Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Euroviisut 2018 Portugalissa

Saara Aalto – Monsters

*****
115
47%
****
68
28%
***
38
16%
**
13
5%
*
9
4%
 
Ääniä yhteensä: 243

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Puutarhuri kirjoitti:
toivo kirjoitti:Itse haluaisin nähdä jonkun taiteellisen shown. Ja omalaatuisen/ennennäkemättömän. Vaikka sitten se musiikkivideolla nähty ehtoollispöytä (siitä ehtoollinen-taulustahan se kai oli).
Voi, tuosta minäkin pitäisin! Ja kaikki friikit ehtoollisella, silmänruokaa jne. Ja mikä parasta: Tuosta vetäisi aina jotkut herneet nokottimeen (tarkoittaa pisteitä viisuissa)! :heh:
Hei tää onkin aika jännä idea! Voisi tulla oikeasti mielenkiintoinen show, kun panostettaisiin puvustukseen ja maskeeraukseen ja miksei vaikka pöydän antimiin. Haluaisin niin nähdä tällaisen! :joojoo:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tuosta Gaga-videosta käy hyvi ilmi myös se, että eihän se Brian parka ehkä ole osannut aavistaa, ettei Yle osaa valaista eikä kuvata eikä tuottaa ääntä. Voihan se nimittäin olla, että maailmalla konsepti riittää, että ammattilaiset hoitavat hommasa tonteillaan ja osaavat sitten toteuttaa ne. Eihän se Brianin tehtävä ole ohjata ja toteuttaa kuvaa, ääntä eikä valoakaan muutoin kuin kertoa näkemyksensä. Voisi kuvitella että X fator tiimi osaa ja voisi kuvitella MF-tiimille osaisi. Ei se ole pelkkä rahakysmys, vaan taidosta kyse miten kuvat suuntaa ja rajaa ja miten artistin valaisee.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Miss Ludo kirjoitti:
toivo kirjoitti:Itse haluaisin nähdä jonkun taiteellisen shown. Ja omalaatuisen/ennennäkemättömän. Vaikka sitten se musiikkivideolla nähty ehtoollispöytä (siitä ehtoollinen-taulustahan se kai oli).
Hei tää onkin aika jännä idea! Voisi tulla oikeasti mielenkiintoinen show, kun panostettaisiin puvustukseen ja maskeeraukseen ja miksei vaikka pöydän antimiin. Haluaisin niin nähdä tällaisen! :joojoo:
Sitten voisi lisätä vihjeitä, eleitä ja ilmeitä hillitysti, jotka ruokkii katsojan mielikuvitusta villeistä orgioista ja bakkanaaleista...mutta ei missään nimessä mitään oikeasti mautonta, esim pikkuhousuissa hyppelyä. Tosi tyylikäs sisustus, kaikki täysin pukeutuneita, jne.

tiermas2
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 64
Liittynyt: 05 Maalis 2018, 22:32

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja tiermas2 »

ai niin kuin romania vuosi mallia 2006 siinä ei enää kyllä ollut paljon päällä

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Miss Ludo kirjoitti: Hei tää onkin aika jännä idea! Voisi tulla oikeasti mielenkiintoinen show, kun panostettaisiin puvustukseen ja maskeeraukseen ja miksei vaikka pöydän antimiin. Haluaisin niin nähdä tällaisen! :joojoo:
Onkohan viisulavalla oikeasti syöty? Puola 2010 pääsee lähelle, mutta ei ihan. Olisi uusi idea? :heh:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

tiermas2 kirjoitti:ai niin kuin romania vuosi mallia 2006 siinä ei enää kyllä ollut paljon päällä
Sitten tarkoitat varmaan jotain muuta, kuin Romania 2006?

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Rousku kirjoitti:Onkohan viisulavalla oikeasti syöty? Puola 2010 pääsee lähelle, mutta ei ihan. Olisi uusi idea? :heh:
Tätä pohdittiin joskus Typerät kysymykset -ketjussa. Mutta entä jos laulajalla jää kiireessä pala kurkkuun? :heh: Kannatan ilman muuta pöydillä tanssimista (tai Norja 2015 -tyyppistä ruokasotaa).
Viimeksi muokannut Stargazer, 05 Maalis 2018, 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Rousku kirjoitti:
Miss Ludo kirjoitti: Hei tää onkin aika jännä idea! Voisi tulla oikeasti mielenkiintoinen show, kun panostettaisiin puvustukseen ja maskeeraukseen ja miksei vaikka pöydän antimiin. Haluaisin niin nähdä tällaisen! :joojoo:
Onkohan viisulavalla oikeasti syöty? Puola 2010 pääsee lähelle, mutta ei ihan. Olisi uusi idea? :heh:
Jos jätettäis ruokailu seuraavalle kutsuartistiehdokkaalle esim kaimansa olis lahjakas siinä suhteessa...
https://youtu.be/gkhzKkq_tKM

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11317
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Monstersin UMK-kanavan karsintaesitys on näköjään Youtuben trendaavissa ykkösenä.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Miljoonan kuuntelunkin raja on ylittynyt Spotifyssa! :uujee: :tapu:

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Kuten joku jo täällä mainitsikin, että onneksi sentään on kyse vasta ensimmäisestä vedosta. Miettikääs vaikka Diandran ekaa livevetoa UMK:ssa? Se oli jotain niin jäätävää ja lopulta kumminkin finaaliin show oli jo selkeästi saatu parannettua. Nyt ei oikein voitu parannella tulevaa finaalia varten, kun se oli jo tässä. Ja mikäli sitten käy niin että show on sirkus vielä toukokuussa, niin mites kävi vaikka Belgialle 2017? Kyllä heidän hyvään sijoitukseen riitti pelkkä biisi. Live oli paikoitellen aika kiusallinen . :shock:

Saaralla kävi myös X Factorissa Brianin kanssa pieniä harhalyöntejä esim. Sound of the underground... :eiei:
Ja mitä mahtavia esityksiä sen vedon jälkeen oli vielä luvassa.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Zimba kirjoitti:Ja mikäli sitten käy niin että show on sirkus vielä toukokuussa, niin mites kävi vaikka Belgialle 2017? Kyllä heidän hyvään sijoitukseen riitti pelkkä biisi. Live oli paikoitellen aika kiusallinen . :shock:
Niin oli, tosin se ei johtunut sirkuksesta lavalla vaan heikosta laulusta ;) Mutta juu, pelkkä biisi on kuitenkin usein riittänyt.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12828
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Zimba kirjoitti:Se oli jotain niin jäätävää ja lopulta kumminkin finaaliin show oli jo selkeästi saatu parannettua.
Finaaliin saatiin paranneltua myös Satin Circuksen esitystä vuonna 2015 ja Saaran No fearia vuotta myöhemmin.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12828
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Ja ehdittiinpä aikoinaan tuomita tuleva euroviisuvoittobiisimmekin:
JUHKIS viisukeskusteluarkiston vuoden 2006 Lordi - Hard Rock Hallelujah -ketjussa kirjoitti:Pätkien perusteella vielä huonommat biisit Lordilla kuin epäilin. Ei tätä. :grr:
MuzaMaza viisukeskusteluarkiston vuoden 2006 Lordi - Hard Rock Hallelujah -ketjussa kirjoitti:KAUHEE PETTYMYS! Jos nuo olivat olevinaan TARTTUVIA kertosäkeitä, niin metsään mennään. :'(
barbarossa viisukeskusteluarkiston vuoden 2006 Lordi - Hard Rock Hallelujah -ketjussa kirjoitti:Vähän pettymystä täälläkin ilmassa. Hard Rock Halleluja ei ollut oikein mitään. Tai siis siitä ei saanut tuon pätkän perusteella otetta.
Colby viisukeskusteluarkiston vuoden 2006 Lordi - Hard Rock Hallelujah -ketjussa kirjoitti:Oli kyllä hienoinen pettymys tuo Hard Rock Hallelujah. Olihan se parempi kuin edelliset kappaleet, mutta ei siitä kyllä hirveesti mitään mieleen jäänyt... :'(
Timoteus totesi ketjussa näin, kun alkukarsinnasta HRH valittiin Lordin biisiksi karsintafinaaliin Bringing back the balls to rockin tilalle:
Timoteus kirjoitti:Parempi biisi meni läpi. Esitystä kun voi parantaa, biisiä ei juuri.
Samanlaiset fiilikset lienee nytkin.

Eräs toinen kommentti heikosta livestä, mutta hyvästä biisistä:
tonywerner kirjoitti:Lordi oli minusta paikan päällä isoin pettymys. Turhan vähäeleistä oli liikehdintä ja lavashow. Oikea biisi sentään äänestettiin jatkoon, sillä "se toinen" oli aivan kamalaa kuultavaa!

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Zimba »

^ Voi muistan tuon ajan :heh: siis ihan jokainen lähipiirissäni tuomitsi valinnan. Kuulemma Metsäketo olisi tuonut edes finaalipaikan :roll: Tykkäsin kyllä Metsäkedon kappaleesta, mutta me oltiin kyllä niin muutoksen tarpeessa tuolloin.. Mutta aiheeseen. Mä luotan täysin siihen että Monstersin live on loistava toukokuussa. Pian varmasti kuullaan siitä mitä on palaverissa sovittu. Uskon että esitys menee uusiksi Lissaboniin. :lashatumbai: Tai ainakin esitys rauhoittuu tosta. Luulen että heillä oli paineita tunkea esitykseen ihan kaikkea, koska muut Saaran esitykset olivat isompia. Nyt ei tarvi kuin keskittyä tähän. :peukku:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Hauskoja nuo Lordi-muistelot :mrgreen: Itse en tuolloin ollut minkäänlainen viisufani enkä asunut Suomessa, mutta muistan kun ystäväni kertoi että sellainen oli valittu Suomen viisuedustajaksi, ja oma reaktioni oli että niinpä niin, sinne häntäpäähän Suomi sitten taas kerran jää :hihi:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Marttaliiton keskustelupalstalla Lordista kuitenkin pidettiin aika yleisesti. Ehkä pitäisikin jättää viisuedustajan valinta Marttojen tehtäväksi :miettii: (Vaikka kävihän siellä muutkin, kuten minä.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Useimmiten olisi hyvä muistaa että kukin on kuitenkin vain oman makunsa paras asiantuntija ja muiden maku saattaa olla toisenkinlainen. :)

Ai kuinka kaihoisaa tosiaan muistella noita aikoja... Silloin kokonaisuus oli hyvin johdonmukainen ja tyylitajuinen. Toivottavasti sama tasapaino saavutetaan tänäkin vuonna.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Monsters on noussut Spotify listalla sijalle 10. mikä on sen paras sijoitus. Aikaisempi paras noteeraus oli sija 11.

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Antero »

Rousku kirjoitti:Marttaliiton keskustelupalstalla Lordista kuitenkin pidettiin aika yleisesti. Ehkä pitäisikin jättää viisuedustajan valinta Marttojen tehtäväksi :miettii: (Vaikka kävihän siellä muutkin, kuten minä.)
Aivan paras :heh: :uujee: :tapu: martat rules.... :joojoo:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Itsekin Lordia ensin kauhistelin. Esikarsintojen aikana siihen kuitenkin ehti tottumaan. Finaalipäivään mennessä olin varma, että Lordi pitää lähettää euroviisuihin. Ajattelin, että mitä meillä on hävittävää. Rohkeasti vaan monsterit lavalle.
Se oli paras veto Suomen euroviisuhistoriassa. Sehän oli jotain täysin uutta ja erilaista. Noin överiksi ei kukaan ollut ennen vetänyt.
Jälkikäteen nauratti kaikki lehtien palstoilla kauhistelijat. Myös Lordin saama kauhisteleva kritiikki joiltain kanssakilpailijamailta vain huvitti. Sekin huvitti, kun Carola Häggqvist ei saanutkaan kaikkea huomiota euroviisuissa. :heh:

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Voi kun muistaisin jotain tostakin vuodesta. Muistan ainoastaan sen kun Lordille rupesi satamaan pisteitä ja miten piti nipistellä itseään että mitä, onko tää todellista? Torille.
:tuuletus:

Ja yllättävä veto Martoilta! 12 pistettä sinne. Ehkä pitää kysyä mitä mieltä ovat Monstersista?
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Valitettavasti sitä loistavaa keskustelupalstaa ei enää ole :aivanmaassa:. Lopetettiin kai kun oli liian epämartta-aiheista turinaa.

2015 olikohan niin että Marttaraadin suosikki oli Solju? Edit. Oli :joojoo:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Zimba kirjoitti:Mä luotan täysin siihen että Monstersin live on loistava toukokuussa. Pian varmasti kuullaan siitä mitä on palaverissa sovittu. Uskon että esitys menee uusiksi Lissaboniin.
Toivottavasti. Ja muistaakseni Saara Aalto sanoi UMK:n jälkeisellä Jatkolla, että palaverit livestä pidetään maanantaina ja tiistaina. Olen kanssa vähän odottanut, että mitä ne nyt siitä sanoo.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Rousku kirjoitti:^Valitettavasti sitä loistavaa keskustelupalstaa ei enää ole :aivanmaassa:. Lopetettiin kai kun oli liian epämartta-aiheista turinaa.

2015 olikohan niin että Marttaraadin suosikki oli Solju? Edit. Oli :joojoo:
Höh. Eikös Martat ole hyviä järkkäämään asioita? Uusi epävirallinen foorumi pystyyn vaan, ei kai kukaan sitä kieltääkään voi?

Tykkäsin Soljusta minäkin, olisi ollut kiva lähettää Saamelais-edustusta viisuihin, mutta muistaakseni livelaulu meni vähän penkin alle. Nyt jälkeenpäin tosin täytyy epäillä että kuinka paljon siitä oli laulajan vika, ja kuinka paljon YLEn perunashow vaikutti äänenlaatuun ja jopa laulajan kykyyn esiintyä edukseen? :miettii:
*foliohattu tiukasti päässä*
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Puutarhuri kirjoitti:
Zimba kirjoitti:Mä luotan täysin siihen että Monstersin live on loistava toukokuussa. Pian varmasti kuullaan siitä mitä on palaverissa sovittu. Uskon että esitys menee uusiksi Lissaboniin.
Toivottavasti. Ja muistaakseni Saara Aalto sanoi UMK:n jälkeisellä Jatkolla, että palaverit livestä pidetään maanantaina ja tiistaina. Olen kanssa vähän odottanut, että mitä ne nyt siitä sanoo.

Palaveeratkoot vaikka koko viikon, kunhan tekevät showlle jotain. :draamaa:

finesc
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 03 Maalis 2018, 17:01

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja finesc »

Monters on Spotifyn sijalla 10. Ei huonosti Suomen euroviisulle.

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Minäkin muistan Lordi-vuoden. Mulla oli itseasiassa niihin aikoihin suht aktiivinen kuppilaprofiili, mutta unohtui nimi ja varmaan se vanha sähköposti, johon se oli linkitetty ei ole enää käytössä.

Lordi-vuonna muistan hyvin paljon tavisten joukossa sellaista epäilevää suhtautumista, että ei sillä kuitenkaan pärjätä ja silloin puhuttiin kuitenkin nuorista ihmisistä. Sitten kun voitto tuli, niin nää tyypit oli ensimmäisten joukossa hyppimässä jossain baarien tanssilattioilla Suomen euroviisuvoittoa. :tapu:

Mä näen Saaran kanssa ilmassa samanlaisia elementtejä, että hyvin menestytään. Se esitys täytyy vaan nyt hioa kitshistä komeaksi ja uskon, että niin tapahtuu. Kuten jo aiemmin mainitsin, myös sillä, että siellä Lissabonissa on todennäköisesti paljon parempi äänitekniikka ja osaavammat kuvaajat ja ohjaajat, auttaa suunnattomasti! Se, että voitetaanko finaali jää nähtäväksi. Ei voi sanoa, ennen kuin kaikki biisit on julkaistu ja esitykset nähty. Finaaliin joka tapauksessa mennään!

Vielä puuttuu näkemäni Saara-painajaiset, joita näin Lordi-vuonna. Yksi Lordipainajainen oli sellainen, että se siipihärpäke meni riikki ja mikit ei toimineet.. :draamaa:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4092
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Rousku kirjoitti:Marttaliiton keskustelupalstalla Lordista kuitenkin pidettiin aika yleisesti. Ehkä pitäisikin jättää viisuedustajan valinta Marttojen tehtäväksi :miettii:
Meillä koko perhe hihkui riemusta, kun Lordi voitti Suomen karsinnan. (Kukaan meistä ei kylläkään ole martoissa.) Veikkasimme kaikki finaalisijoitusta kymmenen parhaan joukkoon, mutta voittoa ei kukaan uskaltanut sentään odottaa. Seurasin tuohon aikaan kuppilaa aktiivisesti. Voi olla, että olen oman mieleni sopukoissa kehittänyt tämän ajatuksen, mutta jotenkin olen muistavinani, että Lordin voitonkin jälkeen joku olisi vielä inissyt että kyllä mä haluan että Suomi voittaa mutta mä haluan että voitetaan Annika Eklundin/Jennien/Metsäkedon/tmv. biisillä... :heh: Toivon, että olen keksinyt tuon omasta päästäni.

Uskon kyllä Monstersin mahdollisuuksiin pärjätä jopa 10 parhaan joukkoon, mutta sillä ehdolla että esitystä parannetaan huimasti. Toisaalta niin uskoin viime vuonnakin Blackbirdin mahdollisuuksiin.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Koirankuonolainen kirjoitti: Voi olla, että olen oman mieleni sopukoissa kehittänyt tämän ajatuksen, mutta jotenkin olen muistavinani, että Lordin voitonkin jälkeen joku olisi vielä inissyt että kyllä mä haluan että Suomi voittaa mutta mä haluan että voitetaan Annika Eklundin/Jennien/Metsäkedon/tmv. biisillä... :heh: Toivon, että olen keksinyt tuon omasta päästäni.
En muista olenko juuri noin "inissyt" (ainakaan en ollut vielä tuolloin rekisteröitynyt Kuppilaan), mutta kyllä mä olin pettynyt siihen, että voitto tuli lopulta sellaisella sirkusnumerolla millainen Lordi oli. Mulla meni aika pitkään ennen kuin kuulin sen biisin kaiken naamari- ja pyroshown alta. Olihan se biisikin lopulta ihan mukiinmenevä. Itse olin Shanghain valojen leirissä vankasti ja olin rajusti pettynyt kun se tuli vasta kolmanneksi karsinnassa. Toinenkin sija olisi ollut helpommin sulatettava, koska ymmärsin miksi Lordia äänestettiin, mutta että se Metsäkedon italiankielinen jollotuskin meni edelle. Mielestäni huomaamattomin suuri menetys euroviisukarsinnoissa/UMK:ssa viime vuosilta on ollut se, että Kerkko Koskinen kyllästyi säveltäjänä yrittämästä Suomen edustajaksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Lukittu