UMK19: yleiskeskustelu

Euroviisut 2019 Israelissa

Suosikkisi UMK-kappaleista?

Release me
21
13%
Superman
45
29%
Look away
91
58%
 
Ääniä yhteensä: 157

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Terasbekoni kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:43 Sebastian Facebook-livessä kyrpiintyneellä äänensävyllä: "Mä veikkaan, että tästä on jumppa ja tanssi kaukana." Kyllä, saitte juuri siunaukseni. Tel Aviviin vaan. :tapu:


:peukku: Nyt vaan kamerat mukaan niihin neuvotteluihin, kun Autio yrittää ehdottaa miehille poronnahka- asuja :rofl:
Viimeksi muokannut poika90, 29 Tammi 2019, 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

poika90 kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:35 Mietin, että onko Darudella yhtään ballaadin/ rauhallisempia kappaleita.
Itse karstastan vähän elektronisen musiikin saralla ballaadeja ja rauhallisia tunnelmointibiisejä, koska syntsien äänet ovat yleensä kovia ja steriilejä (esim. Tangerine Dream). Mieleen tulee lähinnä Vangelis joka on onnistunut loihtimaan lämpimämpiä soundeja omista syntsistään. Syntetisaattorit istuvat paremmin nopeatempoiseen säksätykseen.
Terasbekoni kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:36 Darude sanoi Iltiksen haastattelussa, että asetti osallistumisen ehdoksi sen, että saa tehdä omaa juttuaan. Tämä kuulostaa hyvältä.
:peukku:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Koska ne biisit tulivatkaan ulos? :puna:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

En voi sanoa olevani tuollaisen dance-musiikin ystävä, mutta ovathan nämä herrat jo kokeneita muusikoita, joten uskoisin kelvollisia biisejä olevan tulossa. En varmaan sen innostuneempi olisi ollut vaikka edustajaksi olisi paljastunut Tuisku tai Robin. No Robinista ehkä olisin innostunut.

Hyvää on se, että Darude on tehnyt selväksi, että vetää omaa linjaansa. Ylen jokaista kuningas-ajatusta ei kannattaisi lähteäkään toteuttamaan. - Poronnahkahaalarit, hyi hi**o.

Nyt vaan sitä ekaa biisiä odottamaan. :pliis:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Eka biisi ulos 8.2.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Kuuntelin nuo pari biisiä ja entistä enemmän alan jänskätä toukokuun euroviisupotkupalloilukisoja. Edm:ää, jossa rytkäisy kuparista klubimusaa. Tämä ensimmäinen biisi, oliko Moments on varsinkin semmoinen laukkaratojen kruunupäähevonen. Tuommoisella tekeleellä, jos laulu sujuu hyvin, kevyesti hilpattaisiin kympin sakkiin tai jopa kahdenkympinsakkiin sitten kun hoohetki on räpsäisty. Tekisi mieli kiljua tässä enemmän, mutta kun kuvaruutu menee ruttuun ja se ei ole namia.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Terasbekoni kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:43 Sebastian Facebook-livessä kyrpiintyneellä äänensävyllä: "Mä veikkaan, että tästä on jumppa ja tanssi kaukana."
Glitterpöksyt jalkaan! Mielenkiintoista nähdä, jatkaako UMK:n oheistuotanto vanhalla tutulla linjalla, jos esitykset tuovat kovaakin kontrastia. En usko Daruden saati Sebastianin perustavan mieskarkista sun muista.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Terasbekoni kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:43 Sebastian Facebook-livessä kyrpiintyneellä äänensävyllä: "Mä veikkaan, että tästä on jumppa ja tanssi kaukana." Kyllä, saitte juuri siunaukseni. Tel Aviviin vaan. :tapu:
Todellakin! :rakkaus:

suchanovellife
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 224
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 17:28

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja suchanovellife »

https://youtu.be/stzNasS-9r8 Siis tässä livessä Sebastian laulaa aika hyvin! Muutenkin ihan menevältä näyttää.

//Hmm, lisää kuunneltuani alan epäillä tätäkin ainakin osaksi lipsyncatuksi :draamaa:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

kuva

Siis mä niin fanitan tuota Sebastiania. Ollaan selvästi samaa mieltä UMK:sta. :rakkaus:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Terasbekoni kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:43 Sebastian Facebook-livessä kyrpiintyneellä äänensävyllä: "Mä veikkaan, että tästä on jumppa ja tanssi kaukana." Kyllä, saitte juuri siunaukseni. Tel Aviviin vaan. :tapu:
:heh:

Mistähän tän vielä näkisi?
Aina mun pitää käydä suihkussa

Jadine
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 336
Liittynyt: 07 Touko 2014, 22:11

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jadine »

Siis nuo ilmeet. :rofl: Miksi edes osallistua, jos ei kiinnosta?

Tosin hyvä vaan, jos eivät toteuta Ylen glitterpöksyviisuvisiota.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

lumi11 kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:50
Terasbekoni kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:43 Sebastian Facebook-livessä kyrpiintyneellä äänensävyllä: "Mä veikkaan, että tästä on jumppa ja tanssi kaukana." Kyllä, saitte juuri siunaukseni. Tel Aviviin vaan. :tapu:
Todellakin! :rakkaus:
<3

Kylläpä muuten *näyttääkin* kyrpiintyneeltä. On niin EVVVK ettei mitään rajaa. Hyvä. Yrittäköön Yle tuoda glitteriä kolmea metriä lähemmäs niin veikkaan että mulkaisee tosi pahasti ja jos jollekin sytyn niin sille.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Voi helevetti tota Sebastianin ilmettä! :rofl: Se on jopa oudolla tavalla aika kuuma. :vonkaus:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Daruden osallistuminen muuten tulee keräämään Internetissä todella paljon huomiota. Ilmiö on samankaltainen kuin SunStroke Projectilla; myös Euroviisuista piittaamattomat ihmiset tuntevat Daruden yhtä varmasti kuin Sergei Stepanovinkin, Daruden tapauksessa jopa nimeltä. Tiedä sitten, auttoiko tämä Moldovaa saavuttamaan kolmossijan, mutta ainakaan tunnistettavasta nimestä ei ole haittaa.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Terasbekoni kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:55 kuva

Siis mä niin fanitan tuota Sebastiania. Ollaan selvästi samaa mieltä UMK:sta. :rakkaus:

Joo Sebastian saa minustakin fanin jo noilla ilmeillä. Toivottavasti noita ilmeitä on myös paljon finaalissa, kun kanat heitä haastattelevat :tuuletus: :rofl:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Jadine kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:57 Siis nuo ilmeet. :rofl: Miksi edes osallistua, jos ei kiinnosta?

Tosin hyvä vaan, jos eivät toteuta Ylen glitterpöksyviisuvisiota.
:heh:
Yle tais ampua itseään jalkaan tän valinnan kanssa, ne ei tule tekemään mieliksi glitterkomissiolle. Kristallakin menee pomppufiilis kun se on näiden jätkien seurassa.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Terasbekoni kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:43 Sebastian Facebook-livessä kyrpiintyneellä äänensävyllä: "Mä veikkaan, että tästä on jumppa ja tanssi kaukana." Kyllä, saitte juuri siunaukseni. Tel Aviviin vaan. :tapu:
Toivo herää. Ehkä Reija Wäre ei tungekaan lavalle tanssijatyttösiä trikoissa ja liehuvien sifonkihuivien kera malliin Eeverest 2015 :pliis:
YourMother kirjoitti: 29 Tammi 2019, 14:02
Jadine kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:57 Tosin hyvä vaan, jos eivät toteuta Ylen glitterpöksyviisuvisiota.
Yle tais ampua itseään jalkaan tän valinnan kanssa, ne ei tule tekemään mieliksi glitterkomissiolle. Kristallakin menee pomppufiilis kun se on näiden jätkien seurassa.
Tänköhän takia Mikonkin alkujuonnon upeaa-mahtavaa-glitter-UMK-hehkutus tuntui vähän vaisulta?
Viimeksi muokannut Stargazer, 29 Tammi 2019, 14:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Onko kukaan uskaltanut vilkasta mitä mieltä ulkkarit on tästä käänteestä? Menisin itse katsomaan mutta olen hädin tuskin itse toipunut, joten ajattelin että ehkä joku voisi spoilata?
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Shchuka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 102
Liittynyt: 21 Touko 2013, 11:13

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Shchuka »

Osaako tuo ihan oikeasti laulaa? Onko kukaan kuullut?

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mattan »

YourMother kirjoitti: 29 Tammi 2019, 14:04 Onko kukaan uskaltanut vilkasta mitä mieltä ulkkarit on tästä käänteestä? Menisin itse katsomaan mutta olen hädin tuskin itse toipunut, joten ajattelin että ehkä joku voisi spoilata?
Vastaanotto on yllättynyt, mutta erittäin positiivinen. Tuskin yllättävää, Sandstormilla on 143 miljoonaa katselukertaa YouTubessa ja on vuosia ollut meemi. Käytännössä kukaan ei kuitenkaan ole kuullut Darudelta mitään muuta, joten reaktiot kappaleisiin jäävät nähtäväksi. Darude on kuitenkin samalla tasolla kuin eeppinen saksofonimies, joten normaalina artistina häntä ei tunneta.
Viimeksi muokannut Mattan, 29 Tammi 2019, 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1013
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Näen tässä artistivalinnassa jo kaksi positiivista asiaa:

1) Darude haluaa tehdä omaa juttuaan ja todennäköisesti tekeekin. Sebastiankin näyttää osaltaan pitävän huolen siitä, ettei mihinkään glitterhömpötyksiin lähdetä. :heh: Mainio asenne!

2) Darude vaikuttaa symppikseltä. Sellaiselta maanläheiseltä ja rauhalliselta kaverilta. Täytyy tunnustaa, etten tiennyt, millainen mies on Sandstormin takana, mutta ensivaikutelma on ainakin hyvin positiivinen. :joojoo:

Alkujärkytys on oikeastaan kääntynyt varovaiseksi toiveikkuudeksi! :mrgreen:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Alkujärkytys on vaihtunut lieväksi kiinnostukseksi. Osittain Sebastianin vuoksi. :mrgreen: Äänihän hepulla on hyvä, eli tämä yhteistyö herättää toiveita.
EDM-pop-tyylihän on sinänsä aika korkeassa huudossa maailmalla. Eli voihan tämä mennä ihan hvinkin, jos Darude on tehnyt nykyaikaiset biisit, eikä mitään ysärijyystöä.

Odotamme mielenkiinnolla. Toivottavasti vaan ylöspano maltetaan pitää tyylikkäänä.

Ulkomainen viisuväki on ainakin ottanut tiedon meidän edustajasta aika riemukkaasti vastaan.
Viimeksi muokannut Kiisa, 29 Tammi 2019, 14:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Nopealta FB vilkaisulta vois päätellä, että ainakin valintamme meemi-arvo on korkealla. Ainakin luulisi tulevan huomiota.
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Oisikohan Lenno ja Jeremy Folderol voineet olla apuna tekemässä kappaleita. Mietin taustalajia, että käyttääkö Suomi koskaan taustalaulajia sillä itse en muista sellaista tilannetta.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Miss Ludo kirjoitti: 29 Tammi 2019, 14:07Alkujärkytys on oikeastaan kääntynyt varovaiseksi toiveikkuudeksi! :mrgreen:
Sama. En ole ainakaan vuosikausiin ollut yhtä kiinnostunut siitä, millaista musiikkia UMK tulee pitämään sisällään. Ennen kaikkeahan toivoin artistia, jolla on jo oma vahva tyyli hallussa, ja sen sain, vaikken ihan Darudea odottanutkaan.

Nyt näytetään niille viisukliseehössöttäjille, mistä kana pissii! :twisted:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Mattan kirjoitti: 29 Tammi 2019, 14:06
YourMother kirjoitti: 29 Tammi 2019, 14:04 Onko kukaan uskaltanut vilkasta mitä mieltä ulkkarit on tästä käänteestä? Menisin itse katsomaan mutta olen hädin tuskin itse toipunut, joten ajattelin että ehkä joku voisi spoilata?
Vastaanotto on yllättynyt, mutta erittäin positiivinen. Tuskin yllättävää, Sandstormilla on 143 miljoonaa katselukertaa YouTubessa ja on vuosia ollut meemi. Käytännössä kukaan ei kuitenkaan ole kuullut Darudelta mitään muuta, joten reaktiot kappaleisiin jäävät nähtäväksi. Darude on kuitenkin samalla tasolla kuin eeppinen saksofonimies, joten normaalina artistina häntä ei tunneta.
Okei, kiitos päivityksestä. Ehkä uskallan itsekin mennä sitten katsomaan :eeek:

Aikamoinen meemi kyllä. Darude - Sandstorm on vakiovastaus kun joku kysyy "mikä biisi?" youtubessa.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Joo... taisi tästä UMK-vuodesta tulla minulle välivuosi. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Sisarukseni luulivat tätä vitsiksi, kun heitin heille, että Darude edustaa Suomea. :heh: Vanhat karsinnat takaisin, kiitos! Onneksi on Melodifestivalen.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Joo, tämä Daruden memejulkisuus voi itseasiassa sataa yllättävän tehokkaasti Suomen laariin. Ainakin nuoremman väen kiinnostuksen kohdalla.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jadine kirjoitti: 29 Tammi 2019, 13:57 Siis nuo ilmeet. :rofl: Miksi edes osallistua, jos ei kiinnosta?

Tosin hyvä vaan, jos eivät toteuta Ylen glitterpöksyviisuvisiota.
Kun nyt muistelen niin hämäriä mielikuvia menneisyydestä, että komean ja ihan lahjakkaan Sebastianin eräs ongelma suuremman menestyksen tiellä olisi ollut taipumus ylimieliseen kyrpiintyneisyyteen. Mene ja tiedä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Lukittu