Tähdet tähdet

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tykkäsin eniten Jonna Geagean laulusta. Myös Ilta oli hyvä, tietenkin, mutta, no vähän liian suloinen.

Miehistä Jussi ja Kyösti parhaita. Jussi oli kyllä nasaali ja Kyösti biisiin nähden liian puhdas - tai sovitukseen, olisi pitänyt sitten sitäkin sliipata enemmän. Ressulle ei olisi voitu antaa epäressumaisempaa biisiä, täysin hukassa. Samae oli tavallaan kiva kevytversio, toisaalta ehkä liian kevyt.

Aurora :eiei: , Petra hienoa temppuilua, laulu :rullaati:

Tanssijat olivat todella ärsyttäviä. Marian puheet osaamattomista levy-yhtiösedistä kieltämättä tuttuja :hihi:, vaan niin tosia :peukku: . Mutta Roope Salmis-avautumiset - jo neljäs kausi menossa jossa promoaa sitä. Ei jaksais yhtään :tajuton: :nohyi:

Niin ja genre-ajattelun poistaminen ei paranna, ei tule vertailukelpoisuutta, joka on ollut osa viehätystä. Jon jonin unohdin. No, se kertonee.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16947
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ilta ei kiinnostanut artistina ennestään.. mut viimeistään tuon liven jälkeen olen myyty :rakkaus:
Kun katsoit minuun on muutenkin yks kaikkien aikojen suosikkibiisejäni ja toi cover teki todellakin oikeutta biisille, yllätyin myös todella Iltan laulukyvyistä :peukku:
Haluisin kuulla täl kaudel ton Sillat-biisin kokonaan Iltan laulamana :uujee:

Petra oli just niin hyvä kuin osasin odottaakin, kyl Iltan ja Petran ansiosta ainakin näitä ensimmäisiä jaksoja jaksaa katsoa! :uujee:

1. Ilta
2. Petra
3. Jussi
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mitä mitä? Jonna ei ollut top5:ssä? Hänen tummanpuhuva "pahattarensa" oli illan vaikuttavin esitys.

Sshamaen sshuhuässhhät sit alkoi ärsyttään (viime viikolla en kiinnittänyt niin huomiota). Varmaankin hänen tavaramerkkinsä laulajana, mut mä aloin vaan odottaan seuraavaa suhu-äännettä laulussa.

Mombasa (Ibo-lele): yksi kaikkien aikojen "käännös"suomihiteistä (alunperin instrumentaali), mutta oli ikävä kuulla sitä kuritettavan epävireisellä laululla (ei, en ole harrastanut karaokeiltoja, joten mulle ei ole kehittynyt immuniteettia asiassa).

Oikein kivoja esityksiä yleisesti ottaen. Aurorakin pärjäsi tällä kertaa aika hyvin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Anssi Kelan Bowie coveri oli todella hyvä.

Formaatti ei toimi näin. Show on levällään kuin jokisen kuuluisat eväät, missään ei ole mitään pointtia. Esimerkkinä Kyöstin ja Jussin Ja Ressun esitykset.

Kyösti kertoo jotain sattumanvaraista lapsuudestaan. Valitsee (tai hänelle valitaan) mitätön biisi, jossa ei juurikaan laulettavaa: Aja hiljaa isi. Hän laulaa sen samoin kuin kaikki biisinsä, siististi, mutta siinäpä se. Paitsi että on puettu hassunhauskoihin vaatteisiin, jotka eivät liity kuitenkaan 1950-luvun biisiin vaan Kyöstin lapsuuteen. Näyttikö isänsä tuolta? Vai joku opettaja? Epäilen.

Jussi avaa rohkeasti (haluammeko todella, että musiikki muuttuu taustatarinoiksi, eikä niin että musiikki itse ilmaisee?) lapsuuttaan. Biisi näköjään herättää tunteita liikaa, esitys on ylilatautunut ja menee överiksi. Myös hänet on puettu hassunhauskaan asuun, joka tavallaan liittyy biisiin mutta entä tarinaan?

Ja sitten Ressun esityksestä: sehän oli hyvä, koska ihan oikeastikin oma valinta ja oikeasti läheinen biisi. Mutta kun formaatti on nyt rakennettu aidoille (tässä, muutoin näennäis?) tarinoille, aidoille artistin tunteille niin miten ihmeessä tuomaristo muka voi arvioida esitystä? Sehän on sama kuin kertoa syöpäpotilaalle, että nyt en kuule oikein usko mitä sanot.

