UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020

Erika Vikman – Cicciolina

*****
138
55%
****
51
20%
***
19
8%
**
16
6%
*
27
11%
 
Ääniä yhteensä: 251

OpenWide
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 27 Tammi 2014, 23:21

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja OpenWide »

Happy kirjoitti: 27 Helmi 2020, 17:42 No en voikaan tietää tarkempia makumieltymyksiä eri vuosilta, viestistäsi sain vaan sellaisen käsityksen että olet yksi niistä jotka laskelmoi äänestämällä kädenlämpöisiä biisejä viisuihin. Oli Blackbirdketjussakin paljon puhetta kuppilaisilta kuinka raadit tulevat varmasti tykkäämään... mut kuinkas sitten viisuissa kävikään..
Kädenlämpöisiä biisejä en suosi, mutta ei sitä erikoisuuttakaan tarvitsisi välttämättä hakea. Miten muut maat menestyvätkin niin hyvin ihan "tavallisilla biiseillä".

suchanovellife
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 224
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 17:28

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja suchanovellife »

OpenWide kirjoitti: 27 Helmi 2020, 18:12
Happy kirjoitti: 27 Helmi 2020, 17:42 No en voikaan tietää tarkempia makumieltymyksiä eri vuosilta, viestistäsi sain vaan sellaisen käsityksen että olet yksi niistä jotka laskelmoi äänestämällä kädenlämpöisiä biisejä viisuihin. Oli Blackbirdketjussakin paljon puhetta kuppilaisilta kuinka raadit tulevat varmasti tykkäämään... mut kuinkas sitten viisuissa kävikään..
Kädenlämpöisiä biisejä en suosi, mutta ei sitä erikoisuuttakaan tarvitsisi välttämättä hakea. Miten muut maat menestyvätkin niin hyvin ihan "tavallisilla biiseillä".
Mielestäni tavallisilla biiseillä kyllä ei juurikaan menestytä (Ruotsia lukuunottamatta) vaan kyllähän viisujen isoimmat hitit ovat niitä, mitkä erottuvat joukosta: Spirit in the sky, Hatrid mun sigra, Origo, Toy, Amar pelos dois... Erikoisuus ei myöskään tarkoita huonoa musiikkia, vaikka kyllähän sitäkin viisuissa yritetään; Slavkon Space yritti pelata outoudella, mutta biisi nyt vaan oli täysin turha.

Mielestäni on myös tärkeä muistaa, että vaikka joku toinen olisi menestynyt tekemällä jotain, ei se tarkoita että se takaisi automaattisesti menestyksen kaikille muillekin. En esimerkiksi kuollaksenikaan voi uskoa, että Tikan satoja kertoja sävelletty massaviisu toimisi Suomen lähettämänä.

Tässä koko Cicciolina-keskustelussa tiivistyy mielestäni hyvin koko Suomen viisuskene: osa miettii eniten menestymismahdollisuuksia ja analysoi edellisiä vuosia siitä näkökulmasta, kun taas osa haluaa lähettää jotain erilaista (ja kenties suomalaista kulttuuriakin edustavaa) vaikka se olisikin riski.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Cicciolinan lähettäminen viisuihin korjaisi sitä vanhaa vääryyttä kun Frederikin Titanicia ei lähetetty...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Reaktiovideot youtubessa noudattaa tiettyä kaavaa:

"Now Let's start listening... Ciccioliiinaaaa...." :kuulokkeet2: (what is this language???) "this is different" :shock: ...."i like it" :aikut:... "i really like it!" :tuuletus:... "It is old fashioned in a good way. She is pretty"..."Finland choose her!" :uujee:
Viimeksi muokannut ritsu89, 27 Helmi 2020, 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Juhani50
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 88
Liittynyt: 07 Huhti 2018, 14:22

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Juhani50 »

hra47 kirjoitti: 27 Helmi 2020, 18:40 Cicciolinan lähettäminen viisuihin korjaisi sitä vanhaa vääryyttä kun Frederikin Titanicia ei lähetetty...
Näin juuri. Toivottavasti ei Erikan esitystä pilata ylilyönneillä ja mauttomuuksilla kuten Monsteri esityksessä kävi.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

hra47 kirjoitti: 27 Helmi 2020, 18:40 Cicciolinan lähettäminen viisuihin korjaisi sitä vanhaa vääryyttä kun Frederikin Titanicia ei lähetetty...
Mä en nyt kuitenkaan menisi ihan noin pitkälle :heh:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Juhani50 kirjoitti: 27 Helmi 2020, 19:46 Toivottavasti ei Erikan esitystä pilata ylilyönneillä ja mauttomuuksilla kuten Monsteri esityksessä kävi.
Pilaaminen mauttomuuksilla koski vain Monstersin UMK-esitystä. Viisuesitystähän pidettiin kaikesta huolimatta yleisesti parannuksena siinä suhteessa.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Nyt jatkossa avainasemassa on nimenomaan se esitys, mikä nähdään finaalissa.
Se ratkaisee, kannattaako kappale lähettää Rotterdamiin.
Esityksestä on finaali-iltana nähtävä, mihin suuntaan se kappaletta vie. Lisäksi se esitys tulee pyörimään youtubessa koko maailman arvosteltavana, jolloin on turha enää voivotella, jos meni vikaan. :draamaa:
Halpa ja alatyylinen esitys = ei jatkoon. :hiips:
Tyylikäs, muttei tylsä esitys = saattaa menestyä. :hiphei:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16653
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Taikahuilu kirjoitti: 27 Helmi 2020, 20:35
hra47 kirjoitti: 27 Helmi 2020, 18:40 Cicciolinan lähettäminen viisuihin korjaisi sitä vanhaa vääryyttä kun Frederikin Titanicia ei lähetetty...
Mä en nyt kuitenkaan menisi ihan noin pitkälle :heh:
Entä sitä kun Dannyn Ninjaa ei lähetetty?

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 708
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Erikan pitäis skarpata se, mitä tällä biisillä ja esityksellä hän oikeastaan haluaa sanoa. Vain siltä pohjalta saadaan oikea esitystyyli.
Onko tää vaan pikkutuhma rillumarei ralli, joka vaan sattuu viitaamaan jostain syystä johonkin kuuluisaan seksiobjektiin.
Onko tää tribuutti Kikalle, jossa kansainvälisyyttä haetaan samantyylisellä kuuluisuuden nimellä
Onko tää metoo -inspiroima naisen seksuaalisen vapauden julistus.
Kuinka paljon halutaan esittää uhmakasta feminismiä ja kuinka paljon mennään huumorilla, pieni pilke silmäkulmassa vai täydellä höyryllä vai jopa tarkoituksellisilla sirkusmaisilla drag show tyylin ylilyönneillä.

Eli draaman täytyy vastata johdonmukaisesti esityksen sanomaa, vain siltä pohjalta saadaan tarina, jolla on menestysmahdollisuuksia

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

UFOPOLI kirjoitti: 27 Helmi 2020, 22:21 Entä sitä kun Dannyn Ninjaa ei lähetetty?
Kai, luultavasti myös Seikkailijan niukkaa tappiota Viulu-ukolle vuonna 1975.

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1738
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Taikahuilu kirjoitti: 27 Helmi 2020, 15:51
Mohno kirjoitti: 27 Helmi 2020, 15:33 Toukokuuhun on aikaa ja minä olen jo nyt kyllästynyt tähän… :mitvit:
Sanoin samaa kun Israelin biisi julkaistiin toissa vuonna ja kuis kävikään :mitvit:
(jospa tämä ois enne)
Ni katsokaattehan sitten ite toukokuussa.

Jos ei ois mitään menetettävää niin kuin viime vuosina niin tää ois aah❤️

Mut nyt menee kyllä kruununjalokivet halvalla 😎

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1738
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Tää on niin ylivoimainen kaikissa äänistyksissä että mun on vaikeeta ymmärtää teitä suomalaiset kun vaihtoehtoja on niin monia. Oletteko aivopestyjä koko kansakunta? Toivon tietysti olevani väärässä kuin ennenkin mutta Lordin suhteen nostin heidät kuitenkin 6ksi ennen Ateenan reissua.. mahtaneeko käydä Islannit 2006 tämän kanssa?

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 787
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

UFOPOLI kirjoitti: 27 Helmi 2020, 22:21
Taikahuilu kirjoitti: 27 Helmi 2020, 20:35

Mä en nyt kuitenkaan menisi ihan noin pitkälle :heh:
Entä sitä kun Dannyn Ninjaa ei lähetetty?
Frederikin Titanicin kohtalo syöpyi ainakin minun mieleeni ikuisiksi ajoiksi. Dannyn Ninja ei niin hetkauttanut.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
son of the beach
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 90
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:40

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja son of the beach »

UFOPOLI kirjoitti: 27 Helmi 2020, 22:21
Taikahuilu kirjoitti: 27 Helmi 2020, 20:35

Mä en nyt kuitenkaan menisi ihan noin pitkälle :heh:
Entä sitä kun Dannyn Ninjaa ei lähetetty?
Raati ei ehkä pitänyt siitä että yritettiin toisintaa Tsingis Khan -idea. Mutta nyt on kyseessä kappale josta olisi tullut klassikko itsessään vanhaan hyvään aikaan.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Oletan UFOPOLIn ensisijaisesti tarkoittaneen viestillään ilmeistä Dannyn ja Erikan yhteyttä... :hiips:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30525
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mohno kirjoitti: 28 Helmi 2020, 01:16 Tää on niin ylivoimainen kaikissa äänistyksissä että mun on vaikeeta ymmärtää teitä suomalaiset kun vaihtoehtoja on niin monia. Oletteko aivopestyjä koko kansakunta? Toivon tietysti olevani väärässä kuin ennenkin mutta Lordin suhteen nostin heidät kuitenkin 6ksi ennen Ateenan reissua.. mahtaneeko käydä Islannit 2006 tämän kanssa?
Pidän todennäköisenä, että Cicciolina jää semiin, jos tulee valituksi. Aion silti äänestää Erikaa, koska 1) pidän kappaleesta, 2) viisutulos ei ole minulle kaikki kaikessa, 3) minkään muun ehdokkaan tulosodottama ei ole minun kirjoissani kauhean paljon parempi. Aksel on ainoa, jonka uskoisin todennäköisemmin pääsevän finaaliin kuin karsiutuvan Rotterdamissa. Menestyslaskelmoijat ovat hänestä yllättävän hiljaa. :mitvit:

Hieman tietenkin harmittaa, että "mitäs minä sanoin" -jengi pääsee lällättelemään toukokuussa, jos Erika valitaan. Lällättelyyn ei ole todellista syytä. Harva jos kukaan on perustellut Erikan kannatustaan menestyslaskelmoinnilla.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16653
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

TomppaJr kirjoitti: 28 Helmi 2020, 09:04 Oletan UFOPOLIn ensisijaisesti tarkoittaneen viestillään ilmeistä Dannyn ja Erikan yhteyttä... :hiips:
Juurikin :joojoo:

Itselleni Ninja on tärkeämpi, vaikka molemmat toki olisi kuulunut lähettää aikanaan.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Timoteus kirjoitti: 28 Helmi 2020, 09:09 Pidän todennäköisenä, että Cicciolina jää semiin, jos tulee valituksi. Aion silti äänestää Erikaa, koska 1) pidän kappaleesta, 2) viisutulos ei ole minulle kaikki kaikessa, 3) minkään muun ehdokkaan tulosodottama ei ole minun kirjoissani kauhean paljon parempi.
Kun vaihdetaan kappaleen ja esittäjän nimi niin aika lailla omat ajatukseni vuodelta 2015. Kohdat 2 ja 3 pitävät paikkansa tänäkin vuonna.

Olen yrittänyt kuunnella Cicciolinaa useaan otteeseen ja aina sama juttu. Kun intro lähtee soimaan, ajattelen että ehkä tässä sittenkin on jotain ja jospa tällä kertaa tykkäisin. Mutta aina tulee mahalasku ennen kuin puoli minuuttia on kulunut. Jos/kun tämä tulee valituksi, seuraan mielenkiinnolla enkä lällättele. Jälkiviisaus nyt on muutenkin turhaa. Ja miksipä tämä ei voisi pärjätä, kun Fuegokin menestyi - jos heittää kukkaseppeleen ilmaan ja ravistelee raivokkaasti kuontaloa, niin sillä voi olla taivaallinen voima.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1738
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Timoteus kirjoitti: 28 Helmi 2020, 09:09
Mohno kirjoitti: 28 Helmi 2020, 01:16 Tää on niin ylivoimainen kaikissa äänistyksissä että mun on vaikeeta ymmärtää teitä suomalaiset kun vaihtoehtoja on niin monia. Oletteko aivopestyjä koko kansakunta? Toivon tietysti olevani väärässä kuin ennenkin mutta Lordin suhteen nostin heidät kuitenkin 6ksi ennen Ateenan reissua.. mahtaneeko käydä Islannit 2006 tämän kanssa?

Hieman tietenkin harmittaa, että "mitäs minä sanoin" -jengi pääsee lällättelemään toukokuussa, jos Erika valitaan. Lällättelyyn ei ole todellista syytä. Harva jos kukaan on perustellut Erikan kannatustaan menestyslaskelmoinnilla.

Kiitän hienoista huomioistasi ja olen hirveän paljon samaa mieltä. Se mikä minua eniten kismii on se että kun lähtöviivalla on niin monta hyvää esitystä ja tämä saa niin ylivoimaisen Putin-kannatuksen että oksat pois. En halua olla Mitäs-minä-sanoin siksi puhun nyt, mutta jos tämä valitaan niin olen valinnan takana. Jos minua olisi kuultu aiemmin niin Suomi ei olisi voittanut v 2006 (mutta ehkä jonain toisena vuotena.. ? ) :uujee:

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Mohno kirjoitti: 28 Helmi 2020, 10:12 Kiitän hienoista huomioistasi ja olen hirveän paljon samaa mieltä. Se mikä minua eniten kismii on se että kun lähtöviivalla on niin monta hyvää esitystä ja tämä saa niin ylivoimaisen Putin-kannatuksen että oksat pois.

Mikä Putin :mitvit:

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Timoteus kirjoitti: 28 Helmi 2020, 09:09 Hieman tietenkin harmittaa, että "mitäs minä sanoin" -jengi pääsee lällättelemään toukokuussa, jos Erika valitaan. Lällättelyyn ei ole todellista syytä. Harva jos kukaan on perustellut Erikan kannatustaan menestyslaskelmoinnilla.
Mielestäni Cicciolinan menestymismahdollisuuksia ei kannattaisi kokokaan sivuuttaa. Tällä on ainakin suuri yllätyksen mahdollisuus ja syy siihen on yksinkertainen: ihmiset tykkäävät tästä. Monet sellaisetkin henkilöt, jotka inhoavat discokomppia ja suhtautuvat vieroksuen Erikaan, koska hänestä kirjoitetaan juorulehdissä, ovat olleet myytyjä tämän kappaleen kuultuaan.

En usko ollenkaan, että tästä biisistä pitämien olisi vain suomalainen ilmiö, koska suomalaiset nyt kuuntelevat tällaista kaljabaaridiscohumppaa. Uskon, että Cicciolinalle löytyy paljon innostuneita kuuntelijoita ympäri Eurooppaa, vaikka kisassa ei tulisikaan sijoitusta kolmen parhaan joukossa. YouTube videon lukuisat ulkomaalaiskommentit ovat tietenkin pieni ja yksipuolinen kuva eurooppalaisesta musiikkimausta, mutta kai niihinkin pikkuisen voi luottaa.

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

^ Yritin aluksi videon kommenttien perusteella muodostaa jotain kuvaa
ulkomaalaisten ajatuksista kappaleesta, mutta annoin periksi, kun näytti siltä,
että moni suomalainen oli kommentoinut sinne myös englanniksi.
Haravoidapa siitä sitten mielipiteet lol
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30525
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Hometown kirjoitti: 28 Helmi 2020, 11:00 Mielestäni Cicciolinan menestymismahdollisuuksia ei kannattaisi kokokaan sivuuttaa. Tällä on ainakin suuri yllätyksen mahdollisuus ja syy siihen on yksinkertainen: ihmiset tykkäävät tästä.
En toki kokonaan sivuutakaan. Arvioni finaalipaikan todennäköisyydelle on alle 50 % mutta selvästi nollan yläpuolella silti. :heh:

Paljon riippuu live-esityksestä, joka on vielä näkemättä ja kuulematta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42005
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Koirankuonolainen kirjoitti: 28 Helmi 2020, 09:55 Ja miksipä tämä ei voisi pärjätä, kun Fuegokin menestyi - jos heittää kukkaseppeleen ilmaan ja ravistelee raivokkaasti kuontaloa, niin sillä voi olla taivaallinen voima.
Koska tässä ei ole takana ruotsalaisia tekijöitä tuomassa mukaan sopivan modernia raateihin uppoamaa sävähdystä?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Timoteus kirjoitti: 28 Helmi 2020, 12:54 Paljon riippuu live-esityksestä, joka on vielä näkemättä ja kuulematta.
Sekä siitä, mitä muut maat lähettävät semi 2:een. Itse en ole kuullut vasta kuin pari suoraa finalistia (Saksa, ja muistaakseni Ranska), joten en osaa sanoa, miltä sillä rintamalla näyttää. Edit: niin ja Ukrainan olen kuullut, sekä tietty Ruotsin tyrkyt. Ruotsilta ei taida löytyä voittajaa tänä vuonna, mutta eiköhän he kuitenkin valitse edustajakseen taas mahdollisimman ensiluokkaisen esityksen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Timoteus kirjoitti: 28 Helmi 2020, 12:54
Paljon riippuu live-esityksestä, joka on vielä näkemättä ja kuulematta.
Nimenomaan. Sen pitäisi olla vähintään yhtä vangitseva kuin lyriikkavideo.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Kyllä toi milli näyttää aika komealta tuossa :hihi:

Kuva

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Albin »

Timoteus kirjoitti: 28 Helmi 2020, 09:09
Hieman tietenkin harmittaa, että "mitäs minä sanoin" -jengi pääsee lällättelemään toukokuussa, jos Erika valitaan. Lällättelyyn ei ole todellista syytä. Harva jos kukaan on perustellut Erikan kannatustaan menestyslaskelmoinnilla.
En usko että monikaan lällättää Erikan valinnasta ainakaan täällä kuppilassa. En ainakaan minä. Sensijaan olen huolissani siitä skenaariosta ettei Erikaa valittaisikaan vaan se olisikin jokin muu. Minulla pelottaa mitä kuraa he tulevat samaan osakseen Erika/Cicciolina faneilta. Ollaan ihmisiksi kävi miten kävi ja nautitaan viisuista vuosi kerrallaan :hali:

Juzu24
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 241
Liittynyt: 20 Tammi 2014, 21:54

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Juzu24 »

Erika tänään kiittänyt miljoonan rajan rikkoutumisesta instagramissa ja luvannut eeppisen shown UMK-finaaliin.

Lukittu