UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020

Erika Vikman – Cicciolina

*****
138
55%
****
51
20%
***
19
8%
**
16
6%
*
27
11%
 
Ääniä yhteensä: 251

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Nevski kirjoitti: 05 Maalis 2020, 19:01
hra47 kirjoitti: 05 Maalis 2020, 18:36 ^ Sansan esitys vaikutti ennakkotietojen perusteella mielenkiintoiselta (tehty puhtaasti televisiolle, eikä paikalla olevalle yleisölle). Aksel vaikuttais kans simppeliltä jo pelkän biisin perusteella. Eihän sellaiseen jollotusballadiin oikein mitään kovin kirjavaa lavashowta voi laittaa.
Soulseek Kyllä Yle voi keksiä vaikka miten kirjavan esityksen Akselille. Ehkä taustatanssijat nostavat HÄNETKIN ilmaan?


:rofl: Miten musta tuntuu, että poronnahkapuku, spessumpi mikkiteline ja kuutio tulevat saamaan jonkun kumppanin tämän Erikan esityksen jälkeen? :uujee: :tuuletus:
Tätä itsekkin pelkään :eeek:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

telelé
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 24 Joulu 2019, 20:57

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja telelé »

toivo kirjoitti: 05 Maalis 2020, 19:24
Terasbekoni kirjoitti: 05 Maalis 2020, 17:53 ^ Oli siellä (nyt jo poistettu) videopätkäkin, jolla näkyi muistaakseni jotain pinkkejä muovikuusia sekä sauva, jonka päässä oli sydän.
Ne nallet mää hyväksyn, mutta pinkit muovikuuset kuulostaa jo aika pahalta. :eeek:
Ne oli melkein parempia kuin nallet, mutta kyllä myöskin ovat hyvin halpoja.

Lisää kuvia ihmisille jotka ei nähneet. Huom nämä eivät ole selkeitä koska video itsessään liikkui aika nopeasti.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kyllä ne ihan liikkuvia karhuja näyttivät olevan.

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Terasbekoni kirjoitti: 05 Maalis 2020, 17:53 ^ Oli siellä (nyt jo poistettu) videopätkäkin, jolla näkyi muistaakseni jotain pinkkejä muovikuusia sekä sauva, jonka päässä oli sydän.
OH MY GOD! :shock: Lavastajalle on annattu taas liian iso rooli. Eiks kukaan siel UMK-tiimin palavereissa uskalla sanoa sille ei! :jupinaa: Taas tätä piiperryssymboliikkaa mielinmäärin eikä tiiä mihin pitäis kattoo esityksen aikana. Musiikkivideon intensiteetti jää puuttumaan kun lähikuvien sijaan kuvaan pitää mahtua nää joulukuuset ja nallet jne. sälä.

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

:parku:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

DancingDeer
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 78
Liittynyt: 08 Helmi 2018, 14:40

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja DancingDeer »

https://www.instagram.com/p/B8_hOxmIJCH ... 10lkarkfds
Okei... nyt sen hokasin. Erika hipsuttaa siis nallen leukaa :mitvit: Tämän johtopäätöksen voisi vetää, kun katsoo tota instagramin harkkapätkää, ja kun kuuntelee mitä laulaa hipsutuskohdassa...

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Eli ollaanko nyt pinkissä metsässä karhujen kera? Mites tämä nyt liittyy mihinkään? Ollaan juntti metsäkansa?

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

Nevski kirjoitti: 05 Maalis 2020, 19:53 Eli ollaanko nyt pinkissä metsässä karhujen kera? Mites tämä nyt liittyy mihinkään? Ollaan juntti metsäkansa?
Ettei vaan olisi joku Kultakutri ja karhut -idea.

Mitä menetettyjä mahdollisuuksia Suomella onkaan viisuhistoriassaan, ja lisää tulee.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12862
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Käykö Erikalle nyt kuten Emmalle, jonka kansa ja raadit yksissä tuumin hylkäsivät heikon liven johdosta, vai Saaralle, jonka Monsters sai kummaltakin täyden tuen live-esityksen isosta sotkusta huolimatta? :miettii:

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Ei nyt panikoida etukäteen liikaa, kaiken voi tehdä hyvin tai huonosti. Nyt voidaan vaan toivoa, että ylessä on otettu opiksi Saaran ja Daruden mokat.

Let us pray :hihi:

Kuva

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Emman esitys oli mielestäni ihan ok, sen pilasi tekniset ongelmat tms.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Taikahuilu kirjoitti: 05 Maalis 2020, 20:02 Ei nyt panikoida etukäteen liikaa, kaiken voi tehdä hyvin tai huonosti. Nyt voidaan vaan toivoa, että ylessä on otettu opiksi Saaran ja Daruden mokat.

Let us pray :hihi:
Mutta kun Yle ei opi. Ja niin monesti minä olen sille anteeksi antanut ja toivonut joka vuosi, että asiat muuttuu ja olen antanut aina uuden mahdollisuuden. Miksi meninkin taas halpaan. Olisihan tämä pitänyt tietää :draamaa:

Juhani50
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 88
Liittynyt: 07 Huhti 2018, 14:22

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Juhani50 »

MIH96 kirjoitti: 05 Maalis 2020, 19:56 Käykö Erikalle nyt kuten Emmalle, jonka kansa ja raadit yksissä tuumin hylkäsivät heikon liven johdosta, vai Saaralle, jonka Monsters sai kummaltakin täyden tuen live-esityksen isosta sotkusta huolimatta? :miettii:
Mä ainakin mietin nyt kumman leiriin siirryn.... Tikan vai Akselin. .. tään biisin homma on taputeltu. Taas ei ymmärretty mikä on tyylikästä. ... vaan temppurata linjalla jatketaan... lisättynä kaiken maailman sälällä. Harmi.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8158
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No, Sansa on mulla joka tapauksessa puntarin kärjessä, että jos Erika pettää, olen kyllä Sansan leirissä. Aksel tulee kolmantena. Loppuja en noteeraa mitenkään. En äänestä lainkaan jos kolmen kärkiehdokkaan livet pettävät.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Jos Erikan esitys sössitään ja hän ei voita, niin järjestetään joku mielenosoitus? Ainakin pommitetaan Ylen palauteboxi tukkoon!

Ne kultaiset suojatyöpaikat... Niistä on niin hankala luopua.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1950
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hercules »

Siis apua mitä ovat nuo punaiset latex kuusihärpäkkeet :nohyi: ???
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8158
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^^ Yle on suojannut selustansa jo tuollaista vastaan. Nehän julkitoivat yhdessä artikkelissa sen, että lavashowt on suunniteltu yhdessä artistien kanssa. Jos siis on sössitty, syy on artistissa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Kun kuulin, että samalla koreografilla mennään kuin ennenkin, niin ajattelin, ettei kovin kummoisia kannata odottaa. Ei saata hyvä heilua. :nohyi:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Niin ihanaa kuin Yleä on syytellä, niin pelkään että Erika itse on tykännyt näistä ideoista myös ja on ollut messissä asian suhteen. Joku Erika nyt osaisikin varmaan laittaa vastaan jos koreografia ei miellytä (Kuten Mikael).

Eniten tässä nyt pelottaa se, että kun en esityksiä itse pysty telkasta katsomaan (olen Bryan Adamsin keikalla) niin uskallanko antaa ääntäni Erikalle, jos koko homma on täysi sekasotku. Vai pitäisikö kuitenkin laittaa se ilmainen ääni Sansalle, millä nyt ei varmaan lopputuloksen kannalta ole mitään merkitystä :roll:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Creeperqueen kirjoitti: 05 Maalis 2020, 20:26 Eniten tässä nyt pelottaa se, että kun en esityksiä itse pysty telkasta katsomaan (olen Bryan Adamsin keikalla) niin uskallanko antaa ääntäni Erikalle, jos koko homma on täysi sekasotku.
Sama (tosin en ole Bryan Adamsin keikalla vaan katson Melloja). :draamaa: Biisi on kuitenkin niin paljon kovempi kuin moni muu, että voisin ehkä uskaltaa laittaa ääneni Yle-appin kautta, kun eihän se maksa mitään ja ihan varmana esitys tulee Rotterdamiin muuttumaan jotenkin, vaikka sanotaan, että esitys viedään sellaisenaan Euroviisuihin.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42017
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Niin. Mietin voiko mitään toivoa panna siihen, että jos esitys vaikka onkin järkyttävän mauton, niin ymmärtäisivätkö kuten Saaran tapauksessa, että sitä on pakko muuttaa? (Siis jopa Erika itse.)

Vai käykö niin, että yleisö ei osaa erottaa biisiä ja esitystä, luulee että mauttomuus on biisistä eikä esityksestä, eikä siksi edes äänestä.
Rise, angel, shine, love!

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12862
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Niin, Monsters toki äänestettiin Lissaboniin mutta sillä ehdolla, että esitystä muutetaan.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2957
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Yritän pitää toivoa viimeiseen asti että tästä tulee hyvä esitys. :draamaa: Eihän sitä tiiä jos tää kaikki härdelli toimiikin.

Okei, pelko on suuri. :kups:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1950
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hercules »

Taitaa tulla Monster2 tästä. Tämä myös kertoo sen ettei hajuttomat ja mauttomat kilpakumppanit varmastikaan yllä Erikan tasolle yleisöäänissä saatika raatiäänissä. Aivan varmasti tulee olemaan parempia lavaylöspanoja mitä Erikalla on, sen kanssa joudumme vain elämään :sorivaan:
Nyt ne verhot kii

Puhvelii
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 362
Liittynyt: 08 Helmi 2018, 16:10

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Puhvelii »

Oiskohan ens vuonna sit ne viisukarsinnat sinne Maikkarille, jos Cicciolinan lavaesillepano on kamala. Ei jaksa enää tätä pienen sisäpiirin sähläystä.

Mutta odotellaan vielä lauantaita..

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Puhvelii kirjoitti: 05 Maalis 2020, 21:27 Oiskohan ens vuonna sit ne viisukarsinnat sinne Maikkarille, jos Cicciolinan lavaesillepano on kamala. Ei jaksa enää tätä pienen sisäpiirin sähläystä.

Mutta odotellaan vielä lauantaita..

Minusta tuntuu, että 1 syy miksi tämä pieni piiri saa puuhastella on se, että ketään ei kiinnosta ottaa hoidettavakseen viisuja, kun niillä on niin huono maine Suomessa. Ja kun meidän karsinnat eivät ole täällä edes niin iso juttu mitä se on muualla niin ei varmaan Maikkaria kiinnosta niitä ottaa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8158
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Maikkarilta voitais odottaa ehkä 2-3 vuotta viisuhubaa, minkä jälkeen ne panisivat pillit pussiin. Ei näillä kaupallisilla toimijoilla ole pitkäjännitteisyyttä viisuinstituution kaltaiselle asialle. Tietty kilpailutilanne voisi potkia yleläisiä vähän takapuolelle ja tauon aikana saattais ehkä naamatkin vaihtua päättävässä portaassa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10705
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Yksi syy myös varmasti siihen, miksi tekijätiimi on pieni ja vuodesta toiseen sama on se, että esitykset lytätään ennen kuin niitä on edes nähty. :) Ei kai ketään houkuta lähteä tekemään koreografiaa ja lavastuksia UMK:hon, koska sen maine on niin huono. Esityksiin suhtaudutaan todella nuivasti etukäteen ja niitä "pelätään" viikkokaupalla ennen h-hetkeä. Ymmärrän, että Ylen tiimi on itse alun perin itselleen tämän maineen saanut, mutta jos yleinen ilmapiiri on äärettömän negatiivinen, niin ei se hirveästi houkuta ketään uutta lahjakkuutta alkaa tuota hommaa tekemään. Itse ainakin haluan katsoa esityksen alusta loppuun, ennen kuin alan teilaamaan sitä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

^^ Ylessä homma toimii niin, että mikään ei ikinä vaihdu, paitsi jos joku toimii ja onnistuu. Sitten ko. joutuu lähtemään.

Tässä nyt Erika ja Yle tavoittelevat ilmeisesti tosiaan Tokmannimaista halvinta mahdollista kitchiä, kuten mm. äiti tuolla aiemmin sanoi. Ei kuulosta yhtään hyvältä, tulee mieleen kysymys pohjalaisittain, että onko tuo Erika sittenkin "aiva sakia"? Kirves keikkuu kaivonreunalla. :mitvit:
Somewhere in her smile she knows

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Minä ainakin luotan 100% Erikaan tuoda tämä huikea hitti oikeuksiinsa myös livenä. <3 Harmi, että osalla täällä jo mopo karannut naurettavan käsistä. :mrgreen: Menkää purkamaan negatiivisuuttanne muualle ja hävetkää, moukat!
Viimeksi muokannut antsa798, 05 Maalis 2020, 22:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Juzu24
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 241
Liittynyt: 20 Tammi 2014, 21:54

Re: UMK20: Erika Vikman – Cicciolina

Viesti Kirjoittaja Juzu24 »

Huomenna julkaisevat pätkiä kaikista esityksistä, niin instagramissa lupailivat. Sitten saadaan varmasti parempi kuva esityksestä.
Erika toteaa ainakin Iltasanomissa itse, että seisoo oman shownsa takana eikä se hevillä unohdu.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006426930.html

Lukittu