UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Euroviisut 2019 Israelissa
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Lokakuun puoliväli sattuu ensi maanantaille, tapahtuiskohan silloin jotain...

Onks se nyt sitten varma, että artisteja on vain yksi? Voishan niitä sittenkin olla useampi...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Ilman muuta bändin pojatkin mukaan Euroviisuihin.
Bändi (Suomen parhaimpia bändejä) Haloo Helsinki olen toivonut edustajaksi monet vuodet.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja hercules »

hra47 kirjoitti: 08 Loka 2018, 14:58 Onks se nyt sitten varma, että artisteja on vain yksi? Voishan niitä sittenkin olla useampi...
"Suomea tulee edustamaan Ylen valitsema kutsuvierasartisti, jonka edustuskappale valitaan Uuden Musiikin Kilpailussa lauantaina 2.3.2019"

Artisteja tiedoksiannon mukaan on vain yksi, jonka biisi valitaan Saaran tapaan ensi keväällä. Yhtyettä ei tämän mukaan ole tulossa.

Yllättävän pessimististä taas porukka. Jos edustaja olisikin "vain" Elli, niin hän on Suomen ykkössolisteja ja hänen saaminen edustajaksi olisi lottovoitto UMK:lle ja Suomelle. Itse en tiedä millaisia häiritseviä maneereita sitten Ellillä on esiintyessään, mutta mielestäni kullakin artistilla on oma tapansa esiintyä. Joitain voi häiritä Cheekin örinät ja Jenni Vartiaisen huokailut, se on vain osa niiden musiikkia ja artistiminäänsä :draamaa:
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hercules kirjoitti: 08 Loka 2018, 17:17 "Suomea tulee edustamaan Ylen valitsema kutsuvierasartisti, jonka edustuskappale valitaan Uuden Musiikin Kilpailussa lauantaina 2.3.2019"
Ai niin, mä jo unohdin kokonaan ton tiedoksi annon. I stand corrected.
hercules kirjoitti: 08 Loka 2018, 17:17 Yllättävän pessimististä taas porukka. Jos edustaja olisikin "vain" Elli, niin hän on Suomen ykkössolisteja ja hänen saaminen edustajaksi olisi lottovoitto UMK:lle ja Suomelle. Itse en tiedä millaisia häiritseviä maneereita sitten Ellillä on esiintyessään, mutta mielestäni kullakin artistilla on oma tapansa esiintyä. Joitain voi häiritä Cheekin örinät ja Jenni Vartiaisen huokailut, se on vain osa niiden musiikkia ja artistiminäänsä :draamaa:
Jos se on Elli, niin jään odottelemaan biisejä ennen kuin innostun uudelleen. Itse en tunne Haloo Helsingin tuotantoa muuten kuin sen Hulluuden highwayn (vai mikä sen biisin nimi nyt onkaan) ja siinä on hittiainesta. Telkkarista tulleen konsertin seurasin, eikä siellä oikein muita mieleenjääneitä biisejä ollut. Ellin soolotuotantoa tunnen vieläkin kehnommin. Olen kuitenkin pettynyt, jos kaikista huhuista huolimatta se ei olekaan Johanna Kurkela, olis paljon mielenkiintoisempi ja lupaavampi valinta mahdollisia taustajoukkoja ajatellen...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ellin soolotuotantohan voi erota Haloo Helsingin tuotannosta vaikka kuinka (muistakaamme tapaus Sharon den Adel, jonka soolotuotanto ei ole lainkaan Within Temptationin kaltaista).
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Siksi Elli olisikin tuntematon kortti ja sitä suuremmalla syyllä jäisin biisejä odottelemaan ennen kuin innostuisin enemmälti...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11300
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

klaus-12 kirjoitti: 08 Loka 2018, 13:33 Kuten jo ketjussa on todettu, alkaa lokakuun puoliväli lähestyä uhkaavasti. Periaatteessa seuraavien viikkojen sisällä pitäisi siis tulla tietoa, jos Mari Pudaksen Tietotoimiston ilmianto pitää paikkaansa. :miettii: Areenassa on merkitty suorat lähetykset marraskuun alkuun saakka, mutta siellä ei ole (vielä) mitään UMK:hon liittyvää.
Kuun puolivälissä saamme tietysti vasta päivämäärän, jolloin artistijulkistus tapahtuu. :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Artistijulkistuksessa sitten saamme vihiä, milloin biisit suurin piirtein julkaistaan, mutta emme vielä selvyyttä siihen, julkaistaanko kaikki biisit kerralla vai ei. :heh: Yle laittaa siitä jonkun typerän gallupin ja suurin osa äänestää yhteisjulkaisun puolesta, mutta joku Ylellä saa idean, että julkaistaan biisit sittenkin vanhaan UMK18-malliin. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja toivo »

Toivottavasti niitä biisejä ei julkaista taas 12 aikaan yöllä. En ikinä ymmärtänyt mitä järkeä siinä oli. Miksei se voi olla joku neutraali aika, esim 19.00.? Keräisi varmasti myös enemmän kuunteluja heti samantien. Eihän 12 asti jaksa valvoa kuin kaikista kovimmat viisufanit. :roll:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Syy on siinä, että ne julkaistaan silloin Spotifyssa. En tiedä, miksi Spotifyssa ei olisi mahdollisuutta ajoittaa julkaisua esim. klo 15 Suomen aikaan. Kaiketi tekniikka ei ole vielä niin kehittynyttä?
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Spotifysa on ollut julkaisuongelmia eri aikavyöhykkeiden kanssa. Jos julkaistaan suomen aikaan klo 00:00, niin muissa aikavyöhykkeissä kello olis sitten jotain ihan muuta.
Jos taas kaikissa aikavyöhykkeissä julkaistaan klo 00:00, lännessä vois kuulla ennen aikojaan esim. Tor selaimella, jonka palvelimia on eri aikavyöhykkeillä, esim idässä.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19771
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

En ole Spotifyn suurkuluttaja, joten en ala väittämään vastaan, jos kuppilasta löytyy suuria Spotify-velhoja, mutta voiko muka todella olla niin, että ko. palveluun saadaan lisättyä uusia kappaleita vain vuorokauden vaihteissa? Ja jos julkaisun voi tehdä vain vuorokauden vaihteessa, niin miksi ihmeessä vuorokauden vaihde muka tapahtuisi juuri meidän aikavyöhykkeemme, joka ei tosiaan ole se maailman ykkösaikavyöhyke, mukaan? Paljon luontevammalta tuntuisi minusta ainakin Greenwichin aika (eli kansainvälinen aika). Ja jos voi julkaista voi vain jonkin tietyn palvelimen mukaan vuorokauden vaihteessa, niin voi kai kyseisen palvelimen ajan sitten tilapäisesti siirtää ihan muulle aikavyöhykkeelle (ja käytössä olevia aikavyöhykkeitähän maailmassa riittää :heh: ).

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä en siis tarkemmin tiedä, miten Spotifyn julkaisutoiminta toimii. :sorivaan: Olisi pitänyt varmaan olla hieman tarkempi viestin kanssa... epäilen, että kaikki biisit julkaistaan vuorokauden vaihteessa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

En tiedä miten Spotify oikeasti tässä toimii, mutta koska kaikki kuuntelijat on kuitenkin rekisteröityjä maakohtaisille tileilleen, se periaatteessa voisi hoitaa rajoitukset kuntelijan maan mukaan.

Toimiihan striimausten laskentakin maan mukaan, esim suomalaisen kultalevyn saannin edellytys on 2M suomalaista striimausta, eli muiden maiden kuulijoita ei siihan lasketa, vaikka ruudulla näkyykin levyn kokonaisstriimit kaikista maista.

Juhani50
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 88
Liittynyt: 07 Huhti 2018, 14:22

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Juhani50 »

hra47 kirjoitti: 08 Loka 2018, 17:41
hercules kirjoitti: 08 Loka 2018, 17:17 "Suomea tulee edustamaan Ylen valitsema kutsuvierasartisti, jonka edustuskappale valitaan Uuden Musiikin Kilpailussa lauantaina 2.3.2019"
Ai niin, mä jo unohdin kokonaan ton tiedoksi annon. I stand corrected.
hercules kirjoitti: 08 Loka 2018, 17:17 Yllättävän pessimististä taas porukka. Jos edustaja olisikin "vain" Elli, niin hän on Suomen ykkössolisteja ja hänen saaminen edustajaksi olisi lottovoitto UMK:lle ja Suomelle. Itse en tiedä millaisia häiritseviä maneereita sitten Ellillä on esiintyessään, mutta mielestäni kullakin artistilla on oma tapansa esiintyä. Joitain voi häiritä Cheekin örinät ja Jenni Vartiaisen huokailut, se on vain osa niiden musiikkia ja artistiminäänsä :draamaa:
Jos se on Elli, niin jään odottelemaan biisejä ennen kuin innostun uudelleen. Itse en tunne Haloo Helsingin tuotantoa muuten kuin sen Hulluuden highwayn (vai mikä sen biisin nimi nyt onkaan) ja siinä on hittiainesta. Telkkarista tulleen konsertin seurasin, eikä siellä oikein muita mieleenjääneitä biisejä ollut. Ellin soolotuotantoa tunnen vieläkin kehnommin. Olen kuitenkin pettynyt, jos kaikista huhuista huolimatta se ei olekaan Johanna Kurkela, olis paljon mielenkiintoisempi ja lupaavampi valinta mahdollisia taustajoukkoja ajatellen...


Uskon edelleen että hän on Johanna Kurkela. :peukku:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Juu, on kyllä mielipiteesi tässä asiassa tullut harvinaisen selväksi. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mieluummin Johanna Kurkela kuin Ellipsi Haloo. Makuasioita toki.

Anneli Saaristokin olis kiva. Joku La dolce vita 2.0 olis kiva.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

toivo kirjoitti: 09 Loka 2018, 17:33 Anneli Saaristokin olis kiva. Joku La dolce vita 2.0 olis kiva.
Lattarithan on nyt muodissa. Joku La Dolce Vita tuotuna 2010-luvulle? :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Jos tälle linjalle lähdetään, niin Marita Taavitsainen ja Andre 2.0 kiitos. :surrur:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Haluaisin Sunrise Avenuen!
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja toivo »

^ Sunrise Avenuesta tuli mieleen se heidän euroviisuihin tehty biisi, joka ei koskaan päätynytkään viisuihin. OT, mutta laitetaan se nyt tähän keskusteluun, kun on muutenkin niin hiljaista. En ainakaan muista lukeneeni kuppilasta tätä.

Siis Sunrise Avenuen biisi "Forever yours" oli alun perin tarkoitus päätyä euroviisuksi. Sunrise Avenuelta oli pyydetty joskus kesällä 2006 biisiä Hanna Pakariselle. Kun lähtee kuulemma yrittämään euroviisuihin. Biisi kun oli valmistunut Samu Haber oli ollut sitä mieltä, että ei todellakaan anneta biiseä kenellekään muulle, me tehdään tämä itse. :joojoo:

Tuolloin liikkui myös huhu, että vuoden 2007 Suomen euroviisukarsintoihin olisi osallistunut joku iso nimi, mutta loppumetreillä olisi vetäytynyt pois kilpailusta. Tilalle oli pikapikaa pyydetty Kentala. Olisiko se iso nimi aikoinaan ollut Sunrise Avenue ja biisi olisi ollut tämä Forever yours. :mitvit:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mikä ajatus Ylellä on taustalla, ettei artistin julkaisutilaisuutta kerrota ajoissa julkisuuteen? Tämäkö on sitten hyvää promoa koko UMK:lle ettei mistään mitään hiiskuta/tiedoteta :mitvit:

Viime vuosi oli ihan samanlainen, sai lukea iltapäivälehtien sivuilta että jaa Saara Aalto on valittu. Mitä silloinkin tilanteen odottamattomuuden takia luuli lähinnä ensiksi pilaksi.
Nyt ne verhot kii

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Tässä sanotaan, että Yle järjestäisi pressitilaisuuden marraskuussa, jolloin edustaja paljastettaisiin. Mahdolliseksi päivämääräksi veikataan kuudes päivä.

Luotettavuutta on vaikea sanoa, kun Yle ei ole kertonut mitään. Mutta toisaalta siinä kerrotaan, että informaatiota tarkasta päivämäärästä ei tiedotettu. :miettii:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Oiskohan Suomi peräti ensimmäinen, joka julkistaa edustajansa Tel Aviviin?
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

CottonJoel kirjoitti: 12 Loka 2018, 19:42 Tässä sanotaan, että Yle järjestäisi pressitilaisuuden marraskuussa, jolloin edustaja paljastettaisiin. Mahdolliseksi päivämääräksi veikataan kuudes päivä.
Ja vielä kuukausi odotusta. Olen täällä välillä käynyt katsomassa, onko mitään tietoa.

Tosin näiden juttujen perusteella pidän ilmeisen selvänä, että Johanna Kurkela on valittu ja "vihjaistu" varsin selkeästi. Hyvä niin.

Nyt kun ei ole mitään pettymystä omille toiveille, niin haaveksin edelleen hiuksia nostattavasta "heviballadista", johon Kurkela olisi epäilemättä oiva valinta mystisen huilumaisella äänellään.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^
Ja toinen haaveeni on ollut pärjääminen Euroviisuissa kotimaisin voimin. Kun viime vuonna satsattiin Ruotsalaisiin huippunimiin biisintekijöinä ja sitten vielä kuuluisa koreografi Briteistä, kun eihän Suomessa ymmärretä mistään mitään. Eikä sittenkään pärjätty, höh.

Olisi jotenkin kutkuttavaa pistää kotimaisen säveltäjän ja lavasuunnittelun voimin esille jotain tosi tyylikkään vaikuttavaa ja voittaa koko kisa. :mrgreen:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Puutarhuri kirjoitti: 13 Loka 2018, 12:40 Tosin näiden juttujen perusteella pidän ilmeisen selvänä, että Johanna Kurkela on valittu ja "vihjaistu" varsin selkeästi. Hyvä niin.
Olishan se hienoa, mutta mulla kaivertaa mieltä se O-twiitti. Olen aika vakuuttunut, ettei se ole tarkoitukseton ja kyseessä olisi Elli Haloo... Toisessa vaakakupissa on sitten se Mari Pudaksen twiitti. Ilman sitä väitteet Kurkelan osallistumisesta olisivat ihan tyhjän päällä.
Puutarhuri kirjoitti: 13 Loka 2018, 12:51 Olisi jotenkin kutkuttavaa pistää kotimaisen säveltäjän ja lavasuunnittelun voimin esille jotain tosi tyylikkään vaikuttavaa ja voittaa koko kisa. :mrgreen:
Olen iloinen, että se Suomen ainokainen voitto tuli jo tuolla tavoin. Vieläpä entisen kotikaupunkini pojan voimin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja hercules »

hra47 kirjoitti: 13 Loka 2018, 13:15
Puutarhuri kirjoitti: 13 Loka 2018, 12:40 Tosin näiden juttujen perusteella pidän ilmeisen selvänä, että Johanna Kurkela on valittu ja "vihjaistu" varsin selkeästi. Hyvä niin.
Olishan se hienoa, mutta mulla kaivertaa mieltä se O-twiitti. Olen aika vakuuttunut, ettei se ole tarkoitukseton ja kyseessä olisi Elli Haloo... Toisessa vaakakupissa on sitten se Mari Pudaksen twiitti. Ilman sitä väitteet Kurkelan osallistumisesta olisivat ihan tyhjän päällä.
Jos pitäisi näistä kahdesta veikata niin veikkaisin Elli Haloota. Todennäköisemmin Kurkelan kanssa on neuvoteltu viisuihin osallistumisesta minkä takia myös tullut osaksi "käytäväkeskusteluja", joihin Mari viitannee. Uskoisin, että Yle ja valittu kutsuartisti eivät ole menneet lipsauttelemaan mitään väärille korville.
Nyt ne verhot kii

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

On harmi, että Eveliina ei ole edustanut Suomea Euroviisuissa. Eveliinan Tornado-laulu olisi aivan täydellinen euroviisu. Tornado-laulussa on kaikki, mitä hyvin menestyvässä euroviisussa olisi hyvä olla. Se jää helposti mieleen, se "kestää kuuntelua", voisi myös erottua muista euroviisuista edukseen jne. :voitto:

Tornado-biisin kaltaiset biisit ovat sellaisia, jotka voisivat ihan hyvin pärjätä Euroviisuissa jopa suomenkielellä. Tosin englannin kieli, tai joku muu iso kieli olisi etu Euroviisuissa.
Serduchka kirjoitti: 09 Loka 2018, 17:20 ^ Juu, on kyllä mielipiteesi tässä asiassa tullut harvinaisen selväksi. :draamaa:
Miksi hän ei sitä voisi sanoa? Vaikuttaa, että olet kyllästynyt siihen, että hän uskoo Suomen edustajan olevan Johanna Kurkela.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19-konsepti- ja artistispekulaatiot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Viisufani kirjoitti: 13 Loka 2018, 16:15
Serduchka kirjoitti: 09 Loka 2018, 17:20 ^ Juu, on kyllä mielipiteesi tässä asiassa tullut harvinaisen selväksi. :draamaa:
Miksi hän ei sitä voisi sanoa? Vaikuttaa, että olet kyllästynyt siihen, että hän uskoo Suomen edustajan olevan Johanna Kurkela.
Siksi, koska toistaminen ei auta yhtikäs mitään. Mielipide on tullut jo harvinaisen selväksi eikä ole mitään järkeä toistaa sitä. Minä, jos kuka olen oppinut, ettei Viisukuppilassa kannata toistaa samoja asioita miljoonaa kertaa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu