Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Olin ihan JES, kun tietooni tuli, että Kymppitonnista on tehty uusia Cristal Snowin juontamia jaksoja. Ehdottomasti hauskimpia tv-visaluformaatteja mitä on tehty. Pääsee oikeasti myös itse pelaamaan peliä ja arvailemaan sanoja. :joojoo:

Ensi viikolla alkaa myös mun suosikki kokkiohjelma: nimittäin Koko Suomi leipoo! :rakkaus:

Syksyn aikana on tullut seurattua Suomen kauneimman kodin etsintää, joka on toimivaa aivotnarikkaa-tekemistä. Sen lisäksi oon pitkästä aikaa innostunut seuraamaan vakiotanssien opettelua Tanssii tähtien kanssa ohjelman parissa.

Sohvaperunatkin on taas ottanut koukkuunsa mukaan, vaikka aluksi oli vähän vaikea taas innostua hommasta. Pientä väsymystä sen suhteen ilmassa, vaikka parhaillaan osuu hyvinkin hykerryttäviin kohtiin.

Nykyisin on vaikea innostua draamasarjoista. Frendit katsoin kesän/syksyn aikana ensimmäistä kertaa läpi ja siitä kyllä pidin. Lämminhenkinen ja hauska sarja, jonka turvassa sai todella lillua yli 200 jakson verran. Muut suitsutetut netflix-sarjat ym. ei oikein jaksa viedä mukanaan. Uusin Orange Is the New Blackin kausikin on vielä kesken, vaikka aiemmat kaudet olen katsonut about viikon aikana. Ei vaan kiinnosta.

Netflixin Maniac-lyhytsarjalle voisin antaa mahdollisuuden. Onhan siinä näyttelemässä ihastuttava Emma Stone.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hra47 kirjoitti: 29 Syys 2018, 00:39
hra47 kirjoitti: 18 Syys 2018, 18:06 Ens viikolla alkaa Billions-sarjan kolmas kausi. Löysin sarjan kesällä maikkarin yöstä. Mielenkiintoinen.
Katsoin nyt kolmannen kauden ekan jakson. Pläh. Tuottajat eivät ole ilmeisesti luottaneet aiheen kiinnostavuuteen vaan "parannelleet" sarjaa parempien katsojalukujen toivossa lisäämällä sarjan "intensiteettiä" leikkaamalla nopeammin ja hyppimällä tapahtumasta toiseen holtittomasti. Oireet olivat ilmassa jo toisella kaudella kun ääniraidalle oli lisätty lauluja ja räminämusiikkia. Sääli. Eka kausi ja toinenkin osittain olivat kiinnostavia. Täytyy kai seurata vielä jonkin aikaa jos tahti vähän rauhoittuisi. Kovin paljoa ei tosta ekasta jaksosta kuitenkaan jäänyt käteen.
Kolmas kausi loppui tossa viikolla. Pääsin sittenkin vielä sarjaan sisälle, vaikka kovatahtinen keskustelukohtausten (eihän sarjassa mitään muuta olekaan) leikkaaminen vaivasikin loppuun asti. Aivan kuin henkilöhahmot olisivat jotain robotteja, ilman minkäänlaista keskustelun rytmiä. Kauden loppu oli kuitenkin huippuhyvä ja sai odottamaan lisää ja neljättä kautta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oon katsellut blurayltä brittien 70-luvun alussa tuottamaa 26-osaista dokkarisarjaa Toisesta Maailmansodasta, The World at War. Oikein mukavaa jouluohjelmaa. Varmaan on joskus aikaisemmin tullut tuosta nähtyä ainakin jotain, mutta ei ole muistikuvaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

hra47 kirjoitti: 23 Joulu 2018, 02:22 ... Toisesta Maailmansodasta, The World at War. Oikein mukavaa jouluohjelmaa.
:heh:

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Ihan hulvaton tuo kolmiosainen sarja, Perienglantilainen skandaali, jonka kaikki jaksot ovat katsottavissa nyt Yle Areenassa. :mrgreen:

Katsoin eilen illalla Hesarin vinkistä ensimmäisen jakson, ja pakko oli katsoa vielä yötä myöten putkeen ne loputkin. Suosittelen.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kunhan selviän tuosta World at War-dokkarista (vielä puolet katsomatta jos ekstrat lasketaan mukaan), niin sit olis tarkoitus alkaa katsoa Gothamin neljättä tuotantokautta (blurayltä niin ikään). Telsusta tällä hetkellä Kuolen nauruun (I'm dying up here, kertoo 70-luvun standup-piireistä Los Angelesissa, nimestään huolimatta enemmänkin draamaa kuin komediaa. Standupit ei mua liiemmin naurata, mutta esiintymislavojen ulkopuolella sarjassa on huumoria muutenkin) ja Babylon Berlin. Ainiin, huomenna alkais The Orvillen 2. tuotantokausi ja sit tulee vähän puoliväkisin seurattua The Strainiä, kun jäi ekalla esityskierroksella puoltoista kautta näkemättä, nyhjäävät New Yorkissa jotain vampyyreitä vastaan, ei oikein kehity mihinkään. Tänään alkais uuden Tuntemattoman Sotilaan tv-sarjaversio. Pitää ottaa boksille talteen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

hra47 kirjoitti: 30 Joulu 2018, 18:29 Tänään alkais uuden Tuntemattoman Sotilaan tv-sarjaversio. Pitää ottaa boksille talteen.
Kas, meinasi jäädä huomaamatta. Leffan alussa olikin minusta Tuntemattoman yksi parhaita ja jotenkin suomalaisempia kohtauksia se "hakkaa päälle pohjan poika". Ainakin elokuvissa isolta kankaalta tehostui hyvin ensin se pelko, mutta sitten kun suututaan niin perk*le... :joojoo:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

harvinaisen vähän kahton edelleen - surkeampaa tv-tarjontaa ei voi kuvitella. (10/2019 jk. tai miten sen nyt sitten ottaapi - olimpas jyrkkä tuossa aiemmin, ihmettelen silti minäkin nii pal kauhiasti että miten vähän kommentteja eli vinkkejä tämäkin ketju on saanut!!!?)
Konserteissa lähes aina ne samat ulisijat/esiintyjät, (Missä vanhat iskelmävideot?) Uudenvuoden yön perinteinen UIT:n konserttikin on ollut aivan liian pitkään poissa! todella tyhmää eli ajattelematonta! MIKSI se ennen tuli niin monena uuenvuodeniltana juhlistamaan seuraavan vuoden alkua !??
Uusi versio Carrie -elokuvasta oli liian moderni läppäreineen kaikkineen, ush... jäi kesken, liian myöhään tulevat ne ani harvatkin kiinnostavat elokuvat. Kuten esim. se filmi siitä nuorehkosta retkeilyväline liikkeessä työntekijänä olleesta nuorehkosta miehestä joka hukuttaakseen sydänsurujaan lähti yksin, kenellekään mitään sen tarkempaa suunnitelmaa muille sanomatta, lähti vaeltelemaan erämaahan ja jäi siellä lopulta jumiin syvään kallion onkaloon... Olen muistaakseni jo kolmasti jotunut jättämään tuon elokuvan kesken suunnilleen vieläpä siihen suunnilleen samaan kohtaan, myöhäisen lähetysajan takia. Tässä asiassa saa kyllä sanoa, ainakin minulle että miten siinä oikein kävi !? Nimittäin jos tulen kuolemaan ennen kuin saan koskaan tuosta loppuratkaisusta tietää... Elämä kun on - arvaamaton. Väsymys vei siis voiton - silloinkin - ja ehkä - onneksi. Ja silti tietysti kiusaa ja harmittaa tuollainen, hyvin vähän katsojaystävällinen ja itsekäs toiminta- HITTOAKO niitten kaikkien elokuvien pitää alkaa klo. 21.00, ihme suman suosimista! miksei esim. tuntia aikaisemmin... !???
Onneksi esim. Titanic on videona kuin myös dvd:kin,toki. Lavakomiikka-ohjelmat nappaavat yleensä, poislukien räyhäävä Ali J. Siis silloin aniharvoin kuin niiden olemassa olon muistaa ja ehtii niitä seurata... :niinpa:
Viimeksi muokannut romualdo, 27 Loka 2019, 00:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sain tänään Better Call Saulin neljännen tuotantokauden postissa. Seuraavat muutama iltaa menee sen parissa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Viikon päästä tulee ensimmäisestä kuulennosta 50 vuotta täyteen. Maanantaina alkaa Kuun valloittajat, 6-osainen dokkarisarja. Sit jonkun verran myöhemmin alkaa 5-osainen uusi sarja nimeltä Planeetat, joka kertoo aurinkokunnan planeettojen historiasta. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä viikon päästä Yle Teema esittää kokonaisuudessaan Kuustudion vuodelta 1969, kesto kuuluttajan mukaan 5 tuntia. Seuraavat viikot meneekin avaruusohjelmien parissa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tiistaina jatkuu Billions neljännen tuotantokauden jaksoin. Katsoin True Detectiven kolmannen kauden puoliväliin, hyvältä näyttää. Teemalta tulee Mullistavat keksinnöt-dokkarisarja, oikein mielenkiintoinen ollut sekin. Realitystä tulee seurailtua lähinnä BB:tä. Duudsonien Päällikköä yritin katsoa, mutta lopetin kesken. Ei oikein iskenyt. Maikkarin suursatsauksesta, Huumasta, kestin puoltoista jaksoa. The Walking Dead on niillä rajoilla, että viitsiikö sitä enää seurailla pitkään. Kiinnostais nähdä miten se loppuu, mutta jos sitä ei ole näköpiirissä, voi olla että turnauskestävyys loppuu kesken. Tietovisailuista Nelosen Haluatko miljonääriksi ja The Wall on seurannassa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

niin siis olen ollut vaihteeksi täällä kylän asunnollani n. 3-4 päivää ja tv:tä en ole kahtonut enkä ole voinutkaan seurata pariin päivään kun onnistuin sotkemaan nuo parin jatkojohdon johtimet siirreltyäni noita tavarapinkkoja ja laatikoitaenempijavähempi vimmatusti, koska haluan uutta järjestystä tänne neitsyt kammiooni ja siis enemmän kompasteluvapaata tilaa.
Hiton hamsterina kun olen noita lehtiäkin rahdannut tänne aivan kuin maailman lopun edellä (no tottahan SE tuleva happy end tietysti tulloo olemahan jo tuosa kohtapuoliinsa mutta silti rajansa kaikella, kumpa sen tälläisenä rauhattoman puoleisena ahdistuneena bipopäänä vain tajuaisi, ajoissa... kaiken suhteellisuuden, onnistuuks se muuten Sinulta,hyvä lukijani, miten hyvin!? )
Oikein olen tehnyt tuohon ruutuvihkoon aukeaman johon taas kerran meinasin merkata tärkeimpiä ohjelmia, tv1, tv2, yleteema?femma, nation.graf., alfa-tv, 5, fox, jne... mutta tuon tekeminen jäi tällä erää, ed. syistä johtuen kesken,,ennen kuin sain edes ensimmäistäkään ohjelmaa siihen... voi Luonto että oikein odotan haaveillen taas rauhallisesta hetkestä telkun äärellä, ihan vain minä ja LG ja korkeintaan joku lehti, jota voi silmäillä, ainakin mainos- ym. einiintärkeiden kohtien aikana. Yrttitee, tai capuccino mukissa, ja jotain pienempätä syötävää, voileipäkeksiä maapähkinälevitteellä yms.
jk. edelleen ihmettelen minäkin suuresti että miten vähän vinkkejä tälle teho-osastolle lähetetään, ihan vaan silleen, ett hei, tämmönenkin kahtomisen tai ainakin kuuntelemisen arvoinen ohjelma on edelleen ohjelmistossa, kuten esim. Pitäisikö huolestua, ym. sinänsä varsin mukavat ja kiintoisan hauskat panelisti-istunnot, innostuin jopa uudesta Tuttu Juttu -sarjastakin, Ai että, sieltähän saisi ideoita Ystäväkirjan uteluihin..., eli millaisen uudistuneen ilmeen sekin programme on mahtanut saada !?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Parhaillaan tv:ssä on War of the Worlds-teoksesta parikin filmatisointia pyörimässä. Foxilta tulee ranskalais-amerikkalainen tuotanto, joka sijoittuu nykyaikaan. Vähän pitkästyttävä, eikä malta olla ottamatta kantaa nykyajan poliittisiin kysymyksiin (kuten pakolaiskysymykseen). Ranskalaisten osuus tuotannossa näkyy siinä, että sarja on kiintiöity osittain ranskankieliseksi. Katson nyt loppuun kun näyttäis olevan vain 8 jaksoa luvassa, eikä jatku loputtomiin. Toivottavasti.

Sit Yle2:lta alkoi maanantaina 2-osainen (ulkomailla esitetty näemmä 3-osaisena) viktoriaaniseen Englantiin sijoittuva tarina. Tämä olikin huomattavasti mielenkiintoisempi. Odotin vain, että Jeff Waynen musikaali samaisesta aiheesta olis pärähtänyt soimaan.

Puolentoista viikon päästä maanantaina pitäis alkaa Game of Thronesin viimeinen kausi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

nonii kahtooko joku muukin presidentilinnan kättelymaratonia, komeita miehiä on nii että meinaa..., :surrur: ja epätasa-arvo jatkaa, miehet mustissaan ja naiset saavat olla mitä mielikuvituksellisimmissa väreissä ja asuissa..... ja kauniita naisiakin toki, ainakin he jotka ovat hillityimmissä meikeissä... tooooki... Ja Jenni on uskomattoman upea..., ai onko täälä jossain Live-Linnan Kemut -ketju ... !?

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Katselen vähän kelaamalla juhlien pukuloistoa ja kiinnostavia ihmisiä. Miten tuo Pelkonen osuu aina napakymppiin pukuvalinnassaan? Hän näyttää jälleen tyrmäävältä.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Enpä ole koskaan seurannut noita linnanjuhlien kättelemisiä, mutta mietinpä, että kuinka suuren osan toi kättelymaraton oikein haukkaa kokonaisajasta? Onko jotain puolet? Tv-ohjelmatietojen perusteella jatkot alkais jo klo 22 jälkeen, joten kovin pitkiltä noi juhlat eivät vaikuta... Onko paikalla ketään juhliin joskus osallistuneita, jotka tietäis paremmin? :heh:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ohjelmat kesätauolla, mutta jotain sentään tulee vielä:

The Handmaid's Talen 3. kausi alkoi juuri Teemalla.

Sit parin kauden jälkeen hylkäämästäni American Horror Storystä päättyi juuri 9. kausi (1984) ja alkoi 7. kauden uusinta (Cult). Palasin ohjelman pariin pitkän tauon jälkeen. Toi 1984 oli aika hupaisa, paljon viitteitä sen ajan kauhu- ja splatterelokuviin.

Ylellä on sit neljäosainen dokkari Hillary Clintonista. En aikonut aluksi katsoa, mutta se veti mukaansa ja osoittautui aika mielenkiintoiseksi, joten katson loppuun asti. Ennemmin tota katsoo kuin Teemalla pyörivää sarjaa Busheista, jonka jätin kesken.

Ulkolinja-sarjassa on parhaillaan kaksiosainen dokkari Amazonista ja Jeff Bezosista.

Edit: ai niin joo, ja National Geographicillä tulee parhaillaan Cosmos: Mahdolliset maailmat, jota on tullut seurailtua...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja sziget »

Katsoin American Horror Storyn 9. kauden. En tunne aiempia kausia. Oli hauska, kun verisyyteen tottui, mukavat henkilöt, hyvää ajankuvaa. Eniten nauratti yhden hitin ihmeen Kajagoogoon kohtalo. Leiriympäristöön sijoittuvia slashereita on useita, koko lajin perusteos A Bay of Blood (Ecologia del delitto, 1971) odottaa vuoroaan pöydällä.

AHS:n kuusi ensimmäistä kautta hankin jo boksina. Joku sanoi pettyneensä kolmanteen. Tarvittaessa voi hypätä yli, koska kaudet ovat itsenäisiä. Tekstitykset vain puuttuvat, tuon yhdeksännen suomennos oli eloisaa kieltä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Gilmoren tytöt. <3 Aloitin sarjan katsomisen syyskuussa ja juuri sain päätöksen A Year in the Life -kokonaisuuden. Maineensa veroinen sarja. Lämminhenkisyyttä, hupsuutta ja lohdullisuutta piisaa + 00-nostalgiaa, jolloin elämä oli jotain muutakin kuin tietokoneita ja älypuhelimia. :surrur: Stars Hollowin (sarjan miljöönä toimiva pikkukylä) tapahtumia ja Gilmoren tyttöjen suhdekuvioita seuratessa unohtui viirukset ja stressit, välillä vähän liiankin tehokkaasti. :heh:

Ajattelin Frendien katsomisen jälkeen, että tuskin tulen enää kokemaan vastaavaa sarjahurmaantumista. Noh, olin väärässä. Toivottavasti Gilmoren tytöt ei jää lajissaan viimeiseksi... ja jos jää, eiköhän kymmenen vuoden päästä Frendien ja Gilmoren tyttöjen pariin palaaminen ole jälleen nautinto. :mrgreen:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Better Call Saulin 5. kausi odottaa blurayllä joulun pyhiä ja katsomistaan. Nami. Piti tilata UK:n Amazonista, koska CDON:lla ei jostain syystä ollut myytävänä pohjoismaista julkaisua (tulee jos tulee vasta keväällä). Tässä brittijulkasussa ei ollut suomenkielistä tekstitystä, vaikka aikaisemmissa julkaisuissa olikin. Täytyy tulla sit ilman toimeen. Sarjan tuotanto on jäissä koronatilanteen takia ja nähtäväksi jää milloin viimeiseksi kaudeksi suunniteltu kutoskausi tulee.

Yle 1:llä pyörii parhaillaan Babylon Berlinin kolmas kausi. Ja MTV:llä Billionsin 5. kausi, jonka esittäminen on jäänyt kesken jenkeissä koronatilanteen vuoksi ja näemmä jää nyt Suomessakin.

Äskettäin loppui myös American Horror Storyn Apocalypse-kausi. Oli heikoin tähän asti näkemistäni. Noidat ei ole oikein koskaan jaksaneet innostaa ja tässä oli pelkkiä noitia juonittelemassa jossain maailmanlopun bunkkerissa. Missasin tosin kauden ekan jakson, mutta tokkopa sen näkeminen olisi tilannetta parantanut mihinkään.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4079
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

hra47 kirjoitti: 21 Joulu 2020, 21:21 Yle 1:llä pyörii parhaillaan Babylon Berlinin kolmas kausi.
Nyt voipi tulla vähän vieroitusoireita, kun BB loppui. Mutta ilmeisesti vielä on ainakin yksi kausi tulossa. Sunnuntai-iltaisin olen katsonut Top Dog -sarjaa, ja viime sunnuntaina alkanutta Ivalo-sarjaakin ehkä tulee seurattua.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Uusi nostalgia Pöllö sarja on pettymys tietysti, nuo liiankin tutut mediakasvot eli kommentoijat ois saanut laittaa ruudun oik. Alakulmaan pieneen ikkunaan,heihallouta!


Erityisen tököä oli lauantaitanssien kohdalla... no tästä ei voi muuta ku rajusti parantaa... turha toivo...
Miten h..tti ne tekeekin nää leikkaukset näin amatöörimäisesti
Jotenkin aika Surkea kopio sohviksista.



Ohjelmalle lisää aikaa, vähemmän mainoksia.
Kiva...
Tai nej sittenkään
Viimeksi muokannut romualdo, 05 Touko 2021, 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Olen nähnyt vain pätkän jonkin jakson lopusta, mutta vanhojen ohjelmanpätkien näyttäminen on sinällään ihan kiva idea. Samat naamathan siellä tosiaan on kuin niin monessa muussakin maikkarin ohjelmassa.

Jaksossa näytettiin ilmeisesti siirrettävänä olevaa Urho Kekkosesta tehtyä patsasta tjsp, joka sitten romahtikin kesken kaiken. :sekava:
romualdo kirjoitti: 02 Touko 2021, 14:45 Miten h..tti ne tekeekin nää leikkaukset näin amatöörimäisesti
Jotenkin aika Surkea kopio sohviksista.
En katsonut tarpeeksi sanoakseni mitään leikkauksesta, mutta Sohvaperunoissa on paikoin mainioita siirtymiä, kun joku ihan toinen jatkaa lausetta tai vastaa kysymykseen.

Sohvaperunatkin tosin on ulkomainen formaatti, olikos alkuperäinen nyt brittiläinen Gogglebox. E: Joo näköjään.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Hävetkää kun käytätte nii vähän tätäkin ketjua. JUHA Matti alfa tv haastattelu. Ei muistanut v. 88 syksyn sävel biisiään!)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kaikki ohjelmat tuntuvat olevan kesätauolla. Digiboksissa on automaattitallennuksessa ainoastaan Putouksen parhaat, eikä sekään mikään hyvä ohjelma ole. Tällä hetkellä tulee seurattua EM-futista. Sit Yle Teemalla oli juuri neliosainen ohjelma orjuuden historiasta. Ei mikään erityisen informatiivinen. Se oli kylläkin mielenkiintoinen tieto, että suurin osa Afrikan orjista vietiin Karibialle ja Etelä-Amerikkaan. Pohjois-Amerikkaan meni vain pieni osa, mutta he ovat saaneet kaiken huomion ja julkisuuden mediassa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

olenko kehunut Miehen puolikkaita Fox kanavalta... ja brankkarisarjat 9-1-1 samalta kanavalta pitävät otteissaan... harvinaista.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Prisman alaisuudessa ollut nyt viime viikkoina ihan mielenkiintoinen 6-osainen dokkarisarja nimeltä Energian tarina...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Nyt kannattaa kaikkien katsoa Ylen Areenasta dokumenttisarja "Kylmän sodan Suomi" eli suomettumisen aika. Kertoo siis Kekkoslovakian ajasta Neuvostoliiton hajoamiseen asti, kun Suomi oli rähmällään ja oppi hyssyttelemään, valehtemaan itselleen sekä itsesensuuriin yms. Rakenteellista korruptiota ja vaikuttaja-agentteja on edelleen. Sarjassa viitataan miten suomettuminen näkyy edelleen Nato-keskustelussa, ja ymmärtää paremmin miksi Natoon liittymisestä ei ole koskaan käyty keskustelua oikeilla argumenteilla ja Suomen turvallisuuspoliittisesta tilanteesta on sepitelty tyhjiä hokemia.

Tiedän ettei aihe tunnu monesta kovin mielenkiintoiselta, mutta tämä Nato asia voi tulla vastaan hyvin äkkiä, kuten kaikki ulkopolitiikkaa seuranneet tietävät. Venäjähän on esittänyt (piippu Ukrainan ohimolla) ukaasin Yhdysvalloille, että mm Ukraina sekä muut Natoon vielä liittymättömät Itä-Euroopan maat (Suomi ja Ruotsi) jäävät Venäjän "etupiiriin". (Tarkoittaisi käytännössä ennen pitkää Venäjän diktatuurin alle.) Tietenkään tähän Venäjän uusimpaan kiristysperseilyyn ei lännessä suostuta, mutta ei ole takeita siitä mikä on Venäjän seuraava siirto ja haetaanko tässä jotain oikeutusta.

A-talkissa (9.12) Risto Penttilä toi ajatuksen, että nopea liittyminen ja Nato-äänestys saattaa tulla äkkiä eteen alkuvuodesta. Samaa luin presidentin uudenvuodenpuheen rivien välistä.

(Natoa vastustavaa idiotismia on esiintynyt nettikirjoitteluina jo useita vuosia. Entisen suurlähettilään Hannu Himasen mukaan Putinin pakkomielteenä on hajoittaa koko Nato. Tätä juonikuviota on todennäköisesti vanhoissa KGB piireissä suunniteltu kauan ja huolella.)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Puutarhuri kirjoitti: 02 Tammi 2022, 00:31 Nyt kannattaa kaikkien katsoa Ylen Areenasta dokumenttisarja "Kylmän sodan Suomi" eli suomettumisen aika.
Seurannassa on. Itse olen katsonut Yle1:ltä, arkipäivisin yksi jakso 30 minuuttia on sopivampi annostelu minulle. En oikein jaksa ahmia kaikkia Areenasta kerralla. Olen sitä sukupolvea, joka aloitti peruskoulunsa juuri uudistetussa peruskoulussa suomettuneisuuden huippukaudella...

Lisäksi tällä hetkellä seuraan Leonardoa (perjantaisin Yle 1), American Horror Storyä: Kymmenes kausi (sunnuntaisin Subilla). Juuri äskettäin loppui 5-osainen sarja The North Water - Hyytävä Helvetti (niinikään Yle 1).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

kauhia moni on tänne tuonut ja nostanut esille omia suosikkiohjelmia...

viime viikolla, loppiaisena oli MAHTAWAN UPEETA MUSIKAALIA, ENGLANTILAISTA HUIPPUTYÖTÄ, ... VOI ETTÄ MÄÄ OLIN EKSAATISSA ... EKSTAASISSA ... KUINKA MONI MUU KATSOI SEN MITÄ NAUTINNOLLISIMMAN IROTKARkKIMAISEN MAISTUWAN MUSICALIN ... !?

OLIVER TWIST ...

"hUMPAPPAA... HUMPAPPAA ..." EI IHME, ETTÄ MEIDÄN JA BRITTIEN VÄLILLÄ ON SITÄ JOTAIN... LÄHES AINA KUN ON ESC-KISOISSA JAETTU PISTEITÄ ..., HUmppaahan rakastaa molemmat kansakunnat ... esim. , Uk 1967 ... Uk 1969, samoin kuin saariwaltakunnan biisit v. 1973, 1975, ... jne...
Ja hitto, ettei me tajuttu lähettää Erkki Junkkarista ja jotain repäsewwwää humbppaa...

Vastaa Viestiin