Big Brother Suomi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkiasukkaasi vuoden 2020 Big Brotherissa (max 2)

Arttu
4
6%
Ella
1
1%
Joel
10
15%
Kati
3
4%
Kristiina
14
21%
Marko
1
1%
Minna
9
13%
Niko
0
Ei ääniä
Olli-Pekka
2
3%
Paula
12
18%
Roope
2
3%
Sami
3
4%
Sasa
0
Ei ääniä
Sini
2
3%
Tiia
1
1%
Timo
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 67

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6527
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Olen katsonut nyt ensimmäisen viikon jaksot (oon vähän jäljessä :heh: ). Emma ei ollut lempi asukkaitani, joten häntä en jää kaipaamaan. Tosin oisin itse saattanut Timon lähettää kotiin, koska ensimmäisen viikkojen koostelähetyksistä hän jäi täysin statistiksi. Muista asukkaista muodostui kuitenkin jo jonkinlainen kuva. Ehkä on kuitenkin hyvä, että Emma lähti, koska en usko, että olisin jatkossakaan hänestä pitänyt. Timossa voi piillä vielä jotain.


--- :peukku: ---
1. Eevis (mun lemppari on the moment - vähän outo ja lämmin)
2. Kevin (ei oo turha dramaqueen, vaan omaa hauskan olemuksen ja energian)
3. Krisu (luonut itsestään ilmiön ja nii... sutkautukset ovat hauskoja ja osuvia. Voi olla, ettei jaksa pitää otettaan koko kymmenen viikon ajan, mutta luulen, että katsojien suosio on vankkaa)
4. Anu (joku viehähtää, mutten oo varma mikä - voisi näkyä koosteissa enemmän)
5. Milla (symppis ja sellainen olo, että tulee olemaan Helmerin ohella asukkaiden lemppareita. Tosin edelleen mulla on fiilis, että Millassa on kitisijän vaaraa)
6. Tarina (ensimmäisen viikon puhutuimpia asukkaita - hänen jatkuvassa "haluan keskutella"-asenteessa on raskaat puolensa, mutta toisaalta Tarinassa on jotain viattomuutta, josta pidän ja hän tuo taloon elämää)

--- :joojoo: ---
7. Helmeri (mukava kaikille ja ihan hassu, mutta nii... en tiiä... vähän hajuton näin katsojan näkökulmasta, mutta tuskin joutuu helposti asukkaiden äänestyskohteeksi)
8. Tupu (äitihahmo... onko oikein muuta... on läsnä, mutta ei jää kirkkaasti mieleen)
9. Ville (raskas pauhaaja, mutta tuo sisältöä, joka on tosin hippasen yksitoikkoista. Ruutuaikaa voisi puolestani antaa vähemmän)

--- :/ ---
10. Mira (tavallinen... semmonen vaan... siellä on)
11. Jukka (ihan joo mutta ei...)
12. Kimmo (aattelin, että Kimmossa olisi voinut olla ripaus hupsuutta, mutta ei oo vielä näkynyt - ehkä avautuu vielä paremmin)
13. Emma (liian kova kuori makuuni)

--- :mitvit: ---
14. Timo (syy saattaa olla käsikirjoittajien, mutta ainut asukas, josta en ole saanut mitään irti)

Kunnon lempparia ei ole irronnut, joka on teettänyt sen, etten ole kovin tiuhaan jaksanut jaksoja katsoa. Tosi-tv:ssä pitäisi aina löytyä se hahmo, jonka puolella olla. Toisaalta hyviä tyyppejä kuitenkin löytyy, joten enköhän jatka katselua omaan tahtiini.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Vähän on-offina katsellut, mutta ihan kivan erilainen kausi. Castingille pisteet, käsikirjoitus voisi tosin olla vähän parempi.

Puntaria hankala laittaa, kun niin moni vähän samalla viivalla.

1. Kevin
2. Tarina

3. Helmeri
4. Milla
5. Kristian
6. Timo
7. Anu

8. Tupu
9. Kimmo
10. Mira
11. Emma

12. Jukka
13. Ville
14. Eevis
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Onks Jukka vaihtanut Eeviksen Millaan? :eeek:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Requel »

Päivitystä suosikkilistaan ennen häätöä. Suluissa viime viikon sija jne.

:tyhja: :tyhja: :tyhja: :tyhja: :tyhja:
1. (1.) Eevis (viime päivinä suosio vaan noussu kaikkine friikkijuttuineen :mrgreen:)
2. (2.) Milla (edelleen ihan huikee persoona ja osaa vetää överiks)

:tyhja: :tyhja: :tyhja: :tyhja:
3. (7.) Tupu (paljastanu eeviksen mukaisesti uusia puolia, tupustahan paljastui hauska mamma :peukku:)
4. (4.) Krisu (oli viikkotehtävän huikein roolinvetäjä, huomaa myös että alkaa pakka hajoomaan)
5. (5.) Anu (olin yllättyny Anun nimeämisistä, nainestahan on paljastumassa peluri :surrur:)
6. (8.) Mira (ristiriitaiset fiilikset siitä että saisko jäädä vai ei.. haluaisin nähdä enemmän mutta nimeis kuitenki taas eeviksen..)
7. (9.) Kevin (pienessä nousussa, kun on jäänyt nämä väkisinväännetyt vähemmistökeskustelut vähemmälle)

:tyhja: :tyhja: :tyhja:
8. (3.) Tarina (aika tylsä viikko narinalle, kun ei tullut edes romahduksia)
9. (13.) Kimmo (päässy jo vauhtiin, symppis tyyppi ja nään jopa menestymisen todennäköisenä!)
10. (10.) Helmeri (haluisin nähä Helmeristä uusia puolia)

:tyhja: :tyhja:
11. (14.) Ville (nyt sitä uskontoa tuodaan jo oikealla tavalla esille)
12. (6.) Jukka (eilinen oli ratkaseva, ei Eevistä kiinnosta jos isket Millaa.. varmaan ois tervetullukin kolmanneks pyöräks :mitvit:)

:tyhja:
13. (12.) Timo (ei oikein pääse nyt vauhtiin ollenkaan, ja oli valmis jo luovuttamaan ellei saa nukuttua yötä ilman käsirautoja)
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3391
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Puntaripäivitystä, ennen häätöä. :surrur:
Suluissa sijoitus viime viikolta.

🥑🥑🥑🥑🥑
1. (1.) Helmeri
2. (3.) Kevin
3. (5.) Tupu

🥑🥑🥑🥑
4. (2.) Tarina
5. (4.) Krisu
6. (6.) Milla

🥑🥑🥑
7. (9.) Anu
8. (12.) Timo
9. (11.) Mira
10. (8.) Jukka

🥑🥑
11. (13.) Kimmo
12. (7.) Eevis

🥑
13. (14.) Ville
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jepp, piti taas kutinsa se, että tokavikana äänestyksessä oleva ennen äänestysajan päättymistä putoaa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Huh. :peukku:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Mietitytti, miten Ville, joka oli hetki ennen äänestyksen loppumista viimeisenä, oli kuitenkin lopulta äänestetyin henkilö ja aika isolta ero vaikutti? :mitvit:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ville oli ylivoimaisessa johdossa ennen live-lähetystä. Hänellä oli siis äänestäjäkuntaa takana. Luotin siihen, että hän vielä pomppaa tuloksissa ylöspäin kun oli viimeisenä ja häätöuhan alla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16947
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Narina on kyl top3 epämiellyttävimmistä persoonista koko Suomen BB:n historias, yleensä pidän ihmisistä jotka tuo taloon draamaa mut mä en kyl enään pitkään jaksa katsella tuota sekopäistä ammattiloukkaantujaa, tulee niin huonot vibat koko tyypist :heh: :draamaa:

Viime sunnuntain putos kyl oikee asukas, täl viikol en laittais pahakseni jos Narina ja Eevis lähtis samal ovenavauksella :mrgreen:

*****
1/ Krisu
2/ Helmeri

****
3/ Mira
4/ Milla
5/ Anu

***
6/ Jukka
7/ Ville
8/ Tupu

**
9/ Kevin
10/ Kimmo

*
11/ Eevis
12/ Narina
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No niin, mä mietinkin jo, että kuinka kauan ne aikovat katsoa läpi sormien tuota Jukan ja Eeviksen erikoisjärjestelyitä nukkumisen suhteen...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Olisiko ketjuäänestys suosikkiasukkaasta mitään? :mitvit: :kaunis:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36799
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

klaus-12 kirjoitti: 18 Syys 2019, 08:26 Olisiko ketjuäänestys suosikkiasukkaasta mitään? :mitvit: :kaunis:
Väännän. :joojoo:

// Noin, sanokaa, jos on jotain kirjoitusvirheitä nimissä. En kovin aktiivisesti tätä ole katsonut, ainoastaan sunnuntaisin, kun eräät kuppilalaiset aina änkeää meille katsomaan Selviytyjiä ja tätä. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Kyllä Mirasta on mun suosikki noussut. :peukku:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36799
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

antsa798 kirjoitti: 18 Syys 2019, 10:12 Kyllä Mirasta on mun suosikki noussut. :peukku:
Voit äänestää kahta. :kaunis:
Meow cat, please meow back.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Jaså, no voisin antaa Miran lisäksi Krisulle äänen, vaikka Helmeristä ja Villestä myös kovin tykkäänkin! :peukku: Mutta...Emma! <3
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja mariah »

En ole vielä kovin aktiivisesti seurannut mutta positiiviset mietteet on Eeviksestä, Millasta, Helmeristä ja Kevinistä :peukku: Anu, Jukka ja Ville vois poistua seuraavina.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Requel »

Eevikselle ja Tarinalle äänet. :peukku:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6527
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Äänet napsahtivat Eevikselle ja Kevinille. Kummatkin ilman negaation vingutteluja viihdyttäviä asukkaita. :peukku:

Kristian on alkanut nyppimään. Supliikkiudessaan hän on kuin 2020-luvun (voiko näin jo sanoa :mrgreen: ) Rokka, mutta empaattisuutta hänestä ei juuri liikene. Kokoajan pitää olla äänessä ja valittamassa, ja ne kerrat, kun on pyytänyt Tarinalta anteeksi, ovat kuulostaaneet pelkältä vittuilulta. Eikö ihmisille tule yleensä paha mieli siitä, jos loukkaa toista, vaikkei ole sitä tarkoittanut? Nostaisin Helmerille hattua, jos hän kehtaisi sanoa bestikselleen suoraan, että peiliin voisi katsoa itse kukin. :heh:

En mä kuitenkaan Krisua lähettäisi kotiin, koska tuo BB-taloon monenlaista vilskettä ja olisi mielenkiintoista nähdä ottaisiko hän talosta jonkun toisen sylkykupikseen, jos Tarina häädettäisiin. Anua oon tahtonut kannattaa, mutta nii... tuoko hän mitään keskeistä sisältöä BB-talon elämään? Ei oikein. Jukankin realitytaival voisi päättyä pian.
Viimeksi muokannut Hanhis, 18 Syys 2019, 15:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36799
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Eevis on ihan inhokkieni joukossa. :nohyi: Hämmentävää, että tuntuu herättävän ihan positiivisia tunteita. Se l-vika on melkeinpä häiritsevintä hänessä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6527
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

TomppaJr kirjoitti: 18 Syys 2019, 15:23Se l-vika on melkeinpä häiritsevintä hänessä.
Eiku kaikkein ihaninta! <3 Tai no ihaninta on slowmotion-energia ja semmonen joku... suorasukaisuus ilman mitään ilkeilyä... mutta sitten tulee l-vika.

Ja btw, välillä koosteissa olevat ambienthenkiset taustamusat ovat todella randomeita. :rofl:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Requel »

^ Vähän jännä kun meillä on sama kerrankin sama maku. :uujee: Varsinkin kun Eevis ei taida olla mikään yleinen suosikki. Itekki rakastan tota suorasukaisuutta ja revittelyä joka ei kyllä yhtään käy analyyttisen puolen kanssa yhteen.. samaistun jotenkin tohon asioiden töksäyttelyyn ja wtf-juttuihin joita tulee joka päivä lisää. Yllätyksiä täynnä oleva leidi! :peukku: Harmi jos luovuttaa tai kun todnäk joutuu nyt häätöäänestykseen huonoin kortein. Tuntuu ettei kaikkea ole vielä nähty. :draamaa:
TomppaJr kirjoitti: 18 Syys 2019, 15:23 Se l-vika on melkeinpä häiritsevintä hänessä.
Eihän ns. puhevialle mitään voi? :roll: Jos olisin Tarina niin paisuttelisin asiaa verraten siihen että vaikkapa jonkin sortin vammaiselle sanotaan sama.. "ärsyttävintä hänessä on kyllä toi rajoite, haistais vittunsa". :mrgreen:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36799
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Arvasin, että kommenttini herättää eriäviä näkemyksiä. :heh: Kyllähän musiikkipuolellakin saa arvioida laulajien lauluääniä, joten eikö tällaiselle julkisuudessa esiintyvälle henkilölle puhuminen ole ikään kuin hänen työnsä toteuttamista? Persoonallinen puhetapa on joskus hyväksi, mutta Eeviksen kohdalla se häiritsee minua. Simple as that.

Jos tälle linjalle lähdetään, niin millä perusteella talon asukkaita edes saisi muka laittaa suosiojärjestykseen? Ulkonäkö lienee liian pinnallinen, eikö totta? Mitäpä ihminen ulkonäölleen voi? Juttujenkaan perusteella ei voi varmaan arvioida, sillä entä jos joku on introvertimpi/hiljaisempi kuin joku toinen? Eihän hän sillekään voi mitään!
Meow cat, please meow back.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Requel »

En edes näe kommenttias kovinkaan pahana tai tarkoituksillesti loukkaavana, lähdetään siitä liikkeelle. Ja tää paisuu nyt varmaan entistä enemmän tän vastauksen myötä.. :rofl:
TomppaJr kirjoitti: 18 Syys 2019, 16:08 Kyllähän musiikkipuolellakin saa arvioida laulajien lauluääniä, joten eikö tällaiselle julkisuudessa esiintyvälle henkilölle puhuminen ole ikään kuin hänen työnsä toteuttamista?
Artistin lauluääni ja l-vikainen ihminen bb:ssä on niin outo rinnastus, etten saa tästä ajatuksesta edes kunnolla kiinni. :mitvit: Itse asiassa en tajunnut koko yhteyttä ollenkaan, joten en osaa vastata tähän.
TomppaJr kirjoitti: 18 Syys 2019, 16:08 Jos tälle linjalle lähdetään, niin millä perusteella talon asukkaita edes saisi muka laittaa suosiojärjestykseen?
No se on jokaisen itse määriteltävissä ja monien sattumusten summa, mutta aika erikoinen täytyy olla jos sen määrittelis isona tekijänä l-vika. En kiistä sitä etteikö se voisi olla yksi murto-osa tai vaikuttavan osaltansa mielipiteeseen.. eihän sille aina mitään voi jos se ihmistä triggeröi. Otin vain esille, ettei se ole välttämättä kovin reilua. (tummensin kun tässä oli kaikki oleellinen) :heh:
TomppaJr kirjoitti: 18 Syys 2019, 16:08Ulkonäkö lienee liian pinnallinen, eikö totta?
Totta. Ei voi kuitenkaan kiistää etteikö se ole yksi vaikuttava tekijä monelle. Senkin suhteen on ihan eri asia että onko se oikein vai ei. Mielestäni tietyssä määrin on, muttei hyvä kroppa riitä yksinään.
TomppaJr kirjoitti: 18 Syys 2019, 16:08Mitäpä ihminen ulkonäölleen voi? Juttujenkaan perusteella ei voi varmaan arvioida, sillä entä jos joku on introvertimpi/hiljaisempi kuin joku toinen? Eihän hän sillekään voi mitään!
Ulkonäölle ihminen voi aika paljonkin ja siihen miten ilmaisee itseään. Toki näissäkin voi olla jotain itsestään riippumattomia vikoja kuten vaikkapa paha akne tai persoonallisuushäiriö jne. Silloin voi taas miettiä onko kovin reilua halveksia sitä piirrettä.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36799
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Queen kirjoitti: 18 Syys 2019, 16:38 En edes näe kommenttias kovinkaan pahana tai tarkoituksillesti loukkaavana, lähdetään siitä liikkeelle.
Ymmärsin kyllä. :kaunis: Minusta vain oli hauskaa perustella näkemykseni.
Queen kirjoitti: 18 Syys 2019, 16:38 Artistin lauluääni ja l-vikainen ihminen bb:ssä on niin outo rinnastus, etten saa tästä ajatuksesta edes kunnolla kiinni. :mitvit: Itse asiassa en tajunnut koko yhteyttä ollenkaan, joten en osaa vastata tähän.
Pölp, jotenkin mietinkin, sainko sanottua, mitä halusin. :heh: Ilmeisesti en.

Jotenkin näen, että nyky-yhteiskunnassa mediajulkkis on brändätty tuote. Olkoon hän sitten muusikko, juontaja, mikä tahansa. Laulajien kohdalla on täysin hyväksyttävää sanoa, ettei tykkää jonkun lauluäänestä. Miksi? Koska lauluääni on osa tämän henkilön brändiä. Osa tuotetta. Jotkut tykkää, jotkut ei. Jos tv- tai radiojuontajan puheääni on jonkun mielestä ärsyttävä, on se erittäinkin hyväksyttävä syy olla pitämättä tästä juontajasta, vaikka esim. tykkäisi hänen jutuistaan. Hänen puheäänensä on osa hänen ammatinharjoittamistaan.

Eikö täten BB-talon asukkaat ole ihan yhtä lailla tuotteita? Etenkin tällaisessa tosi-tv:ssä, jossa kilpailevat nimenomaan persoonat persoonia vastaan eivätkä esimerkiksi kokkausskabojen tyyliin taidot jossain tietyssä asiassa, persoonan, ulosannin ja olemuksen pienetkin nyanssit ratkaisevat. Toki joillekin Eeviksen hyvät ominaisuudet saattavat olla niin dominoivia, etteivät he edes huomaa hänen puhevikaansa, mutta itse tällaisena kirjaimellisesti sunnuntaikatselijana en ole saanut hänestä paljoakaan muuta irti.

Onpa erikoinen keskustelu. Nautin. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20449
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Näkisin asian niin, että jotkin piirteet, jotka saavat katsojan inhoamaan asukasta tai ketä tahansa ihmistä, ovat sopivia vaakakuppiin. Puhevika, ulkonäkö, koko, luonteenpiirteet jne. ovat kaikki eriarvoisia asioita. Itse koen esimerkiksi ulkonäön vuoksi ihmisen arvostelemisen kaikkia muita arvostelemisen kohteita raskaammaksi. Vähän riippuu myös asiayhteydestä.

Tämä on toki yksilöllistä. Minusta puhevian takia inhoaminen ei ole niin paha, mutta kukin nähköön tämän omalla tavallaan. Hieman pitää arvottaa, mitä on sopivaa kritisoida.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Requel »

^^ Nyt sain ajatuksesta kiinni ja varmaankin molemmat saivat näkemyksensä esille :joojoo: Hyvä kun toit esille puhetyylin eikä puhuttu enää pelkästä l-viasta, joka oli oman pointtini keskeisyydessä. Mielenkiintoinen keskustelu tosiaan jo senkin takia että sopuisa ja enemmän tai vähemmän järkevämpi väittely on itselleni harvinaista. :peukku:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36799
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Niin ja siis en minä nyt häntä vihaa. :heh: Semmoinen kahden tähden ihminen. Ai kauhee, mikä ilmaus. :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16947
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mä en oo koskaan ymmärtäny et miksei ihmisen ulkonäköö sais arvostella mut luonnetta saa sit vapaasti haukkuu?
Itse en esim pahastu lainkaan jos joku alkais nyt mun ulkonäköö arvostelemaan mut enemmän loukkais se jos sellanen ihminen joka ei edes tunne mua alkais ennakkoluuloisesti analysoimaan mun luonteenvikoi tms


Eeviksen puhevika ärsyttää itseänikin, mut ehk se johtuu siit etten pidä kyseisen tyypin persoonastakaan yhtään ja koko Eeviksen ulosanti on mun mielest ollu tähämennes ihan 0/5 settii..
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20449
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Juuri tuohon viittasin, mistä Happy puhuu. Vikojen/ärsyttävien piirteiden tms. arvottamista eri lokeroihin oman mielen mukaan. :joojoo: Yksi ei siedä tämänlaista arvostelua, toinen ei tuonlaista.
Got a fire and a country heart 🔥

Vastaa Viestiin