Vaan lasten vuoksi on oltava pari
En silti kuolemaa tee
Vaikka avioliitto pääsi väljähtymään
Osallistumisaktiivisuus: Kauden aikana oli mahdollista sanoittaa maksimissaan 12 viisupyrkyriä. Jos sanoittaja sanoitti kauden aikana 4-7 sanoitusta, saa hän yhden vapaavalintaisen sanoituksen Gaalaan ja jos 8 tai yli, niin kaksi. Menestys: Kauden aikana oli mahdollista saavuttaa maksimissaan kahdeksan ei-kultaista mitalia. Sanoittaja, joka sijoittui mitaleille 1-4 kertaa, saa mukaan yhden vapaavalintaisen sanoituksen ja 5-8 kertaa mitaleille sijoittunut kaksi. Kauden ainoa villi kortti menee akuankka13:lle. Mietin niiden antamista myös granaattiomenalle ja itselleni, mutta päädyin lopulta tähän. Jos granaattiomenalla (tai minulla ) tulee äärimmäinen tarve saada yksi lisäsanoitus mukaan, niin voinemme vielä demokraattisesti keskustella aiheesta.
Tässä alustava Gaalan rakenne:
Timoteus - Lyö pois
sziget - Kuljin kauan harhateitä
sziget - Yhdessä
sziget – Onnenonkijat
/ TomppaJr - Road trip
/ TomppaJr - Maanantaina
/ sziget - Unta pollaan
/ granaattiomena - Sienissä
/ ESC93 - Panda
TomppaJr - Anna palaa
TomppaJr - Kuunnellaan
granaattiomena - Virhe
granaattiomena - Musofobia
ESC93 - Vuoren tietäjä
( ESC93 - )
( sziget - )
akuankka13 - Hetken vanki
TomppaJr - Ällön kaunis rakkaus
granaattiomena - Tolkuton rakkaus
Sanoitusmäärät:
Sanoittaja - yhteensä sanoituksia - ei-voittaneita mitalistisanoituksia - voittoja
TomppaJr - 12 - 5 - 0
granaattiomena - 10 - 1 - 0
ESC93 - 9 - 1 - 0
sziget - 6 - 1 - 3
akuankka13 - 2 - 0 - 0
Timoteus - 2 - 0 - 1
Viimevuotiseen tapaan myös tänä vuonna joku typerä viisuviikko pukeltautuu hienon Gaalan päälle, joten deadlineissa lienee jälleen vähän liikaakin liikkumavaraa. Sanoitusvalintojen ja -muokkausten deadline olkoon keskiviikkona 3.5.2017 klo. 22:00. Teillä on nyt siis viikko aikaa tehdä seuraavat asiat: 1) päättää, mitkä sanoitukset lähetätte mukaan, 2) hioa sanoituksenne gaalakuntoon ja 3) lähettää muokatut sanoituksenne minulle yksärillä. Sanoitusvalinnat tai mahdolliset kieltäytymiset röhkäistäköön tässä topicissa.
Keskustelua. Olen ihan varma, että unohdin jotain tai mokasin jossain. En tiedä, mistä tämä tunne edes tuli.