Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Euroviisut 2018 Portugalissa

Elina Nechayeva – La forza

*****
43
37%
****
27
23%
***
21
18%
**
14
12%
*
12
10%
 
Ääniä yhteensä: 117

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

MIH96 kirjoitti:Onko La forzalla realistisia mahdollisuuksia voittaa, vai sijoittuisiko se ehkä jonnekin Rändajad- tai Kuula-sijalle, kuten GTY?
Kuudes tai seitsemäs sija kuulostaa uskottavalta, jos kaikki menee nappiin niin esiintymispaikan kuin lavaylöspanonkin puolesta. Jatkaisi myös mukavasti jatkumoa jossa Viro sijoittuu joka kolmas vuosi top-kymppiin ja siinä välissä floppaa. :heh: Voittoa en pidä mahdollisena. Ooppera genrenä ja oopperatyylinen laulu jakavat liian voimakkaasti mielipiteitä eivätkä ole raatien mieleen. Kroatia 2017 ja Romania 2013 nousivat yleisöäänten ansiosta sijalle 13 koska olivat niin campia. Italia 2015 menestyi, koska kappale ja esitys hyödynsivät italiakliseitä (ja voitaisiin tulkita myös kitchiksi, pystyn myöntämään sen vaikka Grande Amore on kaikkien aikojen top-kympissäni).

Toisaalta jos operaattinen laulutyyli jätetään sivuun, La Forzasta tulee mieleen O Mie ja I Will Never Give Up On You, jotka nappasivat sijat 11 ja 15. Tämänhetkisillä spekseillä (puolet kappaleista vielä kuulematta) sijoituksen voisi siis veikkailla olevan finaalissa jossain välillä 6-15. Katsotaan myöhemmin, kuinka väärässä olin.

Edit. Jos Eesti Laulin finaalissa ei ole muuta jännitettävää, niin on ainakin kiinnostavaa nähdä, voittaako La Forza superfinaalin vielä ylivoimaisemmin prosenttiluvuin kuin mainitut GTY tai Rändajad.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tulen nyt asian kanssa kaapista ulos, että olen sitten tykästynyt tuohon La Forzaan tänään. :puna: Mun puolesta saa voittaa ja Elina ihastuttaa kansainvälisiäkin äänestäjiä upealla äänellään. <3
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ihanan hämärä finaali. :rofl: Toki puolet kappaleista on nyt sitten parkkeerautunut tuohon heikoimpaan mahdolliseen neloseen. Forssa on vasta viime aikoina alkanut iskeä. :surrur:

*****
1. Nika - Knock Knock (4,6)
2. Elina Netšajeva - La forza (4,1)
****
3. Evestus - Welcome to My World (3,1)
4. Sibyl Vane - Thousand Words (3,1)
5. Frankie Animal - (Can't Keep Calling) Misty (3,1)
6. Vajé - Laura (Walk with Me) (3,1)
7. Iiris & Agoh - Drop That Boogie (3,1)
***
8. Karl Kristjan & Karl Killing (ft. Wateva) - Young (2,9)
9. Eliis Pärna & Gerli Padar - Sky (2,4)
10. Stig Rästa - Home (2,1)
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Serduchka kirjoitti:Tulen nyt asian kanssa kaapista ulos, että olen sitten tykästynyt tuohon La Forzaan tänään. :puna: Mun puolesta saa voittaa ja Elina ihastuttaa kansainvälisiäkin äänestäjiä upealla äänellään. <3
Ihanaa, Serdu! <3
Mulle "La Forza" on tämän tylsähkön karsintavuoden piristys.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Serduchka kirjoitti:Tulen nyt asian kanssa kaapista ulos, että olen sitten tykästynyt tuohon La Forzaan tänään. :puna: Mun puolesta saa voittaa ja Elina ihastuttaa kansainvälisiäkin äänestäjiä upealla äänellään. <3
:hali: :ihana:

