UMK18: yleiskeskustelu

Euroviisut 2018 Portugalissa

Suosikkisi kilpailukappaleista?

Monsters
85
63%
Domino
22
16%
Queens
27
20%
 
Ääniä yhteensä: 134

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

En usko, että kaikkia kappaleita julkaistaan tänä vuonna kerralla kun tarjolla on kaiken kaikkiaan kolme ehdokaskappaletta. Voisi luulla, että kappale per viikko julkaisutahti alkaisi tammi-helmikuun vaihteessa. Näin jokainen kappale saisi täyden huomion vuoron perään. Lisäksi uskoisin, että jokainen UMK-kappale saa tänä vuonna oman musiikkivideonsa.

Mitä tulee UMK-finaalin yllätysesiintyjään, finaalin lippujen hinnat (39€ - 69€) antaa mielestäni luvan odottaakin ihan kunnon kansainvälisesti nimekästä artistista.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Speed kirjoitti:En usko, että kaikkia kappaleita julkaistaan tänä vuonna kerralla kun tarjolla on kaiken kaikkiaan kolme ehdokaskappaletta. Voisi luulla, että kappale per viikko julkaisutahti alkaisi tammi-helmikuun vaihteessa. Näin jokainen kappale saisi täyden huomion vuoron perään.
Silloin tosin ensimmäiseksi julkaistu kappale saattaa saada eniten huomiota ja samalla kuunteluaikaa. :roll: En kannata!
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Perinteinen UMK kun odotukset on jo Sian kaltaisissa supertähdissä. :rofl:

Siis joka vuosihan sitä on arvuuteltu jotain Antti Tuiskua osallistumaan ja sitten ehdokkaat ovat olleetkin jotain Kirahvia.

Tosin ennen mäkin olen ollut näissä ennakkohehkutteluissa mukana, menneet pettymysvuodet ovat tehneet tehtävänsä. :lohduton:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Serduchka kirjoitti:
Speed kirjoitti:En usko, että kaikkia kappaleita julkaistaan tänä vuonna kerralla kun tarjolla on kaiken kaikkiaan kolme ehdokaskappaletta. Voisi luulla, että kappale per viikko julkaisutahti alkaisi tammi-helmikuun vaihteessa. Näin jokainen kappale saisi täyden huomion vuoron perään.
Silloin tosin ensimmäiseksi julkaistu kappale saattaa saada eniten huomiota ja samalla kuunteluaikaa. :roll: En kannata!
Juu tietenkin ne pitää julkaista yhtä aikaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Juu, mäkään en kannata viikoittain julkaisua juuri samasta syystä.

Eikö niille biiseille pitänyt jokaiselle tehdä oma musiikkivideonsa? Tämän perusteella julkaisuajankohta lienee tammikuun lopussa (jos aikaisemmin ilmoitettu aikataulu pitää kutinsa). Kiireisenä pitää varmaan kun vastahan ne biisit valittiin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Wadde kirjoitti:Perinteinen UMK kun odotukset on jo Sian kaltaisissa supertähdissä. :rofl:

Siis joka vuosihan sitä on arvuuteltu jotain Antti Tuiskua osallistumaan ja sitten ehdokkaat ovat olleetkin jotain Kirahvia.

Tosin ennen mäkin olen ollut näissä ennakkohehkutteluissa mukana, menneet pettymysvuodet ovat tehneet tehtävänsä. :lohduton:
No jos väite megatähtivierailijasta pitää paikkansa, niin eiköhän se ole ulkomaalainen. Ei Suomessa ole megatähtiä. Tuskin on kuitenkaan suurempi nimi kuin Elvis...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Ok kunhan se stara osaa laulaa en kaipaa ketään ns autunettajaa esim Dua Lipa vois olla yksi niistä...tai voisko se olla Ed Sheeran :roll:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Vielähän tässä maaliskuun kolmanteen on aikaa, joten ei mitään kiirettä julkaista Saaran kappaleita, eli Suomen euroviisutyrkkyjä. Ja onhan tässä vielä kevättä muillakin mailla etsiä viisunsa, mutta kyllä minustakin on tuntunut siltä, että mitä ihmettä tässä niitä ehdokkaita pantataan. Kovin kummoinen pöhinä ei ole vielä käynnissä, toisaalta oma pöhinäni alkaa silloin, kun Suomen tyrkyt julistetaan.

En osaa kuvitella, mikä megastara sieltä on tulossa UMK:hon esiintymään. En tunne kovin hyvin nykyajan megastaroja.
Ai niin, entäs Celine Dion, itsekin euroviisuilija.... :eeek:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja WildDance »

No onpas täällä odotukset korkealla. :heh: Itse jännitän oikeastaan vaan Saaran biisejä. Minulla on iso luotto, että nyt sieltä tulee sitten kunnon tykkibiisit. :joojoo: <3
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^^Celine on Sony musicilla joten tuskin on hän. Jos Saaran nykyinen labeli tuo jonkun suuristaan esiintymään niin isoimmat nimet ovat Ed Sheeran ja Sia...

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

...ja Bruno Mars :mitvit: :heh:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Kaikki areenakeikat ihan suomalaisine tähtineen ovat maksaneet vähintään 39-69e. Ja niissäkin vain piippuhyllyjen vikat rivit ovat olleet tuon 39e. Sen varaan en siis laskisi, etenkin kun kyse on Espoon Metro Areenasta, ei noilla lipunhinnoilla kustanneta vielä mitään tähtiä tänne kaikkien muiden viisukulujen lisäksi. Sia ja Ed Sheeran kuulostavat täysin ylimitoitetuilta toiveilta mut ehkä Warner on laittamassa ihan ranttaliksi - silloinkin Dua Lipaa veikakisin (toivottavasti ei: kamalaa).... Silti esim Sanna Nielsen, Ace Wilder ovat myös Warnerin artisteja :heh: mutta suoraan sanottuna mikään megastara evvk
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Pitäähän siinä jotain lisäohjelmaa olla, kun 69 euroa on aika suolainen hinta Saara Aallon kolmen kappaleen konsertista, mutta hinta olisi todennäköisesti suolaisempi, jos sinne tulisi maailmankuulu jättinimi (tarkistin tosin lippujen hintoja tähtien areenakeikoille ja ne olivat yllättävän alhaisia). En tiedä, kuka sinne loppujen lopuksi ilmestyy, mutta harva muistaa vierasartistin, viisuedustajan kyllä - pitäisi siis löytää kolme hyvää kappaletta ja kansan pitäisi vieläpä valita oikein. :heh: Panostusta on, ja se on kehitysaskel, mutta siitä tulee saada myös näkyvää (ja kuuluvaa!) tulosta.

UMK:n ennakkohype on ilmeisesti mennyt Antti Tuiskusta Siaan, mutta toisaalta kilpalavalle ei myöskään ilmesty vaikkapa Pää-äijiä (elleivät juuri he ole se vieraileva artisti :uujee: ) vaan laulupuoli voidaan taata.
Viimeksi muokannut Mattan, 09 Tammi 2018, 22:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tuskinpa yhden biisin mittainen vierailu kustantaa yhtä paljon kuin kokonainen areenakonsertti...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Olin juuri sanomassa samaa 1-2 biisiä on promotilaisuus ei konsertti joten iso nimi ihan mahdollinen kyllä täällä rahaa siihen riittää. Tuskin Saara hermoilisi jonkun Dua Lipan takii twitterissä Tuiskusta puhumattakaan :rofl:

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Tuskin Saara haluaa mennä lavalle jonkun naispuolisen megatähden kanssa, nolaa vaan itsensä, ja tietää sen.
Täytyy olla joku miespuolinen, ja ehkei mikään Ed Sheeran sentään.

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

manic kirjoitti:
aj1964 kirjoitti:Tämähän saattaa käydä mielenkiintoiseksi...siis jos Sia olisi mukana. Ensin Chandelier duetto UMK:ssa sitten mahdollisesti väliaikaesiintyjänä itse viisuissa ja sokerina pohjalle Saara lähetettäisiin skabaan Sian kirjoittaman biisin kera :joojoo: jokatapauksessa UMK saanee ison staran mukaan jos kerran Saaraa jännittää enemmän se duetto kun itse kisabiisit (twitterissä näin mainitsi)...
Hih, on syytäkin jännittää, tämä vieras on sen luokan megastara. Siitä en ole kuullut että vetäisivät dueton yhdessä, toivotaan näin. <3
........on sen luokan megastara.

hmmmm....... :miettii:

Minuakin alkoi kiinnostamaan kuka tämä megastara voisi olla ?

Nimimerkki manic:in kommentista saan sen käsityksen - jos saan oikean käsityksen - , että kyseessä on joku todella iso stara ? Vai ?

Suomessa ei käsittääkseni ole ketään ns. megastaraa. Joten sen täytyisi olla sitten joku ulkomaalainen (?)

Warner-levy-yhtiön vanhempia megastaroja ovat ainakin Cher ja Kylie Minogue.....
Vanhemmista staroista myös Cliff Richard on Warnerin listoilla. Hänellä olisi myös viisukytköstä.
Kuuluisa, menestynyt englantilainen classical-crossover laulaja Sarah Brightman on Warnerin listalla.
Myös Björk levyttää Warnerilla.
Sitten ovat jo täällä mainitut Ed Sheeran, Sia, Bruno Mars.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ Sarah Brightman se voisi olla, duetto ja sen jännittäminenkin sopisi kuvioon, ellei Saara sitten kaikin keinoin muokkaa itsestään popartistia, silloin Brightman on liian täti. - Tietenkään Saara ei kenenkään rinnalla nolaa isteään, jos on hyvässä ohjauksessa ja joku kunnon stylisti katsoo perään. Jos taas ei ole niin ei siinä mitään kontrastia tarvita, onnistuu ilmankin se homssuilu.

Ihan sama siis, kunhan siellä on tiukka asiansa osaava ohjaaja ja stylisti valvomassa, että Saaran hyvä laulu pääsee esiin eikä peity kumallisten kotiompelijaviritysten alle. Itsenäisyyspäivänähän mm kävin niin. Kirkan coveri oli ihan hyvin laulettu ja tulkittu, mutta monikaan ei sitä kyennyt sen kultatanssin keskeltä oivaltamaan.
Viimeksi muokannut ta1ja, 09 Tammi 2018, 23:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
[Marcus]
Siemailija
Siemailija
Viestit: 121
Liittynyt: 04 Joulu 2012, 20:23

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja [Marcus] »

aj1964 kirjoitti:Tämähän saattaa käydä mielenkiintoiseksi...siis jos Sia olisi mukana. Ensin Chandelier duetto UMK:ssa sitten mahdollisesti väliaikaesiintyjänä itse viisuissa ja sokerina pohjalle Saara lähetettäisiin skabaan Sian kirjoittaman biisin kera :joojoo: jokatapauksessa UMK saanee ison staran mukaan jos kerran Saaraa jännittää enemmän se duetto kun itse kisabiisit (twitterissä näin mainitsi)...
Lähteitä? Itse en ainakaan löydä Saaran twitteristä mainintoja duetosta? :mitvit:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Sarah Brightman ei ole enään megastara asemassa tällä hetkellä levyttävien artistien joukossa joten ei ole hän mieluummin vaikka Idina Menzel jota Saara jumaloi :joojoo:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

[Marcus] kirjoitti:
aj1964 kirjoitti:Tämähän saattaa käydä mielenkiintoiseksi...siis jos Sia olisi mukana. Ensin Chandelier duetto UMK:ssa sitten mahdollisesti väliaikaesiintyjänä itse viisuissa ja sokerina pohjalle Saara lähetettäisiin skabaan Sian kirjoittaman biisin kera :joojoo: jokatapauksessa UMK saanee ison staran mukaan jos kerran Saaraa jännittää enemmän se duetto kun itse kisabiisit (twitterissä näin mainitsi)...
Lähteitä? Itse en ainakaan löydä Saaran twitteristä mainintoja duetosta? :mitvit:
Ei ole ei sanoi tyyliin "olen enemmän hermostunut yllätyksestämme kuin omista biiseistäni" so....duetto on ihan oma arvaukseni :heh:

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja manic »

Saas nähdä pysyykö ylläri siihen asti kun yle kertoo (piakkoin) umk-finaalista itse julkisesti. Kukaan ei ole vielä arvailuineen tässä keskustelussa osunut oikeaan eli ihan helposti arvattava vieras ei ole kyseessä. Itse en aio pilata ylen suunnitelmia juoruamalla nimeä julkisuuteen. Jos aiot saada vielä lipun tilaisuuteen, kannattaa varata se ennenkuin vierailijat julkistetaan. Uskon ja toivon että finaalista tulee niin Saaran kuin vierailijoiden osalta nappisuoritus ja nautittavaa kuultavaa. <3

Avatar
Hello
Siemailija
Siemailija
Viestit: 101
Liittynyt: 20 Marras 2015, 01:36

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hello »

Vieraileva tähti, mutta tarkoitetaanko tällä kuinka suurta tähteä? Itse heitän villin veikkauksen ja sanon Shania Twain :heh:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

manic kirjoitti:Saas nähdä pysyykö ylläri siihen asti kun yle kertoo (piakkoin) umk-finaalista itse julkisesti. Kukaan ei ole vielä arvailuineen tässä keskustelussa osunut oikeaan eli ihan helposti arvattava vieras ei ole kyseessä. Itse en aio pilata ylen suunnitelmia juoruamalla nimeä julkisuuteen. Jos aiot saada vielä lipun tilaisuuteen, kannattaa varata se ennenkuin vierailijat julkistetaan. Uskon ja toivon että finaalista tulee niin Saaran kuin vierailijoiden osalta nappisuoritus ja nautittavaa kuultavaa. <3
Eli kyseessä voi olla myös suomalainen "megastara" jolla on jotain "tykkiä" uutta promottavaa :heh: ja muutenkin nyt tarvitaan hypeä että loputkin liput saadaan liikkeelle ennen vierailijoiden julkistusta, koska kun odotukset olivatkin ihan ylimitoitetusti Sian luokkaa niin pettymyshän se tulee olemaan.

Ei pidä ymmärtää väärin - minä uskon, että Saaralle on löydetty hyviä biisejä, Warner pitää huolen, että ne toteutetaan tyylillä. Kun se on mukaan lähtenyt niin nyt on näytön paikka. Tämä on tärkeintä, kaikki muu on ihan turhaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/01/1 ... n-biisi-92

Helmikuun 9 päivä tulee ensimmäinen kappale, toinen 16.2. ja kolmas 23.2.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4244
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

^ No jassoo :roll: Toivottavasti tuo eri aikoihin julkaiseminen ei vaikuta niihin lopputuloksiin. Tai sitten pistävät parhaan kappaleen ensimmäiseksi :heh:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Toivoin, että kappaleet saataisiin samana päivänä kaikki. Nyt ensimmäinen kappale saa suurimman medianäkyvyyden ihan jo pelkästään sillä, että on Saaran eka single levyltä ja eka single X-factor UK:n jälkeen ylipäätään. Pelkään vain, että kilpailuasetelma on kappaleiden välillä epäreilu.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja manic »

andre06 kirjoitti:Toivoin, että kappaleet saataisiin samana päivänä kaikki. Nyt ensimmäinen kappale saa suurimman medianäkyvyyden ihan jo pelkästään sillä, että on Saaran eka single levyltä ja eka single X-factor UK:n jälkeen ylipäätään. Pelkään vain, että kilpailuasetelma on kappaleiden välillä epäreilu.
Entä jos ekana julkaistaan tarkoituksella juuri se singlebiisi?

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ei ehkä fiksuin mahdollinen ratkaisu julkaista kaikki eri päivinä. Muutenkin vaikuttaa typerältä pitkittää tätä prosessia ihan helmikuun lopulle saakka kun finaali on jo maaliskuun alussa.
Got a fire and a country heart 🔥

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Hazard kirjoitti:Ei ehkä fiksuin mahdollinen ratkaisu julkaista kaikki eri päivinä. Muutenkin vaikuttaa typerältä pitkittää tätä prosessia ihan helmikuun lopulle saakka kun finaali on jo maaliskuun alussa.
Ainakaan julkaisemisen välin ei tarvitsisi olla viikkoa. Pari-kolme päivää riittäisi. Nyt joudumme kylmä rinki takapuolen alla odottamaan aina seuraavaa kappaletta viikon. Johan siinä yöunet menee.
Tällaisesta valituksenaiheesta huolimatta on kyllä todella kiva, että h-hetki lähestyy.... :rakkaus:

Lukittu