Tai taideammattilaisuuden kannalta toki olisi se kiinnostavin vaihtoehto, mutat siihen ei tuotannolla näytä olevan paukkuja eikä rohkeutta. Täysi avoimuus ja ammattituottajat tuomareina, ei siis tuollaiset viihdehahmot. Esitykset, tulkinnat ja kaikki pitäisi ruotia siten, miten niitä taidekorkeakouluissa ruoditaan (en tiedä musiikkikorkeakouluista, mutta taidekoulujen harjoitustyökritiikkejä mukaillen). Käsitellä kaikkea teknisesti, miksi biisi valittiin - kuka valinnan teki, artisti itse vai tuotanto kuultuaan artistin tarinan, mitä biisillä on tarkoitus ilamista, onko tuotannon asettama haaste. Ja mikä on artistin päämäärä tunteiden osalta tämän biisin kohdalla, miksi valitsi tietyn sovitus/tulkinta-kaavan kuten esim paisuvan powerslovari-formaatin, miten laulu asettui kaavalle, toimiko fraseeraus. Samat asustuksen ja lavaylöspanon suhteen.

Koska näinhän ne esitykset oikeasti rakennetaan - tai pitäisi rakentaa. Lähtökohtainen tunne on aito, taiteilija löytää sen itsestään. Sitten hän ryhtyy miettimään työkalupakistaan välineitä, joilla sen tunteen yleisölle saa välitetyksi. Siinä vaiheessa homma on ihan teknistä palapeliä, sommittelua, jossa jokainen osa-alue mietitään se kokonaisuus ja päämäärä tähtäimessä. Sitten kaikki kootaan esityksessä yhteen ja siinä on se live-esiintyjän live-ammattiosaaminen, kyky kantaa esitys, kyky palauttaa lähtökohtainen tunne siihen.

Tuon avaaminen olisi todella mielenkiintoista, ja hyödyllistä, koska minusta tuntuu niin näiden kuin viisuhaahuilunkin perusteella, että Suomesta vähän puuttuu ymmärrys ajatella tätä kaikkea kokonaisvaltaisesti - ja toisaalta ammattitaitoa siinä mielessä, että työkalupakit ovat heiveröisiä ja vajaita.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Niin, Kelan veto ihan unohtuikin. Kuulosti yllättävän paljon Bowielta itseltään...

Onkohan tämä formaatin uudistus peräisin Norjasta vai kyseessä kotimaista sooloilua? Johtuuko katsojalukujen kalastelusta (ohjelman luvuthan ovat laskeneet tasaisesti ykköskaudesta lähtien, kauden 5 avaus sai 573000 katsojaa) vai onko ollut vaikeuksia saada enää artisteja "nolaamaan" itseään sellaisiin genreihin kuin ooppera, punk tai hevi? Edelliseltä kaudeltahan noi genret jo puuttuivatkin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:miettii: Voi olla että vaikeuksia saada artisteja, ainakaan sellaisia jotka pystyvät, joilla on taitoa niin että riittää - toisaalta jotenkin tämä porukka paperilla näytti sellaiselta, että moni genre varmaan lähtisi. Tottuneet viihdyttämään siis. Nyt kuitenkin tuntuu että kukaan ei tiedä mitä on tekemässä. Jos tällä linjalla ollaan niin kannattaisi puhua ihan vain cover-kisasta, eikä vaatia edes samanlaista muuntautumista kuin genre-formaatissa. Nythän tuomaristo vaatii "heittäytymistä" eli sitä, että artisti yrittää väkisin olla joku muu kuin on, mutta kukaan ei tiedä miten.

Anssi Kela osoitti miten kannattaisi tehdä ja mihin tuomariston ohjata. Hyvä ja uskottava coveri, ei muuta. Ressu oli myös hyvä ihan sen takia. Eri asia sitten että ei välttämättä yhtään niin hauskaa ja tv-ohjelmana kiinnostavaa enää.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 707
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Tällainen teemapohjainen lähestyminen on aivan liian yleisluontoista, kaikki laulaa mitä sattuu ja jos ei tietäis teemaa, ei se näistä esityksistä kyllä selviäis. Ei ainakaan mitään haasteita tai heitäytymistä oman genren ulkopuolelle tulla näkemään, kun vapaasti voi pysytellä omallakin vahvuusalueella.

Lopputulos on 9 jaksoa sekavaa laulamista sieltä sun täältä ja kansa sitten valitsee suosikkinsa. Joku terä tästä formaatista on katoamassa, kun jäljelle jää vaan joku yleinen laulukilpailu yhdeksässä osassa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ilta: inhokkibiisini, mutta olihan tuo ihan mykistävä veto silti...

Kyösti: tais olla nyt ulkona mukavuusalueeltaan. Kuuntelen mieluummin ihan vaan suomeksi. Ydinvahvuusalueensa, iskelmäsoundi puuttui. Heittäytyminenkin omalla tyylillään hillittyä (silmämeikit, viikset).

Heidi Kyrö: jatkoi hyvien biisien esittämistä (viime viikkoinen Boney M oli vähän niin ja näin), mutta vähän kuulosti ettei ääni enää ihan riittänyt tähän Banglesin biisiin.

Jussi: avautuva äijä, minkä laulutaidoissa häviää, taustatarinoissa voittaa.

Bottom 3: Aurora ja Jon-Jon ihan ymmärrettäviä, mutta olen ymmälläni Jonnan suosion puutteesta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Ilta on ihan ylivoimainen. Todella huikea ja ammattitaitoinen laulaja. Oikeusmurha, jos ei voita. Tosin... tässä kilpailussa voittaa harvoin se lahjakkain.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 707
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Ilta oli kieltämättä ainakin teknisesti huikea, tuli ihan joku Saara Aalto mieleen.
Tässä vaan on ongelmana, kun vetää jo niin kulunueen laulukilpailustandardin, että pitäis tuoda jotain uutta, vahvaa ja omaa tulkintaa, joku tuomari tais mainitakin tästä.
Idea on, ettei yritä olla maailman tokaks paras Whitney vaan maailman paras Ilta. Silti Ilta on tässä kisassa laulajana omaa luokkaansa, ei sille vaan voi mitään.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mä taidan olla viimeinen täällä, joka seuraa vielä tätä ohjelmaa?

Pudonneet eivät kolahtaneet yksikään ja vois sanoa että oikeat lähtivät. Jon-Jon ja Aurora (oli kova biisi (it's raining men), mutta ikävä kuulla sitä Auroran kuritettavana). Samaelle olin alkanut hiljalleen lämmetä (viime viikkoinen "rapuillallinen" oli itseasiassa varsin hyvä), mutta mieluummin hän kuin Jonna. Oli camppia nyt tässä jaksossa, varsinkin toi Samaen esitys, naama kirjavana kuin Donald Trumpilla.

Kyöstille saattaa tulla noutaja aika pian, hän vetää kyllä suomi-iskelmää mahtavasti, mutta muuten on kala kuivalla maalla. Ilta oli taas paras.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mitähän ton Jonnan olisi pitänyt oikein tehdä päästäkseen jatkoon? Oli mielestäni sikahyvä veto.

Tuli mullakin ihan ikävä oopperaa Ressun ja Iltan esitysten myötä.

Kukahan voittaa? Ressu, Kyösti vai Jussi? Naisista en usko Heidin kykenevän taistelemaan voitosta ja Ilta pudonnee hyvissä ajoin ennen finaalia kuten Nelli Matula. Onhan se vääryys ja buuausten paikka. Olis kiva olla väärässä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1577
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Vaikka Heidifani olenkin niin tuossa porukassa tämänpäiväisellä suorituksella olisi kyllä pitänyt pudota -vaikka laulukunnossa ilmeisesti toivomisen varaa olikin.
Itselleni tuo Iltan (vai Illan, miten nimi nyt pitääkään taivuttaa?) lahjakkuus on kyllä tullut tämän vuoden postiivisena yllätyksenä. Tekisi mieli sanoa että osaaminen menee vähän hukkaan siinä mitä radioista olen tuotantoa kuullut... Olisko vihdoinkin naisvoittajan paikka, vai dominoiko tuo mieskolmikko?
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

hra47 kirjoitti: 10 Maalis 2019, 21:47 Mitähän ton Jonnan olisi pitänyt oikein tehdä päästäkseen jatkoon? Oli mielestäni sikahyvä veto.

Tuli mullakin ihan ikävä oopperaa Ressun ja Iltan esitysten myötä.

Kukahan voittaa? Ressu, Kyösti vai Jussi? Naisista en usko Heidin kykenevän taistelemaan voitosta ja Ilta pudonnee hyvissä ajoin ennen finaalia kuten Nelli Matula. Onhan se vääryys ja buuausten paikka. Olis kiva olla väärässä.
Tämän kisan on aina voittanut Warnerin artisti. Ilta on Warnerin, tosin on Jussin Neon2:kin, mutta tuntuu, että tänä vuonna kisa on pedattu Illan esilletuontiinsa ja markkinointiin - hieno nuori laulaja onkin.

Jonna oli todella hyvä, samaa mieltä, ja oli kyllä ihan vääryys että putosi.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 707
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Tänä vuonna se kova miesartisti puuttuu, tyyliin Sillanpää, Torikka jne, joten Iltalla vois hyvinkin olla tilaisuutensa.
Ressun esitys oli nyt todella hyvä, nutta riittääkö taidot loppuun asti.
Iltan ongelmana, jos niin voi sanoa, on hieman tekninen tyyli, joka ei aina pure suomessa, niinkuin Saaran kanssa on nähty, mutta toistaiseksi on menestystä riittänyt.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Seuraavaksi kuullaan voimabiisejä:

Jussi Rainio: Eye of the Tiger (Survivor)
Heidi Kyrö: Twist in My Sobriety (Tanita Tikaram)
Kyösti Mäkimattila: Human (Rag’n’Bone Man)
Ressu Redford: Call Me (Blondie)
Ilta: So What (Pink)
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Requel »

hra47 kirjoitti: 14 Maalis 2019, 00:08 Ilta: So What (Pink)
:ihana:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ei sano mitään toi Iltan biisi mulle. Tuttuja on lähinnä Eye of the tiger ja toi Blondien biisi. Tanita Tikaram kuulunee kategoriaan "ai niin, tää oli tää!" kun nimi ei tuo mitään muistikuvia mieleen.

Toivottavasti tuo ei ole esiintymisjärjestys. Iltalle jäisi vähiten äänestysaikaa esityksen jälkeen ja saattaisi käydä niin kuin Jonnalle viime viikolla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Seuraavaksi duetot ja laulu ystävälle:

Kyösti Mäkimattila ja Ilta esittävät kappaleen Pettävällä jäällä.
Heidi Kyrön ja Jussi Rainion duettokappale on Antaudun.

Kyösti Mäkimattila: Livin’ on a prayer
Heidi Kyrö: Smells like teen spirit
Jussi Rainio: Con te partiró
​​​​​​​Ilta: Oo siellä jossain mun (Elastinen)

Con te partiró? :shock: Aikooko ne hankkiutua Jussista seuraavaksi eroon?

Onks toi Iltan biisi sama kuin PMMP:n ihanainen Oo siellä jossain mun? Tuota Elastisen versiota en tunnekaan. Mielenkiinnolla jään odottamaan.

Nyt kai kuullaan Heidiltä sitä huutoa, jota hän lupaili Izmolle aikaisemmin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

hra47 kirjoitti: 21 Maalis 2019, 20:47Onks toi Iltan biisi sama kuin PMMP:n ihanainen Oo siellä jossain mun?
Onhan se. Elastinen esitti kappaleen Vain elämäässä.

Oon seurannut Iltan (taivutus...) esityksiä. Hyvinhän hän laulaa ja on eläväinen persoona, mutta So what oli kyllä melko kammottava kokonaisuus ja uskottavuus pyöreä nolla. :shock: Mutta kai se on tämän formaatin tarkoitus, että laulajat tempautuvat myös mukavuusalueiden ulkopuolelle viihdyttämään tv-katsojia.

Puolestaan Wannabe ja Romeo & Julia olivat varsin hyvää showta. :joojoo:

Paras hetki ohjelmassa (niistä mitä olen nähnyt) on ollut kuitenkin Elli Haloon veto viime jakson alussa! :rakkaus:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tän iltaisten vetojen perusteella toivottavasti Ilta ja Jussi ovat finaalissa. Jussi yllätti täysin omalla vedollaan. Kyösti oli aika veltto ja vetämätön itsensä. Oli ihan sama kumpi putosi, Kyösti vai Heidi. Yleisö jo valmisteli buuauskonserttiaan kun Ilta oli pudotusuhan alla...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Ai että kun ne on pilannut tän formaatin typerillä teemoillaan. Olis niin kiva katsella kun kaikki vetää samaa genree. Iltalle hevii tai hardrokkii seuraavaksi kiitos. Didikin veti aikoinaan parhaan esityksensä hevinä joten Ilta vois vetää vaikka Heartin Alonen tms? IIlta ja Jussi finaaliin ja Ilta voittaa sekä on viisuedustajamme 2020.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

aj1964 kirjoitti: 24 Maalis 2019, 22:00 Ilta voittaa sekä on viisuedustajamme 2020.
:peukku: Kelpais minullekin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

ta1ja kirjoitti: 03 Helmi 2019, 18:32 Jussi Rainio varmaan yllättää ne, jotka eivät häntä ole kuunnelleet, samoin Jonna Geagea. Ressu Redford on vankka show-mies. Kyösti Mäkimattilalta sopii odottaa tyylikkäitä klassisten viihdekappalaiden tulkintoja. Ja Heidi Kyröltä. Illasta - vai pitääkö sanoa Iltasta on puhuttu paljon hyvää laulajana.
Eli ei Jussi yllättänyt - aiemmissa jaksoissa olen kyllä vähän miettinyt että ei ehkä olinkin väärässä, mutta ei sentään. Ei ollut parhaita tuosta laulettuja versioita, mutta varsinkin sunnuntain jaksossa kirkkaaasti jatkooonmenon ansaitseva.

