UMK19: yleiskeskustelu

Euroviisut 2019 Israelissa

Suosikkisi UMK-kappaleista?

Release me
21
13%
Superman
45
29%
Look away
91
58%
 
Ääniä yhteensä: 157

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 708
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Onks toi nyt sitä kuuluisaa härmäläistä keskustelukulttuuria, että turpa kii tai tulee puukosta.
Viisut on julkinen kilpailu ja jokainen osanottaja on asettanut itsensä alttiiksi erilaisille mielipiteille.

Jos kaikki olis vaan faktoja ja kaikki samaa mieltä, ei tällaisia palstoja edes olisi, vai onko joku nähnyt keskustelupalstoja jostain aritmetikasta, onko 2+2 4 vai 5, vai jotain muuta mieltä ja siitä sitten 100 sivua eipäs juupas väittelyä.

Loppujen lopuksi kyseessä kaksi eri asiaa, toisaalta omat mieltymykset itse esityksestä ja toisaalta sen menestymismahdollisuudesta viisuissa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8151
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

akfan33_ZZ kirjoitti: 18 Helmi 2019, 21:41 Jos kaikki olis vaan faktoja ja kaikki samaa mieltä, ei tällaisia palstoja edes olisi
Jotkut kirjoittajat tuntuvat kuitenkin pitävän omia mielipiteitään musiikin kaltaisesta subjektiivisesta asiasta "kiistämättöminä tosiasioina"...

Olen havainnut, että paras tapa reagoida asiaan on vaan jättää heidät omaan arvoonsa, vaikka välillä kuinka ärsyttäisi. :hiips:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

lharju kirjoitti: 18 Helmi 2019, 15:02 Tämä nyt on jo ihan :offtopic: eikä edes kuuluisi tähän ketjuun, mutta kommentoitakoon kuitenkin lyhyesti, että vuonna 2010 järjestävä taho sentään pyrki kohtelemaan kaikkia ehdokkaita mahdollisimman tasapuolisesti. Jos Yleisradiolla on selkeä missio sen suhteen kenet se haluaa Suomen viisuedustajaksi, sillä on täysi oikeus valita viisuedustajansa sisäisesti. Jos Pertti Kurikan Nimipäivät olisi valittu suoraan ilman minkäänlaista UMK-karsintaa viisuedustajaksi Wieniin vuonna 2015, olisi koko prosessista jäänyt paljon parempi mieli.
Jaa. Minä muistelisin, että vuonna 2010 finaalistudioon raahattiin Marco Bjurtröm pitämään kiihkoisa lopun aikoja maalaileva vastustuspuhe Eläkeläisten valinnalle. Ja vain sille, eli kaikki tehtiin, että suosittuja Eläkeläisiä ei vain valittaisi. Mutta varmaan olen nähnyt unta.

PKN kylläkin nostatti aivan aidon innostuksen aika laajasti. Nythän on maailma sitten opettanut, että usko ihmisten vilpittömyyteen on paitsi tyhmää niin väärin, kaikkialla on salaliittoja, pahuuden ytimiä, vihollisia, juonittelua, vallankäyttöä, vallankäyttäjiä, deepstateja, illuminateja, nwo:ta ynnä muuta. Niin että toki se vilpitön innostus oli ihan valetta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rousku »

lharju kirjoitti: 18 Helmi 2019, 15:02 Jos Yleisradiolla on selkeä missio sen suhteen kenet se haluaa Suomen viisuedustajaksi, sillä on täysi oikeus valita viisuedustajansa sisäisesti. Jos Pertti Kurikan Nimipäivät olisi valittu suoraan ilman minkäänlaista UMK-karsintaa viisuedustajaksi Wieniin vuonna 2015, olisi koko prosessista jäänyt paljon parempi mieli.
Oliko Ylen moka PKN:n tapauksessa siis se, että kilpailuun oli valittu mukaan liian ylivoimainen osallistuja? Olisi pitänyt valita joku huonompi tilalle jotta olisi ollut tasapuolista.

Kyllä minulla on parempi mieli kun annettiin mahdollisuus äänestää (vaikka se minulle kalliiksi tulikin).
akfan33_ZZ kirjoitti:Jos kaikki olis vaan faktoja ja kaikki samaa mieltä, ei tällaisia palstoja edes olisi
Voisihan olla hehkutuspalstoja ja -ketjuja. Kunkin artistin ketjussa kävisivät vain ne jotka tykkäävät suosikistaan ja uskovat hänen pärjäävän hyvin.
Rise, angel, shine, love!

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Kyllähän nettikeskustelut herättävät intohimoja, varsinkin sellaisilla sivuilla, joihin osallistuvat jonkin asian intohimoiset harrastajat kuten täällä Viisukuppilassa. Pitäisi kuitenkin yrittää välttää epäasiallista kielenkäyttöä ja henkilökohtaisuuksia. Kaikkein ikävimpiä ovat lukea sellaiset keskustelut, joissa on menty henkilökohtaiseen sättimiseen ja samaa jatketaan sivukaupalla päivästä toiseen.

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

ta1ja kirjoitti: 18 Helmi 2019, 22:25 Jaa. Minä muistelisin, että vuonna 2010 finaalistudioon raahattiin Marco Bjurtröm pitämään kiihkoisa lopun aikoja maalaileva vastustuspuhe Eläkeläisten valinnalle. Ja vain sille, eli kaikki tehtiin, että suosittuja Eläkeläisiä ei vain valittaisi. Mutta varmaan olen nähnyt unta.

PKN kylläkin nostatti aivan aidon innostuksen aika laajasti. Nythän on maailma sitten opettanut, että usko ihmisten vilpittömyyteen on paitsi tyhmää niin väärin, kaikkialla on salaliittoja, pahuuden ytimiä, vihollisia, juonittelua, vallankäyttöä, vallankäyttäjiä, deepstateja, illuminateja, nwo:ta ynnä muuta. Niin että toki se vilpitön innostus oli ihan valetta.
Voihan olla että tuo vuoden 2010 pöyristyttävä puhe oli vain henkilökohtainen ylilyönti ja väärinarviointi eikä virallisesti järjestetty juttu. Joka tapauksessa ällistyttävä käytös romutti oman arvostukseni vihapuhujaa kohtaan.

PKN:n osallistuminen oli kyllä vielä näin vuosia myöhemminkin ajatellen oikeasti hieno juttu monestakin syystä. Minä ainakin olen vähän enemmän ylpeä suomalaisuudestani sen takia. :)
Saa ihan vapaasti olla eri mieltä. :D

Kahta ensimmäistä tämän vuotista ehdokastamme en ole vielä kuunnellut, odotan että voin kuunnella kaikki sitten saman tien kun viimeinenkin julkaistaan. Supermanin videon näin osittain syrjäsilmällä (Kossit korvissa, ihan muusta musasta nauttien), vaikutti hauskalta ja kivalta, huomattavasti paremmalta kuin viimevuotiset.

kultainenvenla
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 09 Tammi 2019, 22:26

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja kultainenvenla »

Milloin saadaan kolmannen biisin nimi tietoon? Olikos siitä jo varma huhu?

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

kultainenvenla kirjoitti: 19 Helmi 2019, 11:16 Milloin saadaan kolmannen biisin nimi tietoon? Olikos siitä jo varma huhu?
Varmaan taas torstaina. :joojoo:

Ja sitten tähän jakautuneisiin ketjuihin voisin sanoa, että menee jo naurettavaksi. :heh: Okei, olen itse yltiöpositiivinen ihminen, mutta ei täällä vielä negailtu olenkaan niin paljon, kun esimerkiksi viime UMK:n jälkeen. Silloinkin pystyttiin keskustelemaan yhdessä ja samassa ketjussa.
Žvižej fucked up the solo

kultainenvenla
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 09 Tammi 2019, 22:26

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja kultainenvenla »

klaus-12 kirjoitti: 19 Helmi 2019, 11:30
kultainenvenla kirjoitti: 19 Helmi 2019, 11:16 Milloin saadaan kolmannen biisin nimi tietoon? Olikos siitä jo varma huhu?
Varmaan taas torstaina. :joojoo:
Kiitos! Muistelinkin että se on ollut torstai, toivoin epätoivoisesti varhempaa. :ihana:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja skidi »

Mitä ikinä nyt ensi torstaina saadaankaan (toivottavasti viisu!), niin mielestäni nämä kaksi kertaa jo näyttävät, että tämä formaatti ei ole kauhean toimiva ja tuottaa vain väkisinväännettyä ja väsähtänyttä äänitapettia toisensa perään. Tiedä sitten, mikä olisi seuraava. Suoraan valittu artisti ja kappale? Yksi kappale, kolme artistia? Paluu avoimeen kilpailuun? Helppoa artistin ja kappaleen saaminen ei varmaankaan ole, enkä usko, että tälläkään kertaa itse illuminati istuu valitsijajoukossa.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En kestä, että näin pintapuolisesti tutkailtuna ja nopeasti selattuna tuo UMK-positiivisuusketjukin on saanut jo negatiivisuutta itse ketjussa aikaiseksi. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

:rofl: Positiivisuus- ketju tosiaan! :rofl:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Mukava idea Rouskulta, mutta se ei tainnut ihan onnistua suunnitelmien mukaan. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^No, ehkä se ketju siitä rauhoittuu ja asettuu taas positiivisille uomille. Toivotaan parasta.
Rise, angel, shine, love!

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Rousku kirjoitti: 19 Helmi 2019, 20:40 ^No, ehkä se ketju siitä rauhoittuu ja asettuu taas positiivisille uomille. Toivotaan parasta.
Sinulla on ilmeisesti ollut ihan vilpitön tarkoitus perustaessasi tuon ketjun. :)
Itse olisin perustanut sellaisen varmaan ihan piruuttani. Toisin sanoen en sopisi positiivisuus-ketjun perustajaksi. :heh:

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

No se siitä optimismista. Tupakkatauko on ohi ja päälläseisonta jatkuu.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kommenton mieluummin täällä, vaikkei tämäkään oikea paikka ole:
ta1ja kirjoitti: 19 Helmi 2019, 20:26
Rousku kirjoitti: 19 Helmi 2019, 20:10 Ja vaikka tarkoitukseni ei ole toimia täällä minään modena niin kysyisin silti, voisko tuon mielenterveyskeskustelun lopettaa. Eli (ja yleisemminkin), jos kohtaat täällä mielestäsi typerän heiton, niin olisiko fiksumpaa vain vaieta se kuoliaaksi? Tai, jos on ihan pakko päästä jatkamaan, jatkaa jossakin muualla? Miettiä joka ikisestä tekstistään ennen lähettämistä, onko se varmasti positiivista, vai painottuuko enemmän esim. oikeassa olemisen halu.
Ahaa: Eli tämä joka vuosi sama kuvio saa jatkua? V*ttuilu ja selkien takana supattaminen. Selvä sitten niin.
Ensinnäkin, minä en päätä minkään muun jatkumisesta kuin oman käytökseni. Yleisemmin siitä, mikä saa jatkua ja mikä ei, päättävät foorumin moderaattorit.

Itse en harrasta v*ttuilua enkä selkien takana supattamista, mutta (usein hyödyttömään) oikeassa olemiseen minulla on kova taipumus, ja ehkä siksi(kin) kommentoin viestissäni juuri tuota läheisimmäksi kokemaani pahetta.

En tykännyt alkuperäisestä mielenterveys-heitosta positiivisuusketjussa, mutta koska en olisi keksinyt mitään positiivista ja toimivaa (tai edes jompaakumpaa) tapaa siihen puuttua, jätin sikseen.

Väärinä pitämiinsä asioihin kai pitäisi puuttua eikä olla niistä vain hiljaa. Olen kuitenkin monet kerrat joutunut toteamaan riittämättömiksi omat taitoni ottaa asiat esille rakentavasti (ts. niin että jotain muuttuisikin), ennen muuta tilanteissa joissa viestin sellaisten ihmisten kanssa joiden ajatukset koko viestinnän luonteesta ja pointista lienevät jotain muuta kuin omani. Jos en osaa niin ehkä mieluummin en yritä kuin yritän jotain mikä voi pahentaa tilannetta, vaikka kuinka sormia syyhyttäisi kokeilla.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16964
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Happy »

Sellanen fiilis et eräät kuppilaiset ovat varmasti vakkarikirjoittajiii pahamaineisel vauvafoorumil.. mut mikäs siinä,pieni draama on aina virkistävää :mrgreen:

Tähänmennes julkaistut biisit on ollu aika höttöö, joten toivon todella et viimenen biisi yllättää positiivisesti, ihan myös Daruden uran kannalt :peukku:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Youtube viewi-määrät. Release Me +100k ja Superman +27k.
Ei taida Superman Youtubessa ainakaan kivuta Release Me:n
edelle ollenkaan tällä vauhdilla? Vai olisiko Release Me:llä
myös enemmän uteliaisuuskatseluita?

Armadan videoita siis :) Mitenköhän jos Ylen laskee mukaan?
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ihan oikea järjestys näillä ja tuskin on pelkällä uteliaisuudella selitettävissä Release Me -ehdokin johto.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Jos Ylen laski mukaan, taisi kyllä Superman olla sittenkin hieman edellä /päivä :)
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ No höh. :/
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Universal Love kirjoitti: 19 Helmi 2019, 22:52 Youtube viewi-määrät. Release Me +100k ja Superman +27k.
Elä höpäjä. Supermanilla 57k. Se on paljon enemmän kuin 27k.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30525
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Rousku kirjoitti: 19 Helmi 2019, 21:42 Olen kuitenkin monet kerrat joutunut toteamaan riittämättömiksi omat taitoni ottaa asiat esille rakentavasti (ts. niin että jotain muuttuisikin), ennen muuta tilanteissa joissa viestin sellaisten ihmisten kanssa joiden ajatukset koko viestinnän luonteesta ja pointista lienevät jotain muuta kuin omani. Jos en osaa niin ehkä mieluummin en yritä kuin yritän jotain mikä voi pahentaa tilannetta, vaikka kuinka sormia syyhyttäisi kokeilla.
Tällä periaatteella olen katsellut myrskyä vesilasissa sivusta. Omat kommenttini ovat olleet eräs laukaiseva tekijä positiivisuusketjun tarpeelle, joten en pitänyt aivan sopivanakaan rynnätä sinne modevaltuuksin kertomaan, miten ketjussa pitää elää ja olla. Toisaalta en ole pitänyt mitään ketjuun kirjoitettua loukkaavana.

Positiivisuusketjun käyttötarkoitus ei silti voi olla sellainen, että ketjussa käsitellään negailijoiden mielipiteitä ilman, että negailijoilla itsellään on oikeutta ottaa keskusteluun osaa. Kuplasta ulos kurotteleminen on avoin kutsu erimielisille. Alku ei ole ollut kovin vahva. Luulen kuitenkin, että jätän ketjun moderoinnin jäävittömämmille henkilöille, mikäli moderoitavaa ilmenee.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30525
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Universal Love kirjoitti: 19 Helmi 2019, 23:08 Jos Ylen laski mukaan, taisi kyllä Superman olla sittenkin hieman edellä /päivä :)
Spotifyn päivälistoilla molempien kappaleiden sijoitus laskee / laski julkaisupäivän jälkeen kuin lehmänhäntä. Release me aloitti korkeammalta sijalta ja ainakin ensimmäiset neljä päivää sijoitus pysyikin korkeampana kuin Supermanilla viikkoa myöhemmin.

Release me: 11–33–55–79–142–168–X–148–X–X–X
Superman: 26–45–62–89

X = ei top 200:ssa

Viime vuonna samassa vaiheessa...

Monsters: 11–15–20–16–16–21–19–21–23–28–27
Domino: 25–45–56–63

Viime vuonna Queens aloitti Spotifyssa sijalta 64 eikä koskaan sen korkeammalle noussut. Jos paras on jätetty tänä vuonna viimeiseksi, vaikuttaa riskistrategialta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

^
Oho, aika suuri ero miten paljon ihmisiä kiinnostanut kuunnella.
Saa nähdä pysyykö Superman noissa luvuissa, vaiko tuleeko myös
alas samalla tavalla. OIkeastaan jännittävää, päivittele tänne tietoa taas
jossain välissä :)
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

Odotan kolmatta ehdokaskappaletta suurella mielenkiinnolla, vaikka en usko tyylin muuttuvan mitenkään radikaalisti kahdesta jo julkaistusta kappaleesta. Toivoa antaa vihjaukset siitä, että kolmas kappale saattaisi olla soundeiltaan Moments-albumin raitojen kaltainen.

Kristan tai Villen Instastoryssä vilahti tässä joku päivä Reija Wäre. Olen ennen nukkumaan menoa rukoillut viisujumalalta, ettei Reija olisi suunnittelemassa ehdokassävelmien lavashowta :pliis: Yksi hänen viimeisimmistä tuotoksistaan on Sannin Urheilugaalaesityksen koreografia. Olenko todella ainut, jolle noiden tanssijoiden keskittymiskyvytön rynniminen Sannin takana aiheuttaa kiusaantuneen olon? Ai olen. Ei sitten mitään.

https://m.youtube.com/watch?v=0sLZsJhlUT0

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Timoteus kirjoitti: 19 Helmi 2019, 23:28Release me: 11–33–55–79–142–168–X–148–X–X–X
Superman: 26–45–62–89

Viime vuonna samassa vaiheessa...

Monsters: 11–15–20–16–16–21–19–21–23–28–27
Domino: 25–45–56–63
Mielenkiintoista, että Domino ei ilmestyttyään kyennyt lyömään Monstersia. Superman sen sijaan on ollut korkeammalla kuin Release Me niinä päivinä, kun ovat molemmat olleet kuunneltavissa.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Speed kirjoitti: 20 Helmi 2019, 17:33 Olenko todella ainut, jolle noiden tanssijoiden keskittymiskyvytön rynniminen Sannin takana aiheuttaa kiusaantuneen olon? Ai olen. Ei sitten mitään.
Ihan turha tanssiesitys. Sannista en pidä muutenkaan.
Warmaankin Reija Wäre taas kehittelee wiisuihinkin koreografian. Onhan se odotettawissa. Määrää puwut ja wirsut. Wai Wesa Silwerkö ne määrää.

Daruden Moments-albumilla tykkään mm.kappaleesta One Lifetime. Siinä nimittäin Sebastian laulaa hyvällä, voimakkaalla tavalla, joten kyllä hänessä potentiaalia ja kykyä on laulajana.

antsukantsu
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 66
Liittynyt: 25 Touko 2015, 15:49

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja antsukantsu »

Kolmas kappale nimeltään Look Away, käy ilmi UMK:n FB-sivulta.

Lukittu