The Masked Singer

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Masked Singer Suomi alkaa MTV3:lla maaliskuun 14. päivä. Suomen version ensimmäisellä tuotantokaudella ovat mukana Hevonen, Ampiainen, Kisu, Shamaani, Peacock, Alien, Leijona, Söpö, Dragon, Heinäseiväs, Kana ja Pupu.
He ovat kilpailleet, tehneet elokuvia, tv-ohjelmia, maailmanennätyksiä ja musiikkia. He ovat urheilleet, kirjoittaneet, puhuneet, sanoittaneet, ja laulaneet. He ovat vaikuttaneet julkisuudessa kuudella eri vuosikymmenellä. He ovat koko kansan suosikkeja eri aloilta ja genreistä. Tällä salatulla joukolla on yhteensä liki miljoona seuraajaa Twitterissä ja Instagramissa. He ovat julkaisseet useita kirjoja, valtavan määrän musiikkivideoita, noin 60 albumia ja 130 singleä sekä lukuisia dvd-julkaisuja. Heitä on palkittu kymmenillä tv-, elokuva- ja musiikkialan tunnustuksilla ja heidän seiniltään löytyy lukemattomia kulta- ja platinalevyjä.
Masked Singer Suomen juontaa Ilkka "Ile" Uusivuori. Vakiopanelisteina toimivat Janne Kataja, Jenni Kokander ja Maria Veitola, jotka saavat ohjelman aikana vihjeitä esiintyjien henkilöllisyydestä ja yrittävät katsojien tavoin arvata, kuka on maskin takana. Studioyleisö äänestää suosikkiesiintyjäänsä, ja kunkin jakson päätteeksi vähiten ääniä saanut esiintyjä joutuu paljastamaan henkilöllisyytensä. Vierailevina panelisteina nähdään Tuure Boelius, Aki Linnanahde, Joonas Nordman, Jufo Peltomaa, Krista Siegfrids, Mikko Kuustonen, Benjamin Peltonen, Eini, Jannika B ja Eicca Toppinen.

I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Olen äärettömän innoissani tästä! Olen seurannut Yhdysvaltojen versiota ja vastikään laitoin yhden esityksen sieltä Levyraatiinkin. En malta odottaa, että pääsemme spekuloimaan, keitä mahtaa olla maskien takana. :surrur:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja Pete »

Taas yksi korealainen juttu Suomeen! :uujee: Yksityiset karaokehuoneet vielä, niin riemuni repeää. :heh:
Samiasd kirjoitti: 11 Helmi 2020, 21:36 Vakiopanelisteina toimivat Janne Kataja, Jenni Kokander ja Maria Veitola
Hyvät vakiopanelistit! :uujee:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
ViolaRiviniana
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 27 Tammi 2020, 21:12
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja ViolaRiviniana »

Minäkin olen korealaista versiota tästä seurannut ja pitänyt siitä, joten menee kyllä tämä suomalainenkin ehdottomasti seurantaan :surrur:
Je vais bien, merci

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ei ole tuttu juttu, mutta katsotaan jakso jos toinenkin. Kenties innostun. :joojoo:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Oho! Joku muu juontaa kuin Leppilampi, Pimiä, Salminen tai Paasonen. :shock: :rofl: En voi luvata alkavani katsomaan tätä, mutta kieltämättä kiehtoisi pitkästä aikaa seurata jotain muutakin suomalaista viihdeohjelmaa kuin Putousta.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Paasonen on nykyisin Nelosen leirissä, joten hän olisi ollutkin hyvin epätodennäköinen juontaja tälle. Ile Uusivuori on maikkarin kasvoja, mutta hän oli kyllä ihan hauska Uutisvuodon lämmitetyssä maikkarin versiossa, joten saa hyväksyntäni. Eniten minua yllättää se, ettei Erkku Lawson ole mukana. Ehkä häntä on revitty niin moneen ohjelmaan, ettei aika enää riittänyt.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Tämä on minusta hauska formaatti! Kiva nähdä, että se saadaan viimein Suomeen :uujee:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja toivo »

Serduchka kirjoitti: 11 Helmi 2020, 22:07 Oho! Joku muu juontaa kuin Leppilampi, Pimiä, Salminen tai Paasonen. :shock: :rofl: En voi luvata alkavani katsomaan tätä, mutta kieltämättä kiehtoisi pitkästä aikaa seurata jotain muutakin suomalaista viihdeohjelmaa kuin Putousta.
Mistä vetoo, niin joku näistä tai kaikki ovat naamioiden alla. :heh:

En ymmärrä ohjelman suosiota? Mikä tässä on se juttu? Julkkikset pukeutuvat hassuihin vaatteisiin ja kukaan ei tiedä ketä he ovat ? öööö? Varmaan katsottava itse että tajuaa ohjelman viihteellisyyden.

Siis laulaako nää omalla äänellään? Vai onko sekin muokattu? Kyllähän äänestä tunnistaa? :mitvit:

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

toivo kirjoitti: 12 Helmi 2020, 15:57En ymmärrä ohjelman suosiota? Mikä tässä on se juttu? Julkkikset pukeutuvat hassuihin vaatteisiin ja kukaan ei tiedä ketä he ovat ? öööö? Varmaan katsottava itse että tajuaa ohjelman viihteellisyyden.

Siis laulaako nää omalla äänellään? Vai onko sekin muokattu? Kyllähän äänestä tunnistaa? :mitvit:
Juuri se arvailu siitä, kuka maskin alla on, on niin suuri osa ohjelman viehätystä. Ohjelmassa annetaan vinkkejä henkilöllisyydestä, jotka ovat yleensä vaativat pientä ajattelua ja salapoliisityötä.

Laulavat omalla äänellään, mutta koska mukana on myös muita kuin laulajia, voi tulla suuria yllätyksiäkin. Ehkä joku ammattiurheilija laulaakin kuin enkeli?
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja toivo »

Saara Aaltoa veikkaillaan masked singer UK:n "Octopus" hahmoksi. :uujee: Olis sitten kolmas tosi-tv kilpailu Saaralle briteissä. Eiköhän se brittien euroviisu edustuskin tule vielä jossain vaiheessa.



https://www.youtube.com/watch?v=ff9ehDQI3Dk

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Vaihdoin ketjun otsikkoa, niin voidaan keskustella täällä myös muiden maiden versioista.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tämä vaikuttaa ihanan häröltä ohjelmalta :mrgreen: Pakkohan tätä on ainakin vilkaista! Toivon, että mukana kisaamassa on sitten oikeasti yllättäviä nimiä, eikä jotain roopesalmisia ja mikkoleppilampia.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Samiasd kirjoitti: 12 Helmi 2020, 22:18 Laulavat omalla äänellään, mutta koska mukana on myös muita kuin laulajia, voi tulla suuria yllätyksiäkin. Ehkä joku ammattiurheilija laulaakin kuin enkeli?
Tuo + "He ovat vaikuttaneet julkisuudessa kuudella eri vuosikymmenellä" -> Kike Elomaa :eeek: , joka siis paitsi että on nykyään kansanedustaja, on ollut menestynyt kehonrakentaja ja yritteli uraa myös laulajana, eikä mielestäni mitenkään surkeasti kiekunutkaan.
Rise, angel, shine, love!

carcrash
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Huhti 2014, 17:51

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja carcrash »

Sitä en tässä käsitä, että miksi nuo äänet muutetaan haastatteluun, jos kilpailjat kuitenkin esiintyvät omalla äänellään kyseisessä kisassa (Esimerkiksi Sanni on kyllä heti tunnistettavissa, jos on hänen ääntään joskus kuullu)

Hmm... :)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Masked Singer Suomi

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

toivo kirjoitti: 13 Helmi 2020, 17:04 Saara Aaltoa veikkaillaan masked singer UK:n "Octopus" hahmoksi. :uujee: Olis sitten kolmas tosi-tv kilpailu Saaralle briteissä. Eiköhän se brittien euroviisu edustuskin tule vielä jossain vaiheessa.



https://www.youtube.com/watch?v=ff9ehDQI3Dk
Eipä ollut Saara, vaan Katherine Jenkins, niin kuin jossain jo oltiin veikkailtu.

Saara sitten Suomen versiossa? :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Pete »

Olikohan ampiainen Erika Vikman? :miettii:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Pete kirjoitti: 14 Maalis 2020, 20:53 Olikohan ampiainen Erika Vikman? :miettii:
Ihan ilmiselvästi! :ihana: Äänenväri ja kehonkieli puhuisivat sen puolesta.

Muut veikkaukset:

Heinäseiväs - Jussi69
Dragon - Sara Chafak
Kana - Viivi Pumpanen
Hevonen - Paleface

Hauskan oloinen ohjelma, seuraan varmasti jatkossakin :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3384
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

^ Täällä täsmälleen samat veikkaukset. :mrgreen: Aika hölmön oloinen ohjelma, mutta ihan viihdyttävä.
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kana on Viivi Pumpanen. Muista en tiedä mitään.
Got a fire and a country heart 🔥

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Ihan kuin Dragon olisi Sara Chafak. Vartalon mallista päättelin ja taustatiedoista.
Ajattelin myös että ampiainen voisi olla Erika. ???

Ihan hauska, kevyt ja yksinkertainen ohjelma. Katson jatkossakin.

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Miulle tuli heinäseipäästä mieleen Mike Monroe. Ja se seuraavassa erässä esiintyvä leijona on melko varmasti Pentti Hietanen.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 863
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Ampiainen ihan selvä Erika.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Maikkari näyttää kierrättävän omaa henkilökuntaansa. Siitä voinee arvaukset lähteä...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Onpa outo formaatti. :sekava: Tiedä sitten jaksaako tätä seurata paria jaksoa enempää.
Aintsu kirjoitti: 14 Maalis 2020, 21:21Hevonen - Paleface
Tämä! Ainut josta tuli vahva fiilis. :joojoo:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Millähän perusteella yleisö antaa äänensä? Sille jonka haluaa ulos kisasta vai parhaalle esiintyjälle vaiko sille, jonka henkilöllisyys herättää eniten uteliaisuutta? Jäi vähän epäselväksi. Tällä kertaa vaikutti siltä, että kehnoimmalle laulajalle.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

^ Itse ainakin äänestäisin sitä kenen henkilöllisyys on ilmeisin. Ohjelmastahan tulee varsin tylsä, jos on päivänselvää keitä maskien takana on.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16822
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Happy »

Erika Vikman on kyl kova <3 Loistavaa laulamista ja esiintymistä ja kukkahattutäti juttu oli just oivallinen
kyllähän tätä jaksaa vielä jäädä seuraamaan näin alkujakson perusteella.

Tuossahan yleisö äänestää pelkästään jatkoon (vähiten ääniä kerännyt putoaa) eli veikkaan että laulutaitoisimmat sekä mielenkiintosimmat persoonat pötkii pitkälle tässä ja hyvä niin :peukku:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Ampiainen - Erika Vikman
Kana - Viivi Pumpanen
Hevonen - Paleface

Näistä tuli vahvat fiilikset. :joojoo:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Amppari oli vartaloltaan kovin pieni ja sirorakenteinen. En siksi usko, että olisi Erika Vikman tai Krista Kosonen (Veitolan ehdotus), molemmista mulla on hiukan erilainen mielikuva. Janni Hussista en usko että on noin hyväksi laulajaksi, mutta vartalonsa puolesta kenties.

Edit: niin joo ja toinen ehdotus, Jenni Vartiainen ei myöskään sovi vartalonsa puolesta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin