UMK20: F3M – Bananas

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020

F3M – Bananas

*****
8
5%
****
14
8%
***
65
39%
**
46
28%
*
32
19%
 
Ääniä yhteensä: 165

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Yiorgos kirjoitti: 21 Tammi 2020, 19:25 No eihän sitä tietenkään mielipahaa ja pettymyksen tunnetta kellekään toivo
En minäkään sitä suoranaisesti toivo (varsinkaan näin symppiksille likoille :surrur: ), mutta typerää tämmöset vuodot, jos on etukäteen päätetty, että biisi tulee julki vasta 29. tammikuuta. :eiei:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1010
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Minusta tämä on yllättävänkin hauska! Pirtsakka poppi ei yleensä ole meikäläisen purukumi, mutta tässä tuo reipas poljento kenties vähän virkistää. Livelässähdyksen näkisin kyllä varsin mahdollisena etenkin laulun osalta.
Renaissancefire kirjoitti: 21 Tammi 2020, 17:08Ettei vaan olisi esityksessä banaaneja taustalla. Pääväri tietenkin keltainen. :heh:
Näen tämän jo sieluni silmin. Taattua Yle-laatua. :heh: Miten ois vielä banaanipuvut esiintyjille?
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1054
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Olihan toi nyt upea! Kyllä mä neljä tähteä antaisin tuolle!

Siis, onko UMK:sta tulossa muka oikeesti hyvä :heh:
Saa nähdä, mutta tää biisi lupaili paljon.
"Suomi voi lähettää joko Paskana tai paskan"
-TomBoi

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Albin »

Säännöt on sääntöjä. Minua ärsyttää kun niistä lipsutaan. Sääntöjen epäoikeudenmukaisuudesta ja muustakin epämukavuudesta pitää olla oikeus protestoida ja saada vääryys korjattua, mutta ei kuitenkaan loukkaamatta niitä jotka noudattavat annettuja ohjeita hyvässä uskossa oikeudenmukaisuuteen.. :jupinaa:

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Saatiin ainakin aikaiseksi sitä pöhinää!

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3786
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Ihan kuunneltavan oloinen poppis, mutta en usko tämän voittoon.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3786
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Nevski kirjoitti: 21 Tammi 2020, 20:06 Saatiin ainakin aikaiseksi sitä pöhinää!
tämä juuri :rofl:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Kiva juttu, ettei diskattu ja nythän voi sitten ens viikolla mennä yhtenä yönä aikasemmin nukkumaan, kun ei tarvi näin olematonta biisiä varttua silmät ristissä. :heh:
Viimeksi muokannut antsa798, 21 Tammi 2020, 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 933
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Kyllä tämän suhteen oikeus toteutui, koska saatu hyöty äänissä mitaten on kenties olematon tai ainakin tosi vaikeasti mitattavissa. Sehän tässä nyt vaan hiukka tökkii, että on tavallaan olemassa ennakkotapaus. Jatkossakin UMK-kisakappaleen saa julkaista etukäteen, kun sen tekee joku muu kuin artisti, tekee vahingossa ja kaikki osapuolet muistavat pahoitella tapahtunutta.

Mutta "ihan kiva plus" tälle. Jos itse esitys onnistuisi olemaan oikeasti hieno, niin kyllä tämä yksinään jo kolme Darudea kepittäisi. Mukava - joskin sääntöjä rikkova - alku ;)
Somewhere in her smile she knows

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja hercules »

Ymmärrän miksi tämä on mukana, hyvin tuotettu biisi. Esitys voi nostaa tätä paljon jos pystyvät heittäytymään kunnolla. Kolme nättiä tyttöä rivissä tuskin riittää, jospa saavat tuotua jotain hauskaa mukaan koreografialla tms. mikä saa kaikki tanssimaan ja laulamaan bananas!
Nyt ne verhot kii

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Pete »

Naiset vaikuttivat hauskoilta haastattelussa! :peukku: Biisi ei ole minun makuuni, mutta myönnän sen olevan Tšekin karsintakappaleiden tyyliin katu-uskottava. :joojoo:
ESC93 kirjoitti: 20 Tammi 2020, 11:16 Lauluntekijät: Olli Äkräs, Hanna Ollikainen, Rafael Elivuo
Olli Äkräs voidaan yhdistää Pyhimyksen ja Roope Salminen & Koirat -kokoonpanon tuotantoon, ja Rafael Elivuo on mies mm. Laura Voutilaisen "Miks ei" -hitin takaa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Happy »

Onpas täällä sydämettömiä ihmisiä kun toivovat näiden diskaamisesta, todennäköisesti tän yhtyeen jäsenet ovat tehneet vuosia töitä unelmansa eteen ja tää UMK on ensimmäinen ponnahduslauta artisti-uraan.. ja sitten täällä toivotaan ryhmässä että nuorilta artisteilta riistettäisiin heidän unelmansa :nyyh:
Muutenkin näis UMK-ketjuis on ollu ennen tätä päivää jotenkin tosi negatiivinen kitinämeininki, jopa jostain kielioppivirheistä inisty... viisut on mukavaa aivot narikkaan-harrastusta.. joten kaikki vois ottaa chill ja nauttia vaan hyvästä musiikista <3

Pääsin vasta nyt kuuntelemaan tämän ja täähän on todella hyvä, parempi ku mikään UMK 2017-2019 biiseistä :peukku:
Näen täs yhtyees kyl paljon potentiaalia vaikka onkin itelleni ihan tuntematon nimi
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Pitihän minunkin sitten malttamattomana mennä kuuntelemaan tämä biisi Spotifystä, kun se siellä oli yhä, ja apua että tämä on melkoinen korvamato. Kun ottaa huomioon, että valituista artisteista odotin tältä kolmikolta vähiten, niin olen todella positiivisesti yllättynyt. Kelpaisi minulle kyllä edustajaksi, mutta saa nähdä mitä muuta UMK tuo tullessaan. Odotukseni pompsahtivat nyt aika korkealle :uujee:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Söpö teinileffapoppi. Voisi soida jossain Netflixin täyte-elokuvassa. Lopullinen imu puuttuu, että saisi kunnolla raiteiltaan (onkohan se juuri tuo liian marssimaisen raskas kertsosäe, joka ei anna melodialle tilaa), mutta hyvällä lavaesityksellä voi viihdyttää. Luulen kuitenkin, että lavalla kokonaisuus lipsuu liian hennoksi ja asennetta ei löydykään. Toivottavasti olen väärässä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Elvis kirjoitti: 21 Tammi 2020, 16:02 Tää oli yllättävän kiva ja erilainen.
Erilainen kuin mikä?
Minun korvaani tämä on samanlainen.
Rise, angel, shine, love!

Andzak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 636
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 13:31
Paikkakunta: Turku

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Andzak »

Tämä on sellainen jankkaava ja polkee paikallaan, raskasta kuunnella. Ei vakuuttanut, 2/5 tähteä antaisin.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En ole kuullut, mutta kertomanne mukaan sotilaallinen... raskas marssimainen kertosäe... kuulostaa lupaavalta. Mikä tää oikein on? Darth Vaderin teema Tähtien Sodasta?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Minä pidän tästä. :surrur: Okei, ei tämä tule voittamaan UMK:ta, mutta odotukset muiden biisien suhteen nousivat. Voisin hyvin kuunnella tätä jossain kesäterassilla. Pesee mennen tullen esimerkiksi kaikki Daruden UMK-tekeleet.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nevski kirjoitti: 21 Tammi 2020, 20:06 Saatiin ainakin aikaiseksi sitä pöhinää!
Niin. En yllättyisi jos olisi ollut tahallinen. Miten muutenkaan UMK olisi saanut otsikoihin? Ihan sattumaltako juuri vähiten tunnetun esittäjän kappaleen lipsauttivat.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Missä foliohatut?!
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Wadde kirjoitti: 22 Tammi 2020, 07:45 Minä pidän tästä. :surrur: Okei, ei tämä tule voittamaan UMK:ta, mutta odotukset muiden biisien suhteen nousivat. Voisin hyvin kuunnella tätä jossain kesäterassilla. Pesee mennen tullen esimerkiksi kaikki Daruden UMK-tekeleet.
Smias! :surrur:
Onneksi tätä ei diskattu. Sen sijaan muutkin kilpailukappaleet voitaisiin suosiolla julkaista.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4244
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

No nyt! Ensinäkemältä ajattelin, että tältä tyttöryhmältä tulisi pahimmillaan jotain äärimmäistä myötähäpeää tuottavaa, mutta tämähän on kansainvälisen kuuloista ja omalla tavallaan veikeän tarttuvaa listapoppia! :uujee: Biisi on jopa niinkin laadukas, että epäilen tämän voivan hyvinkin jäädä omaksi suosikikseni. Tämän genren kappale on toki helppo lässäyttää pannukakuksi livenä, mutta se ei muuta sitä, että tässä on puhtaasti biisejä arvioiden erittäin lupaava ja freesi alku UMK-kaudelle. Hyvä!
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja manic »

Jonkinlainen Puola Tsekki Azerbaizan- tyttöbändifiilis... Jotain jo NIIN paljon nähtyä ja aikansa elänyttä. Erittäin itäeuro-visuaalisuus joka sinänsä on toki ysärinostalgiaa.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja YourMother »

manic kirjoitti: 23 Tammi 2020, 23:08 Jonkinlainen Puola Tsekki Azerbaizan- tyttöbändifiilis... Jotain jo NIIN paljon nähtyä ja aikansa elänyttä. Erittäin itäeuro-visuaalisuus joka sinänsä on toki ysärinostalgiaa.
:mitvit:
En tiedä onko tää jotenkin alueellista, mutta en kyllä kuullut ainuttakaan itäeurooppalaista biisiä 90-luvulla. Eikä ole siis aavistustakaan miltä perus Puolalais-Tsekkiläis-Azeri-tyttöbändi kuulostaa.

Jos en tietäis ja mun pitäis antaa tälle biisille joku kansallisuus niin veikkaisin että on UK:n tyrkky.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Hm hm, tämä kappale on soinut päässä pitkin päivää, kun taas muista kappaleista en muistanut juuri mitään. Äsken tosin kuuntelin kaikki jälleen putkeen, ja kaikista on nyt ainakin kertosäe mielessä. Ehkä sitä banaanikohtaa renkutetaan tarpeeksi, että jää soimaan. :mrgreen: Joka tapauksessa tässä kappaleessa on kuin onkin ihan kiva fiilis, joten joutunen parantamaan aiempaa tuomiotani. :peukku:

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Pöhinä täällä on aika olematonta, vaikka tämä julkaistaan viiden minan päästä virallisesti. :heh: Tai sitten olin ainoa, joka ei tätä ehtinyt kuulla.
Cry him out

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »


Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11300
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Hyvältä kuulostaa edelleenkin. :vittu:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 863
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Ihan hirvee. :nohyi: :tajuton:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2315
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: UMK20: F3M – Bananas

Viesti Kirjoittaja jamira »

Tää on ihan ok mutta olisi kaivannut tarttuvampaa melodiaa. On vähän liian puhuttu biisi minun makuuni. Ei kuitenkaan mikään umpisurkea, UMK:si edelleen ihan hyvä. :heh:

Lukittu