Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Euroviisut 2019 Israelissa

Hatari – Hatrið mun sigra

*****
62
54%
****
16
14%
***
16
14%
**
11
10%
*
10
9%
 
Ääniä yhteensä: 115

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2673
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja inomu »

Uskon, että tämä menee finaaliin juuri ja juuri, mutta finaalissa ei ole todellakaan voittomahdollisuuksia. Itä-Euroopan raadit tulevat ainakin jättämään Hatarin pisteittä. Olen aika varma, että Lordikaan ei olisi voittanut, jos raadit olisi olleet käytössä 2006.
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Viisi tähteä. :islanti: :islanti: :islanti: :islanti: :islanti:

Avatar
Valtsu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 274
Liittynyt: 08 Elo 2018, 10:03

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Aluksi en tiennyt vihaanko vaiko rakastanko, mutta olen pikku hiljaa kääntynyt siihen puoleen, että ICELAND 12 POINTS :peukku:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja sziget »

En inhonnut Club La Perséttä. Vitseillä ja provoilla on vain taipumus valua alaspäin, elleivät kestä kuuntelua. Tässä on enemmän potentiaalia kuin monessa epäviisussa. Kiinnostava vai kesy, vaikea ratkaista.
Haukkanen kirjoitti: 03 Maalis 2019, 09:58 Islannin viime vuoden viisu oli viisupuntarin epäsuosituin,toissavuotinen keskinkertaisin, niin jatkuvatkohan kunniamaininnat nyt Verka Serduchka-palkinnon muodossa. :mrgreen:
Luultavasti menee ja voittaa koko s-tanan puntarin. :hihi:
Creeperqueen kirjoitti: 05 Maalis 2019, 21:14 Eli ymmärtääkseni tässä lauletaan siitä, kuinka äärioikeiston nousu tulee ennen pitkään tuhoamaan Euroopan, kun vihalle annetaan valtaa. :joojoo:
Siis sittenkin pelkkä Pollapönk vol. 2. :(
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1331
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

En malta odottaa, kun yltiöpositiivinen Mikko pääsee esittelemään Hatarin viisukatsojille. :heh:
Violins playing
Angels crying

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Sanoja kai voi tulkita kappaleesta monellakin tavalla, mutta
itseä jäi hieman häiritsemään, että kappale päättyy sanoihin
"viha hallitsee/valloittaa", ja samalla näytelmä päättyy siihen, että
möreästi laulavan jalka on enkelimäisesti laulaneen selän päällä.

Semiesityksessä ei muuten päättynyt näin näytelmä.
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

rosetta kirjoitti: 05 Maalis 2019, 21:54 Yhtyeen tavoitteenahan on kapitalismin tuho, eli ymmärtääkseni lauletaan lähinnä kapitalismin järjestelmänä aiheuttamasta vihasta.
Miten tämäkin kuulostaa joltain vanhojen vasemmistoänkyröiden uhoamiselta. :heh: Tai edelleen siltä äärioikeiston vastarintaliikkeeltä, joka vastustaa mm juutalaiskapitalismia. :miettii:

No, laulu sujuu kuitenkin hyvin yhteen. Eikä kappale ole mikään yksinkertainen rallatus, vaan oikeastaan ihan hyvä, joten minusta olisi epäreilua jos tuomarit erityisesti hylkisivät tätä.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Puutarhuri kirjoitti: 09 Maalis 2019, 09:18
rosetta kirjoitti: 05 Maalis 2019, 21:54 Yhtyeen tavoitteenahan on kapitalismin tuho, eli ymmärtääkseni lauletaan lähinnä kapitalismin järjestelmänä aiheuttamasta vihasta.
Miten tämäkin kuulostaa joltain vanhojen vasemmistoänkyröiden uhoamiselta. :heh:
Joka noin ajattelee on kyllä väärässä, ei tarvitse olla "vanha vasemmistoänkyrä" nähdäkseen miten paljon vahinkoa kapitalismi on saanut aikaan (ja on selvästi tullut tiensä päähän), sen näkee jokainen ajatteleva ihminen... Ns. "talouskriisiä" toisensa perään, eihän siinä ole järjen hiventäkään. Kuten eräässä artikkelissa hyvin sanottiin, "Capitalism is not in crisis – capitalism is the crisis"...
(https://simplicitycollective.com/post-c ... a-degrowth)
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olipa hupaisa. Jotain Mad Maxiä sekoitettu SM:ään ja vielä vähän Rammsteinin uhoa ja Mein Teil-videota. Jos Pertti Kurikan Nimipäivät olivat oman vuotensa yleisön herättäjä, niin tämä on tämän vuoden. Pärjännee kuitenkin paremmin kuin PKN. :peukku:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja murka »

Zazpikaleak kirjoitti: 08 Maalis 2019, 00:53 En malta odottaa, kun yltiöpositiivinen Mikko pääsee esittelemään Hatarin viisukatsojille. :heh:
Huastelleeko hää mieskarkkoist?

