Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Euroviisut 2018 Portugalissa

Ryan O’Shaughnessy – Together

*****
12
13%
****
22
24%
***
30
33%
**
16
17%
*
12
13%
 
Ääniä yhteensä: 92

suchanovellife
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 224
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 17:28

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja suchanovellife »

Mä olen koko ajan tykännyt tästä, en vaan uskaltanut odottaa finaalipaikkaa :tuuletus: Ja siis mun mielestä Irlannin esityksessä oli aistittavissa sellanen tietynlainen tunnelma, ehkä aitous? En saanut ihan kiinni, mutta tuntui kyllä jotain sydämessä kun sitä katsoi. Onnittelut Irlannille <3

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

:tuuletus: Jippijai jee! Mahtava tunnelma. Dublinilainen katusoittaja kertoo tarinaa kahdesta tavallisesta kaverista ja heidän rakkaudestaan. Ei tähän mikään mahtipontisuus sopiskaan. Naispianistia en ihan ymmärrä, mutta annettakoon se anteeksi. Plussaa siitä, että kerrankin tanssijat pääsee keskiöön. Euroviisun näkyvät näkymättömät puurtajat.

Juupajuu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 101
Liittynyt: 13 Maalis 2018, 22:20

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja Juupajuu »

Ihan kiva, että Irlantikin pääsee lauantaina lavalle tuolla esityksellä. Paljon parempi "söpöily" kuin Liettuan hehkutettu tuutulaulu. Onneksi Irlanti pääsi finaalin 2nd half:iin, kun kaikki muut siirapit (lue: Espanja ja Liettua yms balladit) on tungettu ekalle puoliskolle. Toivottavasti Irlanti hyötyy tästä ja muut balladit hukkuttavat toisensa. :twisted: Onnea Irlanti!

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja phale »

Nopeatempoinen tanssi hitaassa kappaleessa ei mielestäni ollut kovinkaan toimiva yhdistelmä. Myöskään falsettilaulu ei kuulostanut kauhean hyvältä. En siis olisi itse valinnut finaaliin, mutta onnittelut kappaleen kannattajille jatkopaikasta! :peukku:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja rosetta »

En muistanutkaan, että Irlanti oli ollut viimeksi finaalissa v. 2013 (ja silloinkin taisi jäädä siellä jumboksi), eli pidempi karsiutumisputki kuin esim. Suomella. :shock:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja rewind »

Miss Ludo kirjoitti: 09 Touko 2018, 00:58 Olen niin onnellinen Irlannin finaalipaikan puolesta, että melkein tekisi mieli hyppiä! :hiphei: Rakastin taustatanssijoiden mukanaoloa, heidän koreografiansa oli täydellinen ja ihmisyyden syvintä sisintä hipova. Ryan lauloi kauniisti, ja lavaylöspano oli yksinkertaisen tunnelmallinen katulamppuineen ja lumisateineen. Sielu lepäsi esityksen aikana. Irlanti onnistui lopulta koskettamaan minua paljon syvemmin kuin Liettua.
Aika tarkalleen sanasta sanaan samaa mieltä.

Irlannin video ja esitys ovat ehkä suloisimmat, mitä olen koskaan viisuissa nähnyt. Tunnelma on molemmissa alusta loppuun käsinkosketeltavan herkkä ja surullinen, mutta myös kaunis. Itselleni tuli aika äskettäin hyvin kipeä ero ja pystyn samaistumaan koko tämän esityksen tunnelmiin. Pidän siitä, että esityksen tyyli on niin pelkistetty; se jotenkin korostaa sitä, miten ihminen lopulta usein kaipaa ja muistelee niitä aivan arkisia asioita.

Olen tosi iloinen, että Irlanti toi mukaan näin kauniin kokonaisuuden ja on upeaa, että ovat taas finaalissa :irlanti: :ihana:
El Robocop!

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3795
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja poika90 »

phale kirjoitti: 09 Touko 2018, 15:37 Nopeatempoinen tanssi hitaassa kappaleessa ei mielestäni ollut kovinkaan toimiva yhdistelmä. Myöskään falsettilaulu ei kuulostanut kauhean hyvältä. En siis olisi itse valinnut finaaliin, mutta onnittelut kappaleen kannattajille jatkopaikasta! :peukku:

Joo minustakin tuo tanssi homma ei toiminut enkä pitänyt siitä lumisade jutusta. Mutta ihan kiva, että Irlanti pitkän ajan jälkeen myös pääsi finaaliin.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tämän kohdalla erehdyin eniten. Näyttihän se söpöltä joo (miellyttävämpi söpöstely kuin Liettuan), mutta biisi saa haukottelemaan enkä ihan kestä Ryanin vinkunaa ja ruikutusta :hiips:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Shewolf
Siemailija
Siemailija
Viestit: 170
Liittynyt: 08 Touko 2010, 21:48
Paikkakunta: Savoy

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja Shewolf »

Kiinan Mango TV ei kuulemma näyttänyt tätä esitystä eilen ollenkaan. Koska homoseksuaaleja ei sovi lain mukaan näyttää televisiossa. Olivat myös blurranneet kaikki sateenkaariliput yleisöstä.

Myös Albania oli jätetty esittämättä, koska Eugentilla oli tatuointeja. Että silleen.. :roll:

http://esctoday.com/165905/eurovision-2 ... broadcast/

Avatar
TomBoi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 04 Marras 2016, 17:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja TomBoi »

^Voi hyvänen aika :roll:
MKuvau!

Mortville
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 192
Liittynyt: 22 Touko 2012, 17:33

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja Mortville »

Mie annoin henkisen finaalipaikan ihan vaan tanssijoiden vuoksi. Kappale on tyyyyyylsä, mutta esityksen voisin katsoa vielä useamman kerran ihan mielelläni :joojoo:

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja Samza »

Vitsit, tää oli ihana ylläri! Hyvä Irlanti! Homokortti pelattiin paremmin ku hyvin, hihii. :mrgreen:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Hienoa, että Irlanti pääsi jatkoon. :ihana: Esitys oli valloittava!
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 995
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Minä olen ihmetellyt koko kevään mitä ihmeen homojuttua tässä kappaleessa on. Eikö siinä vain kerrota ystävyydestä.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10693
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Mitenköhän taas muotoilisin lauseeni, että en suututa ketään? Minusta tanssijat olivat huono valinta tähän. Ne vaikutti äänten kalastelulta. Tiedän, että pitäisi ajatella, että sama se mitä sukupuolta tanssijat edustavat, koska rakkaus on rakkautta. Euroviisujen yhteydessä se silti ärsyttää. Vaikutta, että tässä on taas ajateltu Euroviisuissa menestyy, kun lisätään esitykseen jotain seksuaalivähemmistöihin liittyvää. Kuvakulmilla oli oikein yritetty näyttää ihmisille, että "katsokaa! Tässä on kaksi MIEStanssijaa, jotka esittävät rakastuneita!". En tiedä ymmärsikö kukaan. Biisistä en piittaa.

2/5
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36776
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Irlanti 2018: Ryan O’Shaughnessy – Together

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Yksi suurimmista nousijoista livejen myötä. Oli niin ihanaa tanssia ja riemuita irlantilaisten fanien kanssa ykkössemin jälkeen Euro Fan Caféssa. :ihana: "Finally in the final!"
Meow cat, please meow back.

Lukittu