Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Euroviisut 2019 Israelissa

Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

*****
23
11%
****
82
40%
***
59
29%
**
28
14%
*
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 206

Jadine
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 336
Liittynyt: 07 Touko 2014, 22:11

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Jadine »

On tämä kyllä siitä harvinainen tapaus, että biisi parani lavaesityksen ansiosta. Yleensä on ollut toisin päin. En edes halua ajatella viime vuoden UMK:ta... Kameratyöskentely ja äänet ovat varmasti molemmat paremmat itse viisuissa, joten odotan, että esitys on siellä vielä hienompi. Jos vielä Sebastianin ääni saadaan kulkemaan hyvin, niin kyllä tällä on ihan hyvät mahdollisuudet päästä finaaliin.

Etukäteen olin kaikkein eniten huolissani tämän biisin lavashow'sta, mutta se olikin lopulta paras. Mieleenjäävä ja todella biisiin sopiva olematta kuitenkaan supermasentava.

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Mistä näihin kappaleisiin yleensäkin taiottiin noin hyvät esitykset? Ylöspanot auttoivat jokaista kappaletta etenemään huimasti! Vieläkin perus 3 tähteä, mutta mahdollisuudet finaaliin ovat hyvät, jos esitys pysyy vähänkään samana kuin UMK:n finaalissa. Sebastianille vähän vielä lavakarismaa

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Laitoin sovellusääneni lopulta tälle. Esitys oli huikean onnistunut, kerrankin! Kuuntelin kisaa kuulokkeiden kautta televisiosta, eikä äänentoisto kovin huonolta kuulostanut. Mutta kuulokkeeni ovat hyvät ja uskon vaikeuksiin aikaisempien vuosien kokemuksista. Sebastianin laulaminen ei ole vahvinta, joten hyviä taustalaulajia kaipaisin. Esitys sellaisenaan Tel Avivin lavalle, laulua vahvistetaan ja sanoitusta muokattaisiin vaihtelevammaksi, siinäpä meikäläisen toiveet! :ihana: :tapu:

DancingDeer
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 78
Liittynyt: 08 Helmi 2018, 14:40

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja DancingDeer »

Oikea voitti!
Olen tyytyväinen, ehkä jopa onnellinen kun tämä valittiin.
Olin ennen liveä #teamsuperman, mutta liven ansiosta tämä nousi kirkkaimmaksi. Huikean hyvä lavashow. :rakkaus:

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Laulaminen ei ole surkeaa, mutta se on hetkittäin hyvin heikkoa, hapuilevaa ja epävarmaa.
Tykkejä tuplaajia kehiin, koska Sebastianin täytyy ehtiä ja jaksaa hehkua energiaa ja voimaa lavalla.
Käytetään nyt niitä vahvuuksia, joita on, ja meillä on Sebastianin naama. Komeat miehet lavalla omina rehellisinä itsenään esittämässä omaa, heille läheistä kappaletta.


Taustalaulajien pitää olla vahvoja, pitää kuulua muutakin kuin stemmoja.
Sebastianin vahvat kohdat saavat olla myös vahvempia. Ehkä joku instrumentaali voisi tuplata laulumelodiaa myös?


Hiljaisen alun osalta mietin, että voisiko Sebastian ikään kuin ajatella olevansa teatterin lavalla ilman mikrofonia ja silti tuottaa ymmärrettävää puhetta/laulua peräpenkkiin asti? Ammattiesiintyjä, mutta jotain kikkakolmosia tarvitaan, jotta äänessä olisi enemmän pohjaa hiljaisissa osuuksissa.


Taustoihin vielä ytyä paikoitellen.


Kuvaukseen levollisuutta. Ymmärrän, että halutaan ehkä välittää katsomoon välittyviä live-tunnelmia, mutta kun ei se toimi. Kaikki epämääräiset siirtymät pois, kuvataan vain helmiä ja valmiita juttuja. Säilytetään illuusio. Ei kukaan halua nähdä, miten makkaraa tehdään.


Kaikesta huolimatta tämä on ehkä hienointa showta, mitä Suomesta on lähetetty, ja kannustan ihan täysillä.
Tykkään Darudesta ja Sebastianista hirveästi, tykkään katsoa heidän haastattelujaan. Toivottavasti pysyvät sellaisina, kuin ovat. Hyvää läppää. Se ei haittaa, vaikkei kv-yleisö aina ymmärrä suomalaisuutta. :)

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Koska olen borgi, olen assimiloinut datan jota muut keskustelijat ovat antaneet, ja tehnyt yhteenvedon.

Look Away ei mene finaaliin, koska:

-Laulu on heikkoa/epävireistä/epäpuhdasta/liian matalaa
-Biisi on liian tasapaksu/monotoninen/koukuton
-Naisen pitäisi laittaa päänsä ämpäriin
-Kameratyöskentely oli levotonta/kuvakulmat vääriä
-Ulkkarit sanoo "meh"
-Sebu laittaa kätensä väärään paikkaan


Look Away saattaa ehkä mennä finaaliin, koska:

-Surkeatasoinen vuosi.


Eli, jos Look Away putoaa karsinnoissa, se on biisin vika.
Jos se menee finaaliin, se on vuoden ansiota.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Maalaispoju kirjoitti: 03 Maalis 2019, 10:17 Mistä näihin kappaleisiin yleensäkin taiottiin noin hyvät esitykset? Ylöspanot auttoivat jokaista kappaletta etenemään huimasti!
Totta. Kaikki esitykset olivat parempia, kuin viime vuonna yksikään. Vaikka viime vuonna piti olla mukamas ulkomaalainen alan ammattilainen asialla.

Miinus oli (taas) se levoton kameratyöskentely. Itse esityshän oli screenillä ja tanssijassa, joiden olisi pitänyt näkyä koko ajan. En edes tajunnut ensimmäisellä kerralla, että kuvat esittivät jäätiköiden sulamista. Katsoin screenin kuvia myöhemmin videolta tarkemmin. Missä ne jääkarhut olivat? Yksinkertaisesti ei ehdi tarkentamaan katsetta, kun kamera ei pysy paikallaan. Samoin sen kuution nurkkien kuvaus, mitä vi**ua? Se taputus oli myös tarpeeton, samaan aikaan ilmestyi se aurinko, jota ei näytetty ollenkaan. Kameramiehen piti kikkailla siellä lattialla jotain omia taputuskuviaan. Aivan älytöntä, että Ylellä saa kameramiehetkin pitää omaa kilpailevaa esitystään!

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

lumi11 kirjoitti: 03 Maalis 2019, 10:56 Tykkään Darudesta ja Sebastianista hirveästi, tykkään katsoa heidän haastattelujaan. Toivottavasti pysyvät sellaisina, kuin ovat. Hyvää läppää. Se ei haittaa, vaikkei kv-yleisö aina ymmärrä suomalaisuutta. :)
Aivan. Molemmat ovat niin aitoja, mikä on Euroviisukuvioissa harvinaista. Williamin ja Sebun haastattelussa aidon ja teennäisen ero oikein korostui. Tuntui että Williaminkin piti oikein kerätä lopussa se oma teennäinen roolinsa, koska ei ollut tottunut keskustelemaan niin aidon ihmisen kanssa kuin Sebu. Jos joku ymmärtää, mitä tarkoitan.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Toivottavasti tuo taputuskohta saa aikaan samanlaisen areenailmiön Tel Avivissa kuin Queenin Radio Gaga eli kaikki olisivat mukana.

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3384
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Subculture kirjoitti: 03 Maalis 2019, 11:58 Toivottavasti tuo taputuskohta saa aikaan samanlaisen ilmiön Tel Avivissa kuin Queenin Radio Gaga eli kaikki olisivat mukana.
Tai saman kuin viime vuoden Ranska :surrur:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Jotain tällaista kappaletta olen odottanut ja toivonut Suomelta jo kauan. Minun puolestani antaa kaikenlaisten lannistajien, nillittäjien sun muiden mielensäpahoittajien sanoa ihan mitä huvittaa, mutta Suomi lähettää tyylikään kokonaisuuden, jolla on mahdollisuus menestyä.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Paras valinta näistä tarjolla olleista. Esitys tälläisenään melko hyvä, ennemminkin Sebun ääni kaipaa lisää voimaa.
Myös lyriikoiden toistoa voisi hieman vähentää ja antaa melodian tehdä tehtävänsä. Finaaliin pääsy riipuu siitä
mistä roikkuu, mahdollisuudet kumminkin ovat minusta vähintäänkin hyvät jos Darubu saa lavalle luotua hyvän
menofiiliksen ja tulkitsija ottaa puppy eyesin käyttöön :mrgreen: (toim.huom. edellistä virkettä ei kannata ottaa liian vakavasti)
Viimeksi muokannut jdjj22, 03 Maalis 2019, 12:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3384
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Tää on Suomen toisista paras viisu koskaan :ihana:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Shchuka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 102
Liittynyt: 21 Touko 2013, 11:13

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Shchuka »

Viisuilija_110 kirjoitti: 03 Maalis 2019, 12:08 Tää on Suomen toisista paras viisu koskaan :ihana:
Harmi vain, että laulajan ääni on huono ellei peräti surkea.

Miksi ei käytetä ammattilaulajia, koulutettuja ääniä?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Wadde kirjoitti: 03 Maalis 2019, 10:01 1000% varmasti tämä ei ole seminsä avaaja. Ei olisi kyllä mitään järkeä laittaa avamaan koko kisaa sellaista kappaletta, jossa hoetaan vaan "look away". :heh:
Laitettiinhan pari vuotta sitten semin ja koko kisan avaajaksi biisi, jossa hoettiin "I can't go on"...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Wadde »

^Mun mielestä vähän eri tapaus. Tää biisi on kuitenkin tunnelmaltaan aika synkkä, mielestäni I can't go on ei.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Kun tämän kansainvälistä vastaanottoa katsoo, niin mielenkiintoista on se, ettei vastaanottoa ole. Kukaan ei puhu tästä millään äänensävyllä, vaan huomio on kohdistunut kokonaan Islantiin, Portugaliin, ja Norjaan. Kai Suomi ja Moldova jotain valitsivat, mutta siitä mainitaan lähinnä sivulauseessa. Lähempänä Euroviisuja kaikki kuitenkin joutuvat kuuntelemaan tätä ja muodostamaan siitä mielipiteen, mutta Daruden julkistuksen tuoman ensihypen jälkeen UMK on ollut täysin pimennossa niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Toisaalta ehkä jopa hyvä niin, saadaan Darude-otsikot kiertoon toukokuussa. :joojoo:

Todennäköisesti Suomen saama vähäinen huomio tosiaan johtuu pääasiassa illan muista valinnoista eikä niinkään Look Awaysta, mutta finaalipaikan kohtalo on mielestäni auki etenkin vaikeammassa ykkössemissä. Esityksessä on kuitenkin potentiaalia jäädä katsojien mieleen, ja kappalehan on hyvä - ja enemmän hypetettyä Norjaa parempi!
Viimeksi muokannut Mattan, 03 Maalis 2019, 12:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1041
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kyllähän tää kuulostaa finaalin vikalta biisiltä. :vonkaus:
Kunhan nyt ensiksi sinne ylipäätään päästään.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Wadde kirjoitti: 03 Maalis 2019, 12:17 ^Mun mielestä vähän eri tapaus. Tää biisi on kuitenkin tunnelmaltaan aika synkkä, mielestäni I can't go on ei.
Jos osaa englantia ja kiinnittää huomiota sanoihin niin ehkä, mutta suurin osa viisukansasta ei osaa tai kiinnitä. En minäkään, enkä koe synkäksi ollenkaan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Mattan kirjoitti: 03 Maalis 2019, 12:30 Kun tämän kansainvälistä vastaanottoa katsoo, niin mielenkiintoista on se, ettei vastaanottoa ole. Kukaan ei puhu tästä millään äänensävyllä,
Ja tämä tuskin voi koskaan olla hyvä merkki, valittiinpa samana päivänä mitä muuta tahansa. Hyvästä biisistä puhutaan ja hypetetään aina.

Darudeen lopahti mielenkiinto ekan biisin jälkeen ja viimeistään siinä vaiheessa kun kaikki biisit kuulostivat miltei samanlaisilta keskitien tavisjumputuksilta.

Harmittaa sen vuoksi kun esitys näytti niin hyvältä ja siihen puoleen oli panostettu ja tyypitkin ovat mukavia. Vielä uskallan toivoa että kappaletta tuunaisivat kiinnostavammaksi.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Rousku kirjoitti: 03 Maalis 2019, 12:38
Wadde kirjoitti: 03 Maalis 2019, 12:17 ^Mun mielestä vähän eri tapaus. Tää biisi on kuitenkin tunnelmaltaan aika synkkä, mielestäni I can't go on ei.
Jos osaa englantia ja kiinnittää huomiota sanoihin niin ehkä, mutta suurin osa viisukansasta ei osaa tai kiinnitä. En minäkään, enkä koe synkäksi ollenkaan.
Kyllä se mun mielestä on aika synkkää kun jäävuoret murenee?

Tuosta "ei hypestä" en silleen ole huolissani, ei Softenginekään kiinnostanut kansainvälisillä foorumeilla. Se ihmetyttää, miksei Suomessa ole innostuttu tästä enempää.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Speed »

YourMother kirjoitti: 03 Maalis 2019, 11:13
Look Away ei mene finaaliin, koska:

-Naisen pitäisi laittaa päänsä ämpäriin
Nauroin ääneen :rofl:

Onneksi on vielä reilut kaksi kuukautta aikaa keskittyä hiomaan tätä pakettia timantiksi.

Näen sieluni silmin, kuinka Darude julkaisee huhtikuun lopussa Remix-EP:n ja alkaa valtava keskustelu, miksei Look Away remix edusta Suomea Tel Avivissa. Onko liikaa pyydetty, että tämä kortti katsottaisiin hyvissä ajoin. Jos jostain olen varma niin siitä, että jonkinlainen remix on luvassa ainakin Daruden omaan settilistaan. Miksei myös ”Look away (radio remix)” ... ?

Sebun laulu kaipaa kertosäkeissä lisää poweria. Katsoin UMK-vedon uudelleen ja etenkin ensimmäinen kertosäe kaipaa roimasti lisää munaa.

Hieno huomata, että lavaylöspanossa on ajateltu ”laatikon ulkopuolelta”, kirjaimellisesti. Show on visuaalisesti erittäin potentiaalinen!

Mielipiteitä varmasti sataa Daruden ja YLEn suuntaan ja palautetulvasta saattaa olla vaikea poimia rakentava kritiikki puhtaasta negailusta. Jos artitit itse haluavat pitää kaiken ennallaan ja seisovat sen takana, no problem, heilutan Suomen lippua rinta rottingilla toukokuussa joka tapauksessa. Toivon kuitenkin, että ymmärretään myös se, että kokonaisuudessa on myös hukattua potentiaalia ja yleisön kommenteista ei täysin kannata kääntää katsettaan pois.

Jos uskoo Suomen finaalipaikkaan, niin vedonlyönnin näkökulmasta Suomesta tullee hyvä kohde pelata.
Viimeksi muokannut Speed, 03 Maalis 2019, 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^En minä nähnyt mitään murenevia jäävuoria... Ehkä pitää tietää, mistä biisi on kertovinaan, jotta osaa nähdä ja kuulla sen "oikein".

Minä näin vain, että joku eukko siellä lilluu laatikossa.

^Ämpäri olisi kyllä jotain niin suomalaiskansallista! Tiedättehän ämpärien jonottamisen, ja sitten ämpäreitä on myös saunassa. Vaadimme Sarviksen muoviämpäriä lavalle :joojoo:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Rousku kirjoitti: 03 Maalis 2019, 12:52 ^En minä nähnyt mitään murenevia jäävuoria... Ehkä pitää tietää, mistä biisi on kertovinaan, jotta osaa nähdä ja kuulla sen "oikein".

Minä näin vain, että joku eukko siellä lilluu laatikossa.
Tämä johtuu taas Ylen "tasokkaasta" kameratyöskentelystä. Piti katsoa veto moneen kertaan, että sieltä bongasi taustalta kaikki visuaaliset jutut, kun kuvaaminen oli sekavaa.
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Toisaalta ehkä parempi vain, ettei näe mitään murenevia jäävuoria. Ainoastaan jotain mikä näyttää hyvältä, ei niin väliä mitä se on.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Wadde kirjoitti: 03 Maalis 2019, 12:48 Kyllä se mun mielestä on aika synkkää kun jäävuoret murenee?
Jäävuoret ovat aina tehneet niin, Titanicin aikoinaan upottanut vuorikin. Riittää että sattuu paikalle kuvaamaan raflaavaa kuvamateriaalia.

Tää humoristisesta heitosta lähtenyt keskustelu tais suunnata turhan synkille vesille. Robin Bengtssonin esityksen esiintymispaikkaan tais vaikuttaa enemmän heidän lavashownsa (tultiin backstagelta yleisön eteen) kuin sanoitus.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja celestes »

Subculture kirjoitti: 03 Maalis 2019, 11:58 Toivottavasti tuo taputuskohta saa aikaan samanlaisen areenailmiön Tel Avivissa kuin Queenin Radio Gaga eli kaikki olisivat mukana.
Toivottavasti :joojoo: Tuo taputuskohta on myös yksi jolla erotutaan ehkä mieleenjäävästi muista viisuista tänä vuona. Show ja tanssija nyt on upeat, niitä en menisi muuttamaan.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Siis nyt en oikeasti ymmärrä, ettekö te nähneet niitä jäävuoria vai oliko tuo läppä? Siis nehän oli nimenomaan tän shown katseenvangitsija, WOW-efekti, josta tuli kylmät väreet. :shock:

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Look away -toistosta. Voisikohan sen muuttaa muotoon:

We look away
look away
look away
look away, hey
*Don't look away
*Don't look away
*Don't look away
*The world is there.

Meneekö liian syyllistäväksi? :roll: (toki voihan hän tarkoittaa, vaikka itseään)

Ja yritän tuossa miettiä kuvausta. Jotain sille tarvisi tehdä.
Jättää liian etäiseksi, heti alusta alkaen, heti alkusekunnissa.

Ainoa kohta, joka itselle toimii kohtuullisesti, kun Sebastian on polvillaan,
ja alkaa interaktiin kuution kanssa. (myös kohdat 2:30 & 2:40 Sebastianista
Euroviisujen kanavan Youtube-videolla hyviä)

Siis lavalla on paljon kivaa, mutta ne ei saada toimimaan kuvauksellisesti
kunnolla yhteen. Ja Sebastian on komea mies, häneltä tarvisi saada
enemmän kasvokuvaa.
Viimeksi muokannut Universal Love, 03 Maalis 2019, 14:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Wadde kirjoitti: 03 Maalis 2019, 13:00 Siis nyt en oikeasti ymmärrä, ettekö te nähneet niitä jäävuoria vai oliko tuo läppä? Siis nehän oli nimenomaan tän shown katseenvangitsija, WOW-efekti, josta tuli kylmät väreet. :shock:
Ei ole läppä. Näin jotakin, mutta en nähnyt sitä/niitä jäävuorina. Tai sitten katsoin muualle :heh:
Rise, angel, shine, love!

Lukittu