UMK17: yleiskeskustelu

Euroviisut 2017 Ukrainassa

Suosikkisi?

Alva - Arrows
4
2%
Anni Saikku - Reach out for the sun
5
3%
Club La Persé - My little world
6
3%
Emma - Circle of light
50
28%
Günther & D'Sanz - Love yourself
14
8%
Knucklebone Oscar & The Shangri-La Rubies - Caveman
1
1%
Lauri Yrjölä - Helppo elämä
7
4%
My First Band - Paradise
9
5%
Norma John - Blackbird
67
37%
Zühlke - Perfect villain
16
9%
 
Ääniä yhteensä: 179

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Olen hieman järkyttynyt kuinka moni ei tiedä Niina Lahtista. :shock: Pidin hänen tietämistä itsestäänselvyytenä.

//Jos ei nimi sano mitään niin jospa sitten kuva:

Kuva
Žvižej fucked up the solo

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Mäkin olen kyllä hieman yllättynyt siitä, kuinka moni ei häntä tiedä :shock: Hän tuntui olevan syksyllä suurinpiirtein jokaisessa TV-formaatissa mukana.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30498
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kaikki eivät katso televisiota kovin paljon tai lue lehtikirjoituksia ihmisistä, joista eivät ole aiemmin kuulleet. Oma television kulutukseni koostuu urheilusta ja viisuista. Joskus katson jonkun elokuvan ja joskus tylsän hetken tullen skannaan kaikki kanavat läpi siinä toivossa, että joltakin niistä tulisi jotakin katsomisen arvoista. Yleensä ei tule.

En siis ainakaan tietoisesti ollut kuullut Niina Lahtisesta. Naama näyttää hämärästi tutulta, joten ehkä olen nähnyt hänet kanavaskannauksen lomassa tai jonkin lehden sivuilla.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

atzhki kirjoitti:mulle laittanut 5 ulkomaalasta kaveria yhteensä 100€ tilille että äänestän Emmaa100krt!!

tulee kovat näpytykset lauantaille :)
Eikä! Mistähän minäkin saisin tuollaisia kavereita. Ai niin, minähän uhosin etten laita senttiäkään äänestykseen. Eihän se tietenkään koske toisten antamia rahoja. No tuota, joo... saas nähdä. :shock:

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Näköjään näppärät kymmenen äänen nettiäänestyspaketit on taas käytössä, jos jokusen sellaisen Emmalle laittaisi (mikäli live toimii). Kymmenestä puheen ollen on kiinnostava nähdä mistä kymmenestä maasta raadit ovat, yllättyisin jos Ruotsi ei olisi niiden joukossa.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja toivo »

atzhki kirjoitti:mulle laittanut 5 ulkomaalasta kaveria yhteensä 100€ tilille että äänestän Emmaa100krt!!

tulee kovat näpytykset lauantaille :)
Hui kauheeta. Ihania nää HC-Euroviisufanit :ihana:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Itse en aio äänestää. Äänestin viime vuonna yli 100 eurolla Saara Aaltoa. Saara voitti puhelinäänetyksen, mutta ei karsintoja. Ärsytti. Enää en tuhlaa rahaani Suomen karsintoihin.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja atzhki »

Edwina kirjoitti:
atzhki kirjoitti:mulle laittanut 5 ulkomaalasta kaveria yhteensä 100€ tilille että äänestän Emmaa100krt!!

tulee kovat näpytykset lauantaille :)
Eikä! Mistähän minäkin saisin tuollaisia kavereita. Ai niin, minähän uhosin etten laita senttiäkään äänestykseen. Eihän se tietenkään koske toisten antamia rahoja. No tuota, joo... saas nähdä. :shock:
no viisukavereita oon löytänyt kisoista joissa olen käynyt!! 7vuoden aikana minulla ympäri eurooppaa viisukavereita joita ihana nähdä viisujen ulkopuolellakin ja kesällä kätevää jos lähtee eurooppaan niin saa myös ilmaisen majoituksen kohdemaassa :)

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

WildDance kirjoitti:Itse en aio äänestää. Äänestin viime vuonna yli 100 eurolla Saara Aaltoa. Saara voitti puhelinäänetyksen, mutta ei karsintoja. Ärsytti. Enää en tuhlaa rahaani Suomen karsintoihin.
En minäkään tuhlaisi jos pelleraadit olisivat vielä mukana mutta onneksi eivät ole.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Itse aion ainakin äänestää Emmaa. En koe että minun pitäisi protestoida järjestelmää mitenkään.

