Israel 2018: Netta – Toy

Euroviisut 2018 Portugalissa
Lukittu

Netta – Toy

*****
51
33%
****
51
33%
***
23
15%
**
15
10%
*
16
10%
 
Ääniä yhteensä: 156

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Apua :rofl: Ei pienintäkään muistikuvaa. Mutta siis, en pidä Hera Björkiä kovin kauniina. En tosin nykyään enää lähtisi sitä ihmettelemään, jos joku on eri mieltä :puna:

Mun mielestä lihava ihminen voi ehdottomasti olla kaunis. Kauneus tulee niin monesta asiasta. Kyllä mun mielestä äärimmäisen laihatkin voi olla kauniita. Ihan tapauskohtaista.

Mutta siis palatakseni Nettaan, en tosiaankaan ymmärrä tätä joidenkin kauhistelua (oli missä muodossa tahansa) Netan ulkonäöstä. Eihän se edes ole mitenkään kovin lihava :shock: Ja viehättävät kasvot. Ja täällä jopa verrataan PKN:ään :shock: Toivon todella, että nämä muutamat arvostelut ovat yksityistapauksia ja keskimäärin ihmiset täällä (tai muuallakaan) ei ajattele ylipainon/lihavuuden olevan jotenkin noin kamalan kamalaa tai edes erikoista :shock: Edelleen, arvostella saa, kaikkia kisaajia saa arvostella ja ihan samalta linjalta, se kuuluu asiaan, mutta hyvä maku pitää pitää mukana. Ja mun mielestä esim. juuri pikkaisen lihavan naisen vertaaminen kehitysvammaisiin ei ole hyvän maun mukaista, kuten ei myöskään se, että sanoo olevan tosiasiallinen fakta, että Netta on ruma.

Olen puhunut :draamaa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Aancon kirjoitti:Mun mielestä lihava ihminen voi ehdottomasti olla kaunis. Kauneus tulee niin monesta asiasta. Kyllä mun mielestä äärimmäisen laihatkin voi olla kauniita. Ihan tapauskohtaista.
:peukku: :hali:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8122
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Taas yksi studiossa rakennettu biisi, jota ei varmaankaan pysty viisusääntöjen puitteissa esittämään lavalla sellaisenaan... kaikki riippuu nyt lavatoteutuksesta miten tähänkin biisiin suhtaudun.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja jamira »

Mua ei Netan ulkonäössä häiritse hänen painonsa (ja yleensäkin pidän lihavempia ihmisiä kauniina). Minua vähän häiritsee se että hänellä on aika ns. bitch face. Samalla tavalla esimerkiksi Kyproksen Elenillä on. Sellainen tietynlainen pehmeys puuttuu kasvoista kokonaan ja tulee ilkeä tai kylmä olo ihmisestä. Vaikka tämä ei sellainen ihmisenä olisikaan.

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Leo »

Varsin veikeä viisu Israelista! Yllättävä ja hauska, tosin jakaa kuulijoita ja voi ärsyttääkin joitakin. Itse pidän tästä ja ihmettelen, miten tämä toteutetaan Lissabonissa. Livenä voi olla hankalaa tuottaa kaikki nuo äänet. Vedonlyöntiykkönen tällä hetkellä, muuntuuko pisteiksi toukokuussa? Raatien luulisi pitävän, puhelinäänestyksessä voi jakaa enemmän. Nelisen tähteä.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3795
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Onpas mukavan rehellinen ja persoonallinen bile kappale. Muistuttaa jollain tasolla Golden Boyta. Ihan mukava saada kisaan rehellinen iloinen biletysbiisi. Live tulee olemaan mielenkiintoinen sillä miten nuo muokatut äänet saadaan toimimaan. :israel: :israel: :israel:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 706
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Taisin sohaista viimeiseen tabuun, eli ulkonäköön.
Eikö kokonaisesitykseen kuuluu myös ulkonäkö, kuten vaatteet, liikkeet, koreografia jne.
(en muuten sanonut sitä misssään vaiheessa vastemieliseksi, pois se minusta)
Mielestäni rehelliseen kommenttiin kuuluu ottaa kantaa kaikkeen, mitä lavalla tuodaan esille.

Loppujen lopuksi jotain hyvääkin saattoi syntyi, sen verran uusia faneja laulaja varmaan sai ihan vaan vastareaktiona mun kieltämättä aika tökeröön tekstini. En siis halunnut loukata laulajaa ihmisenä, olipa vaan rehellinen ensikommentti esityksestä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Kyllä, kokonaisesitykseen kuuluu tuo mainitsemasi visuaalinen puoli. Ja sitä sopii kommentoida.

Kommentissasi et kuitenkaan arvioinut sitä millään tavoin. En huomaa että missään olisit esittänyt rehellistä ensikommenttiasi esityksestä. Biisiä kyllä sanoit aika kamalaksi (ja siihen sinulla on täysi oikeus).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Aancon »

akfan33_ZZ kirjoitti:Taisin sohaista viimeiseen tabuun, eli ulkonäköön.
Ulkonäkö ei todellakaan ole mikään tabu viisuissa, hyvin paljon päin vastoin :rofl:

Mutta sä periaatteessa vertasit Netan ulkonäköä vammaisten ulkonäköön. Että Nettaa ei voi haukkua, niinku ei voi vammaisiakaan haukkua. Mistä sä oot saanut tällaisen käsityksen? Miksei Nettaa saisi kritisoida? Onko joku sanonut niin? Vai oletatko automaattisesti, että jos joku näyttää erilaiselta, häntä ei saa kritisoida?

Jokainen, joka euroviisuihin lähtee, varmasti tietää että häntä tullaan kritisoimaan. Kunpa kaikki vaan osais pitää rajat. Turhat loukkaukset on ihan turhia ja niillä ei ole mitään arvoa mihinkään suuntaan.

Ja nyt tulee esiin pieni feministi sisälläni: että mua ärsyttää, että nimenomaan naisten ulkonäköä arvostellaan. Ketä kiinnostaa arvostella Alankomaiden rumaa miestä, eikä Unkarinkaan solisti mikään mallipoika ole, puhumattakaan Albanian solistista tai lukemattomista muista vuosien varrella. Ei, ne on vaan muusikoita - mutta autas ku pullea nainen tulee laulamaan, sitten mennään jo PKN:ään vertailemaan :roll:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1577
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Että tämmöstä säästeltiin Israelissa sitten ihan vimosiin päiviin. Eka vaikutelma oli jotakuinkin... WTF? Mutta onhan tässä melkosen tarttuva kertsi ja ihastuttavan härö meininki noin muuten. Vahvat neljä tähteä ja toukokuussa toppi tai floppi, ei mitään välimaastoa.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

jamira kirjoitti:Mua ei Netan ulkonäössä häiritse hänen painonsa (ja yleensäkin pidän lihavempia ihmisiä kauniina). Minua vähän häiritsee se että hänellä on aika ns. bitch face. Samalla tavalla esimerkiksi Kyproksen Elenillä on. Sellainen tietynlainen pehmeys puuttuu kasvoista kokonaan ja tulee ilkeä tai kylmä olo ihmisestä. Vaikka tämä ei sellainen ihmisenä olisikaan.
Tämän kommentin tavallaan ymmärrän. Itselleni Netta vain onnistuu pirun hyvin myymään biisinsä ja tälläinen asia on ainakin toistaiseksi jäänyt taka-alalle.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Rousku »

No, jos nyt ulkonäöstä puhutaan niin ei Netta täysin omaan makuuni ole, mutta sillä ei ole väliä, kun se, mitä se lavalla tekee on niin vakuuttavaa, ainakin niissä muutamissä livepätkissä mitä katsoin. Ja joskus voi toimia paremmin juuri siksi ettei ole täydellisen nätti (minulle näin esim. Lejla tai Molitva). Ehkä sitä silloin on helpompi samastua solistin biisissä esiin tuomiin fiiliksiin.
Rise, angel, shine, love!

Juupajuu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 101
Liittynyt: 13 Maalis 2018, 22:20

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Juupajuu »

Vaikea ymmärtää tämän saamaa suitsutusta. Omasta mielestäni todella ärsyttävä ja mitään sanomaton renkutus. Erikoisuudestaan huolimatta ei tämä minusta ole kuitenkaan mitenkään posiitivisesti uniikki, innovatiivinen tai ainutlaatuinen. Kaiken kaikkiaan liian sekava kokonaisuus... jollain tapaa liian överi ja ei vakasti otettava.

Voin hyvin kuvitella, että jos tämän näyttäisi viisuista liiemmin piittaamattomalle tavikselle, toteaisi tämä kipaleen olevan "juuri perinteistä euroviisujen friikkisirkusta". Valitettavasti ei siis Israel kolahtanut minulle yhtään.

Kovan suosion Netta on kyllä onnistunut taakseen samaan, että siitä hatunnosto. Toivon kuitenkin syvästi, ettei tämä liiemmin pärjäisi viisuissa.

PS. Ensimmäinen viesti kuppilassa!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Biisin "Official Music Music" :hihi: Youtubessa kerää katsomiskertoja yli tuhannen minuuttivauhtia. Uusi Gabbani? Eli kuudes sija :joojoo:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16933
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Happy »

Metoo kampanja on mennyt mielestäni yli siinä että julkisuuden henkilöt teilataan pelkän yksittäisen ihmisen puheiden perusteella esim ilman mitään todisteita.. esim viimeisimpinä Ryan Seacrest
Joten biisin teeman puolesta nään jo tälle automaattisesti punaista :roll:

Musavideo ei myöskään tee hyvää oikeutta kappaleelle.. en nimittäin pidä Nettaa kovinkaan miellyttävänä :eiei:
Tai itseasias musavideo antaa sen vaikutelman että Netta on tässä itse se ahdistelija :hihi:

Vedonlyöntien ykkössija vähän hämmästyttää.. ehkä sit #metoo teemalla saa raadeilta niitä sympatiapisteita.. mut muuten en oikein usko tän menestysmahdollisuuksiin
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja YourMother »

jamira kirjoitti:Mua ei Netan ulkonäössä häiritse hänen painonsa (ja yleensäkin pidän lihavempia ihmisiä kauniina). Minua vähän häiritsee se että hänellä on aika ns. bitch face. Samalla tavalla esimerkiksi Kyproksen Elenillä on. Sellainen tietynlainen pehmeys puuttuu kasvoista kokonaan ja tulee ilkeä tai kylmä olo ihmisestä. Vaikka tämä ei sellainen ihmisenä olisikaan.

Mulla on bitchface :lohduton:
En voi sille mitään. Oon oikeesti ihan mukava ja helposti lähestyttävä.
Hankin hiljattain super-isot pokat silmälaseihini, se auttaa vähän tekemällä mut semi-koomisen näköiseksi. :hihi:
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4092
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Kuulun niihin, jotka eivät vihaa eivätkä rakasta tätä. Ei minun kuppini teetä eikä kattilani kalaa, mutta en hämmästy jos menestyy. Onhan tämä massasta poikkeava ja terävä, mikä on toki piristävää näissä karkeloissa. Voittoon en kuitenkaan usko.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12830
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Tämäkö hulluttelu ja sekavuus muka ennakkosuosikki? :shock: Sallikaa minun nauraa. :rofl: Kolmessa tähdessä tämä on mulla ja aika selvästi puntarin heikommalla puolella.

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Odotellaan kun ensimmäinen liveveto julkaistaan. Tämähän voi olla uusi Irlanti 2008? Tosin tykkäsin kyllä enemmän Irlannin kalkkunasta kuin tästä. :puna: Huvittavaa että tämä on tällä hetkellä vedonlyönnin ykkönen. Live tulee olemaan 95% varmuudella friikkishow, että ainakin taviskatsojat pelkää. Viisufanit nyt on asia taas erikseen.

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Mielenkiinnolla odotan millaisen liven onnistuu tarjoamaan. Toki kappale voi olla "liian aggressiivinen" voittaakseen, kuten jossain päin arvioitu. Ei sillä, itsellä soi herkästi tämä päässä, Wonder Woman don't you ever forget....botbotbotbot....I'm not your toy! :heh:
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Vau, tämähän oli iloinen yllätys! Itse asiassa en ekaa kertaa kuullessa edes arvannut että tämä on euroviisuehdokas mikä on kehu. Hauska oli hoksata mielenkiinnon herätessä että tämähän on jopa jonkinmoinen ennakkosuosikki! :D

Pikkuisen huolettaa live-esitys, toivottavasti laulajan annetaan käyttää omia vehkeitään tavalla johon on tottunut ja jonka hallitsee näemmä hienosti. Eikö mitään liveä kappaleesta ole tarjolla, en hätäisellä etsinnällä löytänyt?

Suomen kannalta surullista miten totaalisesti tämä (ainakin videoesityksenä) päihittää Aallon juuri Aallon useimmilla vahvuusalueilla, jäljelle jää etuna lähinnä jonkinmoinen aikaisempi tunnettuus britti-X-Factorin ansiosta (kai se se ohjelma oli, kun näistä kaikenmaailman kyky-X-Talent-Voice-UMK-ohjelmista alkaa olla aika sekaisin?)

Tässä taitaa olla aikamoinen kesähitti-2018...?

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2000
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Hauska biisi, joka jäi mieleen heti ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen. En kuitenkaan halua tämän biisin voittavan, sillä vaikka tykkäänkin tästä neljän tähden edestä, niin vähän liikaa #metoo teema ärsyttää. Ja ennen kuin kukaan tulee valittamaan, kuinka kyseessä on tärkeä ja ajankohtainen aihe, niin minä otan #metoon tosissani sitten kun ihmiset hylkäävät kaksoisstandardit ja lakkaavat vähättelemästä myös miehiin kohdistuvaa häirintää :draamaa:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Creeperqueen kirjoitti:otan #metoon tosissani sitten kun ihmiset hylkäävät kaksoisstandardit ja lakkaavat vähättelemästä myös miehiin kohdistuvaa häirintää :draamaa:
:shock:
Vähätelläänkö sitä? Miksi kukaan vähättelisi seksuaalista häirintää tapahtui se sitten kenelle tahansa?
En jaksa uskoa että tällainen mentaliteetti on yleinen. En ainakaan itse ole tavannut ketään joka olisi tätä mieltä, mutta enhän minä tietenkään kaikkia tunne.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin heikkona viisuvuonna tämän täytyy sijoittua kyllä paremmin kuin mikään Israelin viisu 2010-luvulla (ei voi jäädä kakkoseksi millekään Golden Boy'lle, kun voittaa sen mennen tullen).
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Serduchka kirjoitti:Näin heikkona viisuvuonna
:rofl:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ On tää heikko, ei sitä voi edes hulluimpana aprillipäivänä kiistää. :roll: No, toiset pitäkööt. Mä en saa viisuilta enää sitä, mitä sain vielä muutama vuosi sitten. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5051
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Musavideo trendaa Youtubessa tällä hetkellä aika monessakin maassa, nyt myös Suomessa sijalla 34. :surrur:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

+ Viisut + kirjoitti:Musavideo trendaa Youtubessa tällä hetkellä aika monessakin maassa, nyt myös Suomessa sijalla 34. :surrur:
Vihdoin! :mrgreen:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Biisistä taitaa joka tapauksessa tulla jonkinasteinen hitti. Siihen liittyen:

- Tavallaan sama miten menee viisuissa. Voin kyllä itse äänestää, jos live innostaa likikään niin paljon kuin studioversiot. Tulee mieleen, voiko myös Israelin viisutiimi päättää olla yrittämättäkään voittoa ja tyytyä hyvään sijoitukseen. Eipähän tarvitsisi järkätä viisuja, ja ties vaikka Nettakin saisi uralleen paremmin nostetta niin?

- Uranosteen kannalta mietin, kannattikö pudottaa sukunimi taiteilijanimestä pois. Netta on jotain niin tuikitavallista. Sillä kun googlaa niin aika heikosti löytää relevanttia infoa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Israel 2018: Netta – Toy

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^^ Vautsi vau! :tuuletus: :uujee:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu