UMK17: Club La Persé – My little world

Euroviisut 2017 Ukrainassa

Club La Persé – My little world

*****
12
10%
****
10
8%
***
22
18%
**
22
18%
*
54
45%
 
Ääniä yhteensä: 120

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En muista, onko tämä jo mainittu täällä, mutta poppoosta tulee etäisesti mieleen Army Of Lovers.

Kuva
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

kuu-kuu kirjoitti: Biisin tuottaja on: Jaakko Salovaara, entinen luonnonlapsi ja hittien vuolija, nykyinen kaakki, joka pökälöittää Club La Perséestään lantaa.
Sattuvasti sutkaistu! :rofl:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Tästä kuulin mielenkiintoisen luonnehdinnan tänään: "Tältä David Bowie olisi kuulostanut, jos hän olisi ollut musiikillisesti täysin lahjaton." Hm.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Serduchka kirjoitti:En muista, onko tämä jo mainittu täällä, mutta poppoosta tulee etäisesti mieleen Army Of Lovers.
Ennätin jo edellä vertaamaan tähän:



Itse kappaleesta en edelleenkään suuresti perusta, mutta juurikin puheväliosa on jäänyt elämään mielenmaisemaani :humppa:

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Jöö, ei aivan niin perseestä kuin nimen perusteella oletin. Itse asiassa jytkytys on hetkittäin jopa tarttuvaa.
Lavalla tämä tosin tullee olemaan katastrofi. Kolmisen tähteä voinen hyvillä mielin antaa kera tittidiididiin :vonkaus:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Parasta antia skabassa. Kunnon jytkettä eikä mitään anteeksianelua. :uujee:
Love shine a light

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Aloin pressiä katsellessani miettiä, että onkohan Suomen karsinnoissa ollut koskaan aikaisemmin mitään näin kamalaa roskaa mukana? Eläkeläisillä sun muilla on ollut biiseissään sentään edes jonkinlaista punaista lankaa, mutta tästä en löydä muuta ideaa kuin "puetaanpas randomisti mutsin kaapista vaatteita päälle ja lauletaan nuotin vierestä migreenibiisiä". Suon näille mahdollisuuden yllättää livenä, mutta nyt nolla tähteä.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 996
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Millähän perustein tämäkin hirvitys kelpuutettiin finaaliin? :surrur:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Täällä on valitettu biisissä laulavan miehen laulutaitoa. Eipä se välttämättä syö menestystä, vaikka hiukkasen tavallisen jonnen ääneltä kuulostaa, kunhan voima pysyy pystyssä.
Miehen äänestä tulee mieleen tämä bändi.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja hra47 »

kuu-kuu kirjoitti:Täällä on valitettu biisissä laulavan miehen laulutaitoa.
Minusta tuo valittaminen on hiukan kummallista kun biisi on niinkin selvää punk-asennetta...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1159
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja pmama »

Stargazer kirjoitti:Soundimaailma on mielenkiintoinen, instrumentaalisena tykkäisin tästä varmasti kuin hullu puurosta. Laulajat ja etenkin englannin lausuminen kuitenkin aivan kamalaa, eikä laulumelodioissa ole mitään kiinnostavaa. Lyriikat jankkaavat. Perhanan tarttuva. Kaksi.
Yllätyin itse, että pidän tästä. Jotain kieroa tyydytystä saan tästä kappaleen asenteesta. Esitys tuo minulle mieleen Montenegron Euroneuron. Joku sanoma tässä on takana, mutta en tiedä vielä mikä...

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kuplan hajoamisestahan tässä kai laulellaan (my little world is smashed to pieces...)
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

En tiedä monellako muulla kävi samalla tavalla, että aluksi yhtyeen kuva ja nimi aiheutti inhoreaktion. Tuli kuunneltua kappale sitten kuitenkin, ja yllätyin, että ei se ollutkaan niin huono, kuin mitä edellä mainitut asiat antoivat aihetta olettaa. Oikeastaan aika tarttuva kappale. :)
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Universal Love kirjoitti:En tiedä monellako muulla kävi samalla tavalla, että aluksi yhtyeen kuva ja nimi aiheutti inhoreaktion. Tuli kuunneltua kappale sitten kuitenkin, ja yllätyin, että ei se ollutkaan niin huono, kuin mitä edellä mainitut asiat antoivat aihetta olettaa. Oikeastaan aika tarttuva kappale. :)
Mä yritin aktiivisesti unohtaa artistien kuvan ja nimen ja siksi kai pidinkin kappaletta ihan kohtuullisena. Luulen, että aika monella on noi kaksi edellämainittua seikkaa päässyt vaikuttamaan ennakkokäsityksiin biisistä...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30497
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Täällä vaikutti niin, että biisi tuntui liian lattealta ulkomusiikillisiin seikkoihin nähden. Asiaan kai kuuluu, että biisi on perséstä, mutta sen pitäisi olla viihdyttävällä ja överillä tavalla huono. Ei ole. :sorivaan:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

oon digannu ryhmää kauvan ja heidän luukit on supermageet .... biisi on ihan hyvä ,mutta olisi saanu olla enempi "army off loverstyyppinen" ja kunnon mahtipontinen ja eritoten vahvoja naisääniä ....

Avatar
[Marcus]
Siemailija
Siemailija
Viestit: 121
Liittynyt: 04 Joulu 2012, 20:23

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja [Marcus] »

Ei jatkoon,
Tästä biisistä tulee tylsempi joka kuuntelukerran jälkeen.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Rousku »

kuu-kuu kirjoitti:Täällä on valitettu biisissä laulavan miehen laulutaitoa.
Minun korvaani vika ei ole laulutaidossa vaan äänenkäyttötavassa. Tai ei sekään ole objektiivisesti katsoen vika, vaan vain jotakin mistä en pidä. Liian teatraalista.

Jos visuaalinen toteutus olisi oikeasti ufomoderni tai vaikka 60-luvun psykedeliaa, mutta siis totinen eikä mikään heh-heh-hauskaa, niin ties vaikka tämä toimisikin?
Viimeksi muokannut Rousku, 26 Marras 2016, 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tämäkin pääsi Eurovision Apocalypsen listalle: http://eurovisionapocalypse.blogspot.co ... ittle.html
Hello Hi!

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja lharju »

Timoteus kirjoitti:^ Täällä vaikutti niin, että biisi tuntui liian lattealta ulkomusiikillisiin seikkoihin nähden. Asiaan kai kuuluu, että biisi on perséstä, mutta sen pitäisi olla viihdyttävällä ja överillä tavalla huono. Ei ole. :sorivaan:
Samaa mieltä. En ole pystynyt ymmärtämään niitä viisufaneja, joiden mielestä tämä on pahinta roskaa ikinä Suomen viisukarsintojen historiassa, mutta en myöskään niitä, jotka pitävät tätä aivan mahtavana viiden tähden häröilynä ja julistavat tämän olevan jo Kiovan EuroClubin varma tanssilattian täyttäjä. Mielestäni tämän ongelma on se, että koko homma on ihan yhdentekevä kolmen tähden juttu. Ei ärsytä, ei provosoi, ei herätä tunteita, eikä mullista maailmoja. Ei ole huono, mutta ei kovin ihmeellinenkään. :sorivaan: Kyllä tätä voisi varmaan jorata siellä EuroClubilla jos nyt sattuisi tanssilattialla muutenkin olemaan, eikä ole kamala kiire baaritiskille. :heh: Mutta ei varmasti aiheuta säntäystä.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja mpappa »

?? Ei herätä tunteita ? No mitäs keskustelua täällä käydään? Koetetaan väen vängällä vääntää edes jonkinlaista huomiota herättävä kappale paskimmaksi. Noh, ollaan viime aikoina valittu sellaisia viisuja, joilla ei ole ollut todellisia mahdollisuuksia voittoon, koskapa ovat olleet aivan liian pliisuja ja täydellisen unohdettavia. Mielestäni tässä kappaleessa on yritystä verrattuna johonkin unettavaan WDMään, jota ei muista, vaikka juuri sen kuuntelin.
Love shine a light

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Milkä on WDM?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ WDM = Wooden Dance Music. Eikö se käsite tullut Emman ketjussa jo selville? :mitvit:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja phale »

^ Minä ainakin olin jo ehtinyt unohtaa koko termi olemassaolon, kun en siitä ollut koskaan aiemmin kuullut. Lisäksi en ole missään vaiheessa ollut kauhean varma onko kyse musiikkityylistä vai tuotantoyhtiöstä vai mistä...

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Koirankuonolainen kirjoitti:Tästä kuulin mielenkiintoisen luonnehdinnan tänään: "Tältä David Bowie olisi kuulostanut, jos hän olisi ollut taiteellisesti ja musiikillisesti täysin lahjaton." Hm.
Lisäsin tuohon tuon boldatun lisän. Tämä voisi olla StSanders Kiss Shreds biisi bowietettuna - itseasiassa meneekin hämmentävän lähelle - sillä erotuksella, että StSanders on sekä musiikillisesti että taiteellisesti ihan toisella tasolla, huomattavasti paljon originellimpi ja oivaltavampi. Kuu-kuu ja Timoteus tuolla ylempänä sanoivat kaiken aivan täydellisesti, komppaan täysin, mukahauskaa sisäpiirihörjeltäjien löysää ja luokatonta sisäpiirihihittelyä, joka ei ole niin hauskaa tai överiä tai mitään mitä luulee olevansa tai tällaiseen vaadittaisiin.

Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti: sisäpiirihihittelyä
Tuo sana tiivistää sen, mikä minua ärsyttää muutamassa muussakin näistä vuoden "huumoribiiseistä". (Sitä voin sitten miettiä itsekseni, mikä tekee joistakin jutuista sisäpiirisen tuntuisia.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Kyllä mä voisin ainakin tätä jorata seuraavissa bileissä! Mulla on jo mielessä koreografiat ja kaikki! Mutta siihen se sitten melkein jääkin. :surrur:
Cry him out

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Aina kun nään tämän otsikon yksi toinen My Little World pärähtää soimaan.
Hassusti pukeuduttiin silloinkin ja veikeät viiksetkin vahattu. Sijoitus itävaltalaisesti hienosti viidenneksi.


Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Kun kilpailijat paljastettiin, tiesin tämän olevan huono kappale ja niinhän se on. En voi sietää mieslaulajien ääniä paitsi naislaulajalla on siedettävä ääni. Musiikki ei ole huonoa, mutta ei hyvääkään. Kertosäkeiden jälkeen tulevat äänet (musiikissa, ei laulussa) tuntuvat epämiellyttäviltä. :apuva: Sanoista en sano mitään. My Little World saa yhden tähden viidestä tähdestä.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Club La Persé – My little world

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Ihana tuo Itävallan My little world! Sympaattiset heput! :ihana:
Eivät nuo vaatteet tuolloin niin kovin hassuilta tuntuneet, kun otetaan huomioon, että elettiin 70-luvun överiyden aikaa.
Lahkeetkin olivat jo tuolloin näköjään kaventuneet.

Saapas nähdä onko Perse-porukalla tulossa kuinka överi esitys. :heh:

Lukittu