Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16189
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Minä en edes muista milloin viimeksi olen nähnyt unta kuumista viisupojista. :aivanmaassa:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Näin viime yönä Maija Vilkkumaan tulleen valituksi Suomen edustajaksi. Mikään ei kyllä käynyt järkeen, koska olin menossa mökille ja oli kesäistä. Sitten yhtäkkiä kaikki kolme kappaletta vaan pamahtivat pihalle eli kai vuosivat nettiin. Muistan olleeni harvinaisen pettynyt, kun kaksi ekaa olivat jotain mitäänsanomatonta radiohöttöä ja viimeinen paljastui Jenni Vartiaisen uutuudeksi Monologiksi. :sekava:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Muistui mieleen uni viime yöltä, jossa kuulin radiosta Euphorian. Se ei kuulostanut samalta kuin Euroviisuissa. (Alun perin ajattelin "niin hyvältä kuin Euroviisuissa") Unessani radiosta kuulunut Euphoria-laulu oli kuitenkin sama Euphoria-laulu, mutta se ei ollut samanlaista pop-musiikkia, kuin mitä se on.

Unessani radiosta kuulunut Euphoria-laulu oli melodisesti osittain samankaltainen kuin Emmelie de Forestin Only Teardrops -laulu on.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin unta, missä esiinnyin euroviisupikkujoulujen legendaarisessa Show Contestissa Olya Polyakovana (Ukrainan karsinnat 2012). Show Contest järjestettiin unessani jo toista kertaa entisen kouluni juhlasalissa (aiemmalla kerralla olin esittänyt jostain syystä unessa Hersiä kumaraa niska-maneeriaan hyväksi käyttäen :rofl: ) ja Philip Kirkorov oli erittäin haltioitunut Russian Style -esityksestä. Russian Style ei siis ole mitenkään sidoksissa Euroviisuihin, joten sitä ei Show Contestissa saisi edes esittää. :heh: Muistan vielä sen, että mulla oli ylläni semmonen pitkä musta mekko, jossa oli halkio jossain reiden kohdalla ja mekossa oli pitkä laahus.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Serduchka kirjoitti: 18 Loka 2018, 17:00 Show Contest järjestettiin unessani jo toista kertaa entisen kouluni juhlasalissa:heh:
:rofl: :rofl: :rofl:
Mikä ihme siinä on, että juuri entisen koulun juhlasali on se paikka missä unissaan esiintyy? Siellä minäkin olen esiintynyt niin yöpuvussa, kuin peruukki päässäkin ja paniikissa, kun pitäisi esittää kappale, jota en ole ennen kuullutkaan! :heh:

Melkoisen huvittava muutenkin tuo unesi! :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Edwina kirjoitti: 18 Loka 2018, 21:47 Mikä ihme siinä on, että juuri entisen koulun juhlasali on se paikka missä unissaan esiintyy? Siellä minäkin olen esiintynyt niin yöpuvussa, kuin peruukki päässäkin ja paniikissa, kun pitäisi esittää kappale, jota en ole ennen kuullutkaan!
No apua! :rofl: Kaikkea sitä. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36777
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin viime yönä hämmentävintä kuppilalaisunta pitkästä aikaa. :rofl: Nimierkki klaus-12 nimittäin tunnusti minulle, että oli jo pitkään ollut salaa rakastunut minuun. Noh, minäpä en tästä kovin hämmentynyt, vaan hetken omia tunteitani tuumiskeltuani matkustin hänen luokseen ja aloimme sitten seurustella. :sekava: Sinä aikana kun putosin jäihin matkallani saareen, jossa oli kuorma-auto, joka minun piti ajaa sieltä pois ( :heihaloo: ), muuttui klaus-12 ASMR-tubettaja Sita Salmiseksi, jonka kanssa sitten jäimme kuiskimaan toisillemme jonnekin pellolle.
Meow cat, please meow back.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

^ :repeilee: Klausinkin oikea henkilöllisyys sitten selvisi.
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

^^ :hiips:

:hihi:
Žvižej fucked up the solo

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3795
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Näin viime yönä unta jossa Sergey Lazarev voitti viisut mahtavan modernilla eurodance kappaleella varmistaen että heidän jälkeensä esiintyneet Tuure Borreliuksen ja papananaaman duo sai nolla pistettä. :rofl:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4270
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

poika90 kirjoitti: 29 Loka 2018, 17:26Tuure Borreliuksen ja papananaaman duo
Tiedänpä erään nimeltä mainitsemattoman kuppilalaisen, joka pitäisi tästä duosta kovasti...
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36777
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

ESC Addict 98 kirjoitti: 29 Loka 2018, 21:41
poika90 kirjoitti: 29 Loka 2018, 17:26Tuure Borreliuksen ja papananaaman duo
Tiedänpä erään nimeltä mainitsemattoman kuppilalaisen, joka pitäisi tästä duosta kovasti...
:hihi: Borrelius ei tosin kuulosta kovin kivalta. Boelius kylläkin. ;)
Meow cat, please meow back.

