Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Euroviisut 2019 Israelissa

Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

*****
23
11%
****
82
40%
***
59
29%
**
28
14%
*
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 206

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Darude and Sebastian Aamu-tv:ssä:

"Tel Avivin lava on erilainen kuin Logomon lava. Ollaan jouduttu teknisistäkin syistä tekemään vähän muokkauksia. Kaikki jutut eivät mahdu samalla tavalla, joten niitä on suunniteltu uusiksi. Siellä on käytössä led-lattia, jota käytetään jollakin tapaa hyväksi.

Kun pakon alla joutuu tekemään jotain, me koetetaan tehdä siitä vielä parempi ja isompi. Stoori tulee paremmin esiin. Tanssija, 'Äiti Maa', tulee yhä olemaan mukana."

https://areena.yle.fi/1-50134797

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Noi valot oli ihan sika hienot! :shock: :surrur: Mahtavatko silti riittää finaaliin?
manic kirjoitti: 29 Huhti 2019, 10:22 Yleensä elättelen aina salaa finaalitoiveita mutta tänä vuonna ei oikein sekään :lohduton: onnistu. Sääli sillä tyypit ovat symppiksiä ja biisikin siedettävä. Sovitus on vanhanaikainen mielestäni, ja solisti ei vakuuta ollenkaan äänenkäytöllään.
Tämä. Ville ja Sebu ovat osoittaneet olevansa hirmu symppiksiä, mutta kun kokonaisuudessaan tää paketti ei oikein toimi. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11305
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Mun käsittääkseni nuo taustagrafiikat ovat vain Ylelle toimitettu ehdotus, eikä missään ole kai varmistettu, että Yle olisi hyväksynyt sen. :miettii: Itse veikkaan kyllä, että niissä jäävuorissa on pitäydytty, jos kerran Äiti Maakin on edelleen mukana.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36597
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

akfan33_ZZ kirjoitti: 28 Huhti 2019, 23:53 Tottakai Suomea kannattaa aina kannustaa ja toivoa menestystä, vaikka ois mimmoinen änkyräbiisi, ei kai kukaan katso jotain ihme xyzviisuja jos Suomea ei olisi ollenkaan mukana.
Kyllä minä junnuviisuja ainakin katson. :aivanmaassa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

akfan33_ZZ kirjoitti: 28 Huhti 2019, 23:53 Tottakai Suomea kannattaa aina kannustaa ja toivoa menestystä, vaikka ois mimmoinen änkyräbiisi, ei kai kukaan katso jotain ihme xyzviisuja jos Suomea ei olisi ollenkaan mukana.
Kyllä minä katson esim. viisufinaalin, vaikka Suomi ei sinne yltäisi.
Seuraan myös urheilua, jossa Suomi ei ole mukana.
Rise, angel, shine, love!

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3384
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Kyllä minä jatkaisin viisujen seuraamista, vaikka Suomi ilmottaisi ettei enään koskaan osallistuisi viisuihin. :joojoo: Tyyliin kuolemaani asti, koska viisuaddiktio...
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Aika sekava toi clippi (ehkä vaikutti sekin, että katselin sen ilman ääntä). Värimaailma oksennuksen vihreä ja nyt ei ollut ainakaan puutetta tv-efekteistä. Voi olla että vaikuttaa paremmalta kunhan kuvataan useammalla kameralla ja leikataan. Noista yhdellä kameralla kuvatuista pätkistä ei oikein saa kunnollista vaikutelmaa miltä esitys tulee näyttämään televisiossa. Ledikuutio ja uiskenteleva tanssija tekivät UMK:n esityksestä erityisen, toivon nyt hartaasti ettei niistä nyt ainakaan ole luovuttu, jestas sentään.
Viisuilija_110 kirjoitti: 29 Huhti 2019, 18:12 Kyllä minä jatkaisin viisujen seuraamista, vaikka Suomi ilmottaisi ettei enään koskaan osallistuisi viisuihin.
Jep, katson viisuja suosikkieni vuoksi ja Suomen edustaja aika harvoin kuitenkaan on siellä listan kärjessä, suomalaiset kun ovat yleensä tyrineet valintansa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Juhani50
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 88
Liittynyt: 07 Huhti 2018, 14:22

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Juhani50 »

Näyttäs siltä että kuutiota ei tulla näkemään lavalla ja tanssijakin vain videolla. UMK esitys oli loistava, joka kantoi muuten heikkoa biisiä... Toivottavasti ei toi vihree valoshow jatku koko biisin ajan....

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Terasbekoni kirjoitti: 29 Huhti 2019, 17:36 Mun käsittääkseni nuo taustagrafiikat ovat vain Ylelle toimitettu ehdotus, eikä missään ole kai varmistettu, että Yle olisi hyväksynyt sen. :miettii: Itse veikkaan kyllä, että niissä jäävuorissa on pitäydytty, jos kerran Äiti Maakin on edelleen mukana.
Näin minäkin ymmärsin, että on vain ehdotus jota voidaan vielä muuttaa ja hioa. Minusta nuo kuvaefektit olivat aika yes. Ne voivat saada biisiin vielä jotain extrapontta.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Jaa, että ei kuutiota?!!
Perskeles, minähän äänestin nimenomaan kuutiota. Siinä olisi UMK-finaalissa ollut kaksi parempaakin kappaletta... mutta minä äänestin kuutiota ja tanssijaa, kuten varmaan aika moni muukin.


---


Kannustan viisuissa aina Suomea ja aina jaksan toivoa finaalipaikkaa ihan viimeiseen asti, vaikka usko olisi loppunut jo aikaa sitten.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

lumi11 kirjoitti: 29 Huhti 2019, 22:34 Perskeles, minähän äänestin nimenomaan kuutiota. Siinä olisi UMK-finaalissa ollut kaksi parempaakin kappaletta... mutta minä äänestin kuutiota ja tanssijaa, kuten varmaan aika moni muukin.
:roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

12pointsii kirjoitti: 29 Huhti 2019, 19:59 Minusta nuo kuvaefektit olivat aika yes. Ne voivat saada biisiin vielä jotain extrapontta.
Kieltämättä tämä oli hyvin modernin oloinen. Jos itse biisiä olisi lisäksi hieman tehostettu iskevämmäksi, niin vaikutelma muuttuisi heti.

Hauskaa saada vähän spekulointia esityksen muutoksista. Mutta silti tykästyin niihin jäävuoriin ja varsinkin siihen uimiskohtaukseen, harmi jos niistä on luovuttu.

Kyllä tästä vielä hyvä tulee! Minusta kaikki heidän esitykset ovat niin onnistuneita, että ainakin sen suhteen on vahva luotto Darudeen ja Sebuun. :joojoo:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Serduchka kirjoitti: 29 Huhti 2019, 22:35 :roll:
No ei tuo ole yhtään sen kummempi juttu kuin se, että moni äänestäjä hyppäsi vuosi sitten Dominon kelkkaan kun siinä oli onnistunein lavashow. Tällä kertaa biisikään ei ollut aika tasavahvan joukon kehnoin, IMHO, vaan ihan päinvastoin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Noh, laittakoon sitten esityksen uusiksi, jos laittavat, vaikka
olihan se kuutio kuitenkin esityksen ydin. Jolloin olisi hassua,
jos sellaista ei nyt siellä olisikaan. Eikö näitä esityslava-asioita
voi ottaa huomioon jo ennakkoon? Vai oliko tiedot siitä saatavilla
vasta UMK:n jälkeen?

Kuitenkin, se kuutio oli itsestäni jotenkin hieman kankea, jähmeä
rekvisiitta, vaikka erityisesti se uimiskohtaus olikin esityksen helmi.
Joten en niin pahaksi laita, jos jotain vähemmän kulmikasta luotu
lavalle. Miten olisi jokin valopallosiirtely tilalle? :vonkaus: Vitsi, mutta
tuli välähdyksenä mieleen se tanssija keskelle, ja ympärillä siirrellään
hämärässä valopalloja sen ympärillä :heh:

Pessimistinen fiilis, että pystyvät siitä UMK-esityksestä paremmaksi
pistämään, mutta toivottavasti ylittävät odotukset, toistamiseen. :tapu:
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mikä sen kaivatun kuution idea nyt sitten oli? Onko se jokin sulava jääkuutio, vai?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Albin »

Rousku kirjoitti: 30 Huhti 2019, 13:44 Mikä sen kaivatun kuution idea nyt sitten oli? Onko se jokin sulava jääkuutio, vai?
Minulle kuutio oli jatke murtuville jäävuorille, vihreä sukeltava neito oli toive tulevaisuudesta ja look away kysymys itselleni <3

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^ :peukku:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja toivo »

Muistan kyllä kuuleeni jossain Daruden haastattelussa UMK:n jälkeen, että kuutio tullaan näkemään myös Tel Avivissa. Olivat kyselleet mahtuuko kuutio lavalle tjsp. Mutta voihan se olla, että ovat kehittäneet uuden lavashown ja kuutio jää pois. Jossain uudemassa haastattelussa taas sanoi, että "äiti-maa"- tanssija tullaan näkemään jollain tavalla esityksessä kyllä.

Toivottavasti ei tule samanlaista kaikki-mahdolliset-efektit-esitystä niinkuin Supermanissa. Se oli täyttä sekasotkua. Myöskään liiallinen kikkailu lavashowssa ei ole hyvä juttu, niinkuin Saara Aallon temppurata. UMK:sssa nähdyssä showssa oli juuri sopivasti sitä kikkailua ja se oli myös tyylikäs värimaailmaltaan ja jäävuorineen. Suorastaan ihmetytti miten Suomen euroviisulla voi olla noin tyylikäs show.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Serduchka kirjoitti: 29 Huhti 2019, 22:35
lumi11 kirjoitti: 29 Huhti 2019, 22:34 Perskeles, minähän äänestin nimenomaan kuutiota. Siinä olisi UMK-finaalissa ollut kaksi parempaakin kappaletta... mutta minä äänestin kuutiota ja tanssijaa, kuten varmaan aika moni muukin.
:roll:

Kokonaisuus oli ehjin. Kuutio, uiminen ja biisi olivat yhdessä enemmän kuin osiensa summa. Pelkkä biisi ei riitä.


Ja kuten täällä todettukin, niin toivotaan, ettei tule yhdistelmäsekasotkua tyyliin Monsters.


Käsitin UMKin aikaan, että kuutio tulee ja esitys on about UMKin kaltainen.
Pah.

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

Oon koko ajan ollu siinä ymmärryksessä että se kuutio on ja pysyy, mutta muuten lavaesitystä hiotaan. Ja tanssijahan on myös Tel Avivissa mukana joten kyllähän se kuutiokin siellä luultavasti on kun sinnehän hän "putoaa" ja nousee ylös.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

lumi11 kirjoitti: 30 Huhti 2019, 18:45 Kokonaisuus oli ehjin.
Ei kyllä edelleenkään ollut (vaan Release Me). :draamaa: Mutta Suomen kansa ja kansainväliset raadit ovat puhuneet, Look Away lähetettiin Tel Aviviin.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Serduchka kirjoitti: 30 Huhti 2019, 19:45
lumi11 kirjoitti: 30 Huhti 2019, 18:45 Kokonaisuus oli ehjin.
Ei kyllä edelleenkään ollut (vaan Release Me). :draamaa: Mutta Suomen kansa ja kansainväliset raadit ovat puhuneet, Look Away lähetettiin Tel Aviviin.
No tuosta voin kyllä olla samaa mieltä. Release me oli hyvin tyylikäs ja ainoa näistä, joka jäi soimaan päähän ja soi vieläkin, mutta siinä Sebastianin laulu oli Look awayta heikompaa ja varsinkin sitten, kun LA:n lavashow oli kuutioineen niin tykki, päädyin jopa minä äänestämään Look awayta, vaikka olin Release me-porukkaa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

lumi11 kirjoitti: 30 Huhti 2019, 20:31 Release me oli hyvin tyylikäs ja ainoa näistä, joka jäi soimaan päähän ja soi vieläkin, mutta siinä Sebastianin laulu oli Look awayta heikompaa ja varsinkin sitten, kun LA:n lavashow oli kuutioineen niin tykki, päädyin jopa minä äänestämään Look awayta, vaikka olin Release me-porukkaa.
Samalla laulajalla mikä tahansa biisi olisi Tel Avivissa voinut kuulostaa huonolta tai hyvältä. :eiei: En ymmärrä, miksei Look Away voisi esim. kuulostaa yhtä huonolta Tel Avivissa kuin Release Me kuulosti Logomossa?