Avatar
ainafani
Siemailija
Siemailija
Viestit: 147
Liittynyt: 09 Helmi 2013, 21:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja ainafani »

Oih, tämä iskee melkein kuusikymppiseen viisufaniin ihan täysillä. Islannin oma Ramsmtain :D :uujee:
Viimeksi muokannut ainafani, 10 Maalis 2019, 01:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The Show Must Go On
Ap, ap, ap…opettaja puhuu!

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja murka »

Puutarhuri kirjoitti: 09 Maalis 2019, 09:18
rosetta kirjoitti: 05 Maalis 2019, 21:54 Yhtyeen tavoitteenahan on kapitalismin tuho, eli ymmärtääkseni lauletaan lähinnä kapitalismin järjestelmänä aiheuttamasta vihasta.
Miten tämäkin kuulostaa joltain vanhojen vasemmistoänkyröiden uhoamiselta. :heh: Tai edelleen siltä äärioikeiston vastarintaliikkeeltä, joka vastustaa mm juutalaiskapitalismia. :miettii:

No, laulu sujuu kuitenkin hyvin yhteen. Eikä kappale ole mikään yksinkertainen rallatus, vaan oikeastaan ihan hyvä, joten minusta olisi epäreilua jos tuomarit erityisesti hylkisivät tätä.
No, tässähän voi vaikka ajatella kuinka Monsato tuhoaa monimuotoisuutta ja maaperän siinä sivussa. Tai miettiä sitä miksi Suomessakin on TTIP-sopimuksen vastustajia.

Islantilaiset ovat vielä siinä mielessä kurjassa asemassa, että he ovat varsin riippuvaisia näiden koplalaisten vihan hedelmistä jokapäiväistä ruokaansa ostaessaan. Islannissa on huomattavasti vaikeampaa olla tiedostava kuluttaja kuin Suomessa.

Ja median valistuksesta huolimatta suomalaisetkin suihkivat Roundupia pihoilleen vaikka se vaikuttaa lapsenlastenkin geeniperimään jos itse altistuu sille. Halvemmalla ja turvallisemmin rikkaruohoja voi nitistää ihan väkiviinietikalla. Roundupia voi kuvailla vihaksi suihkepullossa. Ahne tehtailija eiiiole kiinnostunut siitä, mitä myrkylle altistuneille ihmisille tai eläimille tapahtuu.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Onhan tää vuoden paras by far, muttei mikään tajunnanräjäyttävä.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

hra47 kirjoitti: 09 Maalis 2019, 23:51 Olipa hupaisa. Jotain Mad Maxiä sekoitettu SM:ään ja vielä vähän Rammsteinin uhoa ja Mein Teil-videota. Jos Pertti Kurikan Nimipäivät olivat oman vuotensa yleisön herättäjä, niin tämä on tämän vuoden. Pärjännee kuitenkin paremmin kuin PKN. :peukku:
Ainakin solisti yrittää matkia Till Lindemanin mimiikkaa parhaansa mukaan :heh: - äkkiseltään ainakin Du Hast tulee muutenkin mieleen - mutta tämä on sellaista euroviisunäyttelemistä Rammsteinin oikeasti niksahtaneeseen ja nyrjähtäneenä uuden näkymän avaavaan maailmaan verrattuna.

https://www.youtube.com/watch?v=U5HAEzEk8QM
https://www.youtube.com/watch?v=Dv6Th7kJ64Q
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

ta1ja kirjoitti: 10 Maalis 2019, 01:37 Du Hast tulee muutenkin mieleen - mutta tämä on sellaista euroviisunäyttelemistä
Jep, tämä mielleyhtymä taitaa olla Hatarin heikkous. Mikä kun kuulin pätkän ensimmäisen kerran, niin tuli mieleen että ammattikoulun pojat matkimassa Rammsteinia. Ja huonosti. Mutta ei sitä sitten enää ajattele, kun ajatus on vain Euroviisuissa.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

murka kirjoitti: 10 Maalis 2019, 00:03 Ahne tehtailija eiiiole kiinnostunut siitä, mitä myrkylle altistuneille ihmisille tai eläimille tapahtuu.
Jos nyt välttämättä haluat rinnastaa ympäristöasiat yksityisomistuksen syyksi, niin otetaanko esiin myös kommunismin ja Neuvostoliiton jälkeiset saastumiset? Entisille tehdasalueille ja sotilastukikohtiin kaadettiin kaikki rojut, myrkkyliemet ja radioaktiiviset jätteet. Tahallaan. Jos työntekijän asema, palkka tai työpaikka ei mitenkään riipu ahkeruudesta tai siitä tehdäänkö asiat kunnolla, niin kaikki tehdään välinpitämättömästi. Ainoastaan korruptio kehittyy.

Sitä paitsi edes Yhdysvalloissa ei ole mitään puhdasta kapitalismia, saati Pohjoismaissa, kaikki maat ovat ns sekatalousjärjestelmiä. En ymmärrä miksi tätä sanaa kapitalismi nykyään edes käytetään. Mikä se vaihtoehto olisi?... Niinpä.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Hatari keräsi ketjuäänestyksessämme murskaavat 77 % äänistä.
Suosikkisi Islannin finalisteista?

Hatari – Hatrið mun sigra 51 77%
Kristina Skoubo Bærendsen – Mama said 4 6%
Hera Björk – Moving on 6 9%
Friðrik Ómar – Hvað ef ég get ekki elskað? 1 2%
Tara Mobee – Fighting for love 4 6%

Ääniä yhteensä: 66
Viha ja rakkaus vastakkain. Kumpi voittaa :stara: tähtiäänestyksessämme?

Islannin finalisteja voi rankata Scorewiz-ketjussa vielä huomiseen klo 18 asti.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

rosetta kirjoitti: 09 Maalis 2019, 17:38 ei tarvitse olla "vanha vasemmistoänkyrä" nähdäkseen miten paljon vahinkoa kapitalismi on saanut aikaan (ja on selvästi tullut tiensä päähän), sen näkee jokainen ajatteleva ihminen... Ns. "talouskriisiä" toisensa perään, eihän siinä ole järjen hiventäkään. Kuten eräässä artikkelissa hyvin sanottiin, "Capitalism is not in crisis – capitalism is the crisis"...
(https://simplicitycollective.com/post-c ... a-degrowth)
:peukku: :peukku: :peukku:

Ihmeellistä löytää noinkin tervejärkistä kirjoitusta tältä foorumilta ja vielä musiikillisesti vuoden huonoimman viisun topicista! :shock:
No, nyt on ainakin jo se oikea Rosetta, jonka nickin joku oli välillä kähveltänyt! ;)

Jos nyt sanojen ja nykypäivän maailman vinksahtaneisuutta hyvin kuvaavan shown & möykän ansiota vähän puntarissani ylöspäin sieltä jumbo-sijalta...
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Toivottavasti tästä ei nyt seuraa mitään ikävää :draamaa:

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3939571304
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Voi v*ttu tätä pelleilyä :roll:

Mä luotan siihen, että Israelin viranomaiset toimii tässä järkevästi. Jos ei, niin mun mielestä EBUn olis korkea aika ottaa vähän voimakkaampi rooli ja yksinkertaisesti kieltää kisojen järjestäminen maissa, joihin valittuja edustajia ei päästetä poliittisista syistä, oli kyse sitten Israelista, Ukrainasta, Venäjästä tai jostakin muusta. Enough is enough :jupinaa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Lisää vaan vettä kiukaalle! Jos Hatari ei saa viisumia niin siirtäkää viisut vaikka Ruotsiin kiitos. :draamaa: Tai kyllähän nyt Hatarillekin pitää tarjota satelliitin välityksellä esiintymistä, kun sitä kerran Venäjälle tarjottiin 2017.

Tälläinenkin juttu ollut Israelin TV:ssä vajaa viikko sitten:

Viimeksi muokannut wigwam, 10 Maalis 2019, 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
www.sodadream.is
Dare to Dream

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1331
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

:jupinaa: :jumankauta: Oikeesti ei
Violins playing
Angels crying

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja sziget »

Aancon kirjoitti: 10 Maalis 2019, 17:29 EBUn olis korkea aika ottaa vähän voimakkaampi rooli ja yksinkertaisesti kieltää kisojen järjestäminen maissa, joihin valittuja edustajia ei päästetä poliittisista syistä, oli kyse sitten Israelista, Ukrainasta, Venäjästä tai jostakin muusta.
Venäjä ei estänyt edustajien pääsyä Moskovaan 2009. EBU otti "voimakkaamman roolin" Ukrainan viisujen jälkeen 2017. Jos jäi huomaamatta, kerrataan se tässä:

Ukraina sai sakot, koska se rikkoi isäntämaan velvollisuuksia, kun Venäjän edustajaa ei päästetty maahan. Venäjä ei osallistunut pakolliseen joukkueenjohtajien kokoukseen, mutta velvollisuus raukesi edellisen seurauksena ja Venäjä välttyi sakoilta. Ukraina-fanaatikot meuhkasivat tälläkin foorumilla, että EBU asettui kiistassa "Venäjän puolelle". Siksi EBU päätyi Salomonin tuomioon eli sääntömuutokseen, jolla "laittomien" edustajien sulkeminen kilpailusta on nyt mahdollista. Hatari voitaisiin sulkea ulos, jos Israel ilmoittaisi sen olevan "antisemitistinen" ryhmä, joka ei täytä esim. maahantulolain ehtoja.

ESCDailyn uutisen linkkasi alun perin klaus-12: https://www.escdaily.com/ebu-host-broad ... form-live/
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1923
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Sziget :peukku:

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Leonoraa lainatakseni "Don't get too political" :jupinaa:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Minä ymmärrän Israelia varsin hyvin tässä asiassa. Ei varmastikaan mikään maa haluaisi sellaisia artisteja esiintymään maaperälleen, jotka ovat sitä mieltä, että maata tulee boikotoida.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

:draamaa:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

figure8
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 458
Liittynyt: 08 Joulu 2012, 18:40

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja figure8 »

Samiasd kirjoitti: 10 Maalis 2019, 20:11 Minä ymmärrän Israelia varsin hyvin tässä asiassa. Ei varmastikaan mikään maa haluaisi sellaisia artisteja esiintymään maaperälleen, jotka ovat sitä mieltä, että maata tulee boikotoida.
Isäntämaan pitäisi olla pakotettu päästämään kaikki artistit maahansa :niinpa: ymmärrän tilanteen Israelin näkökulmasta (ja Ukrainan näkökulman vuonna 2017) mutta EBU:n pitäisi allekirjoituttaa jonkinlainen sopimus, jolloin kisat voidaan tällaisessa tilanteessa "tylysti" siirtää muualle. EBU teki virheen vuonna 2017, kun eivät sitouttaneet Ukrainaa tähän. Yksi virhe sallittaneen, mutta toinen on jo emämoka. Tiedä sitten, onko miten todennäköistä että tuota viisujen siirtoa pystyy toteuttamaan lyhyellä aikavälillä.

Israelille ei pitäisi kyllä tulla minään yllätyksenä, että heidän politiikkaansa kyseenalaistetaan ympäri maailmaa. :roll:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1041
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tuo mitä nimimerkki Samiasd yllä sanoi pitää täysin paikkaansa. Onko tämäkin nyt sitten sitä hauskaa ja nerokasta teatteria upeilta taiteilijoilta vai kuinka? Minusta on koko yhtyeeltä melkoisen inhottava temppu ruveta tekemään hommasta politiikkaa, muutenkin he muuttuvat haastattelu haastattelulta yhä pelottavammiksi. Jos eivät ole tyytyväisiä, miksi osallistua edes karsintaan?

Ja joo, kyllähän ne viisut toki kannattaa siirtää sitten tässä vaiheessa Ruotsiin Islannin tähden. Perutaanpa huomenna alkava Delegaatiojohatjien kokouskin sitten. :) Kyllä minusta on yhtyeen ja TV-yhtiön oma vastuu, etteivät rupea pelleilemään asioilla varsinkin jos vaarana on maahantulokielto (jollion voidaan harkita sitä satelliittia) tai pahimmassa tapauksessa jopa diskaus kisasta.

Mitä itse biisiin tulee, niin en pidä tätä minään suurena taideteoksena, mutta piristävä lisäys tämän vuoden kattaukseen se kyllä on.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Shurat HaDin on yhdentoista työntekijän lakitoimisto, jonka tavoite on haastaa "Israelin vihollisiksi" kokemansa tahot oikeuteen. Sillä ei tietääkseni ole mitään tekemistä Israelin hallinnon kanssa eikä poliittista valtaa; viranomaisiin saa vedota kuka vain, mutta Hatarin tilannetta tämä ei muuta mitenkään, ellei sisäministeriössä kiinnostuta asiasta. En nyt tässä vaiheessa oikein ymmärrä tämän homman uutisarvoa. :raaps:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Lukittu