Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Itselle päätös genrestä oli lopulta melko helppo. :mrgreen: Mulle arpoutui yksi oma genre, mutta valitsin toisen kuitenkin. Yksi genre oli helppo heittää "roskiin" jo heti kättelyssä, koska en olisi niin helposti löytänyt siitä itseäni miellyttävää biisiä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Mä olin positiivisesti yllätynyt mun kappaleesta :uujee: En ois uskonu, että oisin lähettäny siitä genrestä yhtään biisiä levyraatiin
Hylkäsin heti alkuun yhden ja sitten etin kahdesta genrestä
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6545
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Itse oon yrittänyt haastaa itseäni ja olla valitsematta mulle helpointa genreä. Tuntuu vaan, että kahdesta tuntemattomammasta musiikkityylistä en oikein löydä mitään mistä oikeasti pitäisin. :rullaati: Enää päivä aikaa päättää biisi joten ehkä vain menen ilmeisintä reittiä.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16654
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Enää kolme kappaletta puuttuu. Varapaikkojakin on jäljellä, jos joku haluaa vielä pikaisesti mukaan.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16654
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Vielä puuttuu yhden ilmoittautuneen kappale. Se pääsee mukaan jos se on postilaatikossani siinä vaiheessa kun herään aamulla; muussa tapauksessa käynnistän kisan niillä mitä on.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16986
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Viesti Kirjoittaja Happy »

Sain mielestäni aika helpot genret ja hyvästit jouduin heittää genreille: genre X & genre Y, tosin jälkimmäisen genren biisil osallistuin alunperin, ja se biisi olis varmasti ollut tän raadin mitallisijoil..
Lopult tulin kuitenki katumapääl koska en haluu pelaa varman päälle joten vaihoin biisiä ja genreä ja menin aika yllättävällä genrellä, menestykseen en usko kuitenkaaan: enköhän löydä nyt itseni ensimmäistä kertaa tulostaulukon huonommalta puoliskolta :draamaa: :heh:
Viimeksi muokannut Timoteus, 13 Tammi 2019, 01:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: hups
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30530
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Minusta ei kannata paljastaa hylkäämiänkään genrejä tässä vaiheessa, koska se voi antaa vihjeitä siitä, mitkä raatibiiseistä eivät ainakaan voi olla sinun.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16986
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Viesti Kirjoittaja Happy »

Timoteus kirjoitti: 13 Tammi 2019, 00:54 ^ Minusta ei kannata paljastaa hylkäämiänkään genrejä tässä vaiheessa, koska se voi antaa vihjeitä siitä, mitkä raatibiiseistä eivät ainakaan voi olla sinun.
Ymmärsin säännöist et jokaisella käyttäjälle tarjotaan omat uniikit genrensä, eli ettei samaa genretä tarjota kuin vain yhdelle käyttäjälle. Mut taisinkin ymmärtää säännöt väärin.. ihmettelinkin kun muut ei oo tääl puhuneet mitään hylkäämistään genreistään, hups :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30530
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Jokaisella oli uniikit genret, mutta arvonnassa oli käytössä korijako. Korijaon tarkoitus oli varmistaa, ettei kenellekään osuisi kolmea kovin samantyyppistä genreä. Hylkäämiesi genrejen "naapurigenrejen" biisit eivät siis käytännössä voi olla sinun. Editoi pois nuo maininnat ennen kuin kaikki näkevät ne. :draamaa:

Muoks: Pöh. Olen admin. Editoin itse. :ylppis: :heh:
Viimeksi muokannut Timoteus, 13 Tammi 2019, 01:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: x
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16986
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Viesti Kirjoittaja Happy »

Timoteus kirjoitti: 13 Tammi 2019, 01:00 ^ Jokaisella oli uniikit genret, mutta arvonnassa oli käytössä korijako. Korijaon tarkoitus oli varmistaa, ettei kenellekään osuisi kolmea kovin samantyyppistä genreä. Hylkäämiesi genrejen "naapurigenrejen" biisit eivät siis käytännössä voi olla sinun. Editoi pois nuo maininnat ennen kuin kaikki näkevät ne. :draamaa:

Muoks: Pöh. Olen admin. Editoin itse. :ylppis: :heh:
Ahaa, joo totta. Kiitti ku editoit, teit mulle palveluksen sillä biisini vois saada nuivemman vastaanoton ihan vain sen puolesta se osattais yhdistää mun laittamaks :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16654
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Kappaleiden vastaanotto

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Kaikki 32 kappaletta ovat onnistuneesti sisällä, ja semiarvonta voi käynnistyä. Käytän arvonnassa hyväkseni genrekoreja, joista voin tässä vaiheessa kertoa vähän enemmän. Ykköskorissa oli etupäässä rock- ja folk-genrejä, kakkosessa johonkin tiettyyn maantieteelliseen alueeseen liittyviä tyylejä ja kolmosessa dancea ja muita elektronisia tyylejä. Ykkösessä ja kolmosessa oli lisänä myös sellaisia, jotka eivät kuulu em. ryhmiin.

Vastaa Viestiin