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja atzhki »

andre06 kirjoitti:Itse aion ainakin äänestää Emmaa. En koe että minun pitäisi protestoida järjestelmää mitenkään.

viime vuonna annoin 20ääntä Saaralle. Tänä vuonna aion äänestää enemmän koska tiedän että siellä ei ole typeriä Suomi raateja typerine lapsi,taxikuski kategorioineen vaan kerrankin ulkomaalaiset raadit jotka toivottavasti äänestävät oikein!!

minusta protestointi eli tässä tapauksessa "en äänestä" on typerää!! ilman äänestämistä ei voi vaikuttaa lopputulokseen. Vähän sama asia jos alkaa ärsyttää että ei voittanut lotossa niin protestina ei enää lottoa myöhemmin....
Viimeksi muokannut atzhki, 24 Tammi 2017, 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

andre06 kirjoitti:Itse aion ainakin äänestää Emmaa. En koe että minun pitäisi protestoida järjestelmää mitenkään.
Sama juttu. Siellä Emman YouTuben kommenteissa on niin paljon sitä kettuilua Suomen jatkuvista vääristä valinnoista..."Finland, please don't fuck up this time"-tyyliin, että hävettäisi jo jonkun Perseen tai Guntherin voitto. Ja olisi epäreilua, jos Sony saisi taas suhmuroitua koko homman. Jos Emman live on jotain aivan kamalaa, niin äänestän Norma Johnia. Kolmatta vaihtoehtoa en ole päättänyt, ehkä Lauri Yrjölä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

WildDance kirjoitti:Itse en aio äänestää. Äänestin viime vuonna yli 100 eurolla Saara Aaltoa. Saara voitti puhelinäänetyksen, mutta ei karsintoja. Ärsytti. Enää en tuhlaa rahaani Suomen karsintoihin.
Itse lupasin viime kauden jälkeen, etten osallistu enää äänestyksiin niin kauan kuin nykyisenlaiset raadit on käytössä. No nyt ei ole enää pelleraateja, mutta halukkuuden äänestykseen taitaa torpata tällä kertaa se, ettei ole tarjolla oikeastaan mitään sellaista ehdokasta, joka voittaisi mut puolelleen (Emma ja Norma John ovat ihan kivoja, mutteivät sen enempää). Jäänkin siis mielenkiinnolla seuraamaan sivusta miten kv-raatien maku eroaa yleisön mausta, vai eroaako lainkaan. Harmi, ettei kattaus ole mielenkiintoisempi. Noh, ehkä ensi kaudella sitten.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

:eiei: Eipä ole Niina Lahtisen nimi eikä kuva minullekaan ennestään tuttuja, joten odotan mielenkiinnolla. Televisiota tulee katsotuksi ilmeisesti niin vähän, että on jo pudonnut kärryiltä näissä asioissa.

Tänä vuonna en äänestä ketään, sillä viime vuonna äänestin kahden vuoden edestä.

P.S. Minustakin tuntui ensin ihmeelliseltä kun eräässä toisessa ketjussa niin moni sanoi ettei ole ikinä kuullutkaan Händelin Halleluja-kuorosta. Mutta eipä siinä kait mitään ihmeellistä ole, ihmiset vain ovat kiinnostuneita niin erilaisista asioista.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En minäkään katso enää nykyisin pahemmin tv:tä, mutta mulle riittää tietää, että Vappu Pimiä, Heikki Paasonen, Mikko Leppilampi ja (vaikka hänestä pidänkin) Roope Salminen juontavat kaikki mahdolliset Maikkarin ohjelmat. Niinaan en ole pahemmin törmännyt siis, edes netissä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Eipä toi Niina Lahtisen nimi täälläkään soittanut kelloja. Tiedän kyllä Riku Niemisen ja Lahtisen show-ohjelman kun se nyt mainittiin, mutten ole sitä koskaan seurannut...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja atzhki »

Koirankuonolainen kirjoitti::eiei: Eipä ole Niina Lahtisen nimi eikä kuva minullekaan ennestään tuttuja, joten odotan mielenkiinnolla. Televisiota tulee katsotuksi ilmeisesti niin vähän, että on jo pudonnut kärryiltä näissä asioissa.

Tänä vuonna en äänestä ketään, sillä viime vuonna äänestin kahden vuoden edestä.

P.S. Minustakin tuntui ensin ihmeelliseltä kun eräässä toisessa ketjussa niin moni sanoi ettei ole ikinä kuullutkaan Händelin Halleluja-kuorosta. Mutta eipä siinä kait mitään ihmeellistä ole, ihmiset vain ovat kiinnostuneita niin erilaisista asioista.

googlasin ton kuoron ja en saanut edes googlella minkäänlaista infoa kyseisestä kuorosta. outoa verrata näitä kahta keskenään!!

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Katinka »

UMK-finaali lähestyy. Monen muun tavoin oma innostukseni on jäänyt melko vahäiseksi. Kappaleissa on pari kolme ihan kivaa, mutta ei yhtään tajuntaa räjäyttävää. Enimmäkseen biisit ovat latteita ja tylsiä, vaikka kuinka esiintyjät yrittäisivät showta rakentaa. Nyt olisi siis positiivisen yllätyksen paikka!
Viime vuonna äänestin Mikael Saarta. Tänä vuonna live-esitykset ratkaisevat, kenelle lähtee maltillisesti ääniä. Ennakkoääni meni Blackbirdille. Olisihan nämä voinut vaikka videoida live-esityksinä, että edes jonkunlaista käsitystä laulutaidosta olisi etukäteen saanut.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Niina Lahtisen nimi ja naama ovat kyllä tuttuja. Vaikeaa kuvitella, miten hän soveltuisi viisukuvioihin. No se jää nähtäväksi.
Silvennoista en kestäisi, mutta käännän volumen nollille kun hän aukoo päätään. :tomaatti:

Olen monena vuonna äänestänyt, mutta kertaakaan ei suosikkini ole päässyt edustajaksi. Olisikohan ollut viimeksi Lordi, jota äänestin ja joka myös voitti. Enhän minä uskalla äänestääkään, kun koskaan ei ääneni saanut voita. Nyt jos jätän äänestämättä, niin ehkä sitten suosikkini voittaa. Näin lopetan "Edwinan kirouksen." :heh:

En minäkään muuten sitä Händelin kuoroa tunne. :hiips:

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja atzhki »

mut joo anyway, joku tietää Niinan joku ei. Turha tästä enempää on keskustella tai mennään sivuraiteelle!!

Mieluummin voisi keskustella siitä minkä ihmeen takia YLE ottaa Jenni Vartiaisen väliaikanumeroksi joka tulee olemaan varmasti parempi kuin yksikään illan artisteista!!! Miksi YLE ei voi ottaa Jenniä edustustehtävään ja levy-yhtiö/artisti/biisin tekijät tekisi liudan huippubiisejä artistille ja kansa äänestäisi niistä parhaimman viisuihin....

Tätä en ymmärrä Suomessa, Artisti kyllä saadaan esittämään väliaikanumero mutta miksi häntä ei kiinnosta edustustehtävä ja sen jälkeen koko Eurooppa tietäisi kyseisen artistin ja viisujen jälkeen olisi helpompi puskea itsensä läpi Eurooppaan. Miten kävi Saaralle.... Ei hänestä tiennyt juuri kukaan Euroopassa(pois lukien hardcore viisufanit jotka seuraa muitten maitten karsintoja) ennen x-factoria, nyt aikamoni valehtelematta tietää ulkomailla kuka on Saara Aalto

Jos YLE/UMK tuotanto on yhtään järkevä/ennakoiva heidän pitäisi ottaa Saara automaattisest ensivuonna edustajaksi ja hänelle tehtäisiin biisit joista kansa äänestää voittajan. Kun Saara levynsä julkaisee tänä vuonna niin sen jälkeen hänestä tietää koko Eurooppa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Katinka kirjoitti:Olisihan nämä voinut vaikka videoida live-esityksinä, että edes jonkunlaista käsitystä laulutaidosta olisi etukäteen saanut.
Tuo olisi kyllä ollut hyvä idea!
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Tuossa Katinkan ehdotuksessa on kyllä ideaa! :uujee:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Edwina kirjoitti:En minäkään muuten sitä Händelin kuoroa tunne. :hiips:
Uskoisin Koirankuonolaisen tarkoittaneen tätä: ;) https://www.youtube.com/watch?v=wIIH5Bva738
Timoteus kirjoitti:Kaikki eivät katso televisiota kovin paljon tai lue lehtikirjoituksia ihmisistä, joista eivät ole aiemmin kuulleet. Oma television kulutukseni koostuu urheilusta ja viisuista. Joskus katson jonkun elokuvan ja joskus tylsän hetken tullen skannaan kaikki kanavat läpi siinä toivossa, että joltakin niistä tulisi jotakin katsomisen arvoista. Yleensä ei tule.
Erittäin osuva kuvaus suomalaisen nykytelevision tasosta :heh: (France24 on meillä varmaan eniten katsottu kanava... :hiips: )

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja atzhki »

rosetta kirjoitti:
Edwina kirjoitti:En minäkään muuten sitä Händelin kuoroa tunne. :hiips:
Uskoisin Koirankuonolaisen tarkoittaneen tätä: ;) https://www.youtube.com/watch?v=wIIH5Bva738
Timoteus kirjoitti:Kaikki eivät katso televisiota kovin paljon tai lue lehtikirjoituksia ihmisistä, joista eivät ole aiemmin kuulleet. Oma television kulutukseni koostuu urheilusta ja viisuista. Joskus katson jonkun elokuvan ja joskus tylsän hetken tullen skannaan kaikki kanavat läpi siinä toivossa, että joltakin niistä tulisi jotakin katsomisen arvoista. Yleensä ei tule.
Erittäin osuva kuvaus suomalaisen nykytelevision tasosta :heh: (France24 on meillä varmaan eniten katsottu kanava... :hiips: )

no en ole omistanut televisiota 2v mutta tiedän TV-asioista silti aika paljon koska olen somessa aika aktiivinen. Ei nykypäivänä tarvi enää TVtä koska kaiken voi tehdä läppärillä

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Katinka kirjoitti:Olisihan nämä voinut vaikka videoida live-esityksinä, että edes jonkunlaista käsitystä laulutaidosta olisi etukäteen saanut.
:samaamielta: No juu. Eesti Laulissa kisaajat vetävät kappaleensa ennen semejä livenä (ilmeisesti jossain tv:n aamuohjelmassa), ja A Dalissa nauhoitettiin kaikilta akustiset livet samassa studiossa. En tuollainen nyt voi maltaita maksaa, varsinkin jos on vain kymmenen kilpailijaa. Tai jätetään ne musavideot tekemättä. (Tai kuvataan kaikki Ylen autotallissa, kts. Kreikan karsinnat 2015.)
Edwina kirjoitti:Silvennoista en kestäisi, mutta käännän volumen nollille kun hän aukoo päätään.
Jos ymmärsin UMK:n sivuja oikein, Silvennoisen tilalle voi valita ruotsinkielisen selostuksen. :ruotsi:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja atzhki »

Stargazer kirjoitti:
Katinka kirjoitti:Olisihan nämä voinut vaikka videoida live-esityksinä, että edes jonkunlaista käsitystä laulutaidosta olisi etukäteen saanut.
:samaamielta: No juu. Eesti Laulissa kisaajat vetävät kappaleensa ennen semejä livenä (ilmeisesti jossain tv:n aamuohjelmassa), ja A Dalissa nauhoitettiin kaikilta akustiset livet samassa studiossa. En tuollainen nyt voi maltaita maksaa, varsinkin jos on vain kymmenen kilpailijaa. Tai jätetään ne musavideot tekemättä. (Tai kuvataan kaikki Ylen autotallissa, kts. Kreikan karsinnat 2015.)
Edwina kirjoitti:Silvennoista en kestäisi, mutta käännän volumen nollille kun hän aukoo päätään.
Jos ymmärsin UMK:n sivuja oikein, Silvennoisen tilalle voi valita ruotsinkielisen selostuksen. :ruotsi:
joo biisit vedetään yleensä ERT aamulähetyksissä... Miksei YLEn aamu voisi lähettää livevetoja juurikin TO & PE aamuna ja sen jälkeen niistä tulisi tallenteet areenaan josta iltauniset tai muut jotka eivät pysty katsomaan aamulähetystä livenä voisivat katsoa ne myöhemmmin. Kuinka helppoa, eikä minun tarvitse edes olla YLEllä töissä ja tälläisen idean keksin. YLE on vaan niin pirun vanhanaikainen kaikessa. Toivottavasti kaikki eläkeikään päässeetpotkitaan ulos talosta ja tilalle palkataan nuoria,some sukopolvea jotka tietävät miten homma toimii. Miten SVT on Ruotsissa on suosituin kanava, mitä YLE tekee väärin? käsittääkseni molemmat SVT & YLE ovat "kansankanavia" jotka eivät saa mainosrahoitusta mutta silti SVT tekee kaiken paremmin

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Olen nyt pitkään yrittänyt pohtia, että miten tässä tämän vuoden UMK:ssa nyt tuleekaan käymään. Olisiko tosiaankin mahdollista, että Emma noin vain juoksee voittoon ilmaan vastusta? Jotenkin tuo ajatus on tuntunut kummallisen helpolta ja epätavalliselta Suomen viisukarsinnan lopputulokselta. Mutta nyt olen tainnut kekata mitä tapahtuu ja yritän nyt ennustaa Suomen viisutarinan vuosimallia 2017.

Emman esitys UMK-finaalissa on teatraalinen, yliampuva ja kliseinen. Lavalla tapahtuu paljon kaikkea, paljon tanssijoita, lavasteita, värejä ja kuvioita ja tietysti tuulikone tai kaksi. Emmakin tanssii ja antaa kaikkensa mutta hups, miten käykään? Emman livelaulanta ei onnistukaan ja esitys on kaoottinen.

Viisukuppila itkee verta, ja samaan aikaan My First Band vetää yksinkertaisen, karismaattisen ja varsin ammattitaitoisen esityksen. Mukana saattaa olla pari naista taustatanssijoina/-laulajina. Ehkä lopussa tulee kipinäsadekin.

My First Band tulee toiseksi raatiäänissä, jotka Norma John voittaa. Emma on tässä kolmas. My First Band voittaa puhelinäänestyksen, jossa Emma tulee toiseksi. My First Band voittaa UMK:n.

Viisumatkaa värittämään saadan pientä kohua aikaan irstaista sanoituksista, mikä kuitenkin unohdetaan päästessä semifinaaleihin, jossa Suomi pääsee jatkon sijalta 9. Finaalissa Suomi esiintyy ensimmäisenä ja sijoittuu sijalle 22. Viisumaine on YLEn tuotantotiimin mielestä palautettu ennalleen ja UMK jatkaa samaan malliin ensi vuonna. Jipii.
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Itse en usko Emman liven epäonnistumiseen, onhan hän laulunopettaja, joten eiköhän Emma osaa äänensä hallita. Ja live laulussa kokemusta on Voicesta, jossa koko tuotantokausi lauletaan livenä aina "ääni ratkaisee"-jaksoista lähtien.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rousku »

WildDance kirjoitti:On se kyllä minustakin ihme jos Niinasta ei ole kuullut. :shock: Hänhän oli viime vuonna vähintään vieraana varmaan kymmenessä eri ohjelmassa.
No jos/kun ei katso telkkaria, tai ainakaan ns. viihdeohjelmia, niin eihän tuollaisesta sitten ole kuullut! Vielä kun nimi on niin übertavis niin ei varmasti jää mieleen edes lööpeistä, joita on mahdoton välttää.
klaus-12 kirjoitti://Jos ei nimi sano mitään niin jospa sitten kuva
Kuva ei sanonut sen enempää. Näyttää, että voisi olla joku satunnaisesti poimittu tyyppi lähikaupastani.
atzhki kirjoitti:no en ole omistanut televisiota 2v mutta tiedän TV-asioista silti aika paljon koska olen somessa aika aktiivinen
Tämäkin on niin kiinni siitä, millaisessa somekuplassa sattuu liikkumaan. Jos nyt vaikka jotain Facebookin tapaista ajattelen niin eipä oma kaveripiirini telkkariohjelmista paljon mitään postaile. Lehtiartikkeleita, blogikirjoituksia sun muuta sellaista kyllä jaetaan.

Ja tottakai telkkuohjelmat katsotaan läppärillä.
Viimeksi muokannut Rousku, 25 Tammi 2017, 00:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK17: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti:
klaus-12 kirjoitti://Jos ei nimi sano mitään niin jospa sitten kuva
Kuva ei sanonut sen enempää. Näyttää, että voisi olla joku satunnaisesti poimittu tyyppi lähikaupastani.
Haha, indeed. :heh: Vähän tulee lähinnä Arja Koriseva mieleen.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu