UMK17: Oikea laulu voitti!

Euroviisut 2017 Ukrainassa
Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK17: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja toivo »

Juu viimevuotiset lapsiraadit ym. (vai mittä niitä nyt oli), olisivat varmaan jättäneet norma johnin viimeiseksi ja äänestäneet guntherreitä ja perseitä.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11535
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: UMK17: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

romualdo kirjoitti:no eihän tämä muulla tavoin olisi voinut päätyäkkään.. yllätyin kun katsoin tuolta veikkailuista miten laumasieluinen olin minäkin.. tämähän oli suosikkini alusta pitäen, kuten oli myöskin Sandja viime vuonna. Ja kävi sekin "ihme" että äänestin pitkästä aikaa suosikkiani, edellisen kerran annoin ääneni v. -09 Passionwoorksille!
jk. 2. sijaa en voi tietenkään ymmärtää ..

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK17: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Koirankuonolainen kirjoitti:Olipa hyvä, että viihderaatien tilalla oli tänä vuonna ulkkisraadit. Vähän ounastelen, että viimevuotiseen raatien panoksella tämä ei olisi voittanut.
Kyllähän Mikaelinkin kappale oli viime vuoden raadeilla toisena.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: UMK17: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Ehdottomasti oikea voittaja. UMK-ajan toinen ykkössuosikkini joka voitti! Edellinen oli Softengine. :tapu: :tuuletus:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11320
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK17: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Itse olinkin jo aivan unohtanut, miten hyvältä se tuntuu, kun oma suosikki voittaa Suomen karsinnat. :surrur: Viime päivät ovat kuluneet Blackbirdia sekä vanhoja viisuja kuunnellen ja ihan järjettömästä viisukuumeesta kärsien. Edellinen kerta taisi olla vuonna 2012 ja sitä ennen 2010, mutta noinakin vuosina kyse oli lähinnä siitä, että vähiten kehnoin biisi voitti, eikä odotuksia esimerkiksi viisumenestyksen suhteen ollut. Tänä vuonna on senkin asian suhteen toisin. :uujee:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 999
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: UMK17: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Terasbekoni kirjoitti:Itse olinkin jo aivan unohtanut, miten hyvältä se tuntuu, kun oma suosikki voittaa Suomen karsinnat. :surrur: Viime päivät ovat kuluneet Blackbirdia sekä vanhoja viisuja kuunnellen ja ihan järjettömästä viisukuumeesta kärsien. Edellinen kerta taisi olla vuonna 2012 ja sitä ennen 2010, mutta noinakin vuosina kyse oli lähinnä siitä, että vähiten kehnoin biisi voitti, eikä odotuksia esimerkiksi viisumenestyksen suhteen ollut. Tänä vuonna on senkin asian suhteen toisin. :uujee:
Aivan samalta on minustakin tuntunut. Viisukuume on alkanut nousta. Minulla edellinen kerta oli 2014, sitä edellinen 2010.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4098
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK17: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Mulla on mennyt viime vuosina ihan mukavasti, sillä vuosista 2014-2017 vain v. 2016 oma suosikkini ei voittanut. Sitä edelliset 2000-luvun munkkipullavuodet olivat 2011 ja 2006. Monta sellaistakin vuotta on ollut, että yksikään ehdokas ei ole ollut riittävän innostava suosikiksi. Ei noita turhan usein siis kohdalle satu, joten täytyy iloita tästä viime aikojen sumasta. :uujee: Ilonaiheita ei ole tässä maailmassa ikinä riesaksi asti.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36866
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK17: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

2014 silloinen UMK-finaalipuntarini viimeinen voitti.
2015 silloinen UMK-finaalipuntarini viimeinen voitti.
2017 silloinen UMK-finaalipuntarini viimeinen voitti.

:heh: Kaikkiin kappaleisiin olen lopulta kyllä mieltynyt.
Meow cat, please meow back.

Lukittu