Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Euroviisut 2018 Portugalissa

Saara Aalto – Monsters

*****
115
47%
****
68
28%
***
38
16%
**
13
5%
*
9
4%
 
Ääniä yhteensä: 243

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Melko moni, jonka kanssa olen keskustellut eilisestä showsta, on sanonut Aallon laulaneen nuotin vierestä. :shock: Itse en uskalla alkaa tätä kommentoimaan, koska en pahemmin ole Aallolta nähnyt muita, kun Euroviisuihin liittyviä live-esityksiä.
Žvižej fucked up the solo

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja murka »

Saara improvisoi parissa, kolmessa kohdassa mutta se ei ole nuotin vierestä laulamista. Itse asiassa hän teki kappaleesta improvisoimalla mehukkaamman.

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

finesc kirjoitti: 09 Touko 2018, 17:45 Jos kuukausikaupalla lietsotaan negatiivisuutta ja epätoivoa Suomen esitystä kohtaan eikä uskota menestykseen... Niin mielestäni silloin myöskään menestyksestä ei ole näiden ihmisten aihetta iloita ja tuntea suurta ylpeyttä.
En ymmärrä miksi he eivät saisi olla iloisia jos Suomi menee finaaliin :mitvit:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Rousku »

klaus-12 kirjoitti: 09 Touko 2018, 18:38 Melko moni, jonka kanssa olen keskustellut eilisestä showsta, on sanonut Aallon laulaneen nuotin vierestä. :shock:
Kiinnostaisi tietää missä kohden.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

^Tätä en hoksannut kysyä. Kyllä minusta hän lauloi ihan hyvin.
Žvižej fucked up the solo

finesc
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 03 Maalis 2018, 17:01

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja finesc »

suomalainen kirjoitti: 09 Touko 2018, 18:53
finesc kirjoitti: 09 Touko 2018, 17:45 Jos kuukausikaupalla lietsotaan negatiivisuutta ja epätoivoa Suomen esitystä kohtaan eikä uskota menestykseen... Niin mielestäni silloin myöskään menestyksestä ei ole näiden ihmisten aihetta iloita ja tuntea suurta ylpeyttä.
En ymmärrä miksi he eivät saisi olla iloisia jos Suomi menee finaaliin :mitvit:
Uskomatonta.

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

Ihan kuin olisi laulanut osan kohdista matalammalta kuin studioversiossa? Improvisoi kyllä myös jonkin verran siellä täällä.

Edit: Mutta tästä huolimatta kuulosti silti hyvältä.
Viimeksi muokannut suomalainen, 09 Touko 2018, 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1110
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

Tietenkin saa olla uskomatta finaalipaikkaan ja sanoa sen ja sen jälkeen iloita siitä niin paljon kuin lystää.

Minä en pidä Monstersista (edes sen vertaa kuin ekoilla kuuntelukerroilla) veikkasin sen silti finaaliin. Jos en olisi veikannut, minun olisi siis pitänyt olla hiljaa taikka minusta ei saisi olla kiva, että Suomi on finaalissa? :rofl:
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^^Sehän nyt on epäolennaista, laulaako samoin kuin studioversiossa, kunhan laulaa puhtaasti. Olen yleensä aika virepoliisi, mutta en huomannut mitään mistä olisin moittinut. Siksi kiinnostaa missä kohtaa joku olisi kuullut nuotin vierestä laulamista.
Rise, angel, shine, love!

finesc
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 03 Maalis 2018, 17:01

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja finesc »

Renaissancefire kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:04 Tietenkin saa olla uskomatta finaalipaikkaan ja sanoa sen ja sen jälkeen iloita siitä niin paljon kuin lystää.

Minä en pidä Monstersista (edes sen vertaa kuin ekoilla kuuntelukerroilla) veikkasin sen silti finaaliin. Jos en olisi veikannut, minun olisi siis pitänyt olla hiljaa taikka minusta ei saisi olla kiva, että Suomi on finaalissa? :rofl:
Onnea sitten sinulle. Riemuitse lauantaina (ja laita kädet korville Monstersin aikana).

