Kuppila-ongelmia

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

^ Tein yöllä noin ja nyt minulla näkyy profiilikuva. :joojoo:

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Verkkaisinkin mummo lumihangessa on melkoinen pikakiitäjä verrattuna tämän päivän Kuppilaan?!? :mitvit:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ai sitä on liikkeellä. Luulin jo, että vika on koneessani, tai omissa koodausviritelmissäni :heh:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Näyttääkö muilla käyttäjillä, että tämän vuotinen Iso-Britannian ketju olisi lihavoituna, vaikka olisi käynyt lukemassa sieltä viimeisimmät viestit? :raaps: Tehnyt tätä aamusta asti.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ei ainakaan mulla näy.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36595
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

klaus-12 kirjoitti:Näyttääkö muilla käyttäjillä, että tämän vuotinen Iso-Britannian ketju olisi lihavoituna, vaikka olisi käynyt lukemassa sieltä viimeisimmät viestit? :raaps: Tehnyt tätä aamusta asti.
Näyttää. Mutta kun merkitsin viestit luetuiksi ongelma poistui.
Meow cat, please meow back.

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

TomppaJr kirjoitti:
klaus-12 kirjoitti:Näyttääkö muilla käyttäjillä, että tämän vuotinen Iso-Britannian ketju olisi lihavoituna, vaikka olisi käynyt lukemassa sieltä viimeisimmät viestit? :raaps: Tehnyt tätä aamusta asti.
Näyttää. Mutta kun merkitsin viestit luetuiksi ongelma poistui.
Sama täällä kannattaa kokeilla sitä.
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Bugi poistui itsestään, kun ketjuun oltiin kirjoitettu uusi viesti. :)
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mulla on nyt parin päivän ajan toisinaan ollut ongelmia päästä Kuppilaan. :sorivaan: Olen kokeillut myös toisella selaimella, mutta välillä Kuppila on vaan ns. poissa käytöstä. Mikähän mahtaa olla vikana?
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

Serduchka kirjoitti:Mulla on nyt parin päivän ajan toisinaan ollut ongelmia päästä Kuppilaan. :sorivaan: Olen kokeillut myös toisella selaimella, mutta välillä Kuppila on vaan ns. poissa käytöstä. Mikähän mahtaa olla vikana?
Minulla on ollut sama ongelma
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Miten kuppila kaatuilee jo tässä vaiheessa päivää, vai onko ongelma vain tässä päässä...? :raaps:

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Pari vuotta sitten kuppila taisi kaatua ylikuormituksen takia jopa karsintojen liveseurannan aikana, puhumattakaan viisuista. Kapasiteetiltaan taitaa kestää kuitenkin nyt enemmän joten veikkaisin vian olevan siellä päässä. En ollut tapani mukaan viime vuonnakaan itse viisujen liveseurannassa mukana mutta muistelisin, että silloinkaan ei tainnut pahemmin teknisiä ongelmia olla.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Ok, no sitten se oli siis tässä päässä... Outoa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Onko kukaan muu kokenut Viisukuppilan sivustolla sellaista ilmiötä, että se heittää varoittamatta jollekin iPhone-arvontasivulle joka pyytää klikkaamaan jotain OK-painiketta? Nyt mulla on sattunut pari kertaa n. viikon sisään. Vai onko mun koneessa joku virus (muilla sivustoilla en ole mitään vastaavaa havainnut, ainoastaan Viisukuppilassa)?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Miten kuppila nakkaa minut ulos jatkuvasti? Kirjauduin juuri takaisin sisälle, koska Kuppila heitti minut ulos, kun en tehnyt kymmenenne minuuttiin mitään. Heti kirjautumisen jälkeen tulin tälle tekniikka alueelle ja kappas käyttäjäni on kirjautunut ulos tässä välissä. :tajutkaa: Mitään selaushistoriaa en ole tyhjentänyt tässä välillä, joten se ei voi johtua siitä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Enpä ole itse kokenut tuollaista ulosheitto-ongelmaa. Joskus vuosi tai pari sitten Kuppila saattoi heittää mut ulos yöllä kun seuraavana päivänä käynnistin koneen, mutta sekin on mennyt ohi jo aika kauan sitten... nyt olen ollut Kuppilaan kirjautuneena kuukausia yhteen menoon.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Mulla on alkanut kans heittää yllättävän lyhyen ajan jälkeen ulos. :shock: Sen ymmärrän, että kirjautuu automaattisesti ulos yön/aamuyön aikana, kun suljen koneen ja nukun ennen kuin avaan taas uudelleen koneen.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

klaus-12 kirjoitti:Miten kuppila nakkaa minut ulos jatkuvasti? Kirjauduin juuri takaisin sisälle, koska Kuppila heitti minut ulos, kun en tehnyt kymmenenne minuuttiin mitään. Heti kirjautumisen jälkeen tulin tälle tekniikka alueelle ja kappas käyttäjäni on kirjautunut ulos tässä välissä. :tajutkaa: Mitään selaushistoriaa en ole tyhjentänyt tässä välillä, joten se ei voi johtua siitä.
Tämä on todella perseestä! :jumankauta:
Kirjoitin juuri äsken ummet ja lammet laatimaani YK 58:een ja eikun kaikki katosi "bittiavaruuteen"?!? :mulk:
On tämä foorumi haistatellut minulle jo ihan tarpeeksi aiemminkin... :lohduton: :niinpa:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minäkin ilmoittaudun yhtenään ulospotkituksi :aivanmaassa:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näille ongelmille ei liene vieläkään löytynyt mitään järkevää selitystä? :mitvit:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ihme_Mies kirjoitti: Tämä on todella perseestä! :jumankauta:
Kirjoitin juuri äsken ummet ja lammet laatimaani YK 58:een ja eikun kaikki katosi "bittiavaruuteen"?!? :mulk:
On tämä foorumi haistatellut minulle jo ihan tarpeeksi aiemminkin... :lohduton: :niinpa:
Totesin, että tuossa tilanteessa voi vain ihan kaikessa rauhassa kirjautua uudelleen sisään, ja sitten selaimen back-näppäimellä palata lähettämään sen umpilampensa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Voisiko Admin edes vastata miksi täällä on nykyään järjetön systeemi, jonka takia pitkiä viestejä ei voi kirjoittaa, kun hirvittävän nopeasti potkitaan ulos???

Taas meni pitkä YV "kankkulan kaivoon", kun en edes heti tajunnut tuota "backiakaan" painaa. :lohduton:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ks. Ohjeeni yllä. Tai kirjautuessasi napsauta sitä "pysy kirjautuneena" tms. Painiketta. Tai kirjoita pitkät viestit tekstinkäsittelyohjelmalla.

Kun jotain ilmaiseksi saa, ei voi paljon enempää vaatia :sorivaan:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Mutta homma muuttui ihan yhtäkkiä ja ilman selityksiä!??
Ja kun on johonkin tottunut ties kuinka monen vuoden ajan, niin uusi käytäntö jo siksi hankala.
Eikä muilla käymilläni forumeilla (kaikki ulkomaisia) heitetä läheskään näin nopeasti ulos, jos ollenkaan!??

Tästä lähtien toki kirjoitan kaikki pidemmät muistiolla (olen niin köyhä, että edes Office-ohjelmien uudistamiseen ei ole ollut varaa! :lohduton: )
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mystistä. Itse en ole edelleenkään havainnut mitään ulosheitto-ongelmaa ja olen ollut nyt kuukausia yhteen menoon sisäänkirjautuneena Kuppilaan... Selaimeni on Firefox, jos sillä on jotain merkitystä.

Edit: sanottakoon vielä, että jos kuppila alkaisi viskaamaan mut ulos yhtä tiheään kuin täällä on kerrottu, alkaisin välttämään koko paikkaa, koska uusien kirjoitusten seuraaminen muuttuisi liian työlääksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^^Muistio on ihan pätevä.

En tiedä tämän foorumin tekniikasta, mutta yleensähän aateekoo on palapeli, joka koostuu usean toimittajan palasista, jotka joskus sopivat yhteen ja joskus eivät, ja joita päivitetään eri tahtiin ja joskus automaagisesti, jolloin kaikkea isompaa tai pienempää yhteensopivuushäikkää voi tuon tuostakin ilmeta, eikä niistä kukaan jaksa kärryllä pysyä. Palkkaduunari ei siksi koska pomo ei anna lupaa avata projektia asialle, ja kuppilan ylläpidon kaltainen harrastelija ei koska elämässä on muutakin. Eli: mysteereita piisaa, ne ovat normaaliolotila.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Miten musta tuntuu, että ongelma on joko korjaantunut itsestään tai sitten se on korjattu, koska en ole ainakaan tullut yllättäen ulosheitetyksi Kuppilasta enää pitkiin aikoihin. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

^ Eiköhän se ole korjattu, vaikka tänne ei ylläpito mitään kommentoinutkaan!?

Kiitos tuosta fixauksesta! :peukku: :kiitos:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
tanko
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 621
Liittynyt: 14 Joulu 2013, 19:16

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja tanko »

Toiveita (ei varsinaisia ongelmia):
- Linkit ulkoisille sivuille foorumiviesteissä voisivat avautua uuteen ikkunaan/välilehteen. Voihan ne toki hiiren oikealla avata uuteen välilehteen, mutta siinä tulee kikkailua joka kerta.
- Viisukuppila-logo yläreunassa voisi viedä aina etusivulle (nyt se ei ole linkki).
- Kun on Foorumissa, Etusivu-linkin nimi on "Uutiset". Kun on etusivulla, Etusivu-linkin nimi on Etusivu. Loogisinta olisi, että myös Foorumilla Etusivu-linkin nimi olisi Etusivu.
Saara ♕ The Queen
EYPΩVIΣIΩN - Undo my sadness
AᗺBA ✈️ ARRIVAL

Ripmuumiankka

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Ripmuumiankka »

En nyt tiedä meneekö oikeaan ketjuun mutten jaksanut etsiä tarkemmin.

Vielä muutama päivä sitten pystyin kirjautumaan normaalisti tunnuksellani, mutta enää ei pelitä.
Yritin myös lähettää uuden salasanan itselleni, jos vaikka olisin unohanut, mutta koko sähköpostia ei tullut perille.
Yritin sen jälkeen suuressa epätoivossa rekisteröidä uuden käyttäjän, mutta aktivointisähköpostikaan ei tullut perille.
Kokeilin kaikkea sekä tietokoneella että puhelimella ja vielä tabletilla.
Epäilin hetken että minulle olisi annettu IP:bannit, mutta en kyllä ymmärrä että mistä syystä.
Huoh, kai se on tyytyminen siihen ettei tänne enää viestejä kirjoiteta eikä pudotuspeleissä äänestetä.

Eli ongelmat tiivistetysti: Kippola ei lähetä toimivaan sähköpostiosoitteeseeni mitään ja en pysty kirjautumaan sisälle. Jos tähän mitään ratkaisua edes löytyy.

T. ex muumiankka
ps. äänestäkää nikita hodasia päivän luukussa minunkin puolesta.

Vastaa Viestiin