Ruotsi 2009: Malena Ernman - La voix

Malena Ernman - La voix

*****
21
34%
****
18
29%
***
13
21%
**
6
10%
*
4
6%
 
Ääniä yhteensä: 62

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4079
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman - La voix

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Minä pidän oikein kovasti oopperalaulusta silloin kun on hyviä laulajia esittämässä hyvää oopperaa. Mutta tämä oli ... melkoinen hirvitys :surrur:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman - La voix

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Karistoteles kirjoitti: 29 Heinä 2016, 17:40 Päähuomion vie Malena Ernmanin tahattoman koomiset ilmeet ja elehdintä. Melko tavanomaista ruotsalaista Melodifestivalen-diskohumppaa, jossa ooppera tarkoituksenmukaisesti päälleliimattua. Ei aiheuta puistatusta muttei riemun kiljahduksiakaan. :ruotsi: :ruotsi: :ruotsi:
Biisi on ihan hyvä mielestäni. Malenan ilmeet ja eleet olivat luotaantyöntäviä ja esitys jäi kalvakaksi.
Is there something wrong with who I am ?

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman - La voix

Viesti Kirjoittaja romualdo »

hmm, heti kun joku artisti eläytyy tavanomaista kivikasvoisuutta syvemmin (ja tässä tapauksessa äärimmäisen vaativaan ja hienosti laulajan laajaa äänialaa hyväks käyttäen) esithykseensä niin johan :roll: olhaan kummastelemassa... vrt. israel-18...

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman - La voix

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Jaa muka oopperaa? Puuduttavaa tylsää mellojumputusta, tasaisen tappavaa. A-osa tökerösti kopioitu Bosnian vanhasta viisusta. Visuaalisesti aivan epäonnistunut, valkoinen tausta söi täysin valkoisen Malenan. Kaksi tähteä, onhan toi Malena ihan miellyttävä kunnon laulajatar kuitenkin.
Ihme_Mies kirjoitti: 03 Tammi 2018, 21:13
poika90 kirjoitti:Kamala biisi, jossa oli tahatonta komikkaa.
Ns. "ooppera-ulinan" ihaileminen on yksi yhteiskuntamme käsittämättömimpiä piirteitä. :shock: Pitääkä muka joku oikeasti - siis ihan oikeasti- moisesta korvien kidutuksesta? No, minä en.
Tuo on juuri sitä oikeaa LAULAMISTA, muu on pelkkää lauleskelua vaan. Viisuissa onkin yleensä aina yksi tällainen LAULAJA mukana ja se on hyvä se. :peukku:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Vastaa Viestiin