UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020

Erika Vikman – Cicciolina

*****
138
55%
****
51
20%
***
19
8%
**
16
6%
*
27
11%
 
Ääniä yhteensä: 251

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Nevski »

^^ Yhtä likainen kuin kantaja.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti: 05 Maalis 2020, 14:15
Taikahuilu kirjoitti: 05 Maalis 2020, 14:11 Hyvä, pääasia ettei mitään lesboilua! :jihuujippii:
En ole koko aikana ymmärtänyt, miksei saisi olla lesboilua. Kun eihän se ole sen kummempaa kuin iänikuinen heteroilu.
Niinpä. :roll: Taikahuilu on nyt toitottanut tuosta lesboilun puuttumisen hyvyydestä kuin se olisi jokin epäilys, että tämän biisin esityksessä olisi jotain naisten välistä suukottelua. Eihän sellaisesta olla alunperinkään puhuttu. :niinpa:
Rousku kirjoitti: 05 Maalis 2020, 14:15 Ja ainakin tsiljoonasti parempaa kuin nuo überkömpelöt nallet, joista vasemmanpuoleinen näyttää kykkivän paskalla.
Minä nyt vihaan tommosia eläinasuja ihmisten päällä viisuympyröissä miltei ylikaiken, nimim. ikuinen Latvian majavan ja Italian gorillan vihaaja 93. :jupinaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Erika olisi voinut olla vain yksin lavalla. :hak:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

Voitolle saa kyllä sanoa heipat jos live-esitys on yhtä sirkusta :niinpa:

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1061
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja manic »

Rousku kirjoitti: 05 Maalis 2020, 15:13 ^^ On joo, mutta kaikkea ei tarvitse toteuttaa kirjaimellisesti eli roudata lavalle niitä asioita, joista laulussa lauletaan. Varsinkin kun nuo nallepukuihin pukeutuneet ihmiset on niin kömpelöitä.

Onko muuten joku lähtenyt harkoista jo karkuun? Tammerkoskesta pelastettiin nalle.
jos esityksestä löytyy myös nunnankaapu niin mä vedän ranteet auki. :shock:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2001
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Voivoi, pelkoni sekavasta live-esityksestä saattavat käydä siis toteen. Minua ei haittaisi nallejen läsnäolo, jos se olisi toteutettu hyvin. Mielestäni olisi ok jos Erika vaikka pitelisi sylissään Cicciolinamaisesti pientä pehmonallea, mutten oikein lämpene isoille nallepuvuille. Pelottaa, että mitä sieltä oikein tulee :draamaa:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1947
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hercules »

Itse salaa toivoin isoja nalleja, joilla ois jotkin helpot ja hauskat liikkeet. Tosin jos ovat kömpeliä niin ehkä ei sitten :heh:

Valtikkasauva voi olla ihan hauska, mietin että Erika instavideossa kyykkäili ja heilui siihen malliin että voi toimia myös tukena korkeissa koroissaan. Tai sitten siihen on integroitu mikki sauvan päähän. Tai molempia. Kuvan perusteella kuitenkin edelleen toiveikas.

Edit. Samaan instastoryn harkkavideoon viitaten tuossa kuvassa taitaa olla tuoli millä Erika istuu? Käsillään kutsui videolla oikean puoleista karhua luokseen. Hieman palasia menee yhteen :joojoo:
Nyt ne verhot kii

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Rousku kirjoitti: 22 Tammi 2020, 18:22 ^Hei voisko Dannyn tosiaan raahata viisulavalle Erikan lisäkkeeksi :uujee: (Maailman kauhein musavideokoreografiakin Dannylla olisi, mutta ehkä se olisi jo liikaa.)

Menee off topiciksi, mutta löytyykö tuosta Dannyn musavideokoreografiasta mitään pätkää, kun kuvaus kuulosti niin mielenkiintoiselta, että haluan nähdä :uujee:

Mut joo nytkö ne Erikan voittomahdollisuudet meni hirveään esitykseen :niinpa: :eiei:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

hercules kirjoitti: 05 Maalis 2020, 17:31 Valtikkasauva voi olla ihan hauska, mietin että Erika instavideossa kyykkäili ja heilui siihen malliin että voi toimia myös tukena korkeissa koroissaan. Tai sitten siihen on integroitu mikki sauvan päähän.
Hieman spessumpi mikkiteline?! :uujee: :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Minusta harkkavideossa Erika nosti valtikkakohtauksessa toisen kätensä ikään kuin siinä olisi mikki.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Juhani50
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 88
Liittynyt: 07 Huhti 2018, 14:22

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Juhani50 »

suomalainen kirjoitti: 05 Maalis 2020, 16:56 Voitolle saa kyllä sanoa heipat jos live-esitys on yhtä sirkusta :niinpa:
Olen samaa mieltä. Miksi täytyy pilata hyvä biisi sirkusmaisella esityksellä. Ei siinä tarvittaisi Erika lisäksi muita hyppimässä ympärillä. Biisin taika katoaa täysin nyt jos huomio kiinnittyy muuhun ylimääräiseen. No saada nähdä sitten millainen toi lopullinen toteutus on

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Speed »

Juontaako tämän ketjun meltdown yksinään juurensa tuohon yhteen epäselvään kuvaan Erikan esityksestä vai onko oikeasti jotain vakavasti otettavaa aineistoa lavashown sisällöstä?

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Oli siellä (nyt jo poistettu) videopätkäkin, jolla näkyi muistaakseni jotain pinkkejä muovikuusia sekä sauva, jonka päässä oli sydän.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Voi hyvää päivää. :eiei:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Miksihän luovaksi pullonkaulaksi on muodostunut se, että yhdet ja samat henkilöt vastaavat kaikkien lavanumeroiden suunnittelusta? Kilpailuhenkisyys olisi ihan terveellistä ulottaa myös tähän osa-alueeseen. Onhan Melloissakin käsittääkseni useita eri henkilöitä suunnittelemassa (siellä tosin on kilpailuesityksiäkin enemmän kuin Suomessa, mikä osaltaan voi vaikuttaa asiaan). Eikö viime vuonna Daruden Look Away:n suunnittelusta vastannu Ylen ulkopuoliset tahot?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Speed »

Vuoden 2020 UMK:n tavoite on ollut tehdä tapahtumasta aiempaa selkeämpi kokonaisuus. Selkeydellä tekijätiimi tarkoittaa sitä, että esityksen tarinaan ei yritetä rakentaa montaa erilaista tarinaa päälle.

Tarkoitus on, että ohjelmissa on jäljellä vain kaikki olennainen. Se koskee myös erikoisefektien käyttöä.

– Silloin kun pommit ammutaan, sille on syy, että ne ammutaan, Valtonen tarkentaa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/02/2 ... finalistit

:mitvit:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mä jaksan odotella lauantai-iltaan asti jotta näen esityksen kokonaisuudessaan ennen kuin pillastun asiasta...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

poika90 kirjoitti: 05 Maalis 2020, 17:35 Mut joo nytkö ne Erikan voittomahdollisuudet meni hirveään esitykseen :niinpa: :eiei:
Onhan siellä voitu sössiä tasapuolisesti kaikki esitykset? Zühlkellekin lupailtu jotain "viisuhistorian suurin laahus", mikä kuulostaa todella pahaenteiseltä. Tai sitten (pistää foliohatun päähän :juhla: ) siellä on joku Ylen suosikki, joka saa järkevän yksinkertaisen lavaylöspanon. Aksel ehkä?
hra47 kirjoitti: 05 Maalis 2020, 17:59 Miksihän luovaksi pullonkaulaksi on muodostunut se, että yhdet ja samat henkilöt vastaavat kaikkien lavanumeroiden suunnittelusta? Kilpailuhenkisyys olisi ihan terveellistä ulottaa myös tähän osa-alueeseen.
Kun ei kuppilassa ole peukutustoimintoa niin peukutan sitten tässä: :peukku:. Naulan kantaan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ Sansan esitys vaikutti ennakkotietojen perusteella mielenkiintoiselta (tehty puhtaasti televisiolle, eikä paikalla olevalle yleisölle). Aksel vaikuttais kans simppeliltä jo pelkän biisin perusteella. Eihän sellaiseen jollotusballadiin oikein mitään kovin kirjavaa lavashowta voi laittaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Voi ei.. Pelkään pahinta ja esityksestä on tehty mukahauska, mutta mauton. Mä niin toivon edelleen, että Erika voittaisi, koska biisi on kuitenkin todella hyvä, mutta esitys on miltei yhtä tärkeä Euroviisuissa. Siis sinänsä näillä nallekarhuilla voisi olla se etu, että siitä tulisi jonkinasteinen meemi, mutta meemitkin syntyy melkeinpä sattumalta, ei tarkoituksenhakuisesti.

Lauantainahan sen näkee sitten, mitä tuleman pitää. Pelätään pahinta, toivotaan parasta. Uskomatonta, että UMKn kanssa ollaan aina tässä tilanteessa..

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

hra47 kirjoitti: 05 Maalis 2020, 18:36 Aksel vaikuttais kans simppeliltä jo pelkän biisin perusteella. Eihän sellaiseen jollotusballadiin oikein mitään kovin kirjavaa lavashowta voi laittaa.
Nyt aliarvioit Ylen osaamista! Kyllä ne keksivät, jos halutaan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5576
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Tegu »

hercules kirjoitti: 05 Maalis 2020, 17:31 Itse salaa toivoin isoja nalleja, joilla ois jotkin helpot ja hauskat liikkeet. Tosin jos ovat kömpeliä niin ehkä ei sitten :heh:
Hei täähän on hyvä! :uujee: Koreografian voisi lainata tästä ikiklassikkoanimaatiosta:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Olivatko nuo liikkeet olevinaan helppoja? (Ja liikkuja nalle?)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5576
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Tegu »

^ No, nuo ihan vikat menee ehkä hieman vaikeammalle osastolle. :miettii: Ja ehkä nallepuvun pitäisi olla vähän erilainen.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Nevski »

hra47 kirjoitti: 05 Maalis 2020, 18:36 ^ Sansan esitys vaikutti ennakkotietojen perusteella mielenkiintoiselta (tehty puhtaasti televisiolle, eikä paikalla olevalle yleisölle). Aksel vaikuttais kans simppeliltä jo pelkän biisin perusteella. Eihän sellaiseen jollotusballadiin oikein mitään kovin kirjavaa lavashowta voi laittaa.
Soulseek Kyllä Yle voi keksiä vaikka miten kirjavan esityksen Akselille. Ehkä taustatanssijat nostavat HÄNETKIN ilmaan?


:rofl: Miten musta tuntuu, että poronnahkapuku, spessumpi mikkiteline ja kuutio tulevat saamaan jonkun kumppanin tämän Erikan esityksen jälkeen? :uujee: :tuuletus:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Speed »

Itsekin olen traumatisoitunut Saaran Monsters UMK-finaalivedosta, mutta en millään pysty, jaksa, halua uskoa, että Erika olisi lähtenyt millekään more is more linjalle.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Siis, mä en tiedä teistä muista, mutta mä oon ainakin aivan todella järkyttynyt että UMK on taas yks Tokmannilta ostettu muovinhajunen tivoli mihin hyvä maku menee kuolemaan. Huh huh.
Täytyy ottaa drinksu ja mennä makuulle hetkeks.

Veikkaan että kaikki esitykset on yhtä huonolla maulla tehtyjä paitsi YKSI. Ja se yksi tulee valittua juuri sen takia. Ja se ei ole Erika.
Jumankauta. Sitä. Ulkkareiden. Meltdownia. :poppari:

Vinkkinä sinne Ylen bunkkeriin: Ei sikäli että mun pitäis tulla kertomaan teille miten tehdä duuninne, mutta ens vuonna vois palkata jonkun ihan aidosti osaavan ja meritoituneen ulkkarin näiden esitysten suunnitteluun. Ikävä sanoa, mutta ei tästä suomalaisten omasta proggiksesta tule ns. lasta eikä paskaa.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja toivo »

Terasbekoni kirjoitti: 05 Maalis 2020, 17:53 ^ Oli siellä (nyt jo poistettu) videopätkäkin, jolla näkyi muistaakseni jotain pinkkejä muovikuusia sekä sauva, jonka päässä oli sydän.
Ne nallet mää hyväksyn, mutta pinkit muovikuuset kuulostaa jo aika pahalta. :eeek:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Nevski kirjoitti: 05 Maalis 2020, 19:01 Miten musta tuntuu, että poronnahkapuku, spessumpi mikkiteline ja kuutio tulevat saamaan jonkun kumppanin tämän Erikan esityksen jälkeen? :uujee: :tuuletus:
Jatkuva noista jankuttaminen saa jo riittää. :eiei: Erona toki on se, että toisin kuin kaksi ensiksi mainittua, kuutio oli positiivinen juttu ja se oli mukana UMK:ssa, mutta se siis ilmeisesti liian suuren painon takia jätettiin viisulavalta pois.

Minulle ei henkilökohtaisesti tullut mitään traumoja Monstersin UMK-esityksestä, mutta se toki sai sitten kaivattua parannusta viisulavalle.
Viimeksi muokannut MIH96, 05 Maalis 2020, 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

YourMother kirjoitti: 05 Maalis 2020, 19:23 Täytyy ottaa drinksu ja mennä makuulle hetkeks.
:heh:

Lukittu