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Mikähän minulla sitten tuossa Frozenissa tökkii, kun en näe siinä mitään vahvaa kolmea tähteä ennepää. :sorivaan:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Ihanaa että täällä on muitakin La Forzan faneja, ja uusia tulee ulos kaapista <3
Stargazer kirjoitti: Kuudes tai seitsemäs sija kuulostaa uskottavalta, jos kaikki menee nappiin niin esiintymispaikan kuin lavaylöspanonkin puolesta. Jatkaisi myös mukavasti jatkumoa jossa Viro sijoittuu joka kolmas vuosi top-kymppiin ja siinä välissä floppaa. :heh: Voittoa en pidä mahdollisena. Ooppera genrenä ja oopperatyylinen laulu jakavat liian voimakkaasti mielipiteitä eivätkä ole raatien mieleen.
Totta ettei ooppera genrenä ole yleensä menestynyt viisuissa kovin hyvin, mutta minusta tämä eroaa kaikista niistä aiemmista jollain olennaisella tavalla (millä, sitä en osaa ainakaan tässä vaiheessa vielä itsekään kuvailla)... Toki subjektiivinen näkemykseni koska rakastan ko. kappaletta, mutta itse taas en pysty näkemään sitä minään muuna kuin voittajana, se on vain niin mykistävä kokemus joka katsomiskerralla, ja sen jälkeen mikään muu ei kuulosta enää yhtään miltään ;) (Ja tätä mieltä ovat olleet kaikki joille olen sen soittanut.)
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Tuo on todella hyvä vertaus!

Itse voisin verrata sitä myös Irlannin The Voiceen, joka on yksi lempiviisuistani kautta aikojen, tunnelma on jollain lailla yhtä "otherworldly", tosin tiedän sen jakavan mielipiteitä melkein yhtä voimakkaasti kuin La Forzakin ... ;)
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja Elvis »

*****
1. Elina Netšajeva – La forza
2. Vajé – Laura (Walk with me)
3. Nika – Knock knock

****
4. Stig Rästa – Home

***
5. Eliis Pärna & Gerli Padar – Sky
6. Karl Kristjan & Karl Killing (ft. Wateva) – Young
7. Frankie Animal – (Can't keep calling) Misty

**
8. Iiris & Agoh – Drop that boogie
9. Sibyl Vane – Thousand words
10. Evestus – Welcome to my world
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Onko mahdollista, että Eesti Laulissa on siirrytty takaisin aiempaan pisteytysjärjestelmään, mutta jätetty yksi piste jakamatta? :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja sziget »

^ Nokkelasti vangittu hetki. Nika voi kyllä voittaakin, jos syntyy Elina vs. ei Elina -asetelma. :/
TomppaJr kirjoitti:Forssa on vasta viime aikoina alkanut iskeä. :surrur:
Taas löysit Jope-yhteyden (kohteena Mika ja Turkka Mali).
Haukkanen kirjoitti:La Forzan tunnelmasta tulee ainakin minulle jollain tasolla mieleen Nocturne. :miettii:
Ja minulle Kari Tapion Valaise yö. Molemmissa on täsmentämätön voima, symbolinen tähti, joka ohjaa kulkua, ja rakkaus toiveen täyttymyksenä. :heh:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Karl Kristjan & Karl Killing (ft. Wateva) – Young
Oli tässä vähän jotain symppistä, mutta ns. kertsi (vai mikä se oli) ihan tyhjä, ei mitään koukkua ees instrumentaalissa. Vähän tekemällä tehtyä nuoruus ah ihanaa -fiilistelyä. **

Eliis Pärna & Gerli Padar – Sky
zzz Se koreografian kohta oli hyvä, missä peilikuva lauloikin. Voipa ruskean sävyilläkin tehdä hirveät sotamaalaukset. Lyhyttukkaisen kampaus oli kamala. **

Nika – Knock knock
Mikäs kauhu-Elsa tämä oli? Häiritsi kun staccato liikekieli tuntui vaikuttavan liikaa lauluun. Koreografia oli välillä harkitsemattoman oloisesti laulajan edessä. Ei mikään mestariteos mut oli tässä tiettyä vahvuutta. **

Sibyl Vane – Thousand words
Tuntui, että kappaleessa ei pitkiin aikoihin tapahtunut mitään ja kertsikin oli lässähdys. Laulusoundikin kävi monotoniseksi. Kiva hahmo tuo laulaja tosin.**

Stig Rästa – Home
Ihan laatua mutta vähän tylsää. ***

Vajé – Laura (Walk with me)
Tässä sävellyksessä oli ehdottomasti jotain, mutta esitys oli kauhea. Laulajan silmillä olevat kiharat ja viiksehköt tekivät hänet limaiseksi ja hiplailu lavalla kävi kiusalliseksi. Laulu kuulosti välillä tosi heikolta. **

Elina Netšajeva – La forza
Täysin ylivoimainen. ****

Frankie Animal – (Can't keep calling) Misty
Laulusoundi oli oikein tehokas, mutta kappale ei edennyt kuin kakofoniaan. Ehkä tämä oli liian hienoa mulle ja, totisesti sanon minä, myös Euroopalle. **

Iiris & Agoh – Drop that boogie
Mikä tässä oli se Agoh? Alkoi varsin vahvasti, hyvä laulusoundi ja persoonallinen hahmo. Kappaleen heikoin kohta on kuitenkin kertsin nimiosa, jotenkin tosi lälly. Korkeimmat kohdat laulussa eivät toimineet. **

Evestus – Welcome to my world
Mikä se olikaan UMK:ssa se.... La perse tai jotain. No tämä oli vielä rasittavampi. *

Yritän tässä miettiä, kuka olisi pahin vastustaja Elinalle, mutta kukaan muu näistä ei mielestäni ollut erityisen vahva. No ehkä Stig ja Iiris ja Nika. Vaje voisi olla, jos editys olisi hyvä. Mutta luulisi Elinan olevan omilla luvuillaan.
Viimeksi muokannut JuliaS, 03 Maalis 2018, 12:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Finaalipuntari:

*****
1. Frankie Animal - Can't Keep Calling Misty

****
2. Vajé - Laura (Walk With Me)
3. Sibyl Vane - A Thousand Words
4. Evestus - Welcome To My World
5. Iiris & Agoh - Drop That Boogie

***
6. Stig Rästa - Home
7. Nika - Knock Knock

**
8. Elina Nechayeva - La Forza
9. Karl Kristjan & Karl Killing (ft. Wateva) – Young
10. Ellis Pärna & Gerli Padar - The Sky

Vajé on kakkosena lähinnä studioversion takia, live ei onnistunut. Etnopatsy olisi kuulunut finaaliin, mutta muuten yllätyin finaalin tasosta - Eesti Laulin taso ei ensikuulemalta sen ja Frankie Animalin lisäksi huimannut päätä, mutta tässähän olisi jopa potentiaalia. Lissabon-raja kulkee neljässä tähdessä, joten jos Stig tai Nika jotenkin pääsee yllättämään, ei se siltikään ole aivan optimaalista. :heh: Toisaalta tänä vuonna ei tosiaan ole Veronaa, joten Viro parantaa, vaikka jopa Ellis & Gerli valittaisiin.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Serduchka kirjoitti:Onko mahdollista, että Eesti Laulissa on siirrytty takaisin aiempaan pisteytysjärjestelmään, mutta jätetty yksi piste jakamatta? :shock:
En tiedä, mutta finaalin ykkösen osalta minulle sopisi hyvin tuo mitä kuvassa "taulukossa" näkyy. Tosin en missään nimessä haluaisi Elina Netsajevan olevan viimeinen, en kuitenkaan. No, oli pisteenlasku millainen tahansa, niin uskon, että Elina Netsajeva voittaa kuitenkin. :voitto:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5051
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

:viro:

1. Karl Kristjan & Karl Killing (ft. Wateva) – Young *****
2. Iiris & Agoh – Drop that boogie *****
3. Elina Nechayeva – La forza *****
4. Stig Rästa – Home ****

5. Tiiu x Okym x Semy – Näita oma energiat ****
6. Etnopatsy – Külm ****
7. Aden Ray – Everybody's dressed ****
8. Indrek Ventmann – Tempel ****
9. Sibyl Vane – Thousand words ****
10. Frankie Animal – (Can't keep calling) Misty ****

11. Metsakutsu – Koplifornia ****
12. Girls In Pearls – Spellbound ****
13. Desiree – On my mind ***
14. Evestus – Welcome to my world ***
15. Vajé – Laura (Walk with me) ***
16. Eliis Pärna & Gerli Padar – Sky ***
17. Nika – Knock knock ***

18. Rolf Roosalu – Show a little love ***
19. Marju Länik – Täna otsuseid ei tee ***
20. Miljardid – Pseudoprobleem ***
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Viro 2018

Viesti Kirjoittaja Happy »

En uskonu kyl ollenkaa viisuvoittopuheisii mut La Forza kyl pamautti kyl sellasen liven että oksat pois, kyl tää on nyt todella potentiaalinen voittajakandinaatti <3

Itseasias en tätä mieltäis enää oopperaks.. enemmänki laittaisin tän samaan musagenreen Enyan ja Eran kanssa :uujee:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kolme tähteä äänelle. Biisihän tässä on ihan mitätön.

Suosikkini jäi taas toiseksi. Tästä alkaa tulla tapa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Itse en tästä saa kaikkea irti, joten saa tyytyä vahvaan kolmeen tähteen. Kiva kuitenkin, että tämä tuntuu monille olevan tärkeä.
Viimeksi muokannut klaus-12, 03 Maalis 2018, 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Odotettu voittaja. Näin alkuun kaksi tähteä, yksi lähinnä ammattitaitoisesta laulajasta (toisaalta ammattisopraanolta ei oikein sovi vähempää odottaakaan). Kappale on yhä täyttä teflonia, ja esitys on moneen otteeseen nähty ennenkin. Pitää kuitenkin iloita siitä, että Viro paransi viime vuodesta; en välttämättä olisi kestänyt toista Veronaa. :heh: Italialaisittain jatkavat. Sinänsä harmittaa, että kun lähetetään klassinen laulaja viisuihin, niin kappale on heikko. Laulanee parempaa päivätyössään.
Viimeksi muokannut Mattan, 03 Maalis 2018, 22:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tajusin juuri, että tästähän tulee mieleen Tarja Turunen ... jollottamassa Smells like teen spiritiä Marimekon muotinäytöksessä. Tai Edean Aava. Tekotaiteellinen kuori huonosti laulettuna.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Anksa
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 55
Liittynyt: 14 Helmi 2016, 13:47

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Anksa »

La forza on kyllä ehkä mielenkiintoisin tähän mennessä valituista/julkaistuista kappaleista, todella mielenkiintoista seurata miten pärjää viisuissa.

figure8
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 458
Liittynyt: 08 Joulu 2012, 18:40

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja figure8 »

En muista, milloin viimeksi kansainvälisellä raadilla olisi missään karsinnassa ollut näin hyvä maku :uujee: Elina ykkönen, Sibyl kakkonen ja Frankie Animal kolmonen <3 olisin itse nostanut Mistyä vielä pari paikkaa ylöspäin, mutta en valita, sillä oletin etukäteen Stigin voittavan raatiäänet.

Itse voittaja ei ollut mikään yllätys, petyin siihen että sai "vain" 70 % superfinaalin äänistä :draamaa: mutta viisi tähteä tälle kohtalokkaalle balladille.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja rosetta »

:kups: :kups: <3

Kuten liveketjussa sanoin, kannattaa varautua siihen että ensi vuoden viisut ovat Virossa. :joojoo:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6307
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja mariah »

Odotettu voittaja ja oikea :ihana: Puntarin kärkeen :kups: :voitto: Ja siellä pysynee...

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Jes, mun suosikki voitti! <3 Ehdottomasti viisi tähteä :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus:
Menee myös mulla puntarin ykköseksi, mahtavaa Viro :tapu:
Viimeksi muokannut antsa798, 03 Maalis 2018, 22:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

rosetta kirjoitti: :kups: :kups: <3

Kuten liveketjussa sanoin, kannattaa varautua siihen että ensi vuoden viisut ovat Virossa. :joojoo:
Pöh. Olet sokaistunut oman suosikkisi itse näkemästäsi hyvyydestä. :mrgreen:

Minä en ainakaan tässä kohtaa näe vielä La Forzaa viisuvoittajana. Ääni kellossa saattaa toki muuttua seuraavien parin kuukauden aikana.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11300
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

No hui mikä yllätys. :heh: Kaunis ääni ja kaunis nainen, mutta biisistä en saa edelleenkään mitään irti. Melodia ei etene mihinkään ja tunnelma on lähinnä pömpöösi sekä pölyinen. Kuitenkin jos tämä onnistuu jostain itselleni käsittämättömästä syystä voittamaan kuten Amar pelos dois, olen vilpittömän iloinen Viron puolesta ja lupaan menettää viisumatkaneitsyyteni seuraavana vuonna. :miettii: Biisille kuitenkin haaleat kolme tähteä.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja toivo »

Tän hetkisistä valituista viisuista La forza kuulostaa ja näyttää eniten viisuvoittajalta. Kokonaisuutena parempi kuin Suomen Monsters. Monsters on kuitenkin biisinä parempi.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Rakastan viiden tähden edestä. Kylmät väreet tulee joka kerta. :kups:
Hotellivarausta Tallinnaan en lähde tekemään.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Viro 2018: Elina Nechayeva – La forza

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Itse en ymmärrä miten kellään voi tätä kuunnellessa olla tulematta kylmät väreet... Näitä elämän ikuisia mysteerejä kai sitten ;)
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Lukittu