Toiseksi, Look Awayn esitys oli mielestäni lopulta melko kylmä ja kalsa, joten hyvä, jos siihen tehdään muutoksia.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Serduchka kirjoitti: 30 Huhti 2019, 20:47
Samalla laulajalla mikä tahansa biisi olisi Tel Avivissa voinut kuulostaa huonolta tai hyvältä. :eiei: En ymmärrä, miksei Look Away voisi esim. kuulostaa yhtä huonolta Tel Avivissa kuin Release Me kuulosti Logomossa?

No ei. Kaikki kappaleet eivät sovi kaikille laulajille. Jotkut kappaleet toimivat paremmin riippuen ihan jo sävelkorkeudesta ja kappaleen vaikeudesta/helppoudesta johtuen.
Siis totta kai on hyviä ja huonoja biisejä, kuten on hyviä ja heikkoja laulajiakin. Joskus heikompikin voi pärjätä, jos kappaleessa liikutaan suurin piirtein mukavuusalueella teknisesti.


Totta kai Look away voi kuulostaa vielä Logomoakin huonommalta Tel Avivissa, mutta UMKin perusteella Look awaysta on parempi mahdollisuus selvitä (edit) kuin Release meestä.

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Ilta-Sanomat kertoo, että Sebastian saa Tel Aviviin kolme taustalaulajaa. :tuuletus:

https://www.is.fi/musiikki/art-2000006088517.html

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Sagapo kirjoitti: 01 Touko 2019, 16:36 Ilta-Sanomat kertoo, että Sebastian saa Tel Aviviin kolme taustalaulajaa. :tuuletus:

https://www.is.fi/musiikki/art-2000006088517.html

...ensimmäisenä on huoli ja pelko, että okei, Look away neliäänisesti, neljällä eri stemmalla, eh...
Mutta päätän ryhdistäytyä ja KANNUSTAA ja toivoa parasta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No eiks Ruotsilla ollut viime vuonna useampi taustalaulaja avittamassa esiintyjää ja top10:n joukkoon menivät että heilahti. Ei kaikki aina ole negatiivista. Lupaavaa myös, että artikkelin mukaan esitykseen tehdään vain pieniä muutoksia. Toivottavasti siis ei sen edellisen klipin kaltaista täysremonttia ja viheroksennusta. Ledilaatikko toi esitykseen dynaamisuutta, kun Ville ei ollut koko ajan paikallaan näkyvillä vaan laatikko kääntyi ja paljasti uusia yksityiskohtia. Toivottavasti laatikko siis on edelleen kuvioissa mukana.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

lumi11 kirjoitti: 01 Touko 2019, 17:00
Sagapo kirjoitti: 01 Touko 2019, 16:36 Ilta-Sanomat kertoo, että Sebastian saa Tel Aviviin kolme taustalaulajaa. :tuuletus:

https://www.is.fi/musiikki/art-2000006088517.html

...ensimmäisenä on huoli ja pelko, että okei, Look away neliäänisesti, neljällä eri stemmalla, eh...
Mutta päätän ryhdistäytyä ja KANNUSTAA ja toivoa parasta.
Ei varmaankaan neliäänisesti. Mutta hienoa että taustalaulajia hyödynnetään.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

12pointsii kirjoitti: 01 Touko 2019, 19:27

Ei varmaankaan neliäänisesti. Mutta hienoa että taustalaulajia hyödynnetään.
Juu, tätä ollaan toivottukin! Toivon vain, että noista vähintään kaksi tuplaa ja triplaa Sebastiania ihan suoraan ja reilusti. Pelkään vain sitä, että siellä on joku Osmo Ikonen siskoineen kikkailemassa. Eikä sinänsä millään pahalla ketään kohtaan, mut ehkä joku ymmärtää mitä tarkoitan. Tai sitten ei.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5849
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

YouTube-klippi oli kyllä todella sekava, en tykännyt yhtään. Mutta en nyt heitä vielä toiveita romukoppaan. Ja uskon kyllä, että kuutio tulee olemaan mukana. Sehän oli koko lavashown ydin ja tiivisti hienosti kappaleen sanoman.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Lukittu