UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020
Lukittu

Catharina Zühlke – Eternity

*****
31
16%
****
42
22%
***
51
27%
**
40
21%
*
26
14%
 
Ääniä yhteensä: 190

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

klaus-12 kirjoitti: 31 Tammi 2020, 14:09 Tosin Perfect Villainkin kuulosti UMK:ssa 2017 ihan joltain kappaleen demoversiolta.
Niin kuulostaa! :sekava: Edelleen. Mutta pidän siitäkin. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
NordicEurovisionFan
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 68
Liittynyt: 12 Tammi 2019, 17:45
Viesti:

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja NordicEurovisionFan »

Catharina on todella hyvä laulaja. Ja tämä laulu on niin kaunis ja koskettava, mutta samalla toiveikas sekä iloa herättävä. Ihana kokonaisuus, mie tykkään kovasti.
Forever number one, Eurovision Song Contest!

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Ihan kiva. Omiin korviini ja mielikuviini kuulostaa pikkuisen liian euroviisutyrkkymäiseltä, mutta kauniina geneerisenä taustamusiikkina ihan mukava. Pari piristävää operaskaalaheartoflightmaista pikkukikkakolmoskohtaa tässä on yleisilmettä piristämässä siitä iloiset plussat. Ei paha.

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 748
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Kuuntelin just ekan kerran. Ja tuntuu, että selkeän mielipiteen muodostamiseksi täytyy kuunnella myöhemmin uudestaan.

Minusta biisi ei ole ihmeellinen. Jotenkin tuo EDM-osuus kuulosti päälleliimatulta ja halvalta. Ehdottomasti parasta on Catharinan upea ääni, siinä ei ole mitään valittamista. Tykkään sanoistakin, mutta tosiaan loput elementit eivät tee vaikutusta. Perfect Villain oli paljon enemmän mun tyyppiä, se oli ihan oikea guilty pleasure. :heh: Tämä on nyt tällainen melko hyvä poppiballadi mikälie, mutta en kuuntelisi huvikseni kuten Perfect Villainia.

Vaikuttaa selkeältä, että se on joko tämä tai Cicciolina. Toivottavasti Cicciolina! :pliis:
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
eurotsiisus
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 51
Liittynyt: 12 Helmi 2019, 01:07

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja eurotsiisus »

Aivan HIRVITTÄVÄN kliseinen euroviisujyystö. Siis huhhuh, mitähän tässä on mietitty? "Nyt tehdään EUROVIISUBIISI!"

Miksei vaan tehdä hyvää biisiä? Finland, yksi tähti.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Albin »

Voi, voi :aivanmaassa:

Zuhlke laulaa mahtavasti ja on muutenkin ihana itsensä .. mutta miksi hemmetissä tällainen ruikutus. Minä inhoan näitä disneyballaadeja. Jos joku muu maa lähettäisi tällaisen viisuihin niin löytäisi itsensä minun puntarini loppupäästä.

Mutta tiedän, että tällaiselle on omat (suuret) kannattajajoukkonsa joten toivotan onnea kappaleelle hyvin tehdystä työstä ja pidän lipun korkealla jos tämä valitaan. :lohduton:

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19756
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Kasvaa ja kehittyyhän tämä joo, mutta kuulostaa kyllä vähän raakileversiolta. Eiköhän menisi uuteen sovitukseen, jos UMK:n voittaisi. Tälle versiolle kaksi ja puoli. :/

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 932
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Tän kohdalla tuoksahtaa nenään pikkasen home. Muuten tosi vaikea sanoa mitään saati "arvostella". Jumpsuttaa. Ikuisuus. Euroviisut. Rankingiin laitoin arvosanaksi kuution ja kaksi jättipäätä. Mitähän sekin tarkoittaa. Goodbye.
Somewhere in her smile she knows

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12791
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

:stara: :stara: :stara:
Alkaa rauhallisena balladina ja sitten tulee vähän enemmän vauhtia. Rahkeet riittävät kolmeen tähteen, mutta ei tämä aivan porukan huonoin ole.

