UMK20: lehdistötilaisuus 21.1.

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020
Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 748
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Oi, odotan innolla kuulevani biisit! Näistä artisteista tiedän vain Erikan ja Zühlken, joista jälkimmäistä odotan kovasti! :surrur: Perfect Villain oli ihan lemppari ja hitonmoinen guilty pleasure. Toivottavasti saadaan hyvä biisi Zühlkelle ja kaikille muillekin :rakkaus:

(ja moikka kaikki kuppilalaiset, oon uusi täällä ja tein vihdoin käyttiksen kun kuitenkin pyörin täällä viisukautena :D)
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK20: lehdistötilaisuus 21.1.

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mulle tuli kyllä olo, että voisi olla ihan tasokas Finaali tulossa. Katsotaan nyt

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re:

Viesti Kirjoittaja YourMother »

yeahyeahfire kirjoitti: 21 Tammi 2020, 14:24 Oi, odotan innolla kuulevani biisit! Näistä artisteista tiedän vain Erikan ja Zühlken, joista jälkimmäistä odotan kovasti! :surrur: Perfect Villain oli ihan lemppari ja hitonmoinen guilty pleasure. Toivottavasti saadaan hyvä biisi Zühlkelle ja kaikille muillekin :rakkaus:

(ja moikka kaikki kuppilalaiset, oon uusi täällä ja tein vihdoin käyttiksen kun kuitenkin pyörin täällä viisukautena :D)
:tuopit: Tervetuloa!
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: lehdistötilaisuus 21.1.

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Minunkin puolestani lämpimästi tervetuloa Kuppilaan, yeahyeahfire! :hali:

Kattaus vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta. Itse biisien kuulemista odotellessa. Vaikea vielä tässä vaiheessa sanoa, mikä korjaisi potin.

Lukittu