UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Euroviisut 2019 Israelissa

UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

*****
10
6%
****
40
24%
***
79
48%
**
27
16%
*
8
5%
 
Ääniä yhteensä: 164

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mutta eikö kaikesta päätellen näyttänyt viime vuonna siltä, että julkaisivat omasta mielestään parhaan viimeiseksi? Ainakin se sai komeimman ylöspanon ja esitettiin viimeisenä eli laskelmoitiin että pedataan eniten ääniä?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Niin, olihan Queens paras :ylppis:, mutta ehkä ne eivät ymmärtäneet niin itsestäänselvää asiaa, että ekana julkaistu saa suurimman huomion. Tai sitä, että yleisö ehtii fiksautua siihen enemmän. Kolmen biisin show:ssa esitysjärjestyksellä sen sijaan ei liene mitään vaikutusta. Jännä nähdä, onko tänäkin vuonna biisien järjestys lopputuloksissa sama kuin julkaisujärjestys.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Queens oli kyllä mitättömin biisi. Saara ei ole koskaan sanonut mikä oli suosikki mutta tosiasia on että eka biisi sai suurimman huomion. Darude tietysti ei ole Saara joten jos hän ei sitten halua tarjoilla kovinta tykitystä keulille.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

kuva

Kansikuva
<3

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hyvä kansi. Tulee tosta Sebastianin omahyväisestä hymystä ja parransängestä mieleen Henry Fonda elokuvassa Once upon a time in the west (Huuliharppukostaja)...
Viimeksi muokannut hra47, 07 Helmi 2019, 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30498
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

YourMother kirjoitti: 07 Helmi 2019, 17:33 ympäristö-woke planeetanpelastusbiisi
Päivärinnan haastattelussa ei ainakaan mistään ympäristöteemasta tai planeetan pelastamisesta puhuttu.

Näin Sebastian sanoi: "No siellä on itse asiassa yks mun kirjottama kappale, jonka mä kirjotin aikoinaan, kun mä tulin Intiasta. Mä olin Delhissä viis päivää. Mä kirjotin sen jälkeen sen kappaleen, ja se ei mee saarnaamiseks se biisi, mutta siinä ihmetellään tätä meidän asetelmaa maailmassa, että on me länkkärit ja sit on ne muut."
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Timoteus kirjoitti: 07 Helmi 2019, 20:57
YourMother kirjoitti: 07 Helmi 2019, 17:33 ympäristö-woke planeetanpelastusbiisi
Päivärinnan haastattelussa ei ainakaan mistään ympäristöteemasta tai planeetan pelastamisesta puhuttu.

Näin Sebastian sanoi: "No siellä on itse asiassa yks mun kirjottama kappale, jonka mä kirjotin aikoinaan, kun mä tulin Intiasta. Mä olin Delhissä viis päivää. Mä kirjotin sen jälkeen sen kappaleen, ja se ei mee saarnaamiseks se biisi, mutta siinä ihmetellään tätä meidän asetelmaa maailmassa, että on me länkkärit ja sit on ne muut."
Muistin väärin sen ensimmäisen, my bad. Mutta hyvä että muistin, pelkäsin jotain kökköä, kun se on niin vaikea taiteenlaji. Ei siis tule uutta Da Da Damia, mutta tuleeko uusi Wars For Nothing? (Tai uus Occidentalis Karma?)

Tässä on mitä nimimerkki Suomalainen kirjoitti tuolla toisessa ketjussa (toivottavasti on ok lainata tässä):
"Ilmeisesti siis yksi on maailman epätasa-arvosta kertova kappale, toinen koti-ikävästä ja kolmas "vähän kevyempi rakkausbiisi"."
Tämä on kaiketi siitä ilta-pulun jutusta?
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Timoteus kirjoitti: 07 Helmi 2019, 20:57
YourMother kirjoitti: 07 Helmi 2019, 17:33 ympäristö-woke planeetanpelastusbiisi
Päivärinnan haastattelussa ei ainakaan mistään ympäristöteemasta tai planeetan pelastamisesta puhuttu.
Näin Sebastian sanoi: "No siellä on itse asiassa yks mun kirjottama kappale, jonka mä kirjotin aikoinaan, kun mä tulin Intiasta. Mä olin Delhissä viis päivää. Mä kirjotin sen jälkeen sen kappaleen, ja se ei mee saarnaamiseks se biisi, mutta siinä ihmetellään tätä meidän asetelmaa maailmassa, että on me länkkärit ja sit on ne muut."
Tuokin kuulostaa kyllä todella mielenkiintoiselta, vaikka harmi ettei sitä planeetanpelastusbiisiä (josta ehdin jo innostua) sitten olekaan luvassa. (Olen joskus jopa samaa ihmetellyt, vaikken ole vielä Intiassa päässytkään käymään.)

Tietääkö kukaan muuten missä tämä julkaistaan keskiyöllä, kun Areenaan se on tulossa vasta huomenna 17.55? :mitvit:
Viimeksi muokannut rosetta, 07 Helmi 2019, 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Minä ainakin haluaisin Suomen lähettävän kappaleen, jossa on sanomaakin. Ympäristöteema olisi hyvin ajankohtainen. Myös idän ja lännen kiristyvät välit, ohjuksia ja ydinaseita koskevien sopimusten raukeaminen, terrorismi, luonnonvarojen hupeneminen, väestönkasvu ja kulttuurien sekä uskontojen ristiriidat... Kyllä aiheita piisaisi. Politiikkaa ei toki saa korostaa, eikä oikein liikaa alleviivata sanomaakaan.

Mitään irvailtavaakaan ei pitäisi tämmöisistä löytyä.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja YourMother »

rosetta kirjoitti: 07 Helmi 2019, 21:32
Timoteus kirjoitti: 07 Helmi 2019, 20:57
Päivärinnan haastattelussa ei ainakaan mistään ympäristöteemasta tai planeetan pelastamisesta puhuttu.
Näin Sebastian sanoi: "No siellä on itse asiassa yks mun kirjottama kappale, jonka mä kirjotin aikoinaan, kun mä tulin Intiasta. Mä olin Delhissä viis päivää. Mä kirjotin sen jälkeen sen kappaleen, ja se ei mee saarnaamiseks se biisi, mutta siinä ihmetellään tätä meidän asetelmaa maailmassa, että on me länkkärit ja sit on ne muut."
Tuokin kuulostaa kyllä todella mielenkiintoiselta, vaikka harmi ettei sitä planeetanpelastusbiisiä (josta ehdin jo innostua) sitten olekaan luvassa. (Olen joskus jopa samaa ihmetellyt, vaikken ole vielä Intiassa päässytkään käymään.)
:lohduton: Sori Rosetta, mun moka.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Antihifistelija
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 20 Helmi 2017, 10:54

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja Antihifistelija »

YourMother kirjoitti: 07 Helmi 2019, 21:24 Muistin väärin sen ensimmäisen, my bad. Mutta hyvä että muistin, pelkäsin jotain kökköä, kun se on niin vaikea taiteenlaji. Ei siis tule uutta Da Da Damia, mutta tuleeko uusi Wars For Nothing? (Tai uus Occidentalis Karma?)
Uusi Occidentalis Karma kelpaisi loistavasti! :surrur:

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

YourMother kirjoitti: 07 Helmi 2019, 21:24
Timoteus kirjoitti: 07 Helmi 2019, 20:57

Päivärinnan haastattelussa ei ainakaan mistään ympäristöteemasta tai planeetan pelastamisesta puhuttu.

Näin Sebastian sanoi: "No siellä on itse asiassa yks mun kirjottama kappale, jonka mä kirjotin aikoinaan, kun mä tulin Intiasta. Mä olin Delhissä viis päivää. Mä kirjotin sen jälkeen sen kappaleen, ja se ei mee saarnaamiseks se biisi, mutta siinä ihmetellään tätä meidän asetelmaa maailmassa, että on me länkkärit ja sit on ne muut."
Muistin väärin sen ensimmäisen, my bad. Mutta hyvä että muistin, pelkäsin jotain kökköä, kun se on niin vaikea taiteenlaji. Ei siis tule uutta Da Da Damia, mutta tuleeko uusi Wars For Nothing? (Tai uus Occidentalis Karma?)

Tässä on mitä nimimerkki Suomalainen kirjoitti tuolla toisessa ketjussa (toivottavasti on ok lainata tässä):
"Ilmeisesti siis yksi on maailman epätasa-arvosta kertova kappale, toinen koti-ikävästä ja kolmas "vähän kevyempi rakkausbiisi"."
Tämä on kaiketi siitä ilta-pulun jutusta?
Juu, oli siitä iltalehden jutusta. Ymmärsin sen "länsi vs muut" kommentin kertova epätasa-arvosta

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

No mihinköhän kategoriaan tämä tänään julkaistava kuuluu sitten? Koti-ikävään? = Daruden oma biisi jos oikein muistan.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja rosetta »

YourMother kirjoitti: 07 Helmi 2019, 21:37 :lohduton: Sori Rosetta, mun moka.
Ei se mitään, eihän sitä kukaan voi aina kaikkea niin prikulleen muistaa :hali:
rosetta kirjoitti: 07 Helmi 2019, 21:32 Tietääkö kukaan muuten missä tämä julkaistaan keskiyöllä, kun Areenaan se on tulossa vasta huomenna 17.55? :mitvit:
Olisiko tästä kellään tietoa..? En ainakaan itse viitsisi turhaan valvoa puoleenyöhön, jos julkaisupaikka on joku mihin itselläni ei ole tunnuksia, kuten spotify tms...
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

Release me:n sanat löytyy jo yle areenasta

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

:niinpa: Miksi meitä "länkkäreitä" syytellään kaikesta. En millään jaksais tuntea syyllisyyttä Intian köyhyydestä. Omasta suvusta ei löydy edes siirtomaa isäntiä. Kyllä täällä lännessäkin on päähän potkittuja ja idässä päähän potkijoita. Täysin keinotekoinen jaottelu. Parempi vaan jos biisin sanoma on "dududududududududu" niin kenenkään meistä ei tarvitse loukkaantua.

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

^^ Mistä sieltä? En itse löytänyt. :miettii:

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja suomalainen »


Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Kiitos tiedosta, vastasit samalla tuohon minunkin kysymykseeni ;), eli onhan se tulossa Areenaan yöllä kuitenkin, vaikka toisaalla Areenaa sanottiin ajaksi vasta 17.55 (vähän sekavaa tiedotusta YLEltä).
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

CottonJoel kirjoitti: 07 Helmi 2019, 21:57 ^^ Mistä sieltä? En itse löytänyt. :miettii:
Hae UMK19 ja sieltä klipit.

Minusta mielenkiintoiset sanat, jotka eivät ole missään nimessä lällyjä tai edes yksinkertaisia. Ovela myös tuo tarinan muutos, kun ei sitten haluttukaan enää kotiin. :heh: Hyvä juttu, ainakin sanoituspuoli on lupaava.
Viimeksi muokannut Puutarhuri, 07 Helmi 2019, 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kansikuvan mukaan virallinen nimi tosiaan olisi Darude feat. Sebastian Rejman. Minusta se on paljon iskevämpi kuin pelkkä Darude. Onhan Sebu ihan täysivaltainen jäsen tässä duossa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Biiseistä yksi valitaan vuoden 2019 Suomen viisuedustuskappaleeksi lauantaina 2.3. Logomossa UMK19: Darude -showssa, joka lähetetään suorana Yle TV1:llä, Yle X3M’llä ja Yle Areenassa.
Iltapulun tietojen mukaan toi UMK tulee kylläkin Yle2:lta. Ja sen perään Mellojen toinen mahdollisuus klo 22.30-00.00 (aikaisemmin ohjelmatiedot väittivät, että UMK kestäisi kolme tuntia klo 21-00).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Hazard kirjoitti: 07 Helmi 2019, 22:10 Kansikuvan mukaan virallinen nimi tosiaan olisi Darude feat. Sebastian Rejman. Minusta se on paljon iskevämpi kuin pelkkä Darude. Onhan Sebu ihan täysivaltainen jäsen tässä duossa.
Hyvä niin! Muutenhan ihmiset luulee, että Darudesta on tullut joku duo.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36801
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mukavan vähän lyriikoita, joten EDM-väliosille riittää enemmän aikaa. :surrur:
Meow cat, please meow back.

Jadine
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 338
Liittynyt: 07 Touko 2014, 22:11

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja Jadine »

Voisipa taas vuotaa biisi vähän etuajassa... Pitäisi tässä mennä nukkumaan, mutta eipä siihen julkistukseenkaan enää pitkä aika ole. :roll:

lakritsipala
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 80
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 11:52

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja lakritsipala »

En tiedä, oliko tätä linkattu vielä täällä, mutta Darude pitää tänään Facebookissa livestriimiä klo 23:30, jossa valmistaudutaan biisin julkaisuun:
https://www.facebook.com/Darude/videos/ ... 831667227/

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Eikö nämä Daruden UMK-biisit ollut tarkoitus julkaista perjantaisin 8., 15. ja 22.helmikuuta?
Paremman maailman puolesta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jep, ensimmäiseen perjantaihin on enää reilu tunti...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

darude_edurad
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 07 Helmi 2019, 23:38

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja darude_edurad »

Ensi viikolla julkaistavan biisin nimi on: Superman.
Daruden livestreamissa näkyi hetken hänen tietokoneen välilehdet auki, joista yksi oli ”to-do” lista: ensi viikon keskiviikoksi teaserina on suunniteltu reaktiovideo ”Supermanista”.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: Darude – Release me

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Kohta se on jo menoa. Jännä mun hirveä!
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Lukittu