Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Kuuntelin muutaman biisin, ja nämähän kuulostavat ihan Alankomaiden euroviisuilta.Hazard kirjoitti: Minua Alain Clark ei ole ikinä erityisemmin vakuuttanut, vaikka parista biisistä pidänkin.
Ja tietysti myös liveorkesterin poisto samana vuonna.jee euroviisut kirjoitti:Parhaana esimerkkinä viisuhistoriassa tästä taitaa olla kielisäännön poistuminen vuonna 1999.
Minäkin vastustan edelleen Australian osallistumista, mutta miksi vastustaa ääneen, kun ei voi asiaan vaikuttaa? Viisujen vaihdoksesta olen samaa mieltä. Minustakin Australia kuuluisi sijaintinsa puolesta Aasian puolelle eli toisin sanoen upouusiin Aasiaviisuihin.jee euroviisut kirjoitti:Joo, nyt kun Australia on jo vakiinnuttanut paikkansa visuperheessä, niin ilmeisesti täällä pidetään maan osallistumista jo täysin luonnollisena. Niinhän se asia tuntuu olevan, että fanipiireissä kaikkia uudistuksia tunnutaan aluksi vastustettavan, mutta sitten kun asiat vakiinnuttavat paikkasa, vastustajien leiri hiljenee.
Pyytäkää Australia edustajaksenne Lordea. Lordella jos olisi joku hyvä laulu, niin Top-5 -sijoitus finaalissa olisi käytännössä varma. Jopa voittokin olisi ainakin lähellä. Ainakin minä äänestäisin lähes varmasti Australiaa, mikäli Lorde edustaisi Australiaa.jee euroviisut kirjoitti:Yllätys! Maa, jonka osallistumisen vuonna 2015 luvattiin ja vakuutettiin niin olevan täysin kertaluontoista, on taas mukana.
![]()
http://esctoday.com/149281/australia-sb ... sion-2018/
Eivät sitten kuitenkaan valinneet tuon vuoden karsinnoista Panagiotis Koufogianni:sta joka oli itseasiassa yleisöäänten voittaja finaalissaTomppaJr kirjoitti:Loppui ilmeisesti 2015 karsinta-artistit kesken.
Serduchka kirjoitti:Tšekki taasen keskittyy tulevana vuonna lähinnä oman maansa säveltäjiin.