Kesäraati 2019 // Puolivälierät

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Kesäraati 2019 // Puolivälierät

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Olin Anne-Marie, olisin halunnut käyttää myös muita biisejä. :lohduton:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36813
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kesäraati 2019 // Puolivälierät

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Voi ei, olin sitten lohkoni viimeinen. :lohduton: Olin siis TWiiNS. :rip:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Kesäraati 2019 // Puolivälierät

Viesti Kirjoittaja Requel »

TomppaJr kirjoitti: 22 Kesä 2019, 19:51 Voi ei, olin sitten lohkoni viimeinen. :lohduton: Olin siis TWiiNS. :rip:
Sama kohtalo. :kups: Odotin kyl La Miamini pärjäävän paremmin ja pääsevän edes toiseksi, mutta elin näköjään omissa maailmoissani.. Sen sijaan ekan biisini Mujer Brujan luulin putoavan jo ensimmäisellä kierroksella niin tuli ihan positiivisena yllätyksenä päästä näinkin "pitkälle". :mrgreen:

Valinnoista sen verran että ekan biisini etsin ihan itselleni uutena käsiini ja kriteerinä oli lähinnä se että siitä saa helposti otteen heti ensikuuntelulla. Ajattelin muiden yrittävän erottua joukosta ja täten parhaiten erottuisikin menemällä turvallisella ja helposti lähestyttävällä kaavalla mut kuinkas sitten kävikään: koko raati ja oma lohko oli täynnä vastaavanlaisia. :draamaa: Vaihdossa halusin miesäänen kun suurin osa raadin bängereistä oli naisten käsialaa. La Miami oli viisuraatilöytöjä ja jos en olisi löytänyt Hurricanesia niin se olis saattanu olla edustajabiisini jo siellä. :joojoo:

Kolmas biisi oli valmiiks mietittynä ja laitan sen joskus tuleviin raateihin. :surrur:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesäraati 2019 // Puolivälierät

Viesti Kirjoittaja inomu »

Olin Olja Poljakova ja Bob Marley :cool:
Olin niin varma Oljan menestymismahdollisuuksista, että en kauheasti ajatellut, mitä lähettelin vaihtobiiseiksi. Bob Marley soi päässä, kun aurinko porotti kuumana ulkona. Olisin mieluusti pelannut kolmannenkin kappaleen, mutta ehkä sitten toisessa raadissa. :vonkaus:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Vastaa Viestiin