UMK19: yleiskeskustelu

Euroviisut 2019 Israelissa

Suosikkisi UMK-kappaleista?

Release me
21
13%
Superman
45
29%
Look away
91
58%
 
Ääniä yhteensä: 157

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

https://areena.yle.fi/1-4661428

Arenassa finaalin kestoksi on kerrottu 1 tunti ja 30 minuuttia. Saman verran mitä viime vuonna. Samaan aikaan ei pitäisi tulla toisilta kanavilta muita katsojamagneetteja (paitsi jos MTV:n Uutisvuodon sellaiseksi laskee [500 000 katsojaluvut ovat tällä hetkellä lineaarisessa televisiossa suhteelisen hyvät]), joten voisi jopa olettaa UMK:n keräävän katsojia viime vuoden tyyliin. Viime vuonna tosin aikaisempi lähetysaika varmasti nosti lukuja.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Terasbekoni kirjoitti: 01 Helmi 2019, 19:32 Miettikää, miten absurdia olisi, jos jossain Huomenta Suomessa dissattaisiin avoimesti esimerkiksi Salkkareita. Eiköhän sekin ole aika elähtäneen ohjelman maineessa, mutta siitä huolimatta Maikkari on kaikki nämä vuodet pitänyt sitä ylpeästi lippulaivanaan, niin kuin omaa ohjelmistoa kuuluukin pitää. Miksi 200 miljoonan katsojan Euroviisut ovat aina kaiken tällaisen alapuolella? :heihaloo:
Tuohan on iso loukkaus euroviisuja kohtaan, verrata sitä johonkin ällöttävään saippuasarjaan :nohyi: (Nyt saatan ehkä itse syyllistyä siihen kulttuurisnobismiin, juu, mutta minusta se on tässä tapauksessa oikeutettua, saippua kun on aina saippuaa... :ylppis: ;))
Jadine kirjoitti: 01 Helmi 2019, 16:48 "Aina viisut voittaa se, joka saa paljon naapuriääniä!"
"No itse asiassa viisuja ei kyllä voiteta pelkillä naapuriäänillä, vaan biisin pitää olla suosittu ympäri Eurooppaa..."
"Ei kun kyllä ne on se naapuriäänet!"

Enhän nyt minäkään mene radioon kertomaan, että kyllä lätkä on ihan naurettava laji, en tietenkään katso, ja vielä esittelemään omia analyysejäni tyyliin:

"Se joukkue voittaa, jolla on nopeimmat luistelijat!"
"No itse asiassa maalit kyllä ratkaisevat, ja ne vaativat muutakin kuin nopeaa luistelutaitoa..."
"Ei kun kyllä se luistelunopeus ratkaisee!"
Tuo oli niin hyvä kuvaus, ja sopii itse asiassa lähes joka asiaan kun aiheen vain vaihtaa, niin tutulta kuulostaa, usein niin monet (varsinkin miehet) kuvittelevat tietävänsä kaiken asiasta josta eivät itse asiassa tiedä paljon mitään... ;)
Timoteus kirjoitti: 02 Helmi 2019, 00:08
Night_Owl kirjoitti: 01 Helmi 2019, 23:22Mut onhan se totta, et meidän silmissä viisut näyttää vähän erilaiselta kuin ei-harrastajan silmissä.
Eroaako viisuharrastus tuossa suhteessa muista harrastuksista? Ihan mistä tahansa asiasta joku vähemmistö on huomattavasti kiinnostuneempi kuin suuri yleisö.
Hyvin sanottu. :joojoo:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19789
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

klaus-12 kirjoitti: 02 Helmi 2019, 11:00 Viime vuonna tosin aikaisempi lähetysaika varmasti nosti lukuja.
Kuinka niin? Viime vuoden lähetysaika (19.00-20.30) ei ole vielä ihan sitä lauantai-illan primeintä prime timeä. Sen sijaan tuo lähetysaika tarkoitti sitä, että UMK-finaali meni osittain sekä Putouksen että Haluatko miljonääriksin päälle. Tällä kertaa tosiaan samaan aikaan ei pitäisi olla samanlaisia katsojamagneetteja muilla kanavilla, joten uskoakseni tänä vuonna on hyvät mahdollisuudet tehdä uusi UMK:n katsojalukuennätys.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

olvr20 kirjoitti: 31 Tammi 2019, 18:23 Suomi on noussut vedonlyönnissä kolmanneksi :heh: Eipä sillä mitään merkitystä ole kun on niin vähän biisejä selvillä...
Ei niin, mutta kyllä se silti on hienoa. Edellä on ainoastaan tuttu kaksikko, Ruotsi ja Venäjä, joita pelataan aina etukäteen. Suomella kun on tyypillisesti ollut se tilanne, ettei biisienkään julkistuksen jälkeen kerroin juuri pohjamassasta hievahda. Ainakin viime vuonna minun iloa lisäsi se kertoimien seuraaminen, tästä vuodesta tulee taas jännä! :tapu:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Puutarhuri kirjoitti: 02 Helmi 2019, 12:17
olvr20 kirjoitti: 31 Tammi 2019, 18:23 Suomi on noussut vedonlyönnissä kolmanneksi :heh: Eipä sillä mitään merkitystä ole kun on niin vähän biisejä selvillä...
Ei niin, mutta kyllä se silti on hienoa. Edellä on ainoastaan tuttu kaksikko, Ruotsi ja Venäjä, joita pelataan aina etukäteen. Suomella kun on tyypillisesti ollut se tilanne, ettei biisienkään julkistuksen jälkeen kerroin juuri pohjamassasta hievahda. Ainakin viime vuonna minun iloa lisäsi se kertoimien seuraaminen, tästä vuodesta tulee taas jännä! :tapu:
Kumma juttu nämä kertoimet, kun ei olla edes kappaleita vielä kuultu. :raaps:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11317
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

rosetta kirjoitti: 02 Helmi 2019, 11:43 Tuohan on iso loukkaus euroviisuja kohtaan, verrata sitä johonkin ällöttävään saippuasarjaan :nohyi: (Nyt saatan ehkä itse syyllistyä siihen kulttuurisnobismiin, juu, mutta minusta se on tässä tapauksessa oikeutettua, saippua kun on aina saippuaa... :ylppis: ;))
No voihan Salkkarit korvata vaikka Idolsilla tai The Voice of Finlandilla, jos ahdistaa. :heh: Salkkarit nyt tuli ensimmäisenä mieleen, kun on varmasti synttärien myötä käsittelyssä ollut. Kiva muuten saada sinutkin taas tänne kommentoimaan. :hali:

Jottei menisi ihan off-topiciksi, niin onnea Sebastianille tämänviikkoisesta perheenlisäyksestä!
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30485
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

sziget kirjoitti: 02 Helmi 2019, 01:38 Siihen nähden glitterin osuus on sivuseikka.
Ymmärrän pointin, että kitinä glitteristä on paisunut suureksi asian todelliseen merkitykseen nähden. Todennäköisesti olet oikeassa.

Mutta...

Minulla tämä asia menee tunteisiin. Koen, että redusoimalla viisut camp-juhlaksi Yle halventaa harrastustani ja mitätöi muut syyt, joiden vuoksi viisuja voi seurata – ne syyt, jotka minulle ovat tärkeämpiä. Viisuissa on ja saa olla campiakin, mutta jos niissä ei olisi mitään muuta, en kirjoittelisi Viisukuppilaan.

Avoin ja tahallinen viisujen pilkkaaminen haittaa minua vähemmän. Ulkopuolelta lyttääjät eivät yleensä tunne vihaamaansa asiaa kovin hyvin ja lyttäävät stereotypioiden perusteella. Pilkka on hampaatonta. Kukaan ei tee päätelmiä viisuista tai viisufaneista sen perusteella, mitä joku jälkiviisas vauhkoaa aamu-tv:ssä, ellei valmiiksi jaa samoja stereotypioita.

UMK-lähetykset ovat eri asia, koska Mikko, Krista et al. ovat edustavinaan meitä. He ovat luultavasti aidosti innoissaan viisuista mutta esittävät yhden hyvin kapean tavan harrastaa viisuja, jota en tunnista omakseni. Kun Ylen omissa viisulähetyksissä vahvistetaan vanhentuneita stereotypioita kilpailusta, se muovaa tehokkaasti mielikuvia vastakkaiseen suuntaan kuin niitä pitäisi muovata. Tällä ei olisi väliä, jos viisujen brändi ja arvostus olisivat Suomessa tarpeeksi vahvoja muuten, mutta ne eivät näytä olevan. Osallistumisesta kiinnostuneita artisteja ei jonoksi asti ole, jne.

Ymmärrän, että lähetyksiä ei tehdä pelkästään meille viisufaneille, mutta tämä ymmärrys ei avaa valittua camp-linjaa lainkaan, päinvastoin. Oletan, että täällä Kuppilassa campin hyväksyntä on kaikesta huolimatta suurempaa kuin Kuppilan ulkopuolella. Jos täälläkin enemmistön mielestä UMK:n camp-painotus on vaivaannuttava, mitä siitä mahdetaan olla mieltä tuolla ulkona? Mikä on UMK:n kohdeyleisö ja saavutetaanko se?
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

^ Todella hyvin sanottu :joojoo:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30485
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Puutarhuri kirjoitti: 02 Helmi 2019, 08:34 Niin on. Jos nyt UMK vaihtuisi vakavaksi ja tylsäksi pönötykseksi, niin kyllähän siinä mentäisiin taaksepäin. Tuossa kun ollaan katseltu näiden muiden maiden karsintoja, niin en minä ainakaan halua mitään latvialiettuapuola-tyylistä ohjelmaa.
Otoskoon takia voi olla sattumaakin, mutta UMK-ajan kaksi parasta viisutulosta saavutettiin niinä kahtena vuonna, jolloin UMK oli latviaunkariukraina-tyylinen ohjelma (vaihdoin vertailumaat, koska Liettua ja Puola ovat jääneet vähemmälle seurannalle).

Minulle riittäisi viisu- ja viisukarsintaohjelmaksi peräkkäiset kilpailuesitykset. Ideaalilähetyksessä puhetta ja väliaikaesityksiä olisi vain sen verran kuin on välttämätöntä. Ymmärrän, että monestakin syystä ohjelmat eivät sellaisia ole, mutta yhtäkään viisukarsintalähetystä mistään maasta en ole katsonut väliaikanumeroiden takia. Ehkä harrastan viisuja jotenkin epätavallisesti sitten.
Puutarhuri kirjoitti: 02 Helmi 2019, 08:34 UMK on ollut jatkuvassa muutoksen ja kehityksen tilassa. Näkee että yritetään. Ok, onhan siinä ollut hölmöyksiä ja ylilyöntejäkin, mutta ei niitä pidä vuodesta toiseen tuomita. Minusta edelleen pitäisi kehittää ohjelmaa kohti Melloja.
Jos UMK:ta kehitetään Melloja kohti kopioimalla Melloista helpoimmin näkyvät piirteet, saadaan aikaan ontto kopio. Puu, jossa on vain latva ja oksisto. Runko puuttuu. Tämänhetkinen yritys ei ole Ylen ensimmäinen yritys kopioida MF. Vuonna 2005 Yle päätti kopioida MF:n semifinaalikiertuekonseptin. Mönkään meni ja tuloksena oli Suomen siihen asti selvästi vähiten katsottu karsinta. Ruotsissa suosio ei ollut semifinaalikiertueen seuraus vaan semifinaalikiertue oli suosion seuraus. Yle kopioi väärän asian. Ja nähdäkseni tekee sitä taas.

Ensimmäiseksi tavoitteeksi voisi asettaa sen, että UMK:n brändi olisi tarpeeksi vahva kantamaan Suomessa ilman isoa artistinimeä. Kansainvälinen kiinnostus tulee jos on tullakseen, kun asiat tehdään hyvin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36775
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Erittäin hyviä kommentteja Timoteuulta. :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

TomppaJr kirjoitti: 02 Helmi 2019, 15:01 Erittäin hyviä kommentteja Timoteuulta. :peukku:
Jep, sanoi kaiken mitä mäkin halusin sanoa mutten osannut. <3

Yiorgos kirjoitti: 02 Helmi 2019, 01:13 kokevat sen vaan jonain homojen kokoontumisajona
:rofl:
Onko tässä vuoden paras heitto?
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Terasbekoni kirjoitti: 02 Helmi 2019, 13:14 No voihan Salkkarit korvata vaikka Idolsilla tai The Voice of Finlandilla, jos ahdistaa. :heh: Salkkarit nyt tuli ensimmäisenä mieleen, kun on varmasti synttärien myötä käsittelyssä ollut. Kiva muuten saada sinutkin taas tänne kommentoimaan. :hali:
Voi kiitos :hali: (Sitä taas niin pyhästi vannoin viime vuoden finaalin jälkeen etten aio enää seurata viisuja, ja kuinkas taas kävikään... :puna: )
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

olvr20
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 254
Liittynyt: 23 Heinä 2016, 12:44

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja olvr20 »

Ensimmäinen UMK katumainos bongattu T: Turkulainen

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Timoteus kirjoitti: 02 Helmi 2019, 14:56Kansainvälinen kiinnostus tulee jos on tullakseen, kun asiat tehdään hyvin.
2014-2017 UMK:t tuntuvat ainakin näin jälkikäteen olleen monien kansainvälisten fanien suosikkikarsintoja ja formaatistakin ilmeisesti pidettiin.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Oho. :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Timoteus kirjoitti: 02 Helmi 2019, 14:36 Koen, että redusoimalla viisut camp-juhlaksi Yle halventaa harrastustani ja mitätöi muut syyt, joiden vuoksi viisuja voi seurata – ne syyt, jotka minulle ovat tärkeämpiä.
No ymmärrän tämän hyvin. UMK:sta puuttuu nyt täysin se analysoiva faktatieto, mikä pitää kilpailussa olla. Vähän sama kun lätkäpelien väliajoilla vedetään ne taktiikkakuviot esiin ja asiantuntijat keskustelevat vakavasti mikä meni pieleen ja miten kannattaa edetä. (Voisihan siinäkin kohtaa mennä irvimään, että haloo.. kyse ei ole sodasta vaan pelistä. Viihteestä.) Kyllä se vakava analysointi on tärkeä osa kiinnostuksen kannalta.
Timoteus kirjoitti: 02 Helmi 2019, 14:56 Ensimmäiseksi tavoitteeksi voisi asettaa sen, että UMK:n brändi olisi tarpeeksi vahva kantamaan Suomessa ilman isoa artistinimeä. Kansainvälinen kiinnostus tulee jos on tullakseen, kun asiat tehdään hyvin.
Jep. Hyvin sanottu. Olisiko sinulla äkkiseltään ajatuksia, miten UMK:n brändiä kannattaa nyt tästä tilanteesta vahvistaa?

Minusta jo se että on tosissaan onnistuttu saamaan kiinnostava nimi ja täysin alansa ammattilainen Suomen edustajaksi, kertoo siitä että Ylessä on oikeasti yritystä pärjätä paremmin.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Puutarhuri kirjoitti: 02 Helmi 2019, 18:29
Timoteus kirjoitti: 02 Helmi 2019, 14:36 Koen, että redusoimalla viisut camp-juhlaksi Yle halventaa harrastustani ja mitätöi muut syyt, joiden vuoksi viisuja voi seurata – ne syyt, jotka minulle ovat tärkeämpiä.
No ymmärrän tämän hyvin. UMK:sta puuttuu nyt täysin se analysoiva faktatieto, mikä pitää kilpailussa olla. Vähän sama kun lätkäpelien väliajoilla vedetään ne taktiikkakuviot esiin ja asiantuntijat keskustelevat vakavasti mikä meni pieleen ja miten kannattaa edetä. (Voisihan siinäkin kohtaa mennä irvimään, että haloo.. kyse ei ole sodasta vaan pelistä. Viihteestä.) Kyllä se vakava analysointi on tärkeä osa kiinnostuksen kannalta.
Minä mielelläni kuuntelisin keskustelua komeiden pelaajien ulkonäöstä, mutta jääkiekkolähetyksistä ei puhuta tästä yhtään. :vollotus:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^ Se onkin vakava puute lätkässä. :peukku:

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

YourMother kirjoitti: 02 Helmi 2019, 15:47
Yiorgos kirjoitti: 02 Helmi 2019, 01:13 kokevat sen vaan jonain homojen kokoontumisajona
:rofl:
Onko tässä vuoden paras heitto?
Noh noh, huumorin kukka tuntuu kukkivan hyvin sielläkin suunnalla ja vuosihan on vielä aluillaan...
Χωρίς κανόνες! :suomi:

Progress
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 12
Liittynyt: 18 Tammi 2019, 20:56

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Progress »

Se on sitten UMK liput hankittu ja hotelli varattu maaliskuulle. Turussa nähdään. Toivottavasti Darude saa kunnon shown aikaan, ettei tullut turhaa panostettua näihin pippaloihin. :uujee: :tapu:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Katsoin juuri Emma gaalan Alman vedon biisin nimi ei jäänyt mieleen mutta hyvä kun viisut ei kiinnosta tuo esitys oli ainakin sellaista kuraa että huh...

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Apocalyptica feat. Sanni sen sijaan herätti kiinnostuksen nähdä viisulavalla...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

hra47 kirjoitti: 02 Helmi 2019, 20:25 Apocalyptica feat. Sanni sen sijaan herätti kiinnostuksen nähdä viisulavalla...
Ei pliis Sannia ainakaan. :eiei: Sen honottaminen on liikaa mulle. Suomeen mahtuu vain yksi Nylon Beat. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No voishan Sannin tilalla olla joku muu. Enemmän mun kiinnostukseni herätti se Apocalyptica... :heh:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Progress kirjoitti: 02 Helmi 2019, 20:10 Se on sitten UMK liput hankittu ja hotelli varattu maaliskuulle.
Olen vieläkin kahden vaiheilla lähtemisestä. Tässä olenkin selaillut hotelleja yms parhaillaan.

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 785
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

YourMother kirjoitti: 02 Helmi 2019, 15:47
TomppaJr kirjoitti: 02 Helmi 2019, 15:01 Erittäin hyviä kommentteja Timoteuulta. :peukku:
Jep, sanoi kaiken mitä mäkin halusin sanoa mutten osannut. <3

Yiorgos kirjoitti: 02 Helmi 2019, 01:13 kokevat sen vaan jonain homojen kokoontumisajona
:rofl:
Onko tässä vuoden paras heitto?
on....
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Siellä se Robin nyt esittää sitä englannin kielistä tuotantoaan Emma Gaalassa. :draamaa: Olisi kelvannut kyllä viisuihin tuo biisi, jonka veti.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Antihifistelija
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 20 Helmi 2017, 10:54

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Antihifistelija »

^ Ei me nyt mitään Benjamin Ingrosso / Robin Bengtsson -kopioita haluta! :niinpa:

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja celestes »

^ tuli muuten vähän Timberlake / The Weeknd mieleen tuosta Robinin biisistä. Mä näkisin tän kyllä ihan hyvin Melloissa.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11317
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Kuuntelen Robinin tuota englanninkielistä biisiä parhaillaan Spotifysta, ja kyllä kieltämättä harmittaa! Oltiin niin lähellä mutta niin kaukana spekulointiemme kanssa. Onnea nyt sitten maailmanvalloitukseen jotakin muuta kautta.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Lukittu