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

klaus-12 kirjoitti: 09 Touko 2018, 18:38 Melko moni, jonka kanssa olen keskustellut eilisestä showsta, on sanonut Aallon laulaneen nuotin vierestä. :shock: Itse en uskalla alkaa tätä kommentoimaan, koska en pahemmin ole Aallolta nähnyt muita, kun Euroviisuihin liittyviä live-esityksiä.
Älä usko kaikkea mitä sanotaan. Hän ei varmaan osaisi laulaa nuotin vierestä vaikka pakotettais :heh:

Avatar
Shchuka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 102
Liittynyt: 21 Touko 2013, 11:13

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Shchuka »

hra47 kirjoitti: 09 Touko 2018, 17:59Hui, ei se nyt niin kummalliselta vaikuta jos vähänkään katsoo niitä viisuareenalla kiiluvasilmäisiä oman maansa lippua liehuttavia fanaatikkoja.
No joo, mutta kyllä mä toivon, että viisuista ei koskaan tule todellista kilpailua. Olisi kiva, kun hommassa säilyisi leikkimielisyys ja absurdius ja kokeilevuus. Maailma on täynnä musiikkikilpailuja, joissa ammattilaiset esiintyvät arvioiville ammattilaisille.

Minä kuitenkin toivon viisuilta tämän suuntaista.

https://youtu.be/aMgW54HBOS0

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja rosetta »

finesc kirjoitti: 09 Touko 2018, 18:59 Uskomatonta.
No niinpä... Tottakai kaikki saavat iloita, mutta on se nyt kumma jos nämä kuukausitolkulla negatiivisuutta lietsoneet pahanilmanlinnut eivät ymmärrä edes pyytää anteeksi negatiivisuuttaan ja myöntää olleensa väärässä... Onhan se varmaan vaikeaa myöntää se, tajuan, mutta aihetta olisi. Samaa omituista asennoitumista kuvaavat myös esim. tämä ilkeilevä kommentti alla... :niinpa:
Koirankuonolainen kirjoitti: 09 Touko 2018, 17:22 Ensi vuotta varten voisi kehitellä jonkinlaisen uskontunnustuskaavan, niin ei jäisi epäselväksi.

finesc kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:10
Renaissancefire kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:04 Tietenkin saa olla uskomatta finaalipaikkaan ja sanoa sen ja sen jälkeen iloita siitä niin paljon kuin lystää.
Minä en pidä Monstersista (edes sen vertaa kuin ekoilla kuuntelukerroilla) veikkasin sen silti finaaliin. Jos en olisi veikannut, minun olisi siis pitänyt olla hiljaa taikka minusta ei saisi olla kiva, että Suomi on finaalissa? :rofl:
Onnea sitten sinulle. Riemuitse lauantaina (ja laita kädet korville Monstersin aikana).
:tapu:
Viimeksi muokannut rosetta, 09 Touko 2018, 19:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Saara kertoo (4:31) miten ratkaisivat hyrränsä vyödilemman... :jvvv: Äänestään kuulee, miten upea ja liikuttavakin kokemus hänelle on ollut olla viisulavalla, viimeinkin. Olen kyllä tosissaan myötäiloinen unelmansa toteutumisesta.


aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

MIH96 kirjoitti: 09 Touko 2018, 18:23 UMK:n ensimmäiset vuodet olivat nousujohteisia Pernillasta Softengineen saakka - ja myös PKN:stä Saaraan! ;)
Olisikohan aika jo kuopata UMK? Nythän tämä uusi tapa toimi ja saatiin finaaliin edustajamme. Yle/levy-yhtiö vetoinen valinta keskittyen yhteen laulajaan per vuosi. Biisejä mieluummin 2. Luulisi että tämä menestys herättäisi kiinnostusta muissakin osallistua kun ei tarvitsisi kilpailla kun itsensä kanssa.

finesc
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 03 Maalis 2018, 17:01

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja finesc »

aj1964 kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:24
MIH96 kirjoitti: 09 Touko 2018, 18:23 UMK:n ensimmäiset vuodet olivat nousujohteisia Pernillasta Softengineen saakka - ja myös PKN:stä Saaraan! ;)
Olisikohan aika jo kuopata UMK? Nythän tämä uusi tapa toimi ja saatiin finaaliin edustajamme. Yle/levy-yhtiö vetoinen valinta keskittyen yhteen laulajaan per vuosi. Biisejä mieluummin 2. Luulisi että tämä menestys herättäisi kiinnostusta muissakin osallistua kun ei tarvitsisi kilpailla kun itsensä kanssa.
Kannatetaan. Ainakin ensi vuonna voisi kokeilla tätä samaa kaavaa uudelleen.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja skidi »

Rousku kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:04 ^^Sehän nyt on epäolennaista, laulaako samoin kuin studioversiossa, kunhan laulaa puhtaasti. Olen yleensä aika virepoliisi, mutta en huomannut mitään mistä olisin moittinut. Siksi kiinnostaa missä kohtaa joku olisi kuullut nuotin vierestä laulamista.
Pientä haparointia ja kireyttä taisi olla alkupuolella mutta ei oikeastaan suuremmin mitään, kun verrataan valtaosaan viisuartisteista. Livelaulu on aina livelaulua. Itse en kestä kuunnella Youtubesta liveversioita lainkaan.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4079
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

rosetta kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:20
No niinpä... Tottakai kaikki saavat iloita, mutta on se nyt kumma jos nämä kuukausitolkulla negatiivisuutta lietsoneet pahanilmanlinnut eivät ymmärrä edes pyytää anteeksi negatiivisuuttaan ja myöntää olleensa väärässä... Onhan se varmaan vaikeaa myöntää se, tajuan, mutta aihetta olisi. Samaa omituista asennoitumista kuvaavat myös esim. tämä ilkeilevä kommentti alla... :niinpa:
:rofl: :rofl: No, et ole kyllä ilkeää nähnytkään jos tuosta suutuit.

No juu, ihan vakavasti puhuen, olen vilpittömästi pahoillani koska ilmeisesti pahastuit. Tuo ajatus Saaraa kannattaneiden ilmoittautumislistasta vain alkoi tuntua niin hassulta...
Viimeksi muokannut Koirankuonolainen, 09 Touko 2018, 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Hieno homma, että Suomi nähdään pitkästä aikaa finaalissa. Finaalissa toivon, että Saara voi nyt rentoutua kun sinne on päästy sillä minusta Saaralla meni semissä hieman yliyrittämisen puolelle.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

skidi kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:31
Rousku kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:04 ^^Sehän nyt on epäolennaista, laulaako samoin kuin studioversiossa, kunhan laulaa puhtaasti. Olen yleensä aika virepoliisi, mutta en huomannut mitään mistä olisin moittinut. Siksi kiinnostaa missä kohtaa joku olisi kuullut nuotin vierestä laulamista.
Pientä haparointia ja kireyttä taisi olla alkupuolella mutta ei oikeastaan suuremmin mitään, kun verrataan valtaosaan viisuartisteista. Livelaulu on aina livelaulua. Itse en kestä kuunnella Youtubesta liveversioita lainkaan.
Saara nyt on parhaimmillaan artisti joka vetää livenä paremmin kuin studiossa. Ohessa pieni näyte paremmalla äänentoistolla kuin Lissabonissa konsanaan. Kuuntele jos kestät :heh: Itse olin paikan päällä ja aivan fiiliksissä vaikka silloin Monstereista ei ollut tietoakaan..

https://youtu.be/NVhn1fCF-WQ
Viimeksi muokannut aj1964, 09 Touko 2018, 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja skidi »

aj1964 kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:44
skidi kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:31
Pientä haparointia ja kireyttä taisi olla alkupuolella mutta ei oikeastaan suuremmin mitään, kun verrataan valtaosaan viisuartisteista. Livelaulu on aina livelaulua. Itse en kestä kuunnella Youtubesta liveversioita lainkaan.
Saara nyt on parhaimmillaan artisti joka vetää livenä paremmin kuin studiossa. Ohessa pieni näyte paremmalla äänentoistolla kuin Lissabonissa konsanaan. Kuuntetele jos kestät :heh: Itse olin paikan päällä ja aivan fiiliksissä vaikka silloin Monstereita ei ollut tietoakaan..

https://youtu.be/NVhn1fCF-WQ
Juu, Saara on siitä todella poikkeuksellinen, että hänen livensä ovat poikkeuksetta hyvin kuunneltavia. Hänen äänenhallintansa ja musikaalisuutensa ovat aivan huikeaa tasoa.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Mä näytin tänään telkkarista Saaran vedon henkilölle joka ei ole viisuista pätkääkään kiinnostunut mutta kuuntelee musiikkia. Piti kovasti ja etenkin visuaalisesta puolesta. Sitten kysyin haluaako verrata ennakkosuosikkiin. Aika tylyä kommenttia tuli ensinäkemältä. Saara laulaa tosi paljon paremmin ja toinen osaa vain tanssia mutta ääni ja taidot eivät vakuuta. Muutenkaan se lavakattaus ei kuulema ollut mitenkään ihmeellinen ja ennennäkemätön. Olisiko tässä vielä mahdollisesti joku kupla joka voisi puhjeta ja saisimme todellisen yllätysvoittajan...Ei kuitenkaan Liettuaa kiitos :heh:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

rosetta kirjoitti: 09 Touko 2018, 16:37
Juupajuu kirjoitti: 09 Touko 2018, 12:42 Niinhän sinä taisit sanoa! :heh: Kuule, luulen silti olevani ensi vuonna yhtä kertoimien sokaisema. :surrur:
Niin, siksi sanoinkin että ehkä jotkut jotain tästä oppivat, tai sitten ei ;)
Koirankuonolainen kirjoitti: 09 Touko 2018, 14:33 Mahdolliset kukkatervehdykset ja muut kunnianosoitukset pyydän osoittamaan Saaralle itselleen. Mielestäni täällä esiintyi kyllä hyvinkin lujaa uskoa finaalipaikkaan.
Toki Saara suurimmat kunnianosoitukset ansaitsee, sehän nyt on täysin itsestään selvää; mutta tuo nyt oli sellainen pieni heitto (ja tarkoitti vain ihmisiä täällä kuppilan sisällä), kun kaikki nämä pahanilmanlinnut (ja niiden puolustelijat) täällä ovat aiheuttaneet ainakin itselleni aikamoista kärsimystä...

Ja ei, en kyllä muista muita uskossaan lujia täältä kuin allekirjoittanut, finesc ja lumi11. Ilmoittautukoon jos oli :) (Tämä samalla vastauksena Waddenkin viestiin; mutta kiitokset edellisen sivun onnitteluista! ;))
Hmmm...pitäisikö ilmoittautua :mitvit:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kiitos Saaralle ahkeroinnista ja unelmiensa tavoittelusta! :tuuletus: Voisi itse kukin ottaa mallia! :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

murka kirjoitti: 09 Touko 2018, 17:35
12pointsii kirjoitti: 09 Touko 2018, 17:15

Onko tuo jossain videossa nähtävissä? Rupesi kiinnostamaan.
Siinä YouTuben videossa, jossa näytettiin artistien ja lehdistön kohtaamista sekä arvottiin esiintymispuoliskot.
Joo, olipas harvinaisen epäselvä kysymys.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

finesc kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:26
aj1964 kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:24
Olisikohan aika jo kuopata UMK? Nythän tämä uusi tapa toimi ja saatiin finaaliin edustajamme. Yle/levy-yhtiö vetoinen valinta keskittyen yhteen laulajaan per vuosi. Biisejä mieluummin 2. Luulisi että tämä menestys herättäisi kiinnostusta muissakin osallistua kun ei tarvitsisi kilpailla kun itsensä kanssa.
Kannatetaan. Ainakin ensi vuonna voisi kokeilla tätä samaa kaavaa uudelleen.
Varsinkin jos tämä tapa tuottaa tänä vuonna selvästi hyvän tuloksen tyyliin top 10.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja toivo »

Se lopun kipinäsuihkun kuvaus pitää saada kuntoon! Se näyttää ainakin kuvissa tosi hienolta, mutta elisessä semissä se meni kyllä ihan metsään koko pyrot, kun kuvattiin liian kaukaa. :jupinaa:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Siis mun pitäisi pyytää anteeksi sitä, etten uskonut Saaran menevän finaaliin ja sanoin sen täällä ääneen? Hohhoijaa nyt. Jos täällä ei pysty yhtään kestämään kriittikkiä tai negatiivista kommentia Suomen kappaleesta, niin ehkä koko palstaa ei kannata edes lukea.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1110
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

^ Niin no, mihin keskustelupalstaa yleensä tarvitsee jos ei haluta sanottavan kuin yhdensuuntaisia mielipiteitä? Ensi vuonna maaketju voidaan kai korvata äänestyksellä, jossa on tasan yksi vaihtoehto. Ilman kommentointimahdollisuutta.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Happy »

aj1964 kirjoitti: 09 Touko 2018, 19:24
MIH96 kirjoitti: 09 Touko 2018, 18:23 UMK:n ensimmäiset vuodet olivat nousujohteisia Pernillasta Softengineen saakka - ja myös PKN:stä Saaraan! ;)
Olisikohan aika jo kuopata UMK? Nythän tämä uusi tapa toimi ja saatiin finaaliin edustajamme. Yle/levy-yhtiö vetoinen valinta keskittyen yhteen laulajaan per vuosi. Biisejä mieluummin 2. Luulisi että tämä menestys herättäisi kiinnostusta muissakin osallistua kun ei tarvitsisi kilpailla kun itsensä kanssa.
Ite toivoisin et jatkos otettais kolme eri artistia (siis Saaran kaltaisia lahjakkuuksia eikä enää mitää Clubperseitä jne)
ja jokaisel näist artistil ois kaks kilpailukappaletta mukana! FInaalis siis kuusi biisiä ja 3 eri artistia ja näistä valittais edustaja :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Lukittu