Jonna Geagean putoaminen ja arvostuksen puute harmittaa. Minusta hän koko ajan osoitti olevansa kisan paras naisartisti.
aj1964 kirjoitti: 24 Maalis 2019, 22:00 Iltalle hevii tai hardrokkii seuraavaksi kiitos. Didikin veti aikoinaan parhaan esityksensä hevinä joten Ilta vois vetää vaikka Heartin Alonen tms?
:peukku: Ilta ei minusta ole Diandran veroinen laulaja, enkä varma onnistuisiko hevillä ihan yhtä hyvin, mutta Alonen kyllä voisi kuvitella, esimerkiksi. Todellakin samaa mieltä genrejen poistosta!
Hanhis kirjoitti: 21 Maalis 2019, 21:32 Paras hetki ohjelmassa (niistä mitä olen nähnyt) on ollut kuitenkin Elli Haloon veto viime jakson alussa!
Todellakin :joojoo: . - Sinällään minusta koko ohjelmaformaatin kannalta väärin, että luodaan näillä vierailijoilla asetelmaa kokelaat - vs. valmiit tähdet Voicen ja muiden kykykilpailujen tapaan. Siitähän tässä kun ei ole kyse.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 707
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Tilanne on kääntynyt päälaelleen, Ilta putoamisvaarassa ja esiin noussut kaksi kovaa (=kansan suosikkia) miestä, Kyösti ja Jussi, joista Jussi veti yllättävän hyvän vedon.

Jotenkin kun Ilta on viime jaksoissa alisuoriutunut, ooppera meni flunssan takia vähän pieleen, ja räppikin meni miten meni, pitäisi nyt, vastoin formaatyin tarkoitusta, Iltan löytää pari nappisuoritusta, jossa huikea
laulutaito nousisi esille. Poikkeamat omasta mukavuusalueesta eivät ole oikein tuoneet esille mitään vakuuttavia piileviä kykyjä, joilla ekan kauden Didi toi yllätyksen toisensa perään.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Iltan biisit seuraavassa musikaalijaksossa..
https://youtu.be/wEJd2RyGm8Q
https://youtu.be/52nfjRzIaj8
Eiköhän noilla finaaliin mennä

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 707
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Nyt taitaakin tulla vihdoin se Iltan suuri ilta, jota Iltan fanit on oottaneet.
Jos näillä ei mennä jatkoon, niin sitten ei millään. Biisit sopivasti tuttuja mutta ei vielä loppuun kaluttuja, kyllä näistä pitäis saada vielä paljon irti.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

No siin kävikin niin että Ilta kompastui liian isoihin biiseihin. Etenkin ekassa laulutaito loppui kesken. Mutta kaunis flikka :rakkaus:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Saatiin siis ensimmäistä kertaa täysin äijäfinaali. Kyöstillä oli kyllä viimeisessä vedossa jo niin kovat piipussa että olin melko varma hänen finaalipaikastaan: iskelmäsoundi teki täysillä paluun ja Chaplinin ikivihreästä sävellyksestä... eihän tuota voinut vastustaa.

Iltan taival kaatui biisivalintoihin. Eka jätti esityksenkin puolesta toivomisen varaa.

En osaa tai uskalla arvailla finaalin lopputulosta. Jos Kyösti jatkaa mukavuusalueellaan lekottelua, saattaa hyvinkin viedä. Jos koko kauden kaarta katsotaan, Jussi ansaitsis voiton näistä kahdesta. Kyösti kerää iskelmäkansan ja eläkeläisten äänet, Jussi niiden äänet, jotka arvostavat enemmän sitä heittäytymistä ja kehityskaarta...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 707
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Ilta ei sittenkään oikein saaanut biiseihinsä tunnetta ja ne jäi aika ohuiksi ja tyhjän päälle, liekö hermostuminen ja kokemattomuus syynä. Nyt ei vaan lähtenyt kulkemaan.

Sitten toisaalta varsinkin tuo Kyöstin Smile -biisi oli sellainan tear-jerker, että sillä ei voi hävitä.

Vastaa Viestiin