla ei muutama päivä sitten ollut vielä löytynyt konkreettisena CD-levynä kaupasta. Minä kuitenkin ehdottomasti haluaisin ostaa aivan perinteisen CD-levyn konkreettisena.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja hra47 »

On se ainakin CDON:ssa myytävänä ihan perinteisenä cd-levynä. Kivijalkamyymälöistä en tiedä, enkä jaksaisi vaivautua niistä etsimään vaan tilaisin sen netistä jos olisin sitä hankkimassa (mulle riittää dvd-julkaisu itse viisutapahtumasta, vaikka live-esitykset ovatkin usein studioversioita heikompia). Kun Stockmann lopetti äänitteiden myynnin, en edes tiedä mistä noita voisi muualta kuin netistä lähteä etsimään. Mahtaakohan edes Anttila myydä niitä?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Ostin saksalaisesta levykaupasta viisulevyn. <3
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja sziget »

hra47 kirjoitti:Kun Stockmann lopetti äänitteiden myynnin, en edes tiedä mistä noita voisi muualta kuin netistä lähteä etsimään. Mahtaakohan edes Anttila myydä niitä?
Viime vuonna Kampin Anttilassa oli ollut pari kappaletta CD:tä, mutta ne myytiin heti. Päätteeltä myyjä näki, että Itiksestä löytyisi vielä, joten äkkiä metrolla sinne ja sain levyn. Turha kysyä, tilattiinko lisää. Eihän se kannata, kun kukaan ei mokomaa ikinä ostaisi. - Joulun alla etsin Anna Erikssonin uutta joululevyä, koska kuvittelin hänen olevan vielä melko suosittu artisti. Helsingistä en löytänyt. CDON:in kautta sain sen tammikuussa, ei tarvinnut sentään juhannukseen asti odottaa. :D

Kööpenhaminan DVD jäi 2014 ostamatta, ja tammikuussa 2016 sitä ei saanut enää edes netistä. Ebaysta löytyi yksi myyjä, jolla se piti olla, ja oman käsityksensä mukaan jopa lähettivät sen minulle. Sain kyllä rahat takaisin, mutta DVD:tä en koskaan nähnyt. Kanadan Amazonissa olisi ollut yksi kappale, mutta sitä ei myyty Suomeen.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Viisufani kirjoitti:Julkaistaanhan Euroviisu-levy myös konkreettisena CD-levynä, kuten ennenkin? Tuleehan levy myös kauppoihin myyntiin? Ainakaan viime viikolla ei muutama päivä sitten ollut vielä löytynyt konkreettisena CD-levynä kaupasta. Minä kuitenkin ehdottomasti haluaisin ostaa aivan perinteisen CD-levyn konkreettisena.
Mikset katso ja myös tilaa esimerkiksi CDON.comista? Minulle tämän vuoden CD-kokoelmalevy saapui sieltä ennakkotilattuna jo ilmestymispäivänään eli 22.4. Myös DVD-paketti on jo ennakkotilattu, ja se kai ilmestyy joskus kesäkuussa (?). Kannattaa aina ennakkotilata, niin ei ainakaan jää ilman! Tämä vinkkinä ihan jokaiselle.

Mikäli haluaisin ostaa euroviisulevyni fyysisesti kaupasta, marssisin ehdottomasti lähimpään Anttilaan tai Prismaan, sillä niistä olen aikaisempienkin vuosien levyjä ostanut. Myös vanhempia levyjä olen joskus nähnyt ainakin Prismassa, siis vanhempia kuin tuoreimman viisuvuoden levyjä (on tainnut olla niin CD- kuin DVD-levyjäkin). Niitäkin kannattaa siis käydä sieltä vilkaisemassa, jollei jotakin niistä vielä omista!
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Helsingin keskustassa ei ollut viisu-cd:tä. :niinpa: Kiertelin kaupasta kauppaan varmaan puolitoista tuntia, enkä löytänyt yhtään mitään. Prismaa en tähän hätään löytänyt, joten piti tylsästi ostaa levy cdon.comista. Aina ennen olen sen fyysisenä ostanut. :draamaa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Täytyy kai itsekin luovuttaa kaupoista etsiminen. Anttila, Cm, Prisma (Jumbo), kaikki myivät eioota.

Olen aina tykännyt ostaa levyni fyysisenä ei-nettikaupasta, koska pari kertaa on käynyt niin että nettikaupan toimitus on viivästynyt liikaa ja olen sitten ollut ilman viisuja liian monta päivää. :kups: Ja nyt sitten kun olen odotellut löytäväni levyn kaupasta, en ehkä enää taida saada levyä ennen viisuja. :niinpa:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19774
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Minäkin olen jo luovuttanut levyn pääkaupunkiseudulta löytymisen suhteen ja aion tehdä kuten viime vuonna ja ostaa levyn kisakaupungista. Sieltä sen nyt ainakin saa ostettua. :joojoo:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja sziget »

Helsingissä Kampin Levykauppa Äx myy cd-kokoelmaa. :peukku: - Nyt sitä ei ollut, mutta ensi viikolla pitäisi tulla lisää. Lupasivat panna yhden kappaleen sivuun ja ilmoittaa sähköpostitse. Kannatan fyysisiä kauppoja työllisyyden ja kaupunkikulttuurin takia. Netistä tilaan sen mitä ei saa muualta lainkaan tai ei tarpeeksi helposti.

Anttila ja muut suuret ovat koomisia. Menekillä ja kysynnällä ei ole niihin ilmeisesti mitään vaikutusta. Vaikka tuhat ihmistä kysyisi, niin mehän ei myydä kun ei huvita. Sen tietysti ymmärrän, että jotkut rocklevykaupat eivät koske viisuihin ideologia- ja imagosyistä, mutta Anttila?
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Viime vuonna löysin itsekin levyn Levykauppa Äxästä. Aika hauskaa, kun se putiikki näyttää sisältä niin sellaiselta perus rokkiluolalta, mutta silti se on ainoa paikka, mistä löytyy viisulevyjä. :heh:
Meow cat, please meow back.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Äsken sitten tilasin Euroviisu-CD:n tällä kertaa CDON.com -sivustolta. :kuulokkeet2: Saa nähdä, onnistuinko tilaamisessa. Huomattavasti halvemmaksi olisi kyllä tullut ostaa ihan kivijalkakaupasta. :roll:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja hra47 »

CDON:sta tilaamani dvd tuli juuri postilaatikkoon. Takakannessa lukee "This DVD does not include the interval act performance by Justin Timberlake" :niinpa: Ja mä kun jätin sen väliaikashown katsomatta suorasta lähetyksestä kuvitellen, että katson sen sitten dvd:ltä... pirhana.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: ESC 2016: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

hra47 kirjoitti:Takakannessa lukee "This DVD does not include the interval act performance by Justin Timberlake" :niinpa: Ja mä kun jätin sen väliaikashown katsomatta suorasta lähetyksestä kuvitellen, että katson sen sitten dvd:ltä... pirhana.
Eurovisonin viraliselta Youtubekanavalta löytyy finaalin tallenne joka sisältää myös Timberlaken. :supati:
Žvižej fucked up the solo

Lukittu