Glee

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Glee

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Nyt nostan melko vanhan ketjun ylös, mut what the heck. :heh:

Sain kaverilta lainaan ensimmäiset kaksi kautta. Oon kattonut ekasta kaudesta vasta neljä ekaa jaksoa, mut olen aivan myyty. :uujee: Saan varmaan loputkin kaudet lainaan, kunhan hän on ensin katsonut ne (hän siis katsoo niitä jo uutta kierrosta, kun ensimmäisenä katsoi niitä netistä).

Tänne tulee varmaan jotain syväluotavaa vasta, kun olen katsonut kaikki kaudet. Yritän siihen asti olla spoilaantumatta ketjun aiemmista viesteistä. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Glee

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Nyt annoin itsellekin luonnollisesti luvan spoilaantua, sillä olen nyt katsonut kaikki jaksot tästä sarjasta. :uujee:

Piti sekin ihme nähdä, kun Kuppilan Serduchka melkein rakastui musikaalimaiseen sarjaa. :shock: En ole koskaan välittänyt sen suuremmin mistään musikaalimaisista jutuista, mutta tää sarja vaan toimi ihan sika hyvin. Loppua kohden alkoi vähän puuduttaa jo juonenkäänteet ja meininki ei ollut enää yhtä hyvää kuin ensimmäisillä kausilla, mutta pidin siitä, että ihmiset ystävystyivät lopulta sarjassa helpommin kuin alussa. Kerrassaan upeaa viihdettä!

Nyt luvassa pientä listausta, mutta kykenen ainoastaan top 5 -hahmojen listaamiseen... tässä tulee:

5. Shannon/Sheldon Beiste: Sympaattinen, lempeä, mutta silti ankara valmentaja. Hänellä oli omalaatuisuutta matkassaan, mutta pidin hänestä persoonana.

4. Roz Washington: Ihana black b*tch! <3 Olisin mielelläni katsellut häntä ruudussa useamminkin. Harmi, että oli vain niin pienessä roolissa.

3. April Rhodes: Siis tää acca oli kuin Leena Hefner o.s. Herppeenluoma, mutta osasi laulaa myös upeasti. Ei ehkä paras roolimalli nuorelle, mutta ihanan kreisi hahmo.

2. Becky Jackson: Toisinaan oon heikkona kehitysvammaisille hahmoille. Pidän/pidin Toisenlaiset frendit -sarjastakin, mitä näytettiin ainakin joskus oisko Ylellä (harmittaa, etten katsonut niin paljoa kuitenkaan sitä). Beckyssä oli myös todellista ja aitoa b*tch-asennetta! You go girl!

1. Sue Sylvester: Sue-jumalataren ylle ei kukaan lopulta itseään kammennut! :rakkaus: Hän oli vaan aivan upea ja ilkeä, mutta samalla yllättävän kiltti ja lempeä.

Top-listasta näkee, että itse Glee-klubilaiset eivät purreet meikäläiseen niin vahvasti kuin nämä top 5 -hahmot. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Glee

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Serduchka kirjoitti: 20 Maalis 2019, 05:16 4. Roz Washington: Ihana black b*tch! <3 Olisin mielelläni katsellut häntä ruudussa useamminkin. Harmi, että oli vain niin pienessä roolissa.

3. April Rhodes: Siis tää acca oli kuin Leena Hefner o.s. Herppeenluoma, mutta osasi laulaa myös upeasti. Ei ehkä paras roolimalli nuorelle, mutta ihanan kreisi hahmo.

1. Sue Sylvester: Sue-jumalataren ylle ei kukaan lopulta itseään kammennut! :rakkaus: Hän oli vaan aivan upea ja ilkeä, mutta samalla yllättävän kiltti ja lempeä.
Nämä munkin suosikkeja nykyään. :draamaa: Pitäisi taas aktivoitua seuraamaan, kun kaikki kaudet löytyy kaapista. :mrgreen:

Vastaa Viestiin