UMK18: Saara Aalto – Queens

Euroviisut 2018 Portugalissa
Lukittu

Saara Aalto – Queens

*****
25
19%
****
46
36%
***
39
30%
**
14
11%
*
5
4%
 
Ääniä yhteensä: 129

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Saara Aalto – Queens

Lauluntekijät: Tom Aspaul, Daniel James Denis Goudie, Ash Milton, Saara Aalto

Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36595
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Qweens. :heh: Kaipa tämä näistä tulee olemaan se ennakkosuosikki. :miettii: Odotan modernia EDM-hittiä.
Meow cat, please meow back.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Keitä nuo mainitut lauluntekijät ovat? Onko tietoa, mitä kappaleita on lähtenyt heidän kynästään? Itse en osaa yhdistää.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja andre06 »

^ Tom Aspaul on ainakin Kylie Minoguelle kirjoittanut biisejä.

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1110
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

http://ashmilton.com/latest-work/

Ash Milton vaikuttaa bilemusiikilta.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

diggaan näist biisin nimistä Monsters-Queens-Domino hyvin ajateltu jatkumo :peukku:

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Timoteus kirjoitti:Daniel James Denis Goudie
Ehdin jo innostua että Metal Gear Solidiin ja Call of Dutyyn musiikkia tehnyt pelisäveltäjä Daniel James. :uujee: Mutta eihän tuossa olekaan välissä pilkkua... Tämä heppu on näköjään tehnyt biisejä O'G3NElle :shock:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Mistä te löydätte jo tässä vaiheessa tiedon siitä, mikä on kolmantena julkaistavan laulun nimi? Saara Aallon Facebook-sivuilta vai mistä?
TomppaJr kirjoitti:Qweens. :heh: Kaipa tämä näistä tulee olemaan se ennakkosuosikki. :miettii: Odotan modernia EDM-hittiä.
On hieman erikoinen kyky päätellä pelkästä laulun nimestä mitä musiikkityyliä joku laulu on. Kaikella kunnioituksella. Sen ymmärrän, että jos kyseisen laulun lauluntekijät ovat tehneet lähinnä mainittua musiikkia, niin sillä perusteella voisi olettaa myös Queens-laulun olevan samaa musiikkityyliä.
Paremman maailman puolesta.

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Mulla vaan on sellainen tutina, että Monster on joukon kekihyvä, seuraava Domino heikoin, mutta viimeinen Queen räjäyttää potin ja lähtee suosikkina viisuihin.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Mitä luultavammin tässä on se tanssittavin tempo. Emme oletettavasti saa sitä rehellistä balladia Saaralta jota alun perin toivoin. Äänialaa esittelevä balladi olisi ollut ehkä se kaikista sopivin Saaralle, mutta näillä mennään.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Alan yhä enemmän uskoa, että tässä on se räjäyttävin biisi näistä kolmesta. :joojoo:

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Samza »

Oih. Tom Aspaul on co-writannut Karen Hardingille ja AlunaGeorgelle, ja on työskennelly MNEK:n kanssa. Odotan tätä viisutarjokkia kovasti. Houseviboja luvassa? :surrur:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Toivon, että kappaleen sanoitus kertoo New Yorkista. :heh:

Tekijöitä kun katsoo, niin ilmeisesti ovat olleet aika selvällä tanssimusiikin linjalla - ja kyllähän se sopisi, sillä joku moderni ja päräyttävä tanssikappale kuulostaisi aika hyvältä edustajalta Suomelle (niitä löytyy viisuhistoriastamme varsin vähän). Uskon, että tässä on jätetty taustajoukkojen mielestä paras kappale viimeiseksi, jotta hype saisi uuden vaihteen juuri ennen UMK:ta, mutta siinä on se riski, että Monstersia on tullut joka tuutista edeltävät kaksi viikkoa ja kai Dominoakin soitellaan siellä sun täällä. Toisaalta viikko on sen verran pitkä aika, että myös Queens ehtii radiosoittoon, jos sitä siihen halutaan.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Korttipelit tulee mielen ja ne Oh so quiet Liisa Ihmemaassa lavasteet. Saara taisi olla siitä esityksestä eniten innoissaan, joten josko tämä olisi jotain sellaiseen esitykseen soveltuvaa musiikkia?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Nyt pitää taas arvuutella, mitä laulun nimi voi pitää sisällään.
Queens- kuningattaret.
kyseessä voisi olla:
- vihdoin se korttipeli, jossa elämän valttikortit jaetaan kullekin, hmmm...niin siis minkä mukaan...no en tiedä.
- Rakas, olemme kuningattaret omassa pikku valtakunnassamme, just you and me, ja maailma on meille avoin.
- tanssilattian kuningattaret saavat suut loksahtamaan auki. :heh:

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Minä luulen, että Queens viittaa drag queeneihin. Eikö tässä olla nähty jo kaksi vähemmistöryhmää ja tämä on sitten se kolmas. Ihan mielenkiinnolla odotan. :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oispa Dancing Queen 2.0... (Domino ei ollut Domino Dancing (Pet Shop Boys) kuten toivoin)
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

i wanna be a toy kirjoitti:Minä luulen, että Queens viittaa drag queeneihin. Eikö tässä olla nähty jo kaksi vähemmistöryhmää ja tämä on sitten se kolmas. Ihan mielenkiinnolla odotan. :joojoo:
Toivottavasti. Ihan tarpeeksi lukenut näitä hätääntyneitä "jätetäänkö meidät heterot nyt kokonaan ulkopuolelle??" kommentteja erinäisissä kommenttiosioissa. Kyllä voi jengi olla pihalla etuoikeuksineen.

Joji111
Maistelija
Maistelija
Viestit: 44
Liittynyt: 29 Tammi 2018, 17:00

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Joji111 »

Luulisin, että tämä on se paras kappale näistä kolmesta, joka sitten kruunaa kaiken ja nuousee muita kahta biisiä vähän paremmaksi.. :mitvit: :ihana:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

BruiseViolet kirjoitti:
i wanna be a toy kirjoitti:Minä luulen, että Queens viittaa drag queeneihin. Eikö tässä olla nähty jo kaksi vähemmistöryhmää ja tämä on sitten se kolmas. Ihan mielenkiinnolla odotan. :joojoo:
Toivottavasti. Ihan tarpeeksi lukenut näitä hätääntyneitä "jätetäänkö meidät heterot nyt kokonaan ulkopuolelle??" kommentteja erinäisissä kommenttiosioissa. Kyllä voi jengi olla pihalla etuoikeuksineen.
heterot pihalla :heh: toivottavasti emme jää pihalle Saara varmaan tarvitsee meidänkin ääniä,,,joo leikki sikseen mä toivon viimeiseltä jotakin muuta kun tämän teeman toistamista...jotain uutta Saaraa mitä ei ole aikaisemmin nähty :draamaa:

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Jos voitto halutaan varmistaa, niin tämähän voisi olla vaikka duetto Adam Lambertin kanssa. Adam kun on Queenin uusi laulaja..ja sit kun kappaleen nimi on vielä Queens :mitvit: :kups: Ja sit oli vielä Brianin instagram päivityskin. :uujee: . Joo mut ehkei kumminkaan.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Edwina kirjoitti:Keitä nuo mainitut lauluntekijät ovat? Onko tietoa, mitä kappaleita on lähtenyt heidän kynästään? Itse en osaa yhdistää.
Kaikella kunnioituksella Queens-laulun tekijöitä kohtaan, mutta hymyilytti tuo viesti, kun miettii, että Domino-laulua on ollut tekemässä Tomas G:son. Tomas G:son ei liene monellekaan Euroviisuja tiiviisti seuraavalle kovinkaan tuntematon lauluntekijä.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Toivoa sopii, että Queens on SE laulu, jolla tekijänsä tekevät nimeä itselleen kuten G:son Euphoriallaan...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Toivottavasti tää olis se iso juttu. Näiden kahden jo julkaistun perusteella ei mitään sellaista tähtiuraa vielä luoda, mitä on hypetetty jo yli vuoden ajan. Jotain muuta kyllä tarvittais, esim. korkea sijoitus viisuissa, mutta riittäiskö sekään. Tää kolmas kyllä ratkaisee paljon.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11300
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Komppaan. Viisuvoittoon tai edes kärkipään sijoituksiin tarvitaan jotain innovatiivista, ja sitä noissa the euroviisusäveltäjien tuotoksissa ei ole kyllä nimeksikään. Tämän biisin kohdalla onneksi tekijätiimi lupaa hyvää, eikä hyvästä brittimusiikista ole viisuissa koskaan ylitarjontaa. Toisaalta nyt kun on saatu jo yksi tanssibiisi ja yksi slovari, niin sieltä voi tulla myös jotain liian överiä ja kokeellista, jolla ei ole tarkoituskaan olla kisassa mitään mahdollisuuksia. Jännäksi menee... :draamaa:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Meniskö ihan överisti campiksi? :rakkaus:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Terasbekoni kirjoitti:Viisuvoittoon tai edes kärkipään sijoituksiin tarvitaan jotain innovatiivista
Hmm, eipä noissa monissa top 5 -kappaleissa voi sanoa sellaista olleen, hyvänä esimerkkinä vaikkapa viime vuoden Ruotsi...
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja hra47 »

rosetta kirjoitti:
Terasbekoni kirjoitti:Viisuvoittoon tai edes kärkipään sijoituksiin tarvitaan jotain innovatiivista
Hmm, eipä noissa monissa top 5 -kappaleissa voi sanoa sellaista olleen, hyvänä esimerkkinä vaikkapa viime vuoden Ruotsi...
Veit sanat suustani, vaikka itse pidänkin Ruotsin biisistä (eniten tuosta top5-porukasta).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

rosetta kirjoitti:
Terasbekoni kirjoitti:Viisuvoittoon tai edes kärkipään sijoituksiin tarvitaan jotain innovatiivista
Hmm, eipä noissa monissa top 5 -kappaleissa voi sanoa sellaista olleen, hyvänä esimerkkinä vaikkapa viime vuoden Ruotsi...
No, Ruotsi on Ruotsi.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK18: Saara Aalto – Queens

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hazard kirjoitti: No, Ruotsi on Ruotsi.
Tämäpä juuri. Ruotsi menestyisi varmasti Dominollakin, Suomi tarvitsee jotain spessua viime vuosien kompuroinnin jälkeen. Luulen, että Saara Aallon tunnettuus on Suomessa yliarvioitu, eli tuskin mistään Keski-Euroopasta mitään automatiopisteitä tulee. (Muistetaan nyt esimerkiksi Kate Ryanin kohtalo.)

Lukittu