UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020

Erika Vikman – Cicciolina

*****
138
55%
****
51
20%
***
19
8%
**
16
6%
*
27
11%
 
Ääniä yhteensä: 251

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Nevski kirjoitti: 18 Helmi 2020, 18:38 Sansan UMK-treenivideolla Ylen tiloissa näkyy taustalla iso pinkki seinä ikkunan kera, tuon seinän edessä sänky, pöytä ja kaksi tuolia. Nuo rojut on rajatun alueen sisällä (maassa teipatut rajat). Olisiko kyseessä Erikan lavasteet?
Jotain rekvisiittaa nuo varmasti ovat. Tuskin on kyse henkilökunnan lepotiloistakaan. :hihi:
Voisi kuvitella, että siinä on juuri Erikan lavasteet. :shock: Mitähän ihmettä siinä meinataan esittää? :miettii:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Albin »

Edwina kirjoitti: 18 Helmi 2020, 19:37
Nevski kirjoitti: 18 Helmi 2020, 18:38 Sansan UMK-treenivideolla Ylen tiloissa näkyy taustalla iso pinkki seinä ikkunan kera, tuon seinän edessä sänky, pöytä ja kaksi tuolia. Nuo rojut on rajatun alueen sisällä (maassa teipatut rajat). Olisiko kyseessä Erikan lavasteet?
Mitähän ihmettä siinä meinataan esittää? :miettii:
Seksuaalista vapautta. Kappaleella halutaan muistuttaa, etteivät rohkea naisellisuus ja feminismi sulje toisiaan pois. (yle)

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Albin kirjoitti: 18 Helmi 2020, 19:51 Seksuaalista vapautta. Kappaleella halutaan muistuttaa, etteivät rohkea naisellisuus ja feminismi sulje toisiaan pois. (yle)
Eli tiedossa on sitten kuitenkin taas jotain lesboilua :niinpa:

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Taikahuilu kirjoitti: 18 Helmi 2020, 20:11
Albin kirjoitti: 18 Helmi 2020, 19:51 Seksuaalista vapautta. Kappaleella halutaan muistuttaa, etteivät rohkea naisellisuus ja feminismi sulje toisiaan pois. (yle)
Eli tiedossa on sitten kuitenkin taas jotain lesboilua :niinpa:
Toivottavasti ei kuitenkaan. Ja tarkoitan ettei suoraan mitään yhdyntää, oli sitten lesbo tai hetero tai muu. Seksuaalisuuden suorat kuvallistamiset ovat luultavasti Euroopalle överiä...
Is there something wrong with who I am ?

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja AntSa »

megusta kirjoitti: 18 Helmi 2020, 18:06 Milli rikki Spotifyssa! :tuuletus:
:ihana: :tapu: :tuuletus:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

Ehkä ne on Tikan esitykseen. Jos Hesarin idea on otettu käyttöön ja esitykseen kuuluu sängystä nouseminen ja kahvinkaato. Pinkki ei kyllä ihan siihen sovi.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36803
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Heviversio Cicciolinasta. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Tämäkin vielä. :rofl: Hyvinhän tuo kyllä muotoutuu heviksikin. :peukku: En itse tuota versiota välttämättä tulevaisuudessa kuuntele, mutta näin objektiivisesti sanottuna ihan toimivahko versio.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1345
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Voi ei kun tämä varmaan vedetään ihan överiksi. :lohduton:
Violins playing
Angels crying

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

Zazpikaleak kirjoitti: 19 Helmi 2020, 13:33 Voi ei kun tämä varmaan vedetään ihan överiksi. :lohduton:
Tätä kyllä itsekin pelkään. Toivottavasti Ylellä ei kuvitella, että tarvitaan shamppanjakylpyjä, hyrrälaitteita tai glittersadetta jotta tämä toimii esityksenä. Erikalla itsellään on niin paljon lavakarismaa. Sanoin Darudenkin kohdalla, katsojan huomion pitäisi olla pääesiintyjässä. Erikalla olisi tähän valtava mahdollisuus... Pelottaa.
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Sieppeli kirjoitti: 19 Helmi 2020, 16:42
Zazpikaleak kirjoitti: 19 Helmi 2020, 13:33 Voi ei kun tämä varmaan vedetään ihan överiksi. :lohduton:
Tätä kyllä itsekin pelkään. Toivottavasti Ylellä ei kuvitella, että tarvitaan shamppanjakylpyjä, hyrrälaitteita tai glittersadetta jotta tämä toimii esityksenä. Erikalla itsellään on niin paljon lavakarismaa. Sanoin Darudenkin kohdalla, katsojan huomion pitäisi olla pääesiintyjässä. Erikalla olisi tähän valtava mahdollisuus... Pelottaa.
Nimenomaan... lyric video on kerännyt jo valtavasti katselukertoja ja biisi kuuntelukertoja ilman mitään överijuttuja. Biisi itsessään on se timantti.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36803
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olen itse viehättynyt myös suuresti lyriikkavideon tyylistä. Erika on valtavan karismaattinen ja olisi kiinnostavaa nähdä tavallaan tähän tosi yksinkertainen esitys, jossa Erikaa vain kuvataan läheltä keimailemassa. :kaunis:
Meow cat, please meow back.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja toivo »

Shown kohdalla ei ole kyse pelkästään ylestä. Kai noilla esiintyjilläkin on sanottavansa asiaan. Erika on sitä tyyppiä, että tuskin itsekään haluaa vetää jotain yksinkertaista showta. Jossain haastattelussa sanoi, että tykkää ns. mauttomasta tyylistä.

Elikkä tulossa on joku Krista Siegfrids-Saara Aalto tyyppinen överi sirkus numero. Sijoituskin on varmaan sitten sitä samaa. Rimaa hipoen finaaliin ja siellä häntäpään sijoitus. Jos nyt pääsee sinne Rottedamaiin.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jep, mäkin olen fiksaantunut siihen lyriikkavideoon, ehkä liiankin paljon ja ennustin täällä jokin aika sitten, että toi video on luultavasti paras muoto, jonka tämä esitys saa. Sansan kanssa sama homma.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä nyt lopulta mietin, että tähän biisiin se överi voisi jopa jollain tavalla sopiakin. :miettii: :shock: :heh: Kristan hauskaa höttöpoppia nyt ei olisi pelastanut yksinkertainen esitys, mutta miten olisi käynyt Saaran upealle Monstersille?
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Serduchka kirjoitti: 19 Helmi 2020, 17:13 Mä nyt lopulta mietin, että tähän biisiin se överi voisi jopa jollain tavalla sopiakin. :miettii: :shock: :heh: Kristan hauskaa höttöpoppia nyt ei olisi pelastanut yksinkertainen esitys, mutta miten olisi käynyt Saaran upealle Monstersille?
Tuli mieleen että jos se överi olisikin joku yksi pieni kohta esityksestä... esim. tissin vilautus mutta niin että etukäteen olisi tiedossa että se tulee ja tv-katsojille tissin kohdalla näkyisi X.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Speed »

Toivottavasti Sansan harjoitusvideolla nähdyt romppeet eivät kosketa Cicciolinan esitystä millään tavalla. En näe, että niiden avulla saataisiin mihinkään kilpailuesitykseen sopiva, tyylikäs lavaylöspano.

Olen odottanut vuotta jolloin Reija Wäre ei olisi mukana tekemässä koreografioita viisuesityksiin. Viimevuotinen Daruden Superman ja Sannin Urheilugaalan Sit kun mä oon vapaa -esitykset osoittavat, että hänen koreografiat pop-kappaleisiin ovat pahimmillaan erittäin kiusallista katsottavaa. Jos verrataan Mellojen pop-esitysten koreografioihin, niitä voisi kuvailla termein ”slick” ja ”on point”, kun taas Suomessa näkee hänen toimestaan enemmän taiteellista huitomista.

Hän on varmasti huippuammattilainen noin yleensä, sitä en missään nimessä halua kieltää, mutta viisukontektissa en ole hänen tuotoksistaan oikein nauttinut.

Youtubeen on julkaistu noin minuutin mittainen sensuelli koreografiapätkä, joka mielestäni kuvaa aika onnistuneesti, miltä Cicciolina saattaisi näyttää esim. Mello-lavalla.

https://youtu.be/TVCaKwnKuGA

Luottaisin Cicciolina-esityksessä Erikan luontaiseen karismaan ilman agility-rataa tai satujumppaa.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^sori että pitää sanoa tämä mutta biisin teema huomioon ottaen luvassa tuskin on mitään "tyylikästä" sanan varsinaisessa merkityksessä ja miksi edes pitäisi :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ No minusta se lyriikkavideo oli ihan tyylikäs pienimuotoisuudessaan. En oikein tajua, miksi lavashow pitäisi lähteä tekemään halveeraus- ja loukkaamismielessä. Varsinkaan kun biisi on väitetysti syntynyt ihailusta kohdettaan kohtaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Albin »

12pointsii kirjoitti: 19 Helmi 2020, 17:19
Serduchka kirjoitti: 19 Helmi 2020, 17:13 Mä nyt lopulta mietin, että tähän biisiin se överi voisi jopa jollain tavalla sopiakin. :miettii: :shock: :heh: Kristan hauskaa höttöpoppia nyt ei olisi pelastanut yksinkertainen esitys, mutta miten olisi käynyt Saaran upealle Monstersille?
Tuli mieleen että jos se överi olisikin joku yksi pieni kohta esityksestä... esim. tissin vilautus mutta niin että etukäteen olisi tiedossa että se tulee ja tv-katsojille tissin kohdalla näkyisi X.
Minusta Armenia on jo vienyt tissikortin 10/0 :mitvit:

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Catharina Zühlken harkkavideolla näkyy myös toinen lavastettu "huone". Eli tuskinpa nuo "huoneet" liittyy mitenkään sittenkään UMK:hon, tai korkeintaan väliaikanumeroon.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

hra47 kirjoitti: 19 Helmi 2020, 18:48 ^ No minusta se lyriikkavideo oli ihan tyylikäs pienimuotoisuudessaan. En oikein tajua, miksi lavashow pitäisi lähteä tekemään halveeraus- ja loukkaamismielessä. Varsinkaan kun biisi on väitetysti syntynyt ihailusta kohdettaan kohtaan.
Ymmärsit väärin en nyt tarkoittanut mitään alatyylistä. Toisaalta lyriikkavideossakin on tiettyjä kasvojen eleitä jotka antavat ymmärtää :heh: Veikkaan että tavalla tai toisella menee vitsin puolelle tai sitten lähtee ihan lapasesta. Mutta voisiko tällä biisillä mennä edes himmailemaan. Miettikää sitä :uujee:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2940
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Musta mikään "huone" ei oikein sopis minkään näiden kappaleiden esityksiin, vaikka lopputulos ehkä saattaiski näyttää ihan hyvältä. Musta yksinkertainen toimii, vaikka kappale oiskin överin puoleinen.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41959
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti: 19 Helmi 2020, 17:03 Olen itse viehättynyt myös suuresti lyriikkavideon tyylistä. Erika on valtavan karismaattinen ja olisi kiinnostavaa nähdä tavallaan tähän tosi yksinkertainen esitys, jossa Erikaa vain kuvataan läheltä keimailemassa. :kaunis:
:samaamielta:

(Ehkä vähän turha kirjoittaa viestiä vain ilmoittaakseen, että on samaa mieltä, mutta kun tällä kertaa aivan erityisesti olen!)

Heviversiokin oli ihan kiva.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Nekku kirjoitti: 19 Helmi 2020, 20:15 Musta mikään "huone" ei oikein sopis minkään näiden kappaleiden esityksiin, vaikka lopputulos ehkä saattaiski näyttää ihan hyvältä.
Mulle tuli ajatus viime vuoden S!stersien karsintaesityksen tyyliin pyörivästä laitteesta, jonka päälle olisi asetettu neljä eri "huonetta", joiden välillä Erika keimailee esityksen aikana. :heh: Tää tosin ei onnistuisi välttämättä Rotterdamissa ellei Yle jostain ole saanut ihan helvetin hyviä, neuvottelutaitoisia lavastajia delegaatioonsa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Speed kirjoitti: 19 Helmi 2020, 18:30 Luottaisin Cicciolina-esityksessä Erikan luontaiseen karismaan ilman agility-rataa tai satujumppaa.
Ei mä repeen :rofl: ....siis olen samaa mieltä :heh:
Serduchka kirjoitti: 19 Helmi 2020, 20:45
Nekku kirjoitti: 19 Helmi 2020, 20:15 Musta mikään "huone" ei oikein sopis minkään näiden kappaleiden esityksiin, vaikka lopputulos ehkä saattaiski näyttää ihan hyvältä.
Mulle tuli ajatus viime vuoden S!stersien karsintaesityksen tyyliin pyörivästä laitteesta, jonka päälle olisi asetettu neljä eri "huonetta", joiden välillä Erika keimailee esityksen aikana. :heh: Tää tosin ei onnistuisi välttämättä Rotterdamissa ellei Yle jostain ole saanut ihan helvetin hyviä, neuvottelutaitoisia lavastajia delegaatioonsa.
Ei mä repeen taas :eeek: ... siis en ole samaa mieltä :kups:


Esittelyvideo on tässä se JUTTU. Cicciolina itsessään on "likainen", jonka Erika esittelee yleisölle fiksusti. Itse ainakin jaksan kuunnella (ja katsoa) esittelyvideota monet kerrat ilman mitään puistatusrefleksejä.
Vertauksena esim. Saaran ja Daruden esityksiä en ole katsonut kertaakaan Euroviisujen jälkeen.

Voi mitähän tästä kaikesta seuraa. Pitääkö alkaa kauhulla odottaan :huihui:
:sohva:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Taikahuilu kirjoitti: 19 Helmi 2020, 21:15
Serduchka kirjoitti: 19 Helmi 2020, 20:45 Mulle tuli ajatus viime vuoden S!stersien karsintaesityksen tyyliin pyörivästä laitteesta, jonka päälle olisi asetettu neljä eri "huonetta", joiden välillä Erika keimailee esityksen aikana. :heh: Tää tosin ei onnistuisi välttämättä Rotterdamissa ellei Yle jostain ole saanut ihan helvetin hyviä, neuvottelutaitoisia lavastajia delegaatioonsa.
Ei mä repeen taas :eeek: ... siis en ole samaa mieltä :kups:
Enpä mäkään välttämättä mitään tuollaista huonekompleksia halua viisulavalle. :eiei: Näytti mielestäni ainakin vähän toimivan Espanjan Mikillä viime vuonna "nukkekotina" ihan kivasti, mutta oli sen verran irrallinen. Ihmiset eivät varmaan ymmärtäneet sen tarkoitusta siinä. Ainakaan minä en ymmärtänyt sen yhteyttä itse biisiin. :miettii:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Speed »

https://www.rollingstone.it/musica/news ... na/503726/

Erikasta on julkaistu juttu Italian Rolling Stone -verkkosivuilla tänään. Mukana linkki lyriikkavideoon.

Käsittääkseni Erikasta puhutaan tässä kohtaa virheellisesti Suomen edustajana ja jos oikein ymmärrän jutussa annetaan myös ymmärtää, että hän olisi norjalainen :mitvit: Erika, syntymätodistus esiin! Kansa haluaa kuulla totuuden :heh:

Avatar
viisujänö
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 444
Liittynyt: 19 Marras 2019, 09:18

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja viisujänö »

Tuo huone tuolla Sansan videon taustalla saa todella pelkäämään, että kaikki esitykset on tehty aivan mauttomiksi.. noh, vielä pitää pari viikkoa odotella jännityksellä.
Paul Reyn viisudebyyttiä odotellessa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30498
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Serduchka kirjoitti: 19 Helmi 2020, 20:45 Mulle tuli ajatus viime vuoden S!stersien karsintaesityksen tyyliin pyörivästä laitteesta, jonka päälle olisi asetettu neljä eri "huonetta", joiden välillä Erika keimailee esityksen aikana. :heh: Tää tosin ei onnistuisi välttämättä Rotterdamissa ellei Yle jostain ole saanut ihan helvetin hyviä, neuvottelutaitoisia lavastajia delegaatioonsa.
Kuvailusta tuli mieleen Makedonian 2011 esikatseluvideo. Tykkään siitä kyllä, mutta onhan yleisvaikutelma aika levoton. Huomio kiinnittyy kaikkeen muuhun kuin biisiin ja laulajaan. Ehkä siis parempi, jos tuollaista esityskonseptia ei voi viisuissa toteuttaa. Riippuu tietenkin siitä, mitä toteutetaan sen sijasta.

Rusinkan live-esityksessä oli melkein minimimäärä rekvisiittaa. Näyttikö esikatseluvideota paremmalta? Minusta ei. Kovin moni ylilyöntien pelkääjäkään ei taida pitää tuota esimerkillisenä viisuesityksenä.

Vieroksun keskustelun suuntaa, jossa lavarekvisiitan olemassaolosta on tullut pahapahapaha asia. Mitään muuta ei saisi lavalla tehdä kuin seistä ja laulaa. Muuten kaikki on pilalla. Esitystä ei tarvitse edes nähdä. Paniikki on ketjussa päällä, kun nähdään vilaus mahdollisesta lavasteesta. :mitvit:

Toukokuussa muiden maiden ökypanostuksia ihastellaan kyllä Kuppilassakin kilpaa. Kyse on siis luottamuspulasta UMK-tiimiin eikä mistään erityisestä luomuesitysmieltymyksestä. Mutta sama porukkahan esitykset suunnittelee, oli niissä rekvisiittaa tai ei. Yhtä hyvin pieleen voidaan mennä ilman.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Lukittu