Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Euroviisut 2018 Portugalissa

Benjamin Ingrosso – Dance you off

*****
26
18%
****
35
24%
***
36
25%
**
32
22%
*
14
10%
 
Ääniä yhteensä: 143

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja murka »

YourMother kirjoitti: 12 Touko 2018, 15:21
murka kirjoitti: 12 Touko 2018, 15:12 Onko tämä nyt artistin esineellistämistä?
On!
No, sitten voi myös jättää väliin esim. kesäolympialaiset ja muut silmänruokaa tarjoavat ilottelut. Eikä minun mielestäni ole mitään esineellistämistä jos pohtii toisen muodokkaiden lihasten syntyneen työn tuloksena. Hm, nykyaikana on vaikeaa olla korrekti. Olen itse sitä mieltä, ettei maailmassa voi olla liikaa silmänruokaa eikä kukaan katsomalla kulu. Pääasia on kunnioittaa jokaisen omaa henkilökohtaista tilaa ja koskemattomuutta.

suchanovellife
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 224
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 17:28

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja suchanovellife »

Tää kuulostaa musta vaan Kappahlin mainosmusiikilta :puna: Jos tämäntyyppiset kappaleet tulee olemaan uusi trendi niin pulassa ollaan, tää musagenre on niiin tylsää.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Hyvää tämän mahdollisesta voitosta löytäisin esim. sen, että fanijärjestelyt ja järjestelyt muutenkin onnistuisivat varmaan melko lailla hyvin.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja YourMother »

murka kirjoitti: 12 Touko 2018, 16:59
YourMother kirjoitti: 12 Touko 2018, 15:21

On!
No, sitten voi myös jättää väliin esim. kesäolympialaiset ja muut silmänruokaa tarjoavat ilottelut. Eikä minun mielestäni ole mitään esineellistämistä jos pohtii toisen muodokkaiden lihasten syntyneen työn tuloksena. Hm, nykyaikana on vaikeaa olla korrekti. Olen itse sitä mieltä, ettei maailmassa voi olla liikaa silmänruokaa eikä kukaan katsomalla kulu. Pääasia on kunnioittaa jokaisen omaa henkilökohtaista tilaa ja koskemattomuutta.
Ei kai kukaan urheilua sen takia katso, vai katsooko? Onko se kovinkin provosoiva urheilutapahtuma (en seuraa kesäurheilua)? Vaikea ainakin kuvitella jonkun hikisen yleisurheilijan aiheuttavan monessa jonkinlaisen TV:n nuolemis reaktion. :mitvit:

Samaa mieltä ollaan ainakin siitä että ihmisen tilaa ja koskemattomuutta on kunnioitettava. Sekä miesten että naisten.

Tätä ei ole muuten tarkoitettu erityisesti kenellekään, eniten tämä on ehkä sitä kun yritän järjestellä asioita omassa päässäni. Joskus tuntuu että olen yliherkkä, kun niin monet eivät huomaa näitä asioita jotka tekevät minut hulluksi. Ehkä sitten olen. :miettii:
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Itse vietän erittäin paljon aikaa miespainotteisilla foorumeilla, esim. lätkä palstoilla. Siellä ovat toki omat topiccinsa myös muille urheilulajeille/tapahtumille, ja kyllä siellä kesäolympialaisten aikana näki ties minkä laista kommenttia. Jos ei omien suosikki maiden edustajia ollut mukana, niin usein siellä toivottiin sitten sitä "kuuminta" naista voittoon. En tuomitse, koska kyllä minäkin naisena teen ihan samaa ja usein toivon sitä kuuminta miestä (paitsi jos kyseinen urheilija omasi epämiellyttävän persoonan).
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja JRS »

Ruotsalaiseen tapaan teknisesti laskelmoidun hyvin tehty viisu,
joka kuitenkin jää sävellyksenä perin kuivan oloiseksi.
Tästä on vaikea löytää tarttumapintaa ja itse kuuntelen kappaletta naama tiukasti peruslukemilla :sorivaan:

Arvosana: 2/5
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Creeperqueen kirjoitti: 12 Touko 2018, 20:15 Itse vietän erittäin paljon aikaa miespainotteisilla foorumeilla, esim. lätkä palstoilla. Siellä ovat toki omat topiccinsa myös muille urheilulajeille/tapahtumille, ja kyllä siellä kesäolympialaisten aikana näki ties minkä laista kommenttia. Jos ei omien suosikki maiden edustajia ollut mukana, niin usein siellä toivottiin sitten sitä "kuuminta" naista voittoon. En tuomitse, koska kyllä minäkin naisena teen ihan samaa ja usein toivon sitä kuuminta miestä (paitsi jos kyseinen urheilija omasi epämiellyttävän persoonan).
Okei. Fair enough. :)
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Olipa ihanaa nauraa räkäisesti kun ruatti romahti.... :heh:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ah, nautin niin paljon, kun tää romahti yleisöäänissä aivan totaalisesti. Olin jo ihan varma, että on sielläkin vähintään top5 joukossa, mutta onneks ei.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Pidän biisistä, neljä tähteä. Pelkissä puhelinäänissä Suomi voitti niukasti maaottelun Ruotsia vastaan! :tuuletus:

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Voi Ruotsi parkaa... :rofl: :kups:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mulla ei ole tätä biisiä vastaan mitään mutta huhhuh mikä jymypaukku sieltä yleisöäänistä tuli. :rofl:

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Pidän biisistä, mutta nyt on pakko olla vahingoniloinen. Siitäs saitte vähän pureskeltavaa seuraavan vuoden ajaksi.
Got a fire and a country heart 🔥

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

Myönnän että nauroin kun Ruotsin äänet julkistettiin ja saatiin vielä enemmän puhelinääniä. Tosi vähän mutta kuitenkin. Ehkä ihmisiä alkaa Ruotsin ylivoima viisuissa ärsyttämään.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5318
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Hazard kirjoitti: 13 Touko 2018, 01:56 Pidän biisistä, mutta nyt on pakko olla vahingoniloinen. Siitäs saitte vähän pureskeltavaa seuraavan vuoden ajaksi.
:samaamielta:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

kuva
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
rapu-tatti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Helmi 2016, 20:34
Paikkakunta: Rapula

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja rapu-tatti »

Joo, tämän illan ja yön paras uutinen oli kyllä Ruotsin yleisöäänet lol
(Australia myös ihan oikeutetusti pärjäsi huonosti yleisöäänissä.)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11302
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Jostain ne ilonaiheetkin on nykyviisuissa revittävä, miksei siis näistä tilanteista, kun joku käsittämätön raatilellikki putoaa puhelinäänestyksessä takaisin maan pinnalle. :rofl:

Biisi on hyvä, mutta olihan tuo raatisuosio taas kerran ihan ylimitoitettua.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mä vähän järkytyin yleisöäänistä. Olin jo valmistautunut tän voittoon, koska Itävallan tappio yleisöäänissä oli selviö. Ilmeisesti antipatia Ruotsin menestystä kohtaan on yleisön parissa voimakkaampaa kuin ennustinkaan. Tais olla harvinaisen repivä vuosikerta mitä tuli raatien ja yleisön mieltymyseroihin?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja toivo »

antsa798 kirjoitti: 13 Touko 2018, 01:55 Voi Ruotsi parkaa... :rofl: :kups:
Ruotsi tuli kuitenkin finaalissa sijalle 7. Ja omassa semissään sijalle 2. Eli tämmöinen ihan perus Ruotsi sijoitus taas kerran. :roll:

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Sundance »

Mä olen erityisen rumasti vahingoniloinen siitä, että tämä oli näpäytys viisudiktaattori Björkmanin sormille. Benjamin joutui nyt sijaiskärsijäksi, mutta kyllähän tämä oli nyt oikein itsevaltias Christerille.
My beauty will save the world - Verka

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Minua epäilyttää, että joskohan sittenkin kansat maailmalla ovat miten loukkaantuneet siitä reaktio-videosta, jossa Benjamin ilkkui yhdelle ja toiselle kanssakisaajalleen. Video tosin jo poistettu ja episodi ylipäätään tapahtui "iät ja ajat" sitten, joskus harjoituksien aikaan muistaakseni.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Saikohan joku kuvattua Benjaminin reaktion silloin, kun yleisöäänet julkaistiin... sen ilmeen haluaisin kyllä nähdä... :rofl:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja rewind »

Jonttu kirjoitti: 13 Touko 2018, 10:13 Saikohan joku kuvattua Benjaminin reaktion silloin, kun yleisöäänet julkaistiin... sen ilmeen haluaisin kyllä nähdä... :rofl:
Et ole ihan ainoa :heh:
El Robocop!

suchanovellife
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 224
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 17:28

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja suchanovellife »

Kollega kirjoitti: 13 Touko 2018, 10:11 Minua epäilyttää, että joskohan sittenkin kansat maailmalla ovat miten loukkaantuneet siitä reaktio-videosta, jossa Benjamin ilkkui yhdelle ja toiselle kanssakisaajalleen. Video tosin jo poistettu ja episodi ylipäätään tapahtui "iät ja ajat" sitten, joskus harjoituksien aikaan muistaakseni.
Mä kyllä uskon että oikeasti kyse on vain siitä, että biisi on pohjimmiltaan tylsä ja Benkku vaikuttaa esityksen aikana vähän ylimieliseltä. Ja monia taviksiakin on alkanut jo ärsyttämään Ruotsin ylivoima viisuissa, joten varmasti silläkin oli osansa asiaan.

Avatar
TomBoi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2210
Liittynyt: 04 Marras 2016, 17:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja TomBoi »

Ruotsin yleisöäänien julkaisu oli varmaan eilisen paras hetki :rofl: Aivan oikein tälle tylsäkkeelle :mrgreen: :surrur:
MKuvau!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Sundance kirjoitti: 13 Touko 2018, 08:59 Mä olen erityisen rumasti vahingoniloinen siitä, että tämä oli näpäytys viisudiktaattori Björkmanin sormille. Benjamin joutui nyt sijaiskärsijäksi, mutta kyllähän tämä oli nyt oikein itsevaltias Christerille.
Jep, just näin. Benkkuhan on ihana enkä hänelle mitään pahaa tahdo, mutta Ruotsin ällöttävälle ylivallalle tää oli kyllä erittäin hyvä asia, vaikka tuskin mitään muuttaakaan.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja toivo »

En ymmärrä raatien yliarvostusta enkä myöskään puheliäänten aliarvostusta. :apuva:

Loppujen lopuksi menestyi kuitenkin liian hyvin. Ehkä joku 12-15 sija olisi ollut ok.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Edwina »

toivo kirjoitti: 13 Touko 2018, 11:18

Loppujen lopuksi menestyi kuitenkin liian hyvin. Ehkä joku 12-15 sija olisi ollut ok.
Veit sanat suustani! :joojoo:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

JuliaS kirjoitti: 11 Touko 2018, 13:08 Nyt voisi olla hyvä hetki mun viime vuodelta tuttuun (turhaan) Ruotsin flopin veikkaamiseen. :heh: No, oikeasti veikkaan, että Ruotsille tulee huonompi sijoitus kuin viime vuonna, koska tämä ei ole yhtä vahva kokonaisuus, vaikka viimevuotista inhosin itse enemmän.
Olin kerrankin oikeassa, edes parin sijan verran. :rofl:

En usko mihinkään sellaiseen, että tavikset olisivat yhtäkkiä ja silmänräpäyksessä kyllästyneet Ruotsin menestykseen tai että joku Benkun reaktiovideo olisi levinnyt laajalle (ei varmasti ole). Tästä kappaleesta ei ole niin helppo saada kiinni ja Benkku vaikuttaa esityksessä ärsyttävältä. Luulen, että Tsekki söi tämän ääniä. Paljon lähestyttävämpi söpö poika ja hauskempi esitys ja biisi.
Like a monument to all the time we spent

Lukittu