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3388
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Tuli nyt mieleeen viime yön euroviisu-uni. Mä olin joku ovelta ovelle kauppias. Sit mä menin iha normaalisti eteenpäin taloni lähellä menin johonkin taloon jota ei oo ees olemassa :rofl: Ja kappas kummaa sieltä avasi oven viime vuoden Belgian edustaja BLANCHE :tuuletus: Juttelin siellä Blanchen kanssa ja hän osasi tietenkin täydellistä suomea. (mä en sit tiiä mitä myin ei ainakaan Blanche ostanut)
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Olin seuraamassa Tangomarkkinoita, jotka järjestettiin jostain syystä Tampereella. Voittajaksi valittiin Alexander Rybak, joka juhlisti voittoaa joogaamalla alasti Tampere-talon nurmikolla.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ :shock: :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8122
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En tiedä pitäisikö tämä postata pikemminkin tonne UMK19-spekulaatioihin, mutta muutama yö sitten näin unta, jossa joku asioista perillä oleva auktoriteetti torppasi yksiselitteisesti, ettei Johanna Kurkela ole Suomen seuraava viisuedustaja. :lohduton:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

hra47 kirjoitti: 05 Marras 2018, 15:04 muutama yö sitten näin unta, jossa joku asioista perillä oleva auktoriteetti torppasi yksiselitteisesti, ettei Johanna Kurkela ole Suomen seuraava viisuedustaja.
Eikös manic tavallaan jo torpannut tämän? :mitvit: Hän on Ylen sisäpiiriläinen ja täten varmasti tarpeeksi auktoriteettinen persoona.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8122
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Serduchka kirjoitti: 05 Marras 2018, 15:13
hra47 kirjoitti: 05 Marras 2018, 15:04 muutama yö sitten näin unta, jossa joku asioista perillä oleva auktoriteetti torppasi yksiselitteisesti, ettei Johanna Kurkela ole Suomen seuraava viisuedustaja.
Eikös manic tavallaan jo torpannut tämän? :mitvit: Hän on Ylen sisäpiiriläinen ja täten varmasti tarpeeksi auktoriteettinen persoona.
Asia tais jäädä vähän auki, ainakin mun mielestäni, koska toisaalla Manic sitten totesi Tuure-spekulaation yhteydessä, ettei voi kiistää, koska ei tiedä. Johannan kohdalla hän ihmetteli vain, että mistä tää ajatus Johannasta on oikein syntynyt, että miksi juuri hän olisi edustaja.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Aivan muuten!
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin viime yönä kuppilalaisunta.

TomppaJr oli viimein päässyt vetämään levyraatia, mutta teema liittyi jostain kumman syystä logoihin. :sekava: Hän oli myös lanseerannut isännoimiseensä escforumilta valtion, joka ei kylläkään ollut hänen omansa. Lisäksi astelimme jonkun epäilyttävästi Porin Kirjurinluotoa muistuttavan paikan rantaan keskemmältä luotoa ja hän selitti minulle jotain tästä valtioiden levyraatiin mukaan laittamisesta, mutta en muista enää tarkemmin. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36777
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Oih. :uujee: Salaa olen miettinyt mielikuvitusvaltioiden tuomista tännekin. :hihi: En kyllä tiedä, toimisiko se mitenkään mihinkään suuntaan.
Meow cat, please meow back.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

TomppaJr kirjoitti: 07 Marras 2018, 17:42 Salaa olen miettinyt mielikuvitusvaltioiden tuomista tännekin. :hihi:
Sama :samaamielta: Hyvin voisi toimia :joojoo:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3795
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja poika90 »

TomppaJr kirjoitti: 29 Loka 2018, 21:53
ESC Addict 98 kirjoitti: 29 Loka 2018, 21:41

Tiedänpä erään nimeltä mainitsemattoman kuppilalaisen, joka pitäisi tästä duosta kovasti...
:hihi: Borrelius ei tosin kuulosta kovin kivalta. Boelius kylläkin. ;)
Joo ei osaa kirjoittaa noin vaikeaa sukunimeä :)
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ei tuo edes ole erityisen vaikea sukunimi. Puolasta sellaisia saattaisi löytyäkin. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36777
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin hyvin realistista unta, jossa UMK-finaali järjestettiin meidän yläkerrassa ( :heh: ). Mikko Silvennoinen oli jälleen ”areenalla” kaikuva ääni, joka oli toivottamaisillaan tervetulleeksi illan juontajaa, kun yhtäkkiä hän ryki kurkkuaan ja sanoi, että illan juontaja toimii myös illan pääesiintyjänä. Niinpä Krista Siegfrids oli täten valittu uudelleen Suomen viisuedustajaksi. :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Kuulostaa helevetin todelliselta... paitsi tuo teidän yläkertanne. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Nyt sitten vain jännäämään tämän unen mahdollista toteutumista. Näin nimittäin jostain kumman syystä unta, että Suomi esiintyy Tel Avivissa toisessa semifinaalissa numerolla 17. :uujee:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4899
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mä näin unta, että Loreenin euphoria ja Pernilla Karlssonin när jag blundar olivat Euroviisuissa ne kaksi, joiden yleisöääniä ei oltu vielä kerrottu. Pernilla oli voittanut asiantuntijaraatien äänet. Lopulta Loreen kuitenkin voitti. Ja muistan että jotenkin ihmetetltiin , miten Suomi voi lähettää Pernillan uudestaan viisuihin samalla kappaleella. Yleisesti Pernillan esitystä pidettiin onnistuneempana kuin edellisellä kerralla. Pernillalla oli lyhyet oranssit hiukset ja joku harmaa esiintymisasu. Muuta en muista.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Minä näin viime yönä, että Euroviisujen voitosta kilpailivat Latvia ja Slovakia. Latvia ja Slovakia olivat siis (lähes koko ajan) se kärkikaksikko. Ilmeisesti kilpailu edellä mainittujen maiden välillä oli hyvin tasaista, koska Euroviisu-finaalin jälkeen en heti muistanut, kumpi voitti. Euroviisut voitti unessani kuitenkin Slovakia. :voitto: :clap:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36777
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin vähän absurdia viisu-unta, jossa yhtäkkiä selvisi, että Jugoslavia osallistui vuoden 2002 Euroviisuihin. :sekava: Olin ihan paniikissa päivittämässä heidän viisuaan Jugoslavian maapuntariini. :rofl:
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin