UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020

Erika Vikman – Cicciolina

*****
138
55%
****
51
20%
***
19
8%
**
16
6%
*
27
11%
 
Ääniä yhteensä: 251

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

suchanovellife kirjoitti: 25 Helmi 2020, 10:48 Kylläpä alkaa jo jännittää että tämä ei voitakaan. Pahoittelut ylimielisyydestäni, mutta olen satavarma siitä että tässä on meidän paras mahdollisuus menestykseen JA vaikka ei menestystä tulisikaan niin edelleen lähetän paljon mielummin jotain oikeasti mielipiteitä herättävää kun heti unohtuvaa radiotapettia. Vähättelevät ja suomen kielestä nillittävät kommentit tosin ovat mielestäni alkaneet vähän hävitä, eli ehkä se on jokin merkki.
Samaa mieltä vaikka en juuri välitä biisistä. Hyvä jos pärjäisi viisuissa ja jos ei pärjää niin suomalaisten on aika sitten viimeinkin oppia olemaan teilaamatta osallistujaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

12pointsii kirjoitti: 24 Helmi 2020, 19:52
Serduchka kirjoitti: 24 Helmi 2020, 17:23 Yli 950k jo YouTubessa. :uujee:
Wow, miljoona lähestyy! :jihuujippii:
Droppaan vähän tunnelmaa ja totean, että katsomiskertojen kertymisvauhti näyttää hidastuneen. Onko biisiin kyllästytty? Kaikki jo näyttäneet kavereilleen?

Mutta kyllä silti Erikan viisuihin lähettäisin. Ei siksi että se välttämättä biiseistä parhaiten menestyisi, mutta siinä sentään on jotain, jotain sellaista että kävi miten kävi, biisi muistettaneen UMK-kauden jälkeenkin. Nuo muut unohtunevat pian.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Tästähän tulee mieleen vuosi 2015 :mitvit: Lähetetään kerrankin jotain erilaista, joka ei taatusti ole pliisua ... suomen kieli ... raadit ei taatusti tykkää ... mutta ei väliä, jos ei menestytä, ollaan ainakin omaperäisiä ja meillä on sanoma, vaikka ei sitä kukaan ymmärtäisikään. Tosin olen muistavinani, että pääasiallinen äänensävy ei ollut silloin ollenkaan näin myönteinen :heh: Väärinkäsitysten välttämiseksi tai jopa niiden lietsomiseksi totean, että olen PKN-fani ja Aina mun pitää on hieno biisi :hiips:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Tämä se sinne Rotterdamiin lähtee. :miettii:

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Kyllä minä pidän jo Erikan UMK voittoa itsestäänselvyytenä. Hän tulee voittamaan yleisöäänet reippaasti ja tuomaristokin todennäköisesti tämän takana. Tästä kertoo Cicciolinan ylivoimaiset streamauskerrat Youtuben ja Spotifyn puolella verrattuna muihin, keskinkertaisiin biiseihin, joita on tarjolla. Kaikki kunnia muille ehdokkaille, mutta biisit nyt vaan on mitä on: keskinkertaisia ja keskenjääneitä. Esim. Akselin biisi on tästä hyvä esimerkki. Kuunneltiin kappaleita viikonlopulla porukalla ja moni totesi, että Akselin kappaleen olisi tullut kasvaa ja voimistua, energisoitua matkalla loppua, mutta kappale laahaa ja raahaa samaa rataa alusta loppuun. Se jättää latteaksi. Eternity taas kasvaa, mutta se on tuotettu jollain 2003 - 2008 luvun tyylillä, joten se on auttamattomasti vanhanaikainen, vaikka hakeekin EDM vaikutteita. Ainoa kappale, jolla on mitään merkitystä tänä vuonna oikeasti on Cicciolina ja tämän on yleisö jo noteerannut. Homma on selvä.

Se, minkä YLE todennäköisesti mokaa, on esitys ja lähetyksen äänenlaatu. Tästä hyvä esimerkki parin vuoden takaa, kun Saara Aalto vetäisi Monstersin Liettuan karsinnoissa. Esitys toimii ja äänenlaatu on ylivoimainen YLEn vastaavaan. Tällä esityksellä oltaisiin muuten oltu noin 10 sijaa ylempänä muutenkin viisufinaalissa. YLE onnistuu yleensä pilaamaan helmensä, näin se vaan on. Toivotaan kuitenkin, että tällä kertaa menee toisin.

https://www.youtube.com/watch?v=OxaMpD0DUzA

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Koirankuonolainen kirjoitti: 25 Helmi 2020, 13:03 Tästähän tulee mieleen vuosi 2015 :mitvit: Lähetetään kerrankin jotain erilaista, joka ei taatusti ole pliisua ... suomen kieli ... raadit ei taatusti tykkää ... mutta ei väliä, jos ei menestytä, ollaan ainakin omaperäisiä ja meillä on sanoma, vaikka ei sitä kukaan ymmärtäisikään. Tosin olen muistavinani, että pääasiallinen äänensävy ei ollut silloin ollenkaan näin myönteinen :heh: Väärinkäsitysten välttämiseksi tai jopa niiden lietsomiseksi totean, että olen PKN-fani ja Aina mun pitää on hieno biisi :hiips:
PKN edusti hyvin sitä suomalaisen viisuedustuksen omaperäistä linjaa (mm. Lordi – Teräsbetoni - PKN – Erika?) jota on joskus ilmennyt ja jolla tuli myös ainoa viisuvoitto. PKN:n kohdalla ongelma oli siinä, ettei itse viisu purrut laajempaan eurooppalaiseen yleisöön.

Nyt meillä olisi tarjolla euroviisujen hieman unettavasta peruslinjasta poikkeava viisuehdokas, joka on jo hitti kotimaassaan ja jolle myös ulkomailta näyttäisi löytyvän faneja saatujen hajanaisten kommenttien perusteella.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja toivo »

Joku kunnon keikistely-show tulossa... https://www.instagram.com/p/B8_hOxmIJCH/

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Minusta tuo näytti ihan hyvältä. Erika selvästi hallitsee esiintymisen. Kaiken ratkaissee se, miten paljon tuohon ympärille sitten lopulta ympätään kaikkea taustatilpehööriä...
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Ihana koreografia. Erika on karismaattinen esiintyjä. :ihana:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Terasbekoni kirjoitti: 25 Helmi 2020, 17:52 Minusta tuo näytti ihan hyvältä.
:samaamielta:

Pelottaa vaan se taustatilpehöörin mahdollinen suuri määrä. :apuva:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jaa, toi instagrammin linkki olikin video, eipä ihme, ettei mulla näkynyt...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

kuvaNo en vielä heittänyt kirvestä kaivoon......
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

No en vielä heittänyt kirvestä kaivoon......
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Terasbekoni kirjoitti: 25 Helmi 2020, 17:52 Minusta tuo näytti ihan hyvältä. Erika selvästi hallitsee esiintymisen. Kaiken ratkaissee se, miten paljon tuohon ympärille sitten lopulta ympätään kaikkea taustatilpehööriä...
Ja sitten: Katse kameraaan PÄIN!

Videossa juuri se toimii, ja jos toimii, niin kantanee aika kasan sinänsä tarpeetonta taustatilpehööriäkin.

Reija Wäreestä jo nimenä vain alkaa tulla aiemmin nähtyjen UMK-toteutusten takia kylmiä väreitä, väärässä mielessä, siis puistatuksia :apuva:. Mikä ihmeen virallisen UMK-koreografin asema hänellä on? Se joku Tommi tai Tommy (en muista sukunimeä), jonka mukaan asussa pitää olla tyylirikko tuomassa särmää, ei sentään enää taida olla melkeinvirallinen puvustaja.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Autio, Wäre ja kumppanit roikkuvat mukana janoten mainetta ja kunniaa jos voitto sattuis napsahtamaan kohdalle, onhan euroviisut tunnetusti kännistä tikan heittoa, eikä sillä ole mitään tekemistä lahjakkuuden kanssa. Ruotsikin menestyy vuosi vuodelta Suomea paremmin tuurinsa ansiosta, ovathan he hannu hanhia.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

toivo kirjoitti: 25 Helmi 2020, 17:43 Joku kunnon keikistely-show tulossa... https://www.instagram.com/p/B8_hOxmIJCH/
Selvästikin Erika on luonnonlahjakkuus :ihana:

Voi kun Yle ei nyt tätä munais.... olisi se niin mahtavaa nähdä Suomi-tyttö Rotterdamin lavalla yhdessä Norjan ja Ruotsin (veikkaan että Dotter, Anna tai Hanna voittaa) edustajan kanssa kilpasilla
:suomi: :norja: :ruotsi: :tuuletus:

Mutta totta tosiaan, jännitetään ensin tämä tuleva umk-finaali :draamaa:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Minullakin on suuret epäilykset koreografiasta, etenkin kun tekijä on ”viisukuppilan vanha tuttu”. :hiips:

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Suksisauvan tinttaaminen lattiaan olis jotenkin hieno ja rehti mettäläinen veto. Talvisodastakin 80 vuotta. Tämän vuoden kuutio?

(Se vissiin ollut suksisauva tuossa instapätkässä, vaan kävelysauva, mutta teki mieli hekumoida.)
Somewhere in her smile she knows

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Videolla oli flirttaileva diiva...toivottavasti ei mitään kotiteatterityypistä väkinäisine liikeineen livenä..istun hajareisin tässä.olen maassa tällätavalla ja nyt nostan kättä näin... :eeek:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kunhan liikkuminen tuntuu luontevalta, eikä siten kuten Saaralla aikoinaan, että kävi läpi ennalta harjoiteltuja liikkeitä...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Mäkin toivon, että olisi mahdollisimman vähän taustarekvisiittaa... Erika voisi olla yksin lavalla. :joojoo:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Minusta liikkeet näyttivät hyvältä, toivon myös ettei taustatilpehööriä ole liikaa (tai ollenkaan) :pliis:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja romualdo »

olen sanottavani sanonut näistä tämän vuoen hölmöilyistä... mutta tästä kun kerta pyydettiin tai pakotettiin oikeammin niin vielä sen verran että minunkin mielestäni suloinen Erika tuijottaa (pistävästi, maanisesti) liikaa kameraa kohti. Mutta tämä on tätä nykyajan shelfie-tyyliä (vertaapa esim. wanhoja -70-80 luvun Syksyn Sävel- tai Ev- esiintymisiä, niissä solistit heittävät haaveilevia, syvämietteisiä katseita sivuillekin ja esim. Tanskan herkkä v. -93 Tommy Seebachin esitys on kouluesimerkki siitä että MIELIKUVITUSTA saa käyttää myös mitä tulee esiintyjien asentoihin. Kaikki erilainen tuo vain rikkautta. Kyllähän esiintyjien pärstät tulevat tarpeeksi tutuiksi videoilta yms. eli ei sen naamarin tarvi joka hetki olla pitkällä tyrkyllä... kohtisuoraan... hmm, noh miten tätä yrittäis selkokielellä sanoa. Antaa olla.
Ja arvasitte oikein, minullakaan ei ole ollut pienintäkään mielenkiintoa yrittää kuunnella noita muita tarjolle pantuja lauluja. Ei tarvi! Tässä Erikalle tehdyssä teoksessa on kaikki tarvittava. Vahingossa olen toki joutunut kuulemaan kahta muutakin esitystä muutaman nanosekunnin ajan tv:stä, mutta... Luonto pitäköön minut mahollisimman kaukana moisista...
Jo ehdolle asetettujen laulujen vähyys oli lievästi sanottuna äärettömän raivostuttavaa. Siis tämäkö on jonkinlaista demokratiaa!? (vertaa esim. Maltan tai Kroatian runsasta semifinaali- ja finaalitarjontaa!) Olisi tämänkin ehkä jotenkin ymmärtänyt jos tarjolla olisi ollut myös vastaava määrä (eli 6 kpl) suomenkielisiä lauluja. ja 6 kpl ruotsinkielisiä ja 6 kpl saamenkielisiä ja 1 romaninkielinen Tämähän on edelleen tälläistä todella varsinaisten älykääpiöiden hölmöilyä vailla vertaa....
Ja tietysti, onhan meillä mm. venäjän, ranskan ja saksan- ja turkinkielisiäkin maahan muuttajia. Heitäkin ajatellen olisi voinut olla muutama kappale heidän omalla äidinkielellä. Joten hei halloota ja hellou, onko tämä kaikki väännettävä rautalangasta. Syvin viisaus kumpuaa etenkin täältä kuppilalaisten vanhemmistosta. Mutta näiden nuorien kukkonpoikien itsetunto ei kärsi ottaa neuvoja meiltä kokeneemmilta, jotka näemme näitä(kin) asioita laaja-alaisemmin, humaanimmin. Pitäkää tunkkinne ja alasimenne.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

romualdo kirjoitti: 26 Helmi 2020, 12:47 minunkin mielestäni suloinen Erika tuijottaa (pistävästi, maanisesti) liikaa kameraa kohti. Mutta tämä on tätä nykyajan shelfie-tyyliä (vertaapa esim. wanhoja -70-80 luvun Syksyn Sävel- tai Ev- esiintymisiä, niissä solistit heittävät haaveilevia, syvämietteisiä katseita sivuillekin
Olen nyt tästä ihan eri mieltä! Siis minä, joka yleensä olen sitä mieltä, että ei sitä kameraa tarvitse tuijottaa, ja että esim. viime vuoden voittajalle (siis viisuvoittaja Duncan) tehtiin hallaa kun käskettiin katsoa kameraankin päin, ja siitä tuli sitten sellaisia ihme kyräileviä mulkaisuja. Yleensä kaipaan enemmän vaikka tuollaita haaveilevaa kaukaisuuteen katsomista joo, mutta tähän en. Erika laulaa niin selkeästi juuri sinulle, kohdistaa sanansa kuulijalle jota vokottelee. Sen voisi nyt tässä hyödyntää! Eikös se ole sitä monipuolisuutta kanssa, että on katseen suunnan suhteen monenlaista esiintymistä? Onhan sitten myös nämä duetot, joissa lauletaan konkreettisesti lavalta löytyvälle toiselle, esim. Slovenia viime vuonna teki sen rohkean päätöksen että ne nuoret tsiikaa toisiaan eikä kameraan päin kuikuile, mikä oli siihen biisiin juuri oikea ratkaisu. Jaaha, pitäiskö sitä perustaa katsekonsulenttifirma... Ja siis Erikahan nimenomaan ei halua olla enää se suloinen Erika, tämä on tietoista irtipyrkimistä siitäkin. Näköjään onnistuu. Tässä ei haaveilla vaan otetaan se mitä halutaan!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Rousku kirjoitti: 26 Helmi 2020, 14:02 Erika laulaa niin selkeästi juuri sinulle, kohdistaa sanansa kuulijalle jota vokottelee.
Voi olla, mutta toisaalta tuo kuulija "sinä" esitetään myös paheksujana ja tuomitsijana. Tuo kenen luokse hän (joka tapauksessa) joku kaunis päivä saapuu, voisi olla myös kotona kiltisti odottava aviomies. :heh:

Tai Jumala, jonka luokse hän syntisenä saapuu tuomiolle. Siinä ei auta enää teennäinen katumus (nunnaksi kääntyminen) eikä säälijöiden poru, kun on elänyt niin kuin on. Toisaalta sekin tuomio päättyy Jumalan polvistumiseen, kun nautinnon puolesta vedetään päähän kukkaseppele (vrt. synnit ja orjantappurakruunu). :miettii: No, ehkä se "sinä" on vain joku tuleva hoito. Ota musta tiukasti kii, sopii ainakin siihen parhaiten.

Minusta kappale on edelleen typerä keskikaljabaarirenkutus, jonka yleisösuosio Euroviisuissa lienee samaa luokkaa kuin Ranskan 2014 Moustache. Silloinkin viisufaneilla oli suuri hypetys saada se viisuihin piristämään keskinkertaista balladimerta. UMK:n tämä saattaa valitettavasti voittaa, koska suomalaiset "äänestää kännissä" ja laskelmoi Cicciolinan halvan transutyylin sopivan "sisätiloihin vietyyn Pride tapahtumaan".

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

On jokseenkin hupaisaa, että laittaessa juutuubin hakuun "umk" lyriikkavideot tulevat järjestyksessä Zühlke, Tika, Aksel, Bananas ja Sansa. Sitten about 18 muuta videota ja sitten vasta Cicciolina. (Myös se ihmetyttää, että Eternity tulee ekana vaikka sillä on kuusikosta toiseksi vähiten katseluja.) Foliohattu on päässäni napaan asti...

Nyt näytti olevan 981000 katselua, että kyllä se miljoona kohta paukkuu ja Mr Kuukkelin vastustuksesta huolimati.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Puutarhuri kirjoitti: 26 Helmi 2020, 17:55 Minusta kappale on edelleen typerä keskikaljabaarirenkutus, jonka yleisösuosio Euroviisuissa lienee samaa luokkaa kuin Ranskan 2014 Moustache. Silloinkin viisufaneilla oli suuri hypetys saada se viisuihin piristämään keskinkertaista balladimerta.
No ainakin se pääsi finaaliin :tapu: :rofl:
(muistanemme jälleen Blackbirdin)

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5580
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Tegu »

^^ Mulla videoita oli välissä 6, mutta järjestys oli sama. Oli myös pakko napata kuva, kun nämä osui niin osuvasti päällekkäin. :heh: kuva

E: Allaolevan kommentin pohjalta lisähuomiona siis, että tein haun selaimen yksityistilassa ilman kirjautumista YouTubeen.
Viimeksi muokannut Tegu, 26 Helmi 2020, 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36811
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Minulla umk-haku tuotti vähän randomisti melkein kokonaan tämän vuoden UMK-puntarini. :sekava: F3M vain kaksi sijaa liian alhaalla, mutta muuten täysin sama.
Meow cat, please meow back.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12840
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Taikahuilu kirjoitti: 26 Helmi 2020, 22:22
Puutarhuri kirjoitti: 26 Helmi 2020, 17:55 Minusta kappale on edelleen typerä keskikaljabaarirenkutus, jonka yleisösuosio Euroviisuissa lienee samaa luokkaa kuin Ranskan 2014 Moustache. Silloinkin viisufaneilla oli suuri hypetys saada se viisuihin piristämään keskinkertaista balladimerta.
No ainakin se pääsi finaaliin :tapu: :rofl:
Ranskahan oli tietenkin Big 5 -maana suora finalisti ja Moustache olisi loppusijoituksensa eli jumbosijan perusteella todennäköisesti karsiutunut, jos olisi joutunut semissä kisaamaan.

Lukittu