Levyraati 9

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Yhdeksällätoista käyttäjällä (+ ulkopuolisilla) on reilu vuorokausi aikaa antaa pisteensä (pisteytys päättyy 31.12 kello 23:59). :termari: :mummeli: :juhaukki:

Laittakaahan mun inboxi huutamaan! :mrgreen:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7558
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Requel »

Itelle tää oli tähän mennessä raskain levyraati kun oli välissä tää tauko ja piti uudelleen perehtyä kaikkiin... :mrgreen: En siis ole instrumentti-kappaleiden ystävä, vaikka ihan hyviä joukosta löytyikin. Tai ne olisivat olleet hyviä laulun kanssa. :lohduton:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Timoteus kirjoitti: 30 Joulu 2018, 15:18 :supati: Vinkki vastaisen varalle: loogisesti nimetyt YouTube-soittolistat löytää YouTuben omalla haulla, vaikka Kuppila ei toimisi. Levyraati 9:n soittolistaa olisi siis ihan helposti voinut luukuttaa Kuppilan ollessa poissa pelistä.

Teinkö niin? En. :heh:
Olen jotenkin onnellinen, että itse tajusin tehdä näin. :violette: Niinpä heti Kuppilan palauduttua olin käytännössä valmis lähettämään pisteeni. :heh: Olin kyllä tosiaan silleen "Jaa! :uujee: ", kun huomasin soittolistan löytyvän YouTube-haulla näinkin helposti. Eikö muka muualla ole ollut tarvetta soittolistalle nimeltä Levyraati 9? :draamaa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mulla ainakin jouluraati oli piilotettu lista (nyt jo ihan julkinen), joten ei välttämättä kaikkia raateja edes löydä haulla. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Serduchka kirjoitti: 30 Joulu 2018, 21:55 Mulla ainakin jouluraati oli piilotettu lista (nyt jo ihan julkinen), joten ei välttämättä kaikkia raateja edes löydä haulla. :lohduton:
Ehkä ne jatkossa kannattaa laittaa sellaisiksi ihan järjestelmällisesti. :miettii: :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Nevski »

TomppaJr kirjoitti: 30 Joulu 2018, 22:00
Serduchka kirjoitti: 30 Joulu 2018, 21:55 Mulla ainakin jouluraati oli piilotettu lista (nyt jo ihan julkinen), joten ei välttämättä kaikkia raateja edes löydä haulla. :lohduton:
Ehkä ne jatkossa kannattaa laittaa sellaisiksi ihan järjestelmällisesti. :miettii: :joojoo:
Minä poistan oman soittolistani heti kun kisa päättyy. :puna:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Nevski kirjoitti: 30 Joulu 2018, 23:10 Minä poistan oman soittolistani heti kun kisa päättyy. :puna:
Kai biisilinkit sentään säilyvät jossain myöhempää tarkastelua varten? En muutenkaan ymmärrä, miksi soittolistaa ei voisi säästää. On minullakin joitain 2015 tyrkkysanoituskisojen soittolistoja tuolla roikkumassa. :heh:
Meow cat, please meow back.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Nevski »

TomppaJr kirjoitti: 30 Joulu 2018, 23:12
Nevski kirjoitti: 30 Joulu 2018, 23:10 Minä poistan oman soittolistani heti kun kisa päättyy. :puna:
Kai biisilinkit sentään säilyvät jossain myöhempää tarkastelua varten? En muutenkaan ymmärrä, miksi soittolistaa ei voisi säästää. On minullakin joitain 2015 tyrkkysanoituskisojen soittolistoja tuolla roikkumassa. :heh:
En koe olevani velvoitettu arkistoimaan mitään tämän keskusteluketjun ulkopuolelle, joten kaikki mikä säilyy tästä kisasta, löytyy jatkossa tästä kesksutelusta. Eli tulokset tulee etusivulle (tulostaulukosta näkee sitten myös samalla biisit ja käyttäjät), pistetaulukot tulee sitten 1.1.2019 illalla tänne.

Syy, miksi en soittolistaa jätä auki, on se, että se on sidottu Youtuben kautta minun Google-tiliini ja taas sitä kautta Gmailiin, jota käytän pääasiallisena sähköpostina. Sähköpostia varten tarvitsen käyttää omaa nimeäni Google-tililläni, mutta tämän kisan takia olen vaihtanut nimeni Google-tilissä (eli sama nimi näkyy nyt Youtubessa ja sähköposteissa). En halua lähettää tärkeitä sähköposteja jatkossa jollain oudolla nimellä, mutta en halua myöskään jakaa soittolistan kautta omaa nimeäni netissä. Yritin löytää asetuksista keinon erottaa Youtube-nimen Gmailin nimestä, mutta en onnistunut siinä. Enkä tämän takia luo uutta sähköpostia.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Nevski kirjoitti: 30 Joulu 2018, 23:22 Eli tulokset tulee etusivulle (tulostaulukosta näkee sitten myös samalla biisit ja käyttäjät)
Toivottavasti biisit linkkeineen niihin versioihin, jotka kukin kilpailija on sinulle lähettänyt. Jotenkin mietin, tajusitko edes pointtiani tässä asiassa. :heh: Ongelma on siis se, että jos esim. haen YouTubesta "Yuji Ohno - Grudge", ei se todellakaan anna kyseistä raatibiisiä vaan jotain ihan höpönhöpöä. Ilman kilpailijan sinulle lähettämää linkkiä tuota biisiä olisi jälkikäteen hyvin vaikeaa löytää. Itse ainakin haluan jatkossakin tunnelmoida joitakin raatibiisejä.
Meow cat, please meow back.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Nevski »

TomppaJr kirjoitti: 30 Joulu 2018, 23:39
Nevski kirjoitti: 30 Joulu 2018, 23:22 Eli tulokset tulee etusivulle (tulostaulukosta näkee sitten myös samalla biisit ja käyttäjät)
Toivottavasti biisit linkkeineen niihin versioihin, jotka kukin kilpailija on sinulle lähettänyt. Jotenkin mietin, tajusitko edes pointtiani tässä asiassa. :heh: Ongelma on siis se, että jos esim. haen YouTubesta "Yuji Ohno - Grudge", ei se todellakaan anna kyseistä raatibiisiä vaan jotain ihan höpönhöpöä. Ilman kilpailijan sinulle lähettämää linkkiä tuota biisiä olisi jälkikäteen hyvin vaikeaa löytää. Itse ainakin haluan jatkossakin tunnelmoida joitakin raatibiisejä.
Kyllä tajusin mitä tarkoitat. Linkit löytyy nyt vielä auki olevasta soittolistasta. Ken haluaa, voi sieltä niitä napsia itselleen talteen omalle Youtube-tilille. Tänne ketjuun en ala niitä sen tarkemmin laittamaan (jos joku muu välttämättä ne alkuperäiset linkit haluaa tänne listata, niin siitä vaan). Tässä on hommaa muutenkin ollut tämän jo venyneen kisan kanssa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä tavallaan näen itseni Nevskissä nyt. :heh: En minäkään alkaisi erikseen mitään linkkejä noihin biiseihin tekemään vaan soittolistalta napsittaisiin biisit omille YouTube-soittolistoille. Minä sen sijaan tosin suostun säästämään jouluraadin soittolistan YouTube-tililläni, koska Gmail ei ole ensisijainen sähköpostini. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)


Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kiitos TomppaJr. :peukku:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11933
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja sziget »

Sylvesterin kunniaksi yritän kommentoida. :juhla:

1. GBR: Davey Asprey – Kaiju
Virkeä avaus. Genre miellyttää hiukan, ellei mene ihan ekstremeksi.

2. FIN: Lordi - Magistra Nocte
En päässyt yli kysymyksestä "Jos en tietäisi esittäjää..."

3. GBR: 808 State - Pacific 202
Etäistä tai coolisti etäännyttävää. Piipittävää ja säksättävää.

4. JPN: Perfume – Handy Man
No jaa. Karaoke- tai instrumentaaliversion voi varmaan tekaista mistä tahansa biisistä.

5. SLO: Jani Golob - Planica Slow Motion Theme
Yksi suurimmista arvoituksista. Mitä tämä tarkoittaa olla? :miettii:

6. ITA: The Sidh - Iridium
Säkkipilli ja panhuilu ovat nou-nou-soittimeni. Vetävä kappale siltikin.

7. JPN: Mega Man 2 - Title Part 2
Onko pelimusiikki jonkun mielimusiikkia? Onneksi olkoon hänelle.

8. KOR: Yiruma - River Flows In You
Jevgenia Medvedevan lyhytohjelman musiikki kaudella 2016-17, kun hän voitti toisen MM-kultansa. :surrur:

9. GBR: Fuck Buttons - Surf Solar
Nyt meni haastavaksi. Keskittyminen herpaantui enemmän kuin kerran.

10. USA: Hidden Citizens - Moonlight Sonata
Onko Beethoven nyt jenkki (en tarkoita sitä hauvaa)? Liian klassikko etten sanoisi klisee.

11. KOR: Big Marvel - My Heart Will Go On
En tuntenut. Kyllä nauratti. Kiitos omasta ja Titanicin matkustajien puolesta.

12. AUT: Vienna Philharmonic Orchestra - The Imperial March
Vaikea suhtautua. Tähtien sota on liiaksi fantasiaa minulle. Tykkään enemmän scifistä.

13. GBR: Michael Nyman - The Heart Asks Pleasure First
Tuttu elokuva. Musiikki on jäänyt elämään. Hitti- tai ainakin klassikkovaara.

14. AZE: Bizimkilər - Гуд Бай Америка
Ei mitään etnoa vaan neuvostoliittolaisen Nautilus Pompilius -rockbändin biisi Good-bye America. :joojoo:

15. USA: Sleeping at Last – Saturn
Kaunista. Instrumentaaliversio sallittakoon, koska lauletussakin laulu alkaa vasta jälkipuoliskolla.

16. FIN: Antti Martikainen - The Lone Wanderer
Luontevasti Ennio Morriconen kaviouralla. Onko tarpeeksi uutta ja omaa?

17. JPN: Sumio Shiratori - Mahou No Shirukuhatto
Muumit eivät kuuluneet omaan lapsuuteeni. Sori myös japaniksi.

18. ITA: ORAX - Missing
Tätä voisi jo pitää pienenä löytönä. Mukava joskin pitkä.

19. USA: Kronos Quartet - The Beatitudes
Leppoisaa. Italialaisesta elokuvasta Suuri kauneus (2013). Säveltäjä näkyy olevan venäläinen.

20. USA: John Williams - Hedwig's Theme (Harry Potter Theme song)
Sama ongelma kuin Lordissa ja Tähtien sodassa. Fanitetaanko biisiä vai Harry Potteria?

21. GBR: Elektronomia - Sky High
Lisää elektroa. Ei paha jos ei välttämättä kiehtovinkaan.

22. FRA: Säv. Olivier Messiaen- Desseins éternels
Korkeampaa taidetta. Kunnioitan mutta tunnustan rajoitukseni. Esittäjän kotimaatako ei saatu selville?

23. USA: Sam Maher - New York
En tiennyt olevani pannumusiikin ystävä, päinvastoin. Melkoinen velho.

24. USA: zircon – Colossus
Aika ekstremeä. Yhtäältä viehättää, toisaalta koettelee korvia.

25. GBR: Bond – Victory
Saatan hyväksyä klassikkojen popularisoinnit, vaikken aina innostu niistä. Tällä kertaa en.

26. JPN: Sawagi – kyakkya
"Naapurin sähköurut luo outoa tunnelmaa..." Vähän enemmän kuin pelimusiikkia.

27. LAT: Tobu – Higher
Ilmava. Tästä oli liimattu kokoon tunnin versiokin. Kiitos ettei sitä tarjottu. :apuva:

28. RUS: Chronos - Broken Song
Planican ohella vaikeatajuisimpia.

29. USA: Two Steps From Hell - Dragon Rider
Jotain isoa on tekeillä. Täytyy olla, jos ratsuna lohikäärme.

30. GER: Hans Zimmer – Time
Nimekäs elokuvasäveltäjä, biisille en löytänyt kontekstia. Videokollaasi vähän ärsytti.

31. JPN: Sumio Shiratori - Muumin Tani Fuyu
Lisää muumia mukiin. Tämähän on vallan melodinen. Kiirehtimätön.

32. GBR: 65daysofstatic - Radio Protector
Nyt löytyi taajuus. Mitä näistä kerrotaan? Kokeellista rockia, progeksikin haukutaan. Höh. :kuulokkeet2:

33. FIN: Darude – Sandstorm
Pisteiden kalastelua. Suomalainen voi olla tietämätön Yirumasta mutta ei Darudesta.

34. GBR: The Daniel Pemberton TV Orchestra - Adventure Is Go! (Kinect Adventures Theme)
Tämäkään ei kuulunut omaan lapsuuteeni. Eläytymisvaikeuksia.

35. JPN: Yuji Ohno - Grudge
Jänniä kilinöitä ja mitä kaikkea. Kokonaisuus pakeni.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7558
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Requel »

Kiitos Tompalle listasta! :joojoo:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42004
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kuuntelumaraton meneillään. Odotinkin, että olisi paljon jotain minimalismia ja trancea (eli soundimatto jossa tapahtuu vähittäistä muutosta), mutta en sentään että ihan näin paljon :tajuton: Ei sillä että minulla varsinaisesti olisi mitään sellaista vastaan; sopii hyvin taustamusaksi johonkin muuhun (ei älyllisesti vaativaan) keskittyessä. Itse asiassa omakin kappalevalintani edustaa sitä sorttia, joskin myöhemmin löysin biisin joka olisi ollut tarkoitusenmukaisempi (ja ehkä monipuolistanut instrumentaalimusiikin kokonaiskuvaa).

Ja nyt ihmettelen kun ihan selvästihän on ihmisääntä yhdessä biisissä juuri nyt :draamaa:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16195
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Davey Asprey – Kaiju
Tyylikäs trancepläjäys, jossa on nimensä mukaisesti monströösiä meininkiä. Parhaimmillaan autossa kuultuna.

Lordi – Magistra Nocte
Ilmeisesti tämä "biisi" lienee jonkun toisen biisin intro, joka on syystä tai toisesta pätkäisty omaksi raidakseen, ainakin tiedän Coldplaylta pari sellaista. Tämä jäi nyt hieman hahmottomaksi pimputteluksi.

808 State – Pacific 202
Kuin pelivalikkomusiikkia. Menee taustalla, mutta ei jaksa näin irrallisena.

Perfume – Handy Man
Reipashenkinen humppa, ei arvaisi japanilaiseksi.

Jani Golob – Planica Slow Motion Theme
Ah, klassikko. :ihana: Muistan vielä miten lapsena laitoin tämän takia televisiota kovemmalle hidastusten aikana. :heh: Tuo vielä nykyäänkin tunteet pintaan, nytkin on vähän vaikea pidätellä itkua kun tämä on vain niin kaunis.

The Sidh – Iridium
Uu, säkkipilli! Tosin (ehkä) hieman liian rokihtava, säkkipillistä kun pidän enemmän yksinään tai muun etnoisemman musisoinnin yhteydessä.

Mega Man 2 – Title Part 2
Siinä sitten sitä pelimusiikkia... Ei kuitenkaan mitään klassikkoainesta, mutta kivan vauhdikas.

Yiruma – River Flows In You
Herkkää pianotaiturointia, mutta jäin kaipaamaan taustalle muitakin soittimia.

Fuck Buttons – Surf Solar
Ihanan psykoa, mutta samalla niin rauhoittavaa.

Hidden Citizens – Moonlight Sonata
Eeppiset trailerimusiikit. :surrur: Tosin oliko tässä kuorohoilotusta?

Big Marvel – My Heart Will Go On
Siis mikä tämä on?!?! :rofl: Hajosin totaalisesti ja sain siksi älyttömän yskänpuuskan.

Vienna Philharmonic Orchestra – The Imperial March
Klassikkoja, klassikkoja. Toimii edelleen. Videoista parhaiten on jäänyt varmaan mieleen se versio, jossa lego-animaatiossa Darth Vader johtaa kloonisotilassoittokuntaa.

Michael Nyman – The Heart Asks Pleasure First
Tyylikäs video ja miellyttäviä sointukulkuja, mutta siinäpä se.

Bizimkilər – Goodbye America
Vihdoinkin musisointia tuolta nurkalta maailmaa. Kuuntelisi kauemminkin.

Sleeping at Last – Saturn
Rauhoittavaa, mutta ponnekasta.

Antti Martikainen – The Lone Wanderer
En niin lännenelokuvista välitä, mutta tämä menettelee.

Sumio Shiratori – Mahou no shirukuhatto
Jee muumimusiikkia! Pidän enemmän niistä synkemmistä, mutta eihän tällekään voi vastaan laittaa.

ORAX – Missing
Perin mieluisaa elektroilua. Ei ehkä puhdasta trancea, mutta kelpaa.

Kronos Quartet – The Beatitudes
Tyylikäs, joskin lyhyemminkin olisi riittänyt.

John Williams – Hedwig's Theme (Harry Potter Theme song)
Lisää klassikoita. Potterien soundtrackeiltä olisi löytynyt paljon muutakin, mutta kelpaa tätäkin taas kerran luukuttaa.

Elektronomia – Sky High
Makuisaa mäiskettä. :peukku:

Olivier Messiaen – Desseins éternels
Synkkyys on parasta uruilla tulkittuna.

Sam Maher – New York
Muistan jonkun biisin joka kuulosti vähän samankaltaiselta kuin tämä, ja minua jäi vaivaamaan mikä soitin siinä oli kyseessä. No nytpä tuo selvisi. Oikein mukaansatempaavaa. :peukku:

zircon – Colossus
Oikein monimuotoista jyskettä, kaikkea kaikille.

Bond – Victory
Tässäkin oli jotain tuttua. Ihan menevä tulkinta.

Sawagi – kyakkya
Kuulosti aika brittiläiseltä. Pirteää pimputtelua.

Tobu – Higher
Kivat dropit siinä minuutin ja 2,5:n kohdilla. Ehkä vähän perus muutoin.

Chronos – Broken Song
Sekava, mutta jaksoi pitää mielenkiinnon yllä loppuun asti.

Two Steps From Hell – Dragon Rider
Menevyyttä löytyy. Oma suosikkini heiltä (ja vielä samalta albumilta) on tosin Atlantis, jota käytettiin Sotšin olympialaisten tunnarin pohjana.

Hans Zimmer – Time
Yksi Zimmerin monista mestariteoksista. Viime ajoilta paras lienee FIFAn uusi tunnussävel, jota pidin syksyllä pitkään soittoäänenäni.

Sumio Shiratori – Muumin tani fuyu
Synkemmästä muumimusiikista kun oli puhe, niin tässäpä sitä sitten onkin. Kaunista.

65daysofstatic – Radio Protector
Menevää taustamäiskettä. Video oli jokseenkin hämmentävä.

Darude – Sandstorm
Meinasin laittaa tämän ysäriraatiin. :heh: Tarvitseeko tätä enempää kommentoida? :mrgreen:

The Daniel Pemberton TV Orchestra – Adventure Is Go! (Kinect Adventures Theme)
Vielä pelimusiikkia. Aika puuduttava raita.

Yuji Ohno – Grudge
On tässäkin ajoittaisia ansioita, mutta kokonaisuutena koukuton.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42004
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Rousku »

sziget kirjoitti: 31 Joulu 2018, 00:55 20. USA: John Williams - Hedwig's Theme (Harry Potter Theme song)
Sama ongelma kuin Lordissa ja Tähtien sodassa. Fanitetaanko biisiä vai Harry Potteria?
Minulla ei ole oikein minkäänlaista suhdetta Harry Potterin kanssa ollut (ekaa kirjaa luin ehkä 80 sivua ennen kuin luovutin), yhtään elokuvaa en ole nähnyt. Minusta tuo on silti kohtalaisen kelvollisesti sävelletty. Alkupuoli varsinkin; tulee melkeinpä pähkinänsärkijämäinen vaikutelma (tarkoitan Tshaikovskin balettimusaa). En vielä tiedä, riittävätkö ansiot pisteille.

Edit: Pisteet annettu ja veikkaan että ykköseni voittaa koko raadin.
Viimeksi muokannut Rousku, 31 Joulu 2018, 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Odotan yhdentoista ihmisen pisteitä. Teillä on vajaa 12 tuntia aikaa äänestää.

Odotellessa voi virittäytyä tämän päivän tunnelmaan.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42004
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nevski kirjoitti: 21 Joulu 2018, 18:08 Kazakstanin tuotantotiimi ehdottaa, että kiertopalkintona olisi "Kultainen Arja"
Kultainen Arja, Altainen Kurja... viitanneeko altaaseen vai Altain tasavaltaan, joka sijaitsee sopivasti Kazakstanin naapurissa? Koska minulla ei liene vaaraa saada Arjaa ristikseni, voisin kannattaakin häntä ns. kiertopalkinnoksi.

Pistetaulukon toteutus näyttää silmissäni sangen selkeältä. Voi kyllä olla etten ehdi nauttimaan siitä livenä.
Rise, angel, shine, love!

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Nevski »

kuva



TULOKSIA SIIS TÄNÄÄN 1.1.2019!! KELLO 20:00! :heh:

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Mulle voi käydä miten vaan tässä raadissa :draamaa:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Ite oon iloisesti yllättynyt kommenteista mitä raatibiisini on saanut ja suattaapi olla että voin kohota tuloslistan paremmalle puolelle. :mrgreen: Tietty nyt kun uskallan sitä odottaa, kömmähän haistelemaan pohjapölyjä. :heh:

Jännä muutenkin nähdä mitkä biisit tulevat nousemaan. Sen iloisen viulukatraan luulen olevan tiukasti kiinni voitossa, koska erottuu biisimerestä viisumaisella särmällään. Lienee keränneen tasaisesti pisteitä monelta käyttäjältä.

Ite oon aivan hurmistunut joululoman aikana yhteen raadin instruhuritteluun. Harmi kun annoin sille vain kahdeksan pistettä, koska olisi ansainnut täydet bojot. :kups:

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Kello 20:00 alkaa!
kuva

(Otan kyllä lasin viiniä tämän illan urakan jälkeen, on ollu sellanen työmaa.. :tanssi_02: )

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Isänsäkin opetellut hyvin suomea, jee! :tapu: :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Mua ei oo jännitännyt milloinkaan tässä raadissa, mut nyt alko jännittää iha kunnolla :draamaa:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Itse en onnistunut löytämään tähän raatiin ihan napakymppibiisiä, joten aika välinpitämättömin tuntein odotan omaa sijoitustani. Toisaalta ehkä sitä menestystä voisi nyt tullakin, kun biisi ei edusta niin paljoa omaa erityislaatuista musiikkimakuani. :heh:

Voittajasta on aika vahva aavistus. Löytyisikö se tällä kertaa Etelä-Euroopan suunnalta...
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Se olisi Kultainen Arja jaossa! Ken kumma sen saakaan..

Pyrin julkistamaan pisteet rivakassa tahdissa, tavoite on 1-2min välein julkistaa aina uusi taulukko. Toki jos foorumi tökkii/hidastelee, niin en voi sille mitään.

kuva

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Terasbekoni kirjoitti: 01 Tammi 2019, 19:08 Voittajasta on aika vahva aavistus. Löytyisikö se tällä kertaa Etelä-Euroopan suunnalta...
Etelä-Euroopan suunnalle laitan rahat minäkin. :sohva: 👟
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20458
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 9

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

klaus-12 kirjoitti: 01 Tammi 2019, 19:43
Terasbekoni kirjoitti: 01 Tammi 2019, 19:08 Voittajasta on aika vahva aavistus. Löytyisikö se tällä kertaa Etelä-Euroopan suunnalta...
Etelä-Euroopan suunnalle laitan rahat minäkin. :sohva: 👟
Yhdyn tähän kuoroon. Mikäli ajatuksissamme ei pyöri sama maa, olen hyvin yllättynyt.
Got a fire and a country heart 🔥

Vastaa Viestiin