X Factor - UK

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4092
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Eipä tarvitse Saaran laulaa "Peli jatkukoon, mä siitä poissa oon"! :peukku:

Pystyin vastustamaan kiusausta melkein kaksi päivää, mutta en mahtanut enää mitään, pakko päästä sanomaan tuokin taas :hiips:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Leoton
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 71
Liittynyt: 20 Tammi 2014, 11:38

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Leoton »

aj1964 kirjoitti:Brittifoorumit ovat jo melkein valinneet Saaran duettoparin finaaliin ja olen samaa mieltä että se tulee olemaan Mr Entertainment (siis jos ja kun Saara finaalissa on mukana) mutta biisistä tietysti voi olla montaa mieltä mutta mielestäni se tulee satavarmasti olemaan tämä :heh: ...

https://www.youtube.com/watch?v=iHhsi4i_5GU

Saara Minoque :ihana: :peukku:
Saara on kova, kun vain saa vetää omalla tyylillään. Jännä, kuinka tuo formaatti tahtoo peittää kai kesken biisiä nostattavaksi tarkoitetulla keskivertojumputuksella jokaisen artistin hienot ja hennot äänensävyt hel-----tiin.

Alan tuntea itseni reliikiksi, jollaiseksi lasken myös Robbie Williamsin. Ai, kuinka sen huomaan? 'Angels' oli kovaa kamaa silloin, mutta muutama viikko sitten formaatissa esiintynyt Robbie oli vain pöhöttynyt varjo entisestä. Musiikkityyli on muuttunut entistä koneellisemmaksi tasatyöntöiseksi massaksi, joka ei mua henkilökohtaisesti sykähdytä hetkeksikään.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Ei Robbie mielestäni ollut pöhöttynyt. :miettii: Ikää vain tullut. Se kappale oli kyllä pliisu.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Robbiellahan kai oli myös sellainen päihteinen ja pöhöttynyt jakso?, mutta nyt se on ikäisensä tai ikäisekseen kivasti charmantti. Minä en siis pitänyt poikabändikaudellaan (ei aavistustakaan edes mihin niistä poikabändeistä se kuului :miettii: ), en tykkää myöskään tuosta Angels biisistä, vaan ole alkanut pitää vasta tällä myöhemmällä soolourallaan. Voi liittyä omaan aikuistumiseeni ja musiikilliseen lientymiseeni, tai sitten siihen, että swing-entertainer-Robbie on aivan mahtava. Eli siis se Robbien Swings both ways levy, jonka nimibiisi, duetto Rufus Wainwrightin kanssa on parasta viihdemusiikkia mitä nyt tähän aikaan ylipäänsä tehdään. ja toisin kuin ilmeisesti kriitikot, pidän tuosat Party like a russian biisistäkin :ylppis: .

Mutta siis :eeek: olen unohtanut ylistää Saaran Abbaa. Se oli yksinkertaisesti huikea. Itse en ole koskaan kuunnellut myöskään Abbaa yhtään itsenäisesti. Ei kosketa minua mitenkään, jättää täysin kylmäksi. Olen toki oppinut arvostamaan musikaalisuutta ja kaikkea melodista hienoutta, vaikka mitään tunneyhteyttä, samastumista, kosketuspintaa minulla ei ole Abbaan. Mutta Saaran lämmin, tunteellinen tummempi tulkinta biisistä oli loistava. Se, samoin kuin Saaran sing off vedot, kertovat kuinka hieno tulkitsija Saara on :kups:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

ta1ja kirjoitti: en tykkää myöskään tuosta Angels biisistä, vaan ole alkanut pitää vasta tällä myöhemmällä soolourallaan.
jos viittasit laittamaani linkkiin niin biisin nimi on kuitenkin "Kids" ei Angels :mitvit:

edit: sori viittaus olikin seuraavaan viestiin :heh:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Minä olen aina ollut Abba-fani ja monet heidän kappaleensa tuovat mieleen ihania muistoja.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että niin pyhästä asiasta ei ole kyse, etteikö kukaan saisi "uskaltautua" esittämään Agneta Fältskogin tunnetuksi tekemää menestyskappaletta.

Saara teki loistavan, oman versionsa kappaleesta. Se oli ihan mahtava. :ihana: Tykkäsin myös siitä toisesta biisikombosta.
Ihan kuin jostain menestysmusikaalista.
Saara on kasvanut valtavasti tämän kisan myötä. Hän on saanut olla elementissään ja saa nyt loistaa. :tapu:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Tämä saattaisi tarkoittaa Saaralle kotimatkaa :mitvit: :shock:

http://www.rexfeatures.com/livefeed/201 ... sy,_london

Nämä vierailut on usein tulkittu niin että olisi jo aika lähteä :draamaa:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ :niinpa: :draamaa: no niin on puhuttu kaikkialla brittipalstoilla, että jos lähetystövierailu tulee se on aina tarkoittanut lähtöä, mutta nyt sitten ainakin tiedämme, että lähtö, jos sellainen tulee, on käsikirjoituksen mukainen.

E: Toisaalta, kävin lukemassa Sofabetiä - kyseessä jouluteema, Suomen matkailunedistämismikälie varmastai haluaa markkinoida ketäpä muutakaan kuin Joulupukkia ja aloite on voinut tulla sieltä. Jakso näytetään Suomessa suorana, tässä voi olla joku pakettidiili että kun valtio saa mainosaikaa niin maikkari saa halvemmalla lähetyksen tai mitä hyvänsä. Toivottavasti jotain tällaista.
One possibility. In both her audition and Jk judges houses reference was made to Saara living in/near Lapland “where the Santa Claus lives”.

With this week’s Christmas theme, could they be doing something fun around her meeting ‘her neighbour’ Santa?

Matt and Nicole seem to have been filming at Winter Wonderland.
http://sofabet.com/2016/11/30/x-factor- ... ment-78286
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^ kappalevalinnat paljastavat aika paljon Saaran jatko kohtelusta. Ja toivotaan että se VT on tehty positiivisessa hengessä eikä sisällä viittauksia esim. suomalaisten huijausäänestykseen tms...mutta tää ei tosiaan täällä hetkellä lupaavalta näytä. Musta esimerkiksi Simon oli aika happaman näköinen heti Saaran Abba vedon jälkeen kun laulu loppui, ihan kuin olisi ajatellut että "tämän ei pitänyt mennä näin" :mitvit: Saaraahan oli yritetty pakottaa tekemään "up tempo" versio :draamaa: Ja joo on tullut Sofabetin kommentteja tavattua viimeaikoina :heh:

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

On tärkeää muistaa taustasyyt sille, miksi Embassy vierailun VT:a (videotape) pidetään huonona.

Syynähän tähän on se, että kahdella viime kaudella kilpailleet ulkomaalaiskilpailijat ovat tippuneet/hävinneet viikolla, joilla he tällaisen esittelyvideon saivat.

Sofabet on tätä (varsin ansiokkaasti) analysoinut siten, että VT:t, jotka korostavat esiintyjän ulkomaalaisuutta eivät kannusta tai jopa vievät pois halukkuutta (alienate) äänestää kilpailijaa. Sama vaikutus on erityisesti tekstityksillä ja ulkolaisen kielen käyttämisellä.

Saaran kanssa kyseessä on kuitenkin todella erilainen asetelma kuin aiemmilla kilpailijoilla.

Sekä Andrea Faustini (2014, Italia) & 4TH impact (2015, Filippiinit), olivat molemmat finaalien alkaessa vahvoja voittajasuosikkeja ja menestyjiä. He voittivat / olivat kärjessä ensimmäisten viikkojen äänestyksissä. Heidän VT:t, kohtelu ja kysymykset eivät paljolti liittyneet ulkomaalaisuuteen eikä heidän ulkomaalaisuuttaan korostettu tuomarikommenteissa, esittelyvideoissa tai missään muussakaan. Tämän takia on ajateltu, että juuri ulkomaalaisuutta korostavat Embassy VT:t olivat viimeinen naula heidän arkkuunsa ja tappiolleen (heidän äänestystuloksensa olivat kylläkin kääntyneet jo tätä ennen laskuun, mikä selviää tilastoista).

Saara on kuitenkin alusta saakka ja viikko viikolta esitetty selkeästi suomalaisena. Monet VT:t ovat liittyneet Suomeen ja suomalaisuuteen ja monissa VT:issa on jopa puhuttu paljon suomea (yle, isovanhemmat). Yhdellekkään katsojalle ei siis ole voinut jäädä epäselväksi Saaran suomalaisuus, jopa tuomarikommenteissa sitä viimeksi korostettiin hyvin paljon. Ja silti Saaran kannatus tuntuu vain kasvavan.

Eli kuvio on ikään kuin päinvastainen aikaisempaan nähden.

Embassy VT:ssä voidaan nähdä myös paljon positiviista ja huomiota herättävää, etenkin kun huomiodaa Suomen tuleva itsenäisyyspäivä, joulu yms. Eli itse en sortuisi siihen ajatteluun, että Embassy VT olisi tuottajien keino saada Saara pudotetuksi. Tällaisesta tarkoituksesta kertonevat enemmän kappalevalinnat, joita ehkä jo tänä iltana tiedetään.

Kuten Sofabetissäkin (kommenteissa) on todettu, niin tällainen VT on ennenkaikkea brändäystä ja brändin kohotusta X-factorille. Myös diili jaksojen näyttämisestä Suomessa viittaisi mielestäni pikemminkin siihen, että tuottajat haluavat Saaran finaaliin.

Tuotanto ei varmasti halua Saaran voittavan, mutta onhan hänen tarinansa kiistatta ultimaattinen ryysyistä rikkauksiin ja vihatusta kilpailijasta ihmisten sydämiin tarina. Lisäksi Saara on kiistatta vahva laulaja ja esiintyjä, jos verrataan Emilyyn ja 5AM:iin. Häntä ja ennakkosuosikki Matt Terryä on myös näytetty monissa yhteyksissä yhdessä (Xtra Factor, Saaran VT:t yms.). Ja nyt kun jaksot tulevat livenä Suomesta, niin näkisin ennemminkin todennäköisenä että tuotanto haluaa Saaran finaaliin.

Muutenkin Sofabetiä lukiessa on helppo sortua ylianalysointiin ja salaliittoteorioihin. Sofabet on analyysissään hyvä ja pätevä, mutta usein näkee ja ylianalysoi ennusmerkkejä myös siellä, missä niitä ei ole.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Saaran viimeinen postaus somessa antoi ainakin vähän toivoa. Kirjoitti ensin että rakastaa uutta sinkkuaan tosi paljon ja hetken päästä teksti oli korjattu rakastaa biisejään :heh: lipsahtikohan jotakin vahingossa :joojoo: heh

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8123
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Semi ja finaali näkyvät suorana nyt myös Subilla...

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000004888068.html
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ "Saara Aallon kaikki loput X Factor -esitykset", tuosta tulee kuva kuin pitäisivät selvänä että Saara on noissa molemmissa mukana ;) Jos ei olekaan, niin näyttävätköhän silti..?

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja tomato »

ta1ja kirjoitti:
E: Toisaalta, kävin lukemassa Sofabetiä - kyseessä jouluteema, Suomen matkailunedistämismikälie varmastai haluaa markkinoida ketäpä muutakaan kuin Joulupukkia ja aloite on voinut tulla sieltä. Jakso näytetään Suomessa suorana, tässä voi olla joku pakettidiili että kun valtio saa mainosaikaa niin maikkari saa halvemmalla lähetyksen tai mitä hyvänsä. Toivottavasti jotain tällaista.
En usko, että matkailunedistäjät on vielä tarttuneet tähän. Voisiko Rovaniemi tms. nyt äkkiä alkaa valmistelemaan Saaran ja muiden kilpailijoiden lapinmatkaa. Saarahan jo lupas viedä Emilyn ja hänen poikaystävänsä Lappiin. Yksityiskoneeseen mahtuisi kaikki muutkin finalistit :heh:

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Saara laulaa Mariah Carreyn All I want for Christmas is you ja Sian Chandelier
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000004891102.html
Edit: Olen tosi tyytyväinen valintoihin!

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^ niin minäkin :ihana: tässä voi jo todella alkaa toivoa voittoa Suomeen :heh:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Requel »

Toivoin tosi paljon tuota ensimmäistä biisiä, mutta tuo toinen on ehkä jopa parempi valinta. Voitto kotiin!!! :tuuletus:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tuli tuossa joku päivä kuunneltua Saaran Chandelier-pätkää, enkä ollut siihen oikein tyytyväinen :apuva:... jotenkin liian kiemuraista ja koristeellista makuuni (vaikka onhan laulun nimisanakin usein sitä). Mutta katsoo nyt, ties vaikka olisi tulkinta matkan myötä kehittynyt.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Miksi Saara laulaa samoja kappaleita uudestaan? Chandelier on vaativa kappale ja kaikki varmasti odottavat, että kehitystä koelauluista on tapahtunut. Millaisenkohan version saamme kuulla? :miettii:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^ pitäisikö tuosta vetää johtopäätös että Saara ei ole mielestäsi kehittynyt riittävästi koelaulusta tähän päivään :mitvit: :shock:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

aj1964 kirjoitti:Saaran viimeinen postaus somessa antoi ainakin vähän toivoa. Kirjoitti ensin että rakastaa uutta sinkkuaan tosi paljon ja hetken päästä teksti oli korjattu rakastaa biisejään :heh: lipsahtikohan jotakin vahingossa :joojoo: heh
Kyllähän ne kaikki ovat levyttäneet sen voittokappansa ja viikkoja sitten, eri asia tosin kuullaanko muita kuin finalistien kappoja missään.
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Elvis kirjoitti:Miksi Saara laulaa samoja kappaleita uudestaan? Chandelier on vaativa kappale ja kaikki varmasti odottavat, että kehitystä koelauluista on tapahtunut. Millaisenkohan version saamme kuulla? :miettii:
Se on ihan tapana X-Factorissa, että aiempia hyvin menneitä lauluja uusitaan loppuvaiheissa, kun pelataan varman ja voiton päälle :peukku:
Hello Hi!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20443
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Oi, oma suosikkini kaikista ulkomaisista joulubiiseistä! :uujee: Lisäksi toivoin (ja odotinkin) Saaran laulavan Chandelierin uudelleen. Karsintojen veto Sian hitistä on minun listoillani ylivoimaisesti parasta Saaraa, mitä on X Factorissa nähty. Näillä on pakko päästä jatkoon. Pakko.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Niin meillähän voisi olla ketjuäänestys siitä, mikä Saaran tähänastinen veto on ollut paras. Tai ehkä muutaman saisi valita.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Elvis »

aj1964 kirjoitti:^ pitäisikö tuosta vetää johtopäätös että Saara ei ole mielestäsi kehittynyt riittävästi koelaulusta tähän päivään :mitvit: :shock:
En tarkoittanut sitä ihan noin. Tarkoitin, että nyt varmasti kaikkien odotukset ovat korkealla, sillä Saara hurmasi aluksi kaikki Chandelierilla. Ja nyt varmasti huomataan hänen kehityksensä jopa paremmin, kun on olemassa vertailukohde.

Saitko kiinni ajatuksestani? :mrgreen:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
TomBoi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 04 Marras 2016, 17:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja TomBoi »

Wau! Nyt on kyllä kovat biisit Saaralta. Odotukset siis korkealla. Eiköhän näillä aineksilla sinne finaaliin päästä. :uujee:
Jännittää tosiaan, että millanen Chandelier-veto on tällä kertaa. Se eka oli nimittäin jo aivan huikea. Mahdollisuudet on ainakin räjäyttää koko potti.
MKuvau!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti:^Niin meillähän voisi olla ketjuäänestys siitä, mikä Saaran tähänastinen veto on ollut paras. Tai ehkä muutaman saisi valita.
:uujee: Saara-puntari. Kyllä :tapu: - livevedoista laitan vain.

1. Who You Are / Jessie J - tämä on aivan mielettömän hieno! Kujertavat äänet, no no no kohta. Samastun vahvasti kympintytön sielunelämään näin laulettuna.

2. Winner Takes It All / Abba - piti oikein kuunnella alkuperäinen ja ei, ei vieläkään, ei sano minulle yhtään mitään. Olen kuullut Abbaversion triljoona kertaa niinkuin kaikki muutkin, enkä edes ole näihin päiviin mennessä tajunnut, että kyse ei ole mistään We are the champions tyyppisestä voittobiisistä :hihi: . Että kiitos Saaralle, tulkintansa ansiosta tajusin mistä biisi kertoo, tulkinta laittoi kuuntelemaan sanatkin :heh:

3. Alive / Sia - hieno, vaikertavasta miltei huudosta kujerrukseen.

4. Oh so Quiet
5. Heart Will Go On
6. Run
7. River Deep Mountain High
8. Bad Romance
9. Sound Of the Undergroud (laulusuorituksen voimalla)
10. Enough is Enough (laulu pliisumpaa kuin show)
11. Let it go
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Chandelier, aaah se esikarsintaveto oli huikea ja en malta odottaa, että Saara esittää tän uudemman kerran isomalla lavalla. Chandelier on mun mielestä yksi viime vuosien hienoimpia popkappaleita ja tuleva ikivihreä klassikko, ainakin mulle. Toivottavasti biisin on saatu yhtä mehevä sovitusratkaisu kuten viime viikon abbavetoon.

Careyn joulubiisi on kiva, mutta mä en niin välitä jenkkiläisestä joulumeiningistä. Mulle parhaat joululaulut laulaa Katri Helena. Odotettavissa Saaralta on kuitenkin jouluinen show ja hyvää meininkiä. Toivottavasti ei mitään epämääräisen överiä.

Sjaaaaas nähä. Hauska huomenna katsoa livenä ohjelmaa, pitkästä aikaa pitää avata ihan televisio. JÄNNÄÄ! :mrgreen:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Requel »

Oli pakko myös tehdä Saara-puntari, vaikka kaikki vedot ovat olleetkin ihan mahtavia! Yllätyin erityisesti siitä, että so quiet on listallani näin alhaalla - olin siinä luulossa, että se olisi yksi suosikeistani :mitvit:

1. Let it go
- Muistan edelleen kun kuunteli ensimmäisen kerran livenä. Suorastaan taianomainen ja jäätävä huuto keskellä

2. Who you are
- Jos sing off oli jo näin hyvä, niin mitäköhän olisi saatu aikaan varsinaisena live-esityksenä?

3. No more tears
- Esitys oli täydellinen ja energinen.

4. Winner takes it all
- Luulin tän olevan suosikki vielä ennen tätä viestiä! :D

5. Alive
- Ahh mitkä huudot IM ALIIIIIIVE <3

6. My heart will go on
- Ensimmäisellä kuuntelukerralla ei täysin auennut, mutta ihan mahtavahan tää oli muutaman kuuntelukerran jälkeen. Taisi olla liioitellun suuret odotukset!

7. Bad romance
- Erityisesti alku oli ihana ja show oli hyvä.

8. River deep mountain high
- Tääkään ei täysin iskenyt ekalla kuuntelukerralla, mutta johtui varmaankin siitä ettei biisi ollut entuudestaan tuttu. Mahtava veto tämäkin!

9. Oh so quiet
- Piristävä ja erilainen, show oli mahtava ja huudot täydellisiä. Joka tapauksessa meni enemmän show'n puolelle?

10. Sound Of the Undergroud
- Rakastin tätäkin, vaikka jonkin kohokohdan biisi olisi tarvinnut.

11. Run
- Jäi harmillisesti muiden vetojen jalkoihin, vaikka olikin hyvä.

12. Diamonds are Forever
- Show mahtava, mutta laulullisesti ei päässyt muiden biisien tasolle.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Mä menen vähän asioiden edelle mutta houkutus suuri :heh: ...twitterissä spekuloitiin jo duettoparia (siis mahdollista) ja nyt vaihtoehtona esitetty meidän suomalaistenkin suurta ystävää Adam Lambertia (Saara periaatteessa antoi ehdotukselle vihreää valoa :peukku: ). Adam saattaisi hyvinkin olla Robbien ohella se todennäköisin pari Saaralle olihan hän vasta sarjan Aussiversion tuomarina. Ja muistaakseni he twiittailivat toisilleen jo aikaisemminkin. Katselin netistä mahdollisia biisejä ja yksi pisti etenkin silmään siinä olisi myös linkki yhteen toiseen Saaran lemppariartistiin...

https://www.youtube.com/watch?v=q6KdTQc1I5A

Olisikohan se tässä :mitvit: :uujee:

Vastaa Viestiin