Jääkiekko

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Rangaistus Suomelle. Peli on menetetty!!! :hak: :hak: :synkka:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

KATASTROFI!!! HÄVETKÄÄ LEIJONAT! :jupinaa: :vollotus: :jumankauta: :termari: :stupido: :hak: :synkka: Euforisen eilisillan jälkeen tunnelmat laski totaalisesti nollaan.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Noh, alkulohkon peli tuo vain oli. Saattoihan siinä tosin mennä nyt lohkovoitto, joskin kantona kaskessa olisivat vielä Kanada ja USA. Suomen vastustajat ovat koventuneet sitä mukaa kun turnaus on edennyt. Tuliko nyt rajat vastaan? Seuraavaks sitten vastassa Kanada.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Eiköhän toki puolivälieräpaikka irtoa, kun kolme voittoa oli meillä sentään alla.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olikohan tässä nyt näiden kisojen ensimmäinen "yllätystulos". On tainnut pelit mennä muuten aika ennustettavasti tilastojen mukaisen nokkimisjärjestyksen mukaisesti...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Joo, kyllä taisi olla. Yllätyksethän toki ovat se jääkiekon suola, mutta emme nyt kuitenkaan tietenkään tällaista toivoneet.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Latvia piti tiukilla jenkkejä, joka lopulta voitti jatkoajalla maalein 3-2. Yksi piste siis Latvialle. Lohkossa käydään aika tiukkaa kisaa jatkoonpääsystä. Ainoastaan Etelä-Korea on ulkona.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

USA löi Etelä-Korean peräti 13-1, jonka maalisuhde 5 pelin jälkeen on 3-42. Pelissä syntyi kolme maalia viidellä kolmea vastaan ylivoimalla. Etelä-Koreahan on tuntunut sikailleen oikein urakalla jäähyistä päätellen. Yhdysvaltain Patrick Kane nousi tehotilastoissa Sebastian Ahon kantaan tehoilla 3+9, Aholla on tosin yksi peli vähemmän alla. Toivottavasti Ahon pisteputki jatkuu Kanadaa vastaan.

Ruotsin joukkue vahvistuu kolmella nhl-pelaajalla kun Suomelle tulee yksi lisää Nashville Predatorsin pudottua jatkosta. Sen jälkeen Ruotsilla on 19 nhl-taustaista pelaajaa. Ei taida Suomesta olla vastusta sveduille tänäkään vuonna...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Suomihan oli pelannut hyvän ottelun eilen Kanadaa vastaan. :peukku: Itse katsoin ennen viisuja ensimmäisen erän.

Tästä turnauksesta puuttuu toistaiseksi se todellinen yllättäjäjoukkue Sveitsi 2013 ja Slovakia 2012 hengessä.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Nonnih, nyt tuli turpaan sitten Saksalta. Ihme juttu hyvän Kanada-pelin jälkeen, mutta vähän mä pelkäsinkin, että tulee vaikea peli. Lohkovoitto on ilmeisesti vielä mahdollinen (toistan mitä televisiosta kuulin, en jaksa itse tutkia tilastoja) voitolla USA:sta...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tulihan se lohkovoitto sittenkin. :tapu: Toivottavasti ei nyt kontata Sveitsiä vastaan puolivälierässä. Ei tää nyt niin toivotonta olekaan kun molemmista Pohjois-Amerikan joukkueista tuli selvät voitot.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Puolivälieräparit:

Suomi - Sveitsi
USA - Tshekki
Ruotsi - Latvia
Kanada - Venäjä

Latvia yllätti Tanskan 1-0 ja meni jatkoon, ikävää kisaisännille. Niin tai näin, Ruotsille tais tulla vapaalippu mitalipeleihin lohkovoitollaan. Suomi joutuu tiukemmalle Sveitsin kanssa. Venäjä ei oikein vakuuttanut Ruotsi-pelissä. Yrittivät pelata kuin punakone, mutta tuloksena oli hapuilua kiekon kanssa ja harhasyöttöjä. Kanada on ollut vaisuhko, mutta ehkä he voittavat jälleen ne oikeat pelit. Suomi ja Ruotsi kohtaavat siis lohkovoittajina korkeintaan finaalissa jos kohtaavat. Taitaa Ruotsi olla ykkössuosikki mestariksi, heillä on helpompi puolisko ottelukaaviossakin. Vastaan tulee välierässä joko Tshekki tai USA. Suomelle, jos selvitään Sveitsistä, Kanada tai Venäjä (toivottavasti Venäjä, ettei tarvitsis uusia Kanada-peliä ja Venäjä lienee muutenkin helpompi vastus Suomelle)...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minua eivät nämä kisat suuresti kii nosta, mutta ihmettelen silti, onko tosiaan niin että perinteisesti telkkarista katsomalla näkee ilmaiseksi, mutta jos esim. mobiililaitteella meinaa nii pitää tilata joku maksukanava?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

^Kyllä kai ainakin Suomen pelien pitäisi näkyä Katsomosta MTV3:n livelähetyksenä. Muutenhan ottelut on ulkoistettu maksulliseen C Moreen.
klaus-12 kirjoitti: 13 Touko 2018, 20:50 Tästä turnauksesta puuttuu toistaiseksi se todellinen yllättäjäjoukkue Sveitsi 2013 ja Slovakia 2012 hengessä.
Sveitsi, (ehkä) maailmanmestari 2018? :miettii:
Žvižej fucked up the solo

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Katastrofi on 20 minuutin päässä. :shokki: :vollotus: Tästä on vielä jonkin verran mahdollista nousta. Ei enää osumia omaan päähän, kiitos! Ryhdistäytykää nyt, Leijonat! :megafoni:
Viimeksi muokannut MIH96, 17 Touko 2018, 22:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No joo, pahalta näyttää kahden erän jälkeen Suomen osalta. Veikkaan, että saadaan viime vuoden uusinta finaalissa (Ruotsi - Kanada) ja Ruotsi uusii mestaruutensa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Jos tämä loppuu näin, laskisin katastrofin melkein yhtä suureksi, ellei jopa suuremmaksi, kuin kotikisojen puolivälierätappio 6-5 Ruotsia vastaan.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Minua lohduttaisi, jos Ruotsi ei uusisi mestaruuttaan. :pliis:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Teksti-tv:n mukaan Ruotsi - Latvia 1-1 kahden erän (abouttiarallaa) jälkeen. Ei se Ruotsillekaan tainnut olla ihan ylikävely...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

YLIVOIMALLA VIHDOIN KAVENNUS! :tuuletus: :tapu: Vielä yksi maali, niin päästään pälkähästä tasoihin!

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Hieman pahalta näyttää. Enää viisi minsaa jäljellä... :apuva:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Fiasko. :jupinaa: :niinpa: :parku: :vollotus: :jumankauta: :termari: :stupido: :hak: :synkka: :aivanmaassa: Nyt on hautajaistunnelma. :rip: Nyt ei vähään aikaan huvita kuunnella lainkaan Sveitsin euroviisubiisejä.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Tällä hetkellä vallitsevan tappiomielialan keskellä ei ehkä saisi sanoa tätä, mutta siistiä, että Sveitsi voitti. :uujee: Saadaan kunnon musta hevonen mitalipeleihin.

Osaltaan harmi, Suomi pelasi parhaimmillaan tosi hyviä pelejä. Ensi vuonna sitten uudestaan (vähän niinku Suomella Euroviisuissa :hiips: ).
Žvižej fucked up the solo

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

klaus-12 kirjoitti: 17 Touko 2018, 23:40 siistiä, että Sveitsi voitti. :uujee:
JA SINÄ KEHTAAT JUHLIA SUOMEN VASTUSTAJAN VOITTOA?! :jumankauta: :termari: :hak: Anteeksi, mutta nyt v*tutti niin paljon, että oli pakko huutaa. :puna:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Ja nyt ei myöskään huvita puhua lätkästäkään muutamaan päivään tai viikkoon. Näiden kisojen seuraaminen omalta osaltani tyssäsi tähän.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sveitsin yllätysvenyminen vain varmistaa maailmanmestaruuden vastustajalle, niin kuin Ruotsille muutama vuosi sitten kotikisoissaan, jolloin Sveitsi tuli yllätyshopealle. Olishan se tietenkin kivaa jos saataisiin lätkäperheeseen uusi maailmanmestari, mutta en usko moiseen. (Vieläkin harmittaa Saksan täpärä tappio Venäjälle olympiafinaalissa)
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

hra47 kirjoitti: 17 Touko 2018, 23:48 Sveitsin yllätysvenyminen vain varmistaa maailmanmestaruuden vastustajalle, niin kuin Ruotsille muutama vuosi sitten kotikisoissaan, jolloin Sveitsi tuli yllätyshopealle.
Tämä voi toki toistua, mutta kova Kanada on Sveitsillä vastassa välierässä. Kanukit taitavat olla tosin hieman hämmentyneitä, koska he varmaan odottivat vastaansa Suomea eikä Sveitsiä.
hra47 kirjoitti: 17 Touko 2018, 23:48 (Vieläkin harmittaa Saksan täpärä tappio Venäjälle olympiafinaalissa)
Minulle se oli suuri helpotus. Oli hirvittävän lähellä, että Saksa olisi päässyt lätkän olympiavoittajien joukkoon ennen Suomea. :draamaa: (Vaikka pääsihän kyllä Iso-Britanniakin vuonna 1936.) :heh:

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Merkilliset, kummalliset jääkiekon MM-kisat Suomen joukkueen osalta.

Suomen joukkue voitti selvästi kaksi jääkiekon suurmaata, Kanadan ja USAn
............mutta hävisi Tanskalle, Saksalle, Sveitsille.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

MIH96 kirjoitti: 17 Touko 2018, 23:44 Ja nyt ei myöskään huvita puhua lätkästäkään muutamaan päivään tai viikkoon.
Onneksi on sentään NHL. :heh: Idän konferenssifinaaleissa en toivo muuta kuin että Tampa Bay laittaisi Ovetškinin Washingtonin nippuun. :draamaa: Lännessä soisin Stanley Cup -finaalipaikan sekä Laineen Winnipegille että koko kauden hämmästyttäneelle debytantti-Vegasille, todella jännä sarja menossa näiden kesken.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Vegasin Stanley Cup -voitto debyyttikaudella olisi liikaa. :draamaa: Harmillisesti ainoa toivoni, Winnipeg on tappiolla tällä hetkellä. Tampa Bayn ja Washingtonin suhteen, ei väliä kumpi voittaa koska kummassakaan ei ole suomalaisia.

Vastaa Viestiin