Viisukuppila uudistuu

Tiedotteet ja palautteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.

Valvoja: Sagapo

tanko
Vessajonossa
Vessajonossa
Viesti:

Re: Viisukuppila uudistuu

Viesti Kirjoittaja tanko » 07 Elo 2018, 23:10

Edelleen ihmettelen huonoa mielikuvitusta, kun uutistuotanto on täysin pysähdyksissä, mikä viestii siitä, että finaaliin asti puskettiin täysillä ja ylikin, sitten luovutettiin, että "antaapa olla puoli vuotta koskemattomassa tilassa, meidän työ on nyt tehty".

Ainakin imago romuttuu varteenotettavana uutis- ja mediasivustona, mikä ei ainakaan sponsoreita houkuta, tai lisää painoarvoa jonkin kuppilapalkinnon jakajana.

Jos olisin päättävässä asemassa kuppilassa, olisin itse ja yksin tehnyt 5 täyteuutista kolmessa tunnissa joistain aiheista, joita kyllä riittää, ettei tuossa karusellissa pyörisi viisuillan jymyuutiset.
Saara ♕ The Queen
EYPΩVIΣIΩN - Undo my sadness
AᗺBA ✈️ ARRIVAL

sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Viisukuppila uudistuu

Viesti Kirjoittaja sziget » 31 Elo 2018, 23:31

hra47 kirjoitti:
07 Kesä 2018, 21:30
Miten te muut oikein teette lainaukset jos vastaatte samassa viestissä useammalle kirjoittajalle? Itse en ole keksinyt siihen mitään kätevää ratkaisua.
Kirjoitan ensin vastauksen vanhempaan viestiin ja vaihdan riviä. Sitten skrollaan alapuolella olevasta laatikosta esiin toisen viestin, painan lainausmerkkiä oikeassa yläkulmassa, ja viesti kopioituu kirjoituslaatikkoon editointia ja vastaamista varten. Toinen, ehkä raskaampi tapa on maalata ja kopioida ensimmäinen vastaus ja palata viestiketjuun lähettämättä vielä mitään. Sitten alan vastata toiseen viestiin ja liitän sen kopioituna olevan höskän kaiken tulevan edelle. Tätä tarvitaan silloin kun lainattavat viestit ovat niin kaukana takanapäin, etteivät ne enää näy alalaatikossa. Jos vastaan saman viestin useaan kohtaan, lisään ylimääräiset quotet ja hakasulkeet itse.
Pallomerta seilaan, aikakautta peilaan

Vastaa Viestiin