Islanti 2009: Yohanna - Is it true?

Yohanna - Is it true?

*****
44
55%
****
17
21%
***
12
15%
**
4
5%
*
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 80

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Islanti 2009: Yohanna - Is it true?

Viesti Kirjoittaja Elvis »

:islanti: :islanti: :islanti: :islanti: :islanti:

Kaunis, upea viisu.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Islanti 2009: Yohanna - Is it true?

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Islannin ylivoimaisesti paras viisu biisi ja olisin niin tahtonut tämän voittavan mielummin, kuin Norjan. Olen varma, että melkein minä muunna vuonna tahansa tämä olisi ollut voittaja. Tässä toimi kaikki Yohanna oli uskomattoman karismaattinen ja taustat olivat upeat ja ballaadi ei ollut iltapuku ballaadi. :islanti: :islanti: :islanti: :islanti: :islanti:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Islanti 2009: Yohanna - Is it true?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Vuotensa parhaita Viron ohella. Kumpi tahansa olisi kelvannut voittajaksi Norjan sijasta. Viisi tähteä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Islanti 2009: Yohanna - Is it true?

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Vedänpä vähän sanojani takaisin kuuden vuoden takaisesta, sillä kyllähän kappale, jonka ansiosta minusta tuli viisufani, viisi tähteä ansaitsee. <3

Ihan kamalaa, että tästäkin on jo kymmenen vuotta. :parku: Muistan, kun kuuntelin koko kesän 2009 intensiivisesti kännykällä Radio Suomea siinä toivossa, että tämä alkaisi soida. Tuo oli vielä sitä aikaa, kun mitkään YouTubet ja Spotifyt eivät kulkeneet mukana taskussa. :heh: Good times!
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Islanti 2009: Yohanna - Is it true?

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Tämän on pakko edelleen olla yksi yliarvostetuimpia viisuja ikinä kilpailun historiassa. Yohanna nostaa tulkinnallaan mitätöntä sävellystä ja visuaalinen anti lavalla on johdonmukaista, mutta vaikka balladit ovatkin usein mieleeni ei tämä kosketa lällyydessään millään tavalla. Ja se fakta, että tämä menestyi ja monet muut paremmat slovarit ovat kokeneet vääryyttä ärsyttää myös minua jonkin verran. Vähemmän hauskana stoorina sain lukuisia tappouhkauksia videoilleni kun menin biisiä vuosikausia sitten youtubessa kritisoimaan pariinkin kertaan tuotoksissani, asiallisesti toki. Intohimoinen fanitus lienee fanitusta sekin.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5849
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Islanti 2009: Yohanna - Is it true?

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Taisin tykätä aikoinaan tästä aika paljon ja onhan tämä edelleen oikein kaunis biisi. Ei kuitenkaan yllä nykyään kuin kolmeen tähteen.

:stara: :stara: :stara:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Islanti 2009: Yohanna - Is it true?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Islannin viimeisiä helmiä... henkitoreissaan tuokin Satujen Saari... yritti vielä.... meitä veikoittelemaan... ja ... kyl määäki tästä ny hellyin kuitenkin .... antamaan ... noin 3.8 pist. Hei, älkää ny hermostuko, tää on he...tin hyvä pistemäärä, multa, wanhalta ESC-fundamentalisti jäärältä... joka ei enää edes kuseskele, näihin uudempiin viisuihin päin... eikä paskanna.... jääkööt nämä waan... hei, en kaipaa en..ä'''..'öööääää... waikka viime kevään euroviisuja kahtelinkin, yllättäwän moneen kertaan, kun halusin elää tiettyjä kohtia sieltä uudelleen, B Chanelllin sormipystyyn esitystä,.... joo, kun se soma nais juontajakin ihmetteli oikeen kun Suomi perkele hyppäs 1. sijalle.... siinä Kreikan pisteiden jälkeen, sano... mut jooo.......... ja ranska ja sveitsi olivat mun suurimpia suosikkeja myös... aijaijai.... mut siis, palatkaamme tuohon hetkeen.... Jes, Yohanna, lähtisin Sun kanssa, heti sienestämään...., .... ja sanoisin Sulle, It it true? Oh yes, javist, mai kärlek .......

Vastaa Viestiin