Jadine
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 336
Liittynyt: 07 Touko 2014, 22:11

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Jadine »

Minulle tämä oli ihan positiivinen yllätys. En tykännyt Perfect villainista aikoinaan. Toki tämä on vähän sillisalaattia, mutta jotenkin jännästi kuitenkin toimii. :joojoo:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Pudas vaihteeksi ihan hakoteillä. :eiei: :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11297
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Pitkästä aikaa käsittämättömämpää kansansuosikkia. Ei tarvitse mennä kuin ESCforumille, jossa tämän päälle ei puolestaan ymmärretä ollenkaan. Minusta tämä on melkeinpä yhtä kiusallinen kuin viime vuoden Montenegro. :hiips:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Toistan edelleen itseäni kun sen osaan niin hyvin; miten kohdan 1:04 moka voi olla jäänyt huomaamatta?! Ei tajua.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36558
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jonttu kirjoitti: 30 Tammi 2020, 14:59 Kun jousihinkkaus alkaa minuutin jälkeen, kuulostaa ihan siltä kuin ne tulisi myöhässä, ei synkassa biitin kanssa? Olenko ainoa joka moisen aistii?
Oli pakko kaivaa tämä viesti esille ihan.

Onko mahdollista, että tuolla on yritetty jotain tosi taiteellista? :miettii: Minuunkin se vähän sattuu.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä uskon, että on ihan tarkoituksellinen "tehokeino", mutta muakin se häiritsee suunnattomasti.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2341
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Serduchka kirjoitti: 30 Tammi 2020, 19:58 ^ Mulla tulee taas alun tahdituksista Aviciin ja Sandro Cavazzan Without You mieleen. :heh:
Ja biisin runko on jäljitelmä Aviciin "Fades Awayta". Olen pikkasen pettynyt. :niinpa:
🇫🇮👖🥚

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Jos kyseessä on taiteellinen tehokeino, on se kyllä maailman epäonnistunein sellainen. Joku tubessa totesikin että tuo kohta tappaa biisin. Se on ehdottomasti korjattava, aikaa on vielä. Ja kun sen tekevät niin voisivat samalla petrata siitä alkavan biitin vähän kiinnostavammaksi, eli vähän jotain muutakin kuin tök-tök-tök-tök.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Huomasin että yllä mainitussa Aviciin biisissä on sama "tehokeino" jousien kanssa kohdassa 1:11 mutta siinä se toimii - tässä ei sinne päinkään.

https://www.youtube.com/watch?v=IKEuu-sA4YI
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

Jonttu kirjoitti: 31 Tammi 2020, 22:28 Huomasin että yllä mainitussa Aviciin biisissä on sama "tehokeino" jousien kanssa kohdassa 1:11 mutta siinä se toimii - tässä ei sinne päinkään.

https://www.youtube.com/watch?v=IKEuu-sA4YI
Joo, kuulen nyt mitä tarkoitat. Eternityssä tämä tehokeino kuulostaa pätkityltä, aivan kuin sen pitäisi viedä johonkin, kuten tässä Aviciin biisissä missä, no, parempaakaan sanaa tietämättä, tämä tehokeino muodostaa kokonaisuuden.

1. Miksi siihen ei ole puututtu jo tässä kohtaa? Helposti varmasti saisi soljuvamman kokonaisuuden aikaan.
2. Meinataankohan siihen puuttua tässä kuukauden aikana? Toivottavasti. Typerät häröpallot olisi hyvä saada pois.
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11297
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Vai että vielä kopio kappakin. :shock: Miten virkistävää, tässähän pääsee inhoamaan ihan sydämen pohjasta. Hyh hyh. :rofl:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ehkä tässä biisissä on sittenkin jotain toimivaa kun päässä on soinut ne rytmihäiriöiset syntsajouset... se onkin tästä parhaiten muistijäljen jättänyt kohta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4069
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Perheen tavisraati pitää tästä eniten.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Mainiota viisukitschiä. Kliseiset soinnut sattuvat sieluun, mutta myönnettävä on, että suuremmalla mielenkiinnolla tätä kuuntelee kuin jotain kädenlämpöistä Tikaa tai Akselia. Rytmihäiriöinen viuluosuus nostaa arvosanaa.
Qaj.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Miksi en kuule mitään häiriintynyttä jousijutskaa ??? Onko Bartókin ja Stravinskin kuuntelu lopullisesti tuhonnut korvani? Siis tokihan rytmit voi mennä mikä mitäkin tahtia ja niitä voi olla useita päällekkäin. Sikäli jos jokin on vaurio tässä niin ne konemainen jumputipumputi jostakin pitäen.

Mutta joo, itse en tykkää ujelluksen juu-u-u-uu-u-u-uu-u-u-UHH-huuuu -hyppyristä. Muutenkin biisistä tulee mieleen lähinnä se Saara Aallon kaksi ekaa oma tyrkkyä. Pojot Zühlkelle siitä, että kipale on aika lailla erilainen kuin viimekertainen. Jospa se oikea vielä joskus löytyisi?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Mäkään en kuule mitään outoa tossa kohdassa. :mitvit: Oon kuunnellut sen monta kertaa, mutten ymmärrä, mikä siinä on ns. vikana. Toki biisin kulku itsessään on ihan jännä.
Cry him out

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti: 01 Helmi 2020, 00:39 itse en tykkää ujelluksen juu-u-u-uu-u-u-uu-u-u-UHH-huuuu -hyppyristä.
Mua ärsyttää laulamisessa tällä kertaa enempi se lässyttävän painottava laulutapa kohdassa "ithöönithi, ithöönithi-ii". :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Kiinnostavaa ettei kaikki huomaa ongelmaa. Ehkä itse huomaan sen niin hyvin kun olen leikkinyt syntikoilla ja sun muilla vehkeillä vuosia ja tuollainen rytmistä poikkeavuus on mulle myrkkyä varsinkin biisissä jossa tällainen suoraviivainen biitti, se hyppää välittömästi korville. Jos mulla olisi biisi tässä ruudulla niin kiskoisin heti jousia hitusen taaksepäin.

Aviciin biisissä tyylikeino toimii koska jousien "myöhästyminen" on hyvin minimaalista, korva juuri ja juuri huomaa sen muttei häiriinny siitä vaan pikkuviive tekee kokonaisuudesta ilmavamman tuntuisen. Tässä biisissä viivettä on liikaa ja se ottaa korvaani todella häiritsevästi. Loppuosassa sitä ei huomaa kun päällä on enemmän sälää.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 524
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Jonttu kirjoitti: 01 Helmi 2020, 09:41 Kiinnostavaa ettei kaikki huomaa ongelmaa. Ehkä itse huomaan sen niin hyvin kun olen leikkinyt syntikoilla ja sun muilla vehkeillä vuosia ja tuollainen rytmistä poikkeavuus on mulle myrkkyä varsinkin biisissä jossa tällainen suoraviivainen biitti, se hyppää välittömästi korville. Jos mulla olisi biisi tässä ruudulla niin kiskoisin heti jousia hitusen taaksepäin.
Kyllä huomaan, se on aika rajun selvä viive. Kuittaan sen sillä että ahhaa, no tämä on päätetty säveltää näin ja tarkoitettu ehkä herättämään kuulija tässä kohtaa tällä erikoisuudella ja kikalla. Sitten kun rummut tulee siihen päälle, asia korjaantuu ja elementit loksahtavat omiin lokeroihinsa ja rytmiin sujuvammin.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Ehkä mun korvissa on vaikkua, kun en huomaa tuossa mitään hirveän erikoista. Musta tuo kohta sopii siihen oikein hyvin. Tuo kivaa säröä. Tai sitten oon kuunnellut niin outoa musiikkia, jossa kaikenlaiset epäsynkassa olemiset on normaalia. :heh:
Viimeksi muokannut Night_Owl, 01 Helmi 2020, 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cry him out

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Catharina Zühlke – Eternity

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Muakaan ei haittaa minkään jumputuksen epäsynkka, mut noi lausumiset ja tuotannon taso kylläkin, joista aiemmin mainitsin. :niinpa: PS. Äitini on sitten #teamzühlke eikä